_|ManiA|_ Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 (editat) Acuma cateva saptamani am reusit sa imi refac Hornetul dupa un accident si am zis sa pun cateva poze ca sunt tare mandru de munca mea . Am luat manualul de la Honda si usor usor am facut-o la loc. Si ca sa va zic asa in mare ce sa intamplat desi o sa vedeti din poze, am intrat intr-o curba cu peste 130 si fiind cat de cat nou pe Hornet (am avut un 125 inainte) am decis ca nu am cum sa o iau. Si uite asa au urmat urmatoarele greseli foarte standard de incepator: M-am ca**t pe mine de frica si am inceput sa strang franele, motorul sa indreptat si normal nu a mai luat virajul, am facut pe mine iar si am inceput sa ma uit fix spre masinile care veneau spre mine (noroc ca au fost baieti de treaba si m-au evitat ei), am mai mers putin si am ajuns intr-un sant plin cu copacei sarma ghimpata si pamant. Hornetul sa izbit in copac si eu m-am varsat pe acolo... Am zis sa impart peripetia mea cu voi aicea Si dupa ce am reparat-o: (inainte sa-mi sara lumea in cap, ecranul o sa il dau jos....dar dupa ce trece iarna ) Am invatat multe din intamplarea asta. Nu trebuia sa ma infig in curba asa de tare, nu trebuia sa ating franele si trebuia sa am incredere mai multa in cauciucuri si sa o inclin mai mult pentru ca se putea. Dar din greseli invatam si nu m-am ales decat cu o taietura mica in frunte. A si inca ceva, aveam tot echipamentul pe mine, cei de la politie si salvare mi-au scos una dintre protectiile de la genunchi rupta in 3. Mi sa spus ca daca eram fara echipament nu mai scapam si daca scapam trebuia sa imi refaca rotula etc daca s-ar mai fi putut... Editat Noiembrie 18, 2010 de _|ManiA|_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Ai avut marele noroc sa nu intalnesti mare lucru in calea ta,mare atentie pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Ma bucur ca n-ai patit mai nimic si felicitari pentru reconditionare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 O Doamne, eee, asta e! Asa invatam, ca doar nu ne-am nascut invatati, next time sa iti invingi frica si sa apleci motorul ca poate multe Imi plac mult oglinzile si toba, dau foarte bine pe motorul asta frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_|ManiA|_ Postat Noiembrie 18, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2010 Multumesc de comentarii. Da am avut foarte mare noroc, pana si aia de la salvare au ramas uitmiti si ei au vazut destule... Acuma am ramas cu ceva urme dupa accident, in curbe sunt foarte incordat si am devenit paranoic rau. Banuiesc ca era de asteptat. Incerc sa gasesc locuri unde pot face cercuri cu motoru sa incep incet incet sa il inclin mai mult. Daca aveam incredere in cauciucuri cu un milimetru cred ca nu se mai intampla nimica. Am zis ca la vara ma duc la un tackday ceva...cred ca este singurul mod sigur de a invata ce poate motocicleta fara pericole foarte mari. Chestia este ca am citit foarte multe in legatura cu mersul pe motor, despre toate greselile care le faci cand intri in panica, cauciucuri, cat de mult se pot inclina dar uite ca pana nu le practici poti citi romane intregi ca tot degeaba. Da, acuma ma pot numi motociclist desi daca stiam ma aruncam singur in spatele casii si postam aicea ... chiar nu trebuia sa zbor in halu asta. Onglinzile arata bine si ATAT. Sunt de rahat...vibreaza, plastic nefinisat bine. Deocamdata merg, pe viitor vreau sa le schimb cu oglinzile de pe cb1000r. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Banuiesc ca vegetatia aia ti-a salvat din piele, + a mai salvat si din motocicleta. Bafta si ai grija pe viitor. Si eu eram paranoic dupa accident, incet incet te (re)obisnuiesti. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Se poate lua curba si daca franezi. Unele curbe chiar nu se pot lua cu 130, oricat de mult te-ai apleca. Poti frana in curba si te poti apleca in timp ce franezi, dar pentru asta iti trebuie mult exercitiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Se poate lua curba si daca franezi. Unele curbe chiar nu se pot lua cu 130, oricat de mult te-ai apleca. Poti frana in curba si te poti apleca in timp ce franezi, dar pentru asta iti trebuie mult exercitiu. adaug ca iti trebuie si o buna cunoastere a motorului respectiv... cum franeaza cum se inclina numai bine iti dorim si asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Referitor la poza a 2 a , ai rupt copacul cu mobra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Daca tot ai reparat-o da-i si niste anvelope mai bune care sa nu iti dea emotii atunci cand vrei sa o inclini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 (editat) cand am trecut si eu de la 10 cai la 100 m-am dus in cap dupa numai 2 saptamani la 130/h. singurul lucru care m-a salvat a fost norocul ( santul care m-a ghidat cat m-am rostogolit cat sa nu rup vreun copac din cei 20 care erau in paralel... datorita acelei experiente am reusit sa mai fac inca 30 mii km fara nici un eveniment, iar pentru mine ''invata din greselile altora'' e un mit busted, pana ce nu simti pe pielea ta nu stii ce inseamna sa casti ochii si cel mai important, sa anticipezi . asta e o adevarata experienta care te faci sa urli ca ''de ce tocmai mie ?'' ca pe viitor sa ti dai seama cat de bine ti-a prins. ride safe ! Editat Noiembrie 18, 2010 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_|ManiA|_ Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) Banuiesc ca vegetatia aia ti-a salvat din piele, + a mai salvat si din motocicleta. Bafta si ai grija pe viitor. Si eu eram paranoic dupa accident, incet incet te (re)obisnuiesti. Asfalt uscat. Ai dreptate. Motorul 70% nu a avut nimica, doar pamant mult unde sa tavalit. Daca ar fi fost ciment il zgariam mult mai rau. Plus ca pantalonii, geaca etc nu cred ca ar fi tinut asa de bine...de bine de rau am alunecat ceva. Se poate lua curba si daca franezi. Unele curbe chiar nu se pot lua cu 130, oricat de mult te-ai apleca. Poti frana in curba si te poti apleca in timp ce franezi, dar pentru asta iti trebuie mult exercitiu. Eu am o senzatia tare ciudata cand franez in curba. Simt cum motoru vrea sa se ridice iar ca sa franezi in curba trebuie sa ii tii rezistena...nu prea stiu cum sa descriu dar sunt sigur ca stii ce vreau sa zic. Si cum spui si tu asta nu o reusesti numai cu mult exercitiu si experienta. Oricum eu din ce am auzit, citit, vorbit cu altii am inteles ca nu prea e ok sa franezi in curba. Se poate dar nu e indicat. Slow In, Fast Out stiu eu ca e regula. Iar in moment ce ai inceput sa te inclini nu atingi franele, ori incepi sa accelerezi usor ca sa transferi greutatea mai mult pe spate ori mentii acceleratia care o ai. Rog lumea sa ma corecteze daca nu am inteles eu bine... adaug ca iti trebuie si o buna cunoastere a motorului respectiv... cum franeaza cum se inclina numai bine iti dorim si asfalt curat! Asta sper sa fac la vara daca ma duc la vreun circuit ceva. Ms mult. La fel! Referitor la poza a 2 a , ai rupt copacul cu mobra ? Da. Eu nu cred ca am reusit sa ma lovesc de el pentru ca a intrat motorul primul. A avut el grija sa imi faca loc Mesaj completat Am Brigestone BT012 pe ea. Am auzit ca BT23'urile sunt mult mai bune. Ce recomanzi? Perfect de accord cu tine Cristi. Ms la fel . Editat Noiembrie 19, 2010 de _|ManiA|_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Frumoasa motocicleta si o ajuta si culoarea! Cum esti tu cu curbele asa am prins eu frica de soseaua uda Mai mult noroc (si pricepere) de acum incolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Gumele alea pe care le ai sunt varza ! Incearca un Dunlop Qualifier...Supercorsa...Metzeler K3,K2 si pe urma o sa vezi ce inseamna cauciucuri bune ! Plus ca se schimba si psihicul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_|ManiA|_ Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 Frumoasa motocicleta si o ajuta si culoarea! Cum esti tu cu curbele asa am prins eu frica de soseaua uda Mai mult noroc (si pricepere) de acum incolo! Mersi mult. Deci tu trebuie sa iesi pe ploaie nu gluma, ca sa iti recapeti increderea Gumele alea pe care le ai sunt varza ! Incearca un Dunlop Qualifier...Supercorsa...Metzeler K3,K2 si pe urma o sa vezi ce inseamna cauciucuri bune ! Plus ca se schimba si psihicul ! Serios??? Eu credeam ca sunt foarte bune . Au deja 5000 de mile cauciucurile deci cand le vine vremea sa le schimb o sa consider sfatul tau. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Serios??? Eu credeam ca sunt foarte bune . Au deja 5000 de mile cauciucurile deci cand le vine vremea sa le schimb o sa consider sfatul tau. Mersi Si cred ca te mai tin 10.000 de mile la cat de ebonita sunt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Pacat de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_|ManiA|_ Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 Si cred ca te mai tin 10.000 de mile la cat de ebonita sunt ! Deci Mos Craciun tre sa vina cu cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) Într-un Âşanț ca ăla m-am vărsat Âşi eu anul trecut cu 125-ul, dar n-am căzut (am rămas țeapăn călare) Âşi nici n-am dat în vre-un copac (deh, norocul prostului). M-am dus pe prelungirea lui până s-a oprit motoreta. Daune n-am avut, poate doar rucsacul care l-am rupt de draci când încercam să-l dau jos după incident Mai nasol a fost până am reuÂşit să scot motorul de acolo. M-am chinuit vre-un sfert de oră, până au trecut niÂşte tipi cu motoarele care m-au ajutat să-l dau afară. Acum am Âşi eu Hornet, e cu totul Âşi cu totul altă ciclistică. Mult mai uÂşor de manevrat. Aveai protecții hard la combinezon ? Editat Noiembrie 20, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Da....un caz fericit,vad aci.....bafta in continuare si multa grija, ca norocul nu creste pe camp ,acum sigur o sa fi mai prudent,asta o fost,,BOTEZUL,, ,asa se zice,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_|ManiA|_ Postat Noiembrie 20, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2010 Într-un Âşanț ca ăla m-am vărsat Âşi eu anul trecut cu 125-ul, dar n-am căzut (am rămas țeapăn călare) Âşi nici n-am dat în vre-un copac (deh, norocul prostului). M-am dus pe prelungirea lui până s-a oprit motoreta. Daune n-am avut, poate doar rucsacul care l-am rupt de draci când încercam să-l dau jos după incident Mai nasol a fost până am reuÂşit să scot motorul de acolo. M-am chinuit vre-un sfert de oră, până au trecut niÂşte tipi cu motoarele care m-au ajutat să-l dau afară. Acum am Âşi eu Hornet, e cu totul Âşi cu totul altă ciclistică. Mult mai uÂşor de manevrat. Aveai protecții hard la combinezon ? Aveam Goretex pe mine dar foarte bun. Protectii pa toata mana, umeri spate coate, tot. Geaca nu prea a avut nimica sa fiu sincer dar protectiile de la picioare erau facute praf. Oricum de atuncea eu nu ma mai urc pe motor fara echipament... Au taiat costumul la spital ca sa scoata protectiile din el sa le dea mai multe indicii unde pot fi lovit rau. Aveam ghimpi de fier de la sarma ghimpata infipti in bocanci, in cotiere, peste tot. Genunchii sa nu mai zic. Ma bucur ca am scapat si mi-a fost invatare de minte. In dimineata aia pentru ca era cald chiar ma gandeam sa imi pun doar blugii sau... Pana la urma mi-am pus costumul. Da....un caz fericit,vad aci.....bafta in continuare si multa grija, ca norocul nu creste pe camp ,acum sigur o sa fi mai prudent,asta o fost,,BOTEZUL,, ,asa se zice,nu? Dap Botez nu gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Fck, aproape ca mi-au dat lacrimile cand ti-am vazut mobra asa desfigurata...bine ca ai scapat nevatamat! Mesaj completat Apropos de oglinzi, mergi pe cele originale de Hornet, eu unul ador faptul ca nu-mi vinreaza nici la 180km/h...le folosesc destul de mult si fara oglinzi sunt ca si cum as avea viziera vopsita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_|ManiA|_ Postat Noiembrie 22, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2010 Oglinzile originale sunt rele rau. Mai rele decat astea care le am acuma. Vibreaza rau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Ce chestie, ale mele nu vibreaza deloc, banuiesc ca sunt cele originale ca nu par sa fie altceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_|ManiA|_ Postat Noiembrie 26, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2010 Hm, interesant. Da sunt originale... Ale mele au vibrat foarte rau. Dupa 6 sau 7 mii de turatii nu mai vedeam nimica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.