Sari la conținut

Honda CBR600F 2011


sp33d_fr3ak
 Share

Postări Recomandate

Adica tu esti dintre aia care au "lama de foc" ca sa se dea "reising" pe strada? Sa sa bage 293 de chilometrii pe ora pe DN-u (si eventual in oras)? Sa faca wheelie intre semafoare? Si care eventual au si "gajik" in fustitza scurta si roz care cand sta pe similacrul de sa de pasager pe care care o are Fireblade-ul i se vede chilotzeii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator stress_L&P
Corect. La fel ca frana pe tambur pe fata...

 

 

eu virbeam serios. din mai multe motive:

 

1. se inlocuieste in drum cu sculele din trusa motocicletei (sau mini-trusa de bun-simt pe care si-o face mai orice motociclist care e constient ca pana si la honda se mai strica ceva)

2. "simti" ambreiajul cand cupleaza mai bine decat la hidraulic. oricand. si la "liniutze" si la mers incet.

3. e destul de fiabil. adica pe rf am un cablu care are 38.000 la mine, nu stiu daca era nou sau nu cand l-am luat (rf-ul, nu cablul). asta daca il intretii, desigur. eu il curat si ung cam odata la 2 saptamani (ma apuca cateodata sa verific suruburi, sa ung chestii)

4. e ieftin de inlocuit. la ambreiajul hidraulic un kit pentru pompa e destul de scump. sa nu mai spunem ca la brembo oem (cum am si eu pe aprilia si tu pe ducati) nu gasesti kit de reparatie pentru ca nu vand asa ceva cei de la brembo. cica s-ar potrivi ceva de la ktm totusi. nu-s sigur, o sa mai sap

5. ambreiajul hidraulic e mai "tare" decat cel pe cablu. cu conditia ca cel pe cablu sa fie reglat cum trebuie si cablul trasat cum trebuie, fara indoituri aiurea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Argumentul tau e in favoarea unui sistem mai rudimentar doar pentru ca e mai usor de reparat in caz ca cedeaza. Chestia e ca un cablu e mult mai predispus la rupere decat o pompa sau un cilindru de ambreiaj hidraulic. Daca il folosesti in limitele bunului simt si schimbi lichidul cand trebuie, va muri mult, mult mai greu decat un cablu.

 

Per total mi se pare si mai precis si mai usor de intretinut decat cel pe cablu. Si apoi, in competite se foloseste aproape exclusiv.. cred ca e un motiv fondat la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cat de frumos ra F4 i ul pe atat de lipsita de personalitate este porcaria asta de design.

 

oricum este de vis ca din tot ce avea mai frumos F4 i - au pastrat... oglinzile alea hidoase.. oricum la design japonezii au turbat in ultimii 4 ani, numai basini pe banda dau pe teava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sinner, eu nu m-as lua de design, e facut de italieni (pentru italieni - a se citi europeni). Aceeasi natie care scoate si Ducati-urile. :D

Mie-mi place. Nu e mai frumoasa ca F4i-ul meu decare imi va fi intotdeauna dor, dar din cand in cand, cand ma dau cu Hornetul, ma trezesc gandind ca ar fi frumos sa aiba o varianta carenata. Si, guess what, a aparut, e exact un hornet carenat.

 

 

PS: Uite, daca nu ma crezi: http://hondamc2011.com/it/2010/11/cbr600f-...con-lingegnere/ (tare faza ca o compara cu RR, nu cu Hornet, frumoasa miscare de marketing.... pana si saua e identica)

PPS: Cred ca topicul asta ar trebui sa fie la motociclete de strada, nu la motociclete de viteza.

Editat de satori
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bre, asa o fi, dar cum poti tu sa compari un Benelli, MV Agusta, Ducati, Aprilia, etc. cu ..chestia asta (sau oriceare realizare recenta a japonezilor) ?

 

Iar ca alta mentiune, e adevarat ca Tamburini e italian, dar Galluzzi si Terblanche nu sunt. Asa ca nu conteza atat de mult natia designer-ilor, cat modul in care sunt lasati (sau nu) sa-si exprime talentul. Tocmai aici e buba cu japonezii. Poti tu sa-l anagajezi si pe Massimo Tamburini, dar daca ai vreo 286 parametrii sa ii impui in design-ul unei motorete, fii sigur ca nu va iesi mare lucru :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu-i compar.

Eu doar ziceam ca nu e desenata de japonezi.

Si nici construita de ei am avut 3 Honde, 2 noi facute in Italia si una veche facuta in Japonia. Mare diferenta, EU sucks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
un honda cbr 600 f din 95 pc 25 ce model e? F2 sau F3

 

cum are seria de sasium HMPC25 ? sau altceva ?

 

te intreb ptr ca am un F2 si nu iti dai seama din altceva decat din ce scrie pe seria aia de sasiu altfel poate fii si un RR din 2009 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum are seria de sasium HMPC25 ? sau altceva ?

 

te intreb ptr ca am un F2 si nu iti dai seama din altceva decat din ce scrie pe seria aia de sasiu altfel poate fii si un RR din 2009 :laugh:

HMPC25

Mesaj completat

alti spun k ii F3 alti k ii F2 :) akma pe cine sa cred :) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carenele sunt de rr 2008 asa am luato

Mesaj completat

poza

Mesaj completat

de fapt asa am cumparat-o, si cu ocazia asta, il cunoaste careva pe fostul proprietar Corbu Adrian pt k am nevoie de certificatul fiscal, si nu imi rasp la telefon :laugh: fostul proprietar ii din Timisoara

post-61380-1299599691_thumb.jpg

post-61380-1299600144_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci motocicleta aia ii un F2 ai luat-o de la un baiat din TM nu??? sta cu mine in zona si stiu ca mai tot timpu repara cateceva la ea :|

in schimb toba aia suna demential :laugh: (cred ca ii mai scumpa toba ca motoru :) )

 

asa de curiozitate cat ai dat pe ea??

Editat de Clever
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da toba aia face totul, cat despre pret nu am dat mult sp eu, 900 d e, +200 e transportul +700e ce am mai bagat in ea, deci am ajuns k ea la 1800 e cam mult, sa dublat pretul, dar am schimbat tot ce nu era bun, dar in fine, o forja tipul ala? :) k motorul merge ff rotund,sifiltru de aer era mul in el, era crapata carcasa de la filtru, si lipsea un litru de ulei :laugh: , akma iam fakt schimbul d ulei nu am mers k ea 5 km de knd o am :) si deci e F2? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ii F2 100% cat despre forjala nu l-am vazut sa o forjeze prea tare numa prin orash o ardea mai mult de a 4-a nu cred ca i-a dat + ca nu se prea dadea baiatu prea mult cu ea ca el lucreaza CRUPIER si era mult timp plecat:) , in schimp la cati bani ai dat pe ea + transport + ce ai mai bagat in ea iti luai lejer un F4 din 99 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vitezometrul este pe cablu la roata fata este F2 (chiar daca e fabricata in 95). La F3 asta e unul dintre lucrurile schimbate (in afara de carene, far si mai era ceva dar nu imi mai aduc aminte). F3 are senzor pt kilometraj pe cutia de viteze si nu pe cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Mama ce gunoi...

 

 

chiar ca! :laugh: eu nu stiu ce poate sa te atraga la asa ceva...

Mesaj completat

si ca sa citez un clasic in viata (de aici de pe forum) : "ce-i cu buda asta?" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...