PzKpfW Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Adica tu esti dintre aia care au "lama de foc" ca sa se dea "reising" pe strada? Sa sa bage 293 de chilometrii pe ora pe DN-u (si eventual in oras)? Sa faca wheelie intre semafoare? Si care eventual au si "gajik" in fustitza scurta si roz care cand sta pe similacrul de sa de pasager pe care care o are Fireblade-ul i se vede chilotzeii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Corect. La fel ca frana pe tambur pe fata... eu virbeam serios. din mai multe motive: 1. se inlocuieste in drum cu sculele din trusa motocicletei (sau mini-trusa de bun-simt pe care si-o face mai orice motociclist care e constient ca pana si la honda se mai strica ceva) 2. "simti" ambreiajul cand cupleaza mai bine decat la hidraulic. oricand. si la "liniutze" si la mers incet. 3. e destul de fiabil. adica pe rf am un cablu care are 38.000 la mine, nu stiu daca era nou sau nu cand l-am luat (rf-ul, nu cablul). asta daca il intretii, desigur. eu il curat si ung cam odata la 2 saptamani (ma apuca cateodata sa verific suruburi, sa ung chestii) 4. e ieftin de inlocuit. la ambreiajul hidraulic un kit pentru pompa e destul de scump. sa nu mai spunem ca la brembo oem (cum am si eu pe aprilia si tu pe ducati) nu gasesti kit de reparatie pentru ca nu vand asa ceva cei de la brembo. cica s-ar potrivi ceva de la ktm totusi. nu-s sigur, o sa mai sap 5. ambreiajul hidraulic e mai "tare" decat cel pe cablu. cu conditia ca cel pe cablu sa fie reglat cum trebuie si cablul trasat cum trebuie, fara indoituri aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 OK. Argumentul tau e in favoarea unui sistem mai rudimentar doar pentru ca e mai usor de reparat in caz ca cedeaza. Chestia e ca un cablu e mult mai predispus la rupere decat o pompa sau un cilindru de ambreiaj hidraulic. Daca il folosesti in limitele bunului simt si schimbi lichidul cand trebuie, va muri mult, mult mai greu decat un cablu. Per total mi se pare si mai precis si mai usor de intretinut decat cel pe cablu. Si apoi, in competite se foloseste aproape exclusiv.. cred ca e un motiv fondat la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 pe cat de frumos ra F4 i ul pe atat de lipsita de personalitate este porcaria asta de design. oricum este de vis ca din tot ce avea mai frumos F4 i - au pastrat... oglinzile alea hidoase.. oricum la design japonezii au turbat in ultimii 4 ani, numai basini pe banda dau pe teava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 (editat) Sinner, eu nu m-as lua de design, e facut de italieni (pentru italieni - a se citi europeni). Aceeasi natie care scoate si Ducati-urile. Mie-mi place. Nu e mai frumoasa ca F4i-ul meu decare imi va fi intotdeauna dor, dar din cand in cand, cand ma dau cu Hornetul, ma trezesc gandind ca ar fi frumos sa aiba o varianta carenata. Si, guess what, a aparut, e exact un hornet carenat. PS: Uite, daca nu ma crezi: http://hondamc2011.com/it/2010/11/cbr600f-...con-lingegnere/ (tare faza ca o compara cu RR, nu cu Hornet, frumoasa miscare de marketing.... pana si saua e identica) PPS: Cred ca topicul asta ar trebui sa fie la motociclete de strada, nu la motociclete de viteza. Editat Ianuarie 6, 2011 de satori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Da bre, asa o fi, dar cum poti tu sa compari un Benelli, MV Agusta, Ducati, Aprilia, etc. cu ..chestia asta (sau oriceare realizare recenta a japonezilor) ? Iar ca alta mentiune, e adevarat ca Tamburini e italian, dar Galluzzi si Terblanche nu sunt. Asa ca nu conteza atat de mult natia designer-ilor, cat modul in care sunt lasati (sau nu) sa-si exprime talentul. Tocmai aici e buba cu japonezii. Poti tu sa-l anagajezi si pe Massimo Tamburini, dar daca ai vreo 286 parametrii sa ii impui in design-ul unei motorete, fii sigur ca nu va iesi mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Pai nu-i compar. Eu doar ziceam ca nu e desenata de japonezi. Si nici construita de ei am avut 3 Honde, 2 noi facute in Italia si una veche facuta in Japonia. Mare diferenta, EU sucks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorosvasile Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 un honda cbr 600 f din 95 pc 25 ce model e? F2 sau F3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 un honda cbr 600 f din 95 pc 25 ce model e? F2 sau F3 F2 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berserk Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 un honda cbr 600 f din 95 pc 25 ce model e? F2 sau F3 cum are seria de sasium HMPC25 ? sau altceva ? te intreb ptr ca am un F2 si nu iti dai seama din altceva decat din ce scrie pe seria aia de sasiu altfel poate fii si un RR din 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorosvasile Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 cum are seria de sasium HMPC25 ? sau altceva ? te intreb ptr ca am un F2 si nu iti dai seama din altceva decat din ce scrie pe seria aia de sasiu altfel poate fii si un RR din 2009 HMPC25 Mesaj completat alti spun k ii F3 alti k ii F2 akma pe cine sa cred ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Pune o poza sa vedem ce carene ai pe ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorosvasile Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 carenele sunt de rr 2008 asa am luato Mesaj completat poza Mesaj completat de fapt asa am cumparat-o, si cu ocazia asta, il cunoaste careva pe fostul proprietar Corbu Adrian pt k am nevoie de certificatul fiscal, si nu imi rasp la telefon fostul proprietar ii din Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Mama ce gunoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorosvasile Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Fostul proprietar... am crezut k ,,,,,, Mesaj completat deci ii F2 sau F3, eu am cumparat disc de ambreiaj pt F2, si dak motrul meu ii F3 potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) deci motocicleta aia ii un F2 ai luat-o de la un baiat din TM nu??? sta cu mine in zona si stiu ca mai tot timpu repara cateceva la ea :| in schimb toba aia suna demential (cred ca ii mai scumpa toba ca motoru ) asa de curiozitate cat ai dat pe ea?? Editat Martie 8, 2011 de Clever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorosvasile Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 da toba aia face totul, cat despre pret nu am dat mult sp eu, 900 d e, +200 e transportul +700e ce am mai bagat in ea, deci am ajuns k ea la 1800 e cam mult, sa dublat pretul, dar am schimbat tot ce nu era bun, dar in fine, o forja tipul ala? k motorul merge ff rotund,sifiltru de aer era mul in el, era crapata carcasa de la filtru, si lipsea un litru de ulei , akma iam fakt schimbul d ulei nu am mers k ea 5 km de knd o am si deci e F2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 da, ii F2 100% cat despre forjala nu l-am vazut sa o forjeze prea tare numa prin orash o ardea mai mult de a 4-a nu cred ca i-a dat + ca nu se prea dadea baiatu prea mult cu ea ca el lucreaza CRUPIER si era mult timp plecat:) , in schimp la cati bani ai dat pe ea + transport + ce ai mai bagat in ea iti luai lejer un F4 din 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorosvasile Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 akma mi-am dat si eu seama, dar cam tarziu dar nah cu urmatoarea ocazie , + k is incepator deci am o scuza si ms pt informati, dar totusi cred k a dat-o pe circuit k patineaza discul asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 sincer nu stiu sa fi fost pe circuit vreodata :| dar cinestie.... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Si pana la urma, de ce e F2 daca e fabricata in 1995 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 ca am avut io F3 din 97 si nu sunt la fel si ala o fost inmatriculat in 95 nu fost fabricat in 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Daca vitezometrul este pe cablu la roata fata este F2 (chiar daca e fabricata in 95). La F3 asta e unul dintre lucrurile schimbate (in afara de carene, far si mai era ceva dar nu imi mai aduc aminte). F3 are senzor pt kilometraj pe cutia de viteze si nu pe cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Mama ce gunoi... chiar ca! eu nu stiu ce poate sa te atraga la asa ceva... Mesaj completat si ca sa citez un clasic in viata (de aici de pe forum) : "ce-i cu buda asta?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 ca am avut io F3 din 97 si nu sunt la fel si ala o fost inmatriculat in 95 nu fost fabricat in 95 Atunci e clar ca e F2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.