Sari la conținut

Noul BMW G650 GS


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 91
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... e drept ca G650XChallenge era o smecherie, dar nu mai e. si nici fiabilitatea raportata nu a fost impresionanta...

 

Aici te contrazic cu un exemplu. Uite, baiatul asta a mai facut niste imbunatatiri pe ici pe colo, dar la motor nu a facut nimic si nici n-a prea avut probleme de cand bate lumea in lung si-n lat cu motocicleta asta.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=533442

Vezi ca sunt mai multe calatorii cu aceeasi motocicleta. Cauta la profil.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si aripa fata. Ce pana mea au facut-o asa lunga inspre fata si spre spate e doar o caterinca? Acolo sare tot molozu'n picioare si pe motor.

Aripa aia fata este facuta asa pentru a razui noroiul in exces care se agata de roata fata. Banuiesc eu. Altfel nu vad rostul aripioarei aleia inegale.

Si eu m-am mozolit rau de tot pina am facut modificarea in sensul lungirii ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici te contrazic cu un exemplu. Uite, baiatul asta a mai facut niste imbunatatiri pe ici pe colo, dar la motor nu a facut nimic si nici n-a prea avut probleme de cand bate lumea in lung si-n lat cu motocicleta asta.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=533442

Vezi ca sunt mai multe calatorii cu aceeasi motocicleta. Cauta la profil.

 

da, stiu, m-am documentat despre motoreta aia acum ceva timp... si am gasit exemple si oameni care ziceau ca n-au avut probleme dar si altii la care le-au crapat destule. la momentul respectiv mi-a dat senzatia ca nu exceleaza la capitolul asta, chiar considerand ca lumea pe forumuri e mai vocala cand e vorba de probleme aparute si nemultumiri decat in cazul in care nu sunt probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici te contrazic cu un exemplu. Uite, baiatul asta a mai facut niste imbunatatiri pe ici pe colo, dar la motor nu a facut nimic si nici n-a prea avut probleme de cand bate lumea in lung si-n lat cu motocicleta asta.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=533442

Vezi ca sunt mai multe calatorii cu aceeasi motocicleta. Cauta la profil.

ba chiar olandezilor li s-a parut atat de fiabila incat i-au furat-o la intoarcere

 

Aripa aia fata este facuta asa pentru a razui noroiul in exces care se agata de roata fata. Banuiesc eu. Altfel nu vad rostul aripioarei aleia inegale.

Si eu m-am mozolit rau de tot pina am facut modificarea in sensul lungirii ei.

din pacate aripile joase nu razuie nimic. ele strang noroiul (daca are suficienta consistenta cat sa se agate de roata) si-l taseaza. apoi incepe distractia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect insa va fi produs dupa specificatiile si sub controlul uzinei mama. inclin sa cred ca treaba asta cu "made in China" e mai mult o idee preconceputa decat "garantia" unei calitati indoielnice.

 

pana acum cativa ani toate beemerele erau fabricate in AU/DE insa asta nu insemna ca intre calitatea F-urilor si cea a seriilor K si R nu era o diferenta de calitate sesizabila.

 

de asemeni o buna bucata de vreme F650 si Pegaso erau impinse de acelasi motor. insemna asta ca Pegaso e o motocicleta la fel de buna ca GS-ul?

 

apoi motorul nu-i chiar cea mai relevanta componenta in ceea ce priveste fiabilitatea unei motociclete. pana la urma orice motor merge bine merci sute de mii de km. insa in timpul asta pica multe alte componente ale motocicletei care insumate as paria ca valoreaza mai mult decat motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e, din pacate globalizarea ne afecteaza pe toti, nu mai gasesti un motor simplu si fiabil ca monocilindricele japoneze din anii 90, componentele (si sunt tot mai multe, in special electronice...) facute pe te miri unde cad primele...mie acum imi pare rau ca am dat TT-ul , dar ma bucur inca de DR...cat despre noile G-uri nu inteleg de ce nu le-au pus roti cu spite...ca oricum tot cam ca pe acolo cu vechile F-uri sunt, aproape nimic nou in ansamblu. Si mi se par f.scumpe pt.ce ofera, mai pui un pic si iti iei F 800 GS, care e alta mancare de peste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, stiu, m-am documentat despre motoreta aia acum ceva timp... si am gasit exemple si oameni care ziceau ca n-au avut probleme dar si altii la care le-au crapat destule. la momentul respectiv mi-a dat senzatia ca nu exceleaza la capitolul asta, chiar considerand ca lumea pe forumuri e mai vocala cand e vorba de probleme aparute si nemultumiri decat in cazul in care nu sunt probleme.

 

 

mie-mi place ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect insa va fi produs dupa specificatiile si sub controlul uzinei mama. inclin sa cred ca treaba asta cu "made in China" e mai mult o idee preconceputa decat "garantia" unei calitati indoielnice.

 

;) total de acord cu tot postul.

 

 

La seria celor 3 G-uri, doar XCountry a primit din 2008 motorul Loncin, odata cu schimbarea cadrului (spate) din aluminiu cu cel de otel si o inaltime ceva mai mica; pretul a scazut si el cu cca 1000 euro, pt a nu se concura intern cu nou-aparutul atunci F650 GS bicilindru. Xmoto si XChallenge au ramas cu motorul austriac.

 

Noul G650GS are conceptual acelasi motor de la vechiul F650GS dar fabricat de Loncin. De fapt, toate partile de plastic au fost schimbate, restul nu prea. In final, motocicleta iese din fabrica Spandau de langa Berlin.

O schimbare apare la ABS care acum aduce un aport de numai 1,5kg.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La seria celor 3 G-uri, doar XCountry a primit din 2008 motorul Loncin, odata cu schimbarea cadrului (spate) din aluminiu cu cel de otel si o inaltime ceva mai mica; pretul a scazut si el cu cca 1000 euro, pt a nu se concura intern cu nou-aparutul atunci F650 GS bicilindru. Xmoto si XChallenge au ramas cu motorul austriac.

Motorul e identic la cele trei X-uri de 650cc. Cel putin asa sustine BMW pe aici pe la noi si nu numai. Intr-adevar, e proiectat de Rotax, dupa specificatiile BMW, si fabricat de Loncin, dupa planurile Rotax, doar ca in China si nu in Austria.

 

Noul G650GS are conceptual acelasi motor de la vechiul F650GS dar fabricat de Loncin. De fapt, toate partile de plastic au fost schimbate, restul nu prea. In final, motocicleta iese din fabrica Spandau de langa Berlin.

O schimbare apare la ABS care acum aduce un aport de numai 1,5kg.

Vestitul ABS Bosch de ultima generatie, da. Imi amintesc cum citeam de el acum un an.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e identic la cele trei X-uri de 650cc. Cel putin asa sustine BMW pe aici pe la noi.

 

Mai, mie nu-mi place sa ma contrazic, dar te stiu om serios... so, au aparut cu acelasi motor initial (2007). Dar, cum am spus, pt ca aparea noul bicilindru si pretul era tot p-acolo, la XCountry au facut schimbarea respectiva incepand cu 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, mie nu-mi place sa ma contrazic, dar te stiu om serios... so, au aparut cu acelasi motor initial (2007). Dar, cum am spus, pt ca aparea noul bicilindru si pretul era tot p-acolo, la XCountry au facut schimbarea respectiva incepand cu 2008.

 

Adicatelea tu zici ca pt seria G650X* au avut 2 motoare? Facute in 2 locuri diferite dar care aratau la fel pe din afara si mai aveau si aceleasi specificatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, mie nu-mi place sa ma contrazic, dar te stiu om serios... so, au aparut cu acelasi motor initial (2007). Dar, cum am spus, pt ca aparea noul bicilindru si pretul era tot p-acolo, la XCountry au facut schimbarea respectiva incepand cu 2008.

Nu ma deranjaza absolut deloc sa fiu contrazis atunci cand ma insel - ba chiar ma bucur pentru ca pot invata din asta. Insa ce zici tu acolo e ceva cu totul nou pt mine. Din ce ma uit repejor pe net, toate X-urile (Xmoto, Xcountry, Xchannelnge) de 650 au aceleasi specificatii tehnice. ;) Conforme cu motorul specified by BMW, designed by Rotax, built by Loncin.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma deranjaza absolut deloc sa fiu contrazis atunci cand ma insel - ba chiar ma bucur pentru ca pot invata din asta. Insa ce zici tu acolo e ceva cu totul nou pt mine. Din ce ma uit repejor pe net, toate X-urile (Xmoto, Xcountry, Xchannelnge) de 650 au aceleasi specificatii tehnice. :goodposting: Conforme cu motorul specified by BMW, designed by Rotax, built by Loncin.

 

In general mie nu-mi place sa vorbesc ca sa n-adorm asa ca daca ma apuc sa dau ceva informatii p-aici, inseamna ca m-am si documentat inainte. :blink:

Pe langa multe reviste lunare (moto, bineinteles) cumpar anual si mai multe cataloage, atat cu modelele noi cat si cu teste ale modeleleor actuale si/sau anterioare. Deci, ceva sursa de informatie am. In plus, referitor strict la BMW mai am si ceva carti cu toate modelele, ceva istorie, date tehnice etc.

De exemplu pe asta am luat-o chiar de la BMW Welt din MĂźnchen:

 

51BHeU2yeRL__SS500_.jpg

 

Xcountry este singurul model despre care se vorbeste de schimbarea motorului in 2008 cu cel de la Loncin, la fel si renuntarea la cadrul spate din aluminiu. De asemenea, am verificat si pretul in cataloagele 2007-2009, doar la Xcountry a variat odata cu aceasta schimbare.

Ca au aparut la inceput cu motorul Rotax (de la vechiul F650) fabricat in Austria este 100%.

 

De asemenea, pe mobile.de sunt oameni care specifica ca motorul lor este din prima serie cu motorul austriac si cadrul din aluminiu si isi pastreaza pretul mai bine acele modele.

 

Eu am terminat acest subiect aici; pana la urma este topicul pt. noul G650GS, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intelege gresit: nu insinuez ca aberezi pe aici - departe de mine gandul asta! Chiar m-am documentat inainte sa deschid gura (sunt la curent cu gama BMW de cam un an de zile). Chiar si dupa ce am citit prima data am re-verificat netul. Poate sunt eu mai chior, dar chiar nu am gasit online resurse care sa vorbeasca de un G650Xcountry cu motor de F650GS(2006 sau mai vechi) si cadru complet de aliaj.

 

Pana la urma, ilustrul nostru motor G650GS 2011, de unde isi ia motoru? De la martzoagele de G650X?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, si la mine sunt lucruri noi si care nu le gasesc confirmate din alte surse... la SMAEB in 2009 am cerut informatii si preturi pt XChallenge si m-am uitat la diferentele dintre gama 650X, eram interesat de motoreta noua. Si atunci, si in alte vizite la Bavaria ulterior mi s-a zis ca motoarele de pe ele sunt asamblate in China de Loncin ( ma rog cu adaugirea ca nu sunt si de conceptie chinezeasca etc etc )

Mesaj completat

Pana la urma, ilustrul nostru motor G650GS 2011, de unde isi ia motoru? De la martzoagele de G650X?

 

Pai, fatza de alea vad ca are motorul two-tone, alea aveau motoarele negru total. In rest pe specs, la motor nu variaza decat puterea ( 53 inainte, 50 acum )...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar chiar nu am gasit online resurse care sa vorbeasca de un G650Xcountry cu motor de F650GS(2006 sau mai vechi) si cadru complet de aliaj.

 

Pana la urma, ilustrul nostru motor G650GS 2011, de unde isi ia motoru? De la martzoagele de G650X?

 

Atentie! Nu am spus "cadrul complet", de ce nu esti atent? Am specificat de 2 ori, cadrul spate. Deci, partea care sustine saua si eventualul portbagaj. Motiv pt. care din 2008 s-a ingrasat cu 1,5kg. Cred ca tot de atunci au oferit si topcase-ul ca optiune (original), exact cel de la F650(GS) si tot din 2008 inaltimea seii a scazut de la 840-870mm la 800-835mm; a, si a aparut si culoarea galbena.

 

Eu am inteles ca motorul la G650GS este acelasi care a fost si la F650GS si la seria G-X dar cu diferente tehnice minore, de mapare, d-aia si eventuale mici diferente de cp sau Nm si intre cele 3 generatii. Faptul ca se fabrica in China, nu are legatura ca este alta conceptie a motorului ci doar cu salariile platite intre Austria si China.

 

Referitor la ce stiu sau nu stiu cei de la Bavaria, din respect pt. o persoana de acolo, prefer sa nu comentez. Insa mi-e greu sa cred ca angajarea acolo are vreo legatura cu cunostintele si pasiunea specifice. Astia p-aici fac training (eventual chiar la MĂźnchen) pt. orice, inclusiv cand se face un facelift (nu mai vorbim de model nou) sau vanzatorii de la echipament (da, sunt altii decat cei care vand motocicletele) daca apare vreo geaca noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xcountry este singurul model (...) la fel si renuntarea la cadrul spate din aluminiu

Inainte chipurile era cadrul complet de aliaj, pe urma partea spate a fost inlocuita cu una de plastic. Deci cadru complet din aliaj, da? Fara plastic, da? La asta ma refeream.

dar chiar nu am gasit online resurse care sa vorbeasca de un G650Xcountry cu motor de F650GS(2006 sau mai vechi) si cadru complet de aliaj.

 

 

 

khk, te-ai intrebat vreodata de ce BMW-Motoraaad.de nu afisaza niciun dealer pt Romania? :goodposting:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,poate ajut si eu cu ceva informatii pentru noile motoare facute de chinezi,am avut formula 200 cc cu motor facut in totalitate in china,am mers cu el 28000 km ni-ci o reclamatie a mers motorul impecabil,nu a consumat ulei,nu si-a pierdut din putere(dar plasticurile dupa ea varza,reparam si lipeam la ele dupa fiecare excursie).Si mai mentionez ca nu ma lasat niciodata pe drum,am facut cu ea 9000 km in 13 zile,tras de ea si pe autostrazi cat ducea acceleratia,in Alpi mers 4 zile numai pe ploaie,nu s-a defectat,nota 10 pentru motor(restul un 6).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Azi am citit in Pro Motor (pe net) un test cu aceasta noua motocicleta http://www.promotor.ro/moto/teste-moto/gsenzatie-bmw-g650-gs-model-2011-8352311 . Ce m-a frapat a fost un comentariu. Copy/Paste: "Nu imi vine sa cred!!! Nu are indicator de combustibil???? O motocicleta BMW nu are asa ceva? Pana cand si o chinezarie de scuter de 50 cmc are indicator de benzina. Iar BMW nu are ... "

Citind inca o data articolul am vazut ca asa este, BMW G650GS nu are indicator de nivel de combustibil. Iar autorul comentariului are dreptate: pana cand si scuterele chinezesti au indicator de benzina. Oare de ce nu i-au pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...