Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

Vizitator mihai.luchian

Fratilor, orice motocicleta, indiferent daca are acte sau nu, din 1900 pana in 1965 impreuna cu un atas care sa nu arate ca un cuibar de gaini cumpar eu.

Nu ofer mai mult de 2-300 de Euro. Scopul : de pus in gradina.

 

Multumesc!

 

PS: Ma gandesc ca unde se reconditioneaza una, mai raman vreo 2-3 pe langa pt fier vechi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut Papa. O cutie de Ural am eu, in stare buna, te astept la o proba.

De asemenea, pot sa iti imprumut si un scaun de atas. Cred ca Darian poate sa iti faca unul sau sa iti faca Pedro tamplaria si tu sa iti faci tapiteria.

Sunt interesat sa cumpar o sa identica (indiferent de stare, ma intereseaza doar tabla), 2 roti, si o cutie de viteze ok...are cineva?

De asemenea m-ar interesa sa imprumut un scaun de atas exact pt modelul acesta pentru a-l "copia" (la al meu a facut fostul proprietar schimbari).

 

Numai bine



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am și predat ceva timp la Ploiești la Petrol și Gaze ...

 

Eu încă mai predau acolo și cât de curând, o să pun și eu botul la un Ural. Ne știm?

Dan Petcu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Papa. O cutie de Ural am eu, in stare buna, te astept la o proba.

De asemenea, pot sa iti imprumut si un scaun de atas. Cred ca Darian poate sa iti faca unul sau sa iti faca Pedro tamplaria si tu sa iti faci tapiteria.

 

Salut Mihai,

 

Iti multumesc pentru raspuns. Iti dau un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de Urale dupa 90 (IMZ 8.X.X.X), am de donat 3 filtre de ulei aftermarket. Le-am primit si eu, dar nu am ce face cu ele, folosesc OEM-ul.

 

Posibil sa fie bune si pentru posesorii de Urale M66 si M67, din cate stiu, de la M66 s-a introdus filtrul de ulei din hartie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se poate sa ma inscriu?

De asemenea, caut doua tobe, doua galerii de evacuare si tot ceea ce trebuie sa existe in interiorul atasului (scaun, covor, prelata de astupat atasul), sa fie toate frumoase si sa se pupe cu ural 649 cm3/1992. Din pacate statul ma jefuieste prea tare (24%) ca sa pot cumpara niste piese frumoase, originale, cu factura de la reprezentanta. Atasul meu e gol ca o galeata. 309663/0766 (inversati prefix cu numar si aveti telefonul meu, cereti cu Vasea). O sa iau legatura si cu nenea Gaspar sa vad ce zice. Domnu Cios mi-a povestit foarte multe lucruri frumoase dar din pacate nu pot merge suta la suta pe mana lui cu toate piesele de-mi trebuiesc.

 

later edit: Daca nu ploua si nu vin sefii la munca, astazi poze cu jivina mea dotata cu o statie militara radio de tanc, antena, casti cu laringofon, convertor 12-24V, mai trebuie un dispozitiv EMP (puls electromagnetic) ca sa amutzeasca grohaiturile maneliste din toate boxele.

Editat de skaarj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

jivina mea dotata cu o statie militara radio de tanc, antena, casti cu laringofon, convertor 12-24V, mai trebuie un dispozitiv EMP (puls electromagnetic) ca sa amutzeasca grohaiturile maneliste din toate boxele.

 

wow! e functionala statia? hai cu pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se poate sa ma inscriu?

De asemenea, caut doua tobe, doua galerii de evacuare si tot ceea ce trebuie sa existe in interiorul atasului (scaun, covor, prelata de astupat atasul), sa fie toate frumoase si sa se pupe cu ural 649 cm3/1992. Din pacate statul ma jefuieste prea tare (24%) ca sa pot cumpara niste piese frumoase, originale, cu factura de la reprezentanta. Atasul meu e gol ca o galeata. 309663/0766 (inversati prefix cu numar si aveti telefonul meu, cereti cu Vasea). O sa iau legatura si cu nenea Gaspar sa vad ce zice. Domnu Cios mi-a povestit foarte multe lucruri frumoase dar din pacate nu pot merge suta la suta pe mana lui cu toate piesele de-mi trebuiesc.

 

later edit: Daca nu ploua si nu vin sefii la munca, astazi poze cu jivina mea dotata cu o statie militara radio de tanc, antena, casti cu laringofon, convertor 12-24V, mai trebuie un dispozitiv EMP (puls electromagnetic) ca sa amutzeasca grohaiturile maneliste din toate boxele.

Ok, ti-am pus unul deoparte. Am mai rezervat unul pt un prieten din Mizil. Sa vedem daca doreste si dl. Petcu unu si le trimit pe toate in Prahova.

 

Cat despre Cios, sunt sigur ca te-a sfatuit bine asupra pieselor si te-a facut sa intelegi fenomenul.

 

Eu ma bucur ca ne creste comunitatea de Uralisti, Ionel, tu, dl. Petcu, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai că mi-am ridicat și eu topicul, că și Alioșa al meu RULEAZĂ! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de Urale dupa 90 (IMZ 8.X.X.X), am de donat 3 filtre de ulei aftermarket. Le-am primit si eu, dar nu am ce face cu ele, folosesc OEM-ul.

 

Posibil sa fie bune si pentru posesorii de Urale M66 si M67, din cate stiu, de la M66 s-a introdus filtrul de ulei din hartie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma bucur ca ne creste comunitatea de Uralisti, Ionel, tu, dl. Petcu, etc..

Si mai sunt care vor ural,chiar daca-i corcit cu cadru de m ciomuit[ciomuitopperit] ,cutie de nipru roti de masina,...dar lipseste piesa esentiala motorul de ural.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala nu-i Ural e CioMu 650 :))
Beleaua cu un motor de Ural 650 e taman inima rotitoare ce sta pe rulmentei 6207 ce incep sa uruie, bielele ce capata joc axial incet si sigur
biele sabie ce la lucrul fara scule speciale se indoaie... si asta costa (nu f mult dar in prostia ei fabrica nu mai produce inimi de 650).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu poze

 

Asta e jivina. Statia e montata dar alimentarea nu e trasa (mufa aia verde circulara). O tin pe dacie. Am vorbit cu ea in CB canalul 22 din Ploiesti tocmai la cota 1400 la Sinaia. Pe mobra o sa montez inca una de-asta cu tot cu convertorul ei de 12-24V dupa ce o fac sexi si-i trag un alternator mai serios, de tico.

 

intre timp material de clatit ochii:

 

post-14847-0-64921600-1369922575_thumb.jpg

post-14847-0-61141700-1369922616_thumb.jpg

post-14847-0-86860900-1369922643_thumb.jpg

post-14847-0-29934600-1369922661_thumb.jpg

 

 

Firele alea multe sunt improvizatiile facute pe fuga in curte la RAR pentru becu de frana dupa ce am scapat de toate formalitatile.

 

Alea doua bobine de inductie pe URAL trebuie sa fie inseriate?? Nu de alta da electronistu din mine zice ca acolo a fost umblat dupa ureche. Am cuplat ambele bobine cu borna de plus la +contact, fiecare bobina cu borna "-" la aprinderea electronica, aprinderile cuplate fiecare la masa iar cuplajul de la platina vine la fiecare borna de intrare in parte la fiecare aprindere.

 

 

bujie 1 <- bobină 1 <--- plus contact ----> bobină 2 -> bujie 2

^- ^ -^

\---aprindere 1---|--aprindere 2--/

|______________|

^

|

platină

|

masă

 

sper sa se vada calumea.

spre rusinea mea inca n-am apucat sa caut pe net sa ma uit la schema electrica la URAL

 

din cate am observat, platina da scanteie la fiecare bobina si la sfarsitul cursei de compresie spre TDC, si la sfarsitul cursei de evacuare. Vai de mama ăluia de-o incerca sa faca prostia aia cu injectie de hidrogen (cica "HHO").

Editat de skaarj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala nu-i Ural e CioMu 650 :))

Beleaua cu un motor de Ural 650 e taman inima rotitoare ce sta pe rulmentei 6207 ce incep sa uruie, bielele ce capata joc axial incet si sigur

biele sabie ce la lucrul fara scule speciale se indoaie... si asta costa (nu f mult dar in prostia ei fabrica nu mai produce inimi de 650).

Deci tu zici sa merg pe propulsor de nipru la agregatu' asta?Ma mai gandeam si la conversia aia cu motor de r80...da...de unde si cu cati golobani? Hai ca o dau in offtopic.Mea culpa.

 

@skarj super tare statia aia tine de ea ca-i piesa! Zilele astea -mi promitea cineva ca are un geamantan/telefon de radiotranzmisiuni miitar. Sper sa ajunga la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu poze

 

Asta e jivina. Statia e montata dar alimentarea nu e trasa (mufa aia verde circulara). O tin pe dacie. Am vorbit cu ea in CB canalul 22 din Ploiesti tocmai la cota 1400 la Sinaia. Pe mobra o sa montez inca una de-asta cu tot cu convertorul ei de 12-24V dupa ce o fac sexi si-i trag un alternator mai serios, de tico.

 

intre timp material de clatit ochii:

 

attachicon.gifImage1997.jpg

attachicon.gifImage1998.jpg

attachicon.gifImage1999.jpg

attachicon.gifImage2000.jpg

 

 

Firele alea multe sunt improvizatiile facute pe fuga in curte la RAR pentru becu de frana dupa ce am scapat de toate formalitatile.

 

Alea doua bobine de inductie pe URAL trebuie sa fie inseriate?? Nu de alta da electronistu din mine zice ca acolo a fost umblat dupa ureche. Am cuplat ambele bobine cu borna de plus la +contact, fiecare bobina cu borna "-" la aprinderea electronica, aprinderile cuplate fiecare la masa iar cuplajul de la platina vine la fiecare borna de intrare in parte la fiecare aprindere.

 

 

bujie 1 <- bobină 1 <--- plus contact ----> bobină 2 -> bujie 2

^- ^ -^

\---aprindere 1---|--aprindere 2--/

|______________|

^

|

platină

|

masă

 

sper sa se vada calumea.

spre rusinea mea inca n-am apucat sa caut pe net sa ma uit la schema electrica la URAL

 

din cate am observat, platina da scanteie la fiecare bobina si la sfarsitul cursei de compresie spre TDC, si la sfarsitul cursei de evacuare. Vai de mama ăluia de-o incerca sa faca prostia aia cu injectie de hidrogen (cica "HHO").

De curiozitate, cum ai accidentat atasul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea doua bobine de inductie pe URAL trebuie sa fie inseriate?? Nu de alta da electronistu din mine zice ca acolo a fost umblat dupa ureche. Am cuplat ambele bobine cu borna de plus la +contact, fiecare bobina cu borna "-" la aprinderea electronica, aprinderile cuplate fiecare la masa iar cuplajul de la platina vine la fiecare borna de intrare in parte la fiecare aprindere.

 

 

bujie 1 <- bobină 1 <--- plus contact ----> bobină 2 -> bujie 2

^- ^ -^

\---aprindere 1---|--aprindere 2--/

|______________|

^

|

platină

|

masă

 

Pai tu nu le-ai inseriat ci le-ai pus in paralel?! Functioneaza dar papa mult din alternatorul ala care trebuie sa duca si un far si un releu mecanic de semnal si lumini.Solutia o bobina dubla de la Gaspar sau o bobina de japoneza doar sa fie buna.

 

 

Deci tu zici sa merg pe propulsor de nipru la agregatu' asta?Ma mai gandeam si la conversia aia cu motor de r80...da...de unde si cu cati golobani? Hai ca o dau in offtopic.Mea culpa.

Fiind solo nu vor fi probleme daca mostenesti un motor fara uzuri mari.

Cu atas incarcat, f alergat unele 650-uri au facut atac de cord. Al meu a avut un motor cu doar 5000 km care dupa o cursa accelerata pe Rucar Bran si Tranfagarasan a stricat rulmentul 6207 dinspre volant si acum ca m-am apucat de el vad ca si o biela-i oleaca mai sloboda...

Eu am fost mai mult off-topic incercand sa scot in evidenta superioritatea inimii de Niprel cu rulmentii lui 6 209 si 42 209 (mai capabili de altfel decat 6 208 Uralelor 750).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io n-am condus niciodata cu atas. iar roata din fata tremura si salta in sus, coarnele faceau stanga-dreapta, drept urmare reflexu de tinut echilibru zicea ca sa misc de coarne sa contracarez treaba asta si bineinteles sa-mi mut centru de greutate. Ca la bicicleta cand inveti sa mergi cu ea. Dupa vreo 30 de km mi-am "reprogramat" reflexele ca eu de fapt tre' sa stau ca in dacie, relaxat, si sa dau doar de coarne in stanga sau in dreapta in functie de cum sunt curbele pe drum. Fara jmecherii de tinut echilibru ca la solo. Da prima data pana sa ma prind, am intrat in primul sant apoi am sarit in primul stalp de gard. Si asa am pupat atasu. Sper ca se poate indrepta.

 

 

Le-am pus in paralel. Las' ca nu moare. Am tras si rezistente de balast calculate la bobinele de inductie ca sa nu se supere alternatoru, am tot zis ca sun pe nenea Gaspar da ce sa-i faci, sef isteric, cireada de destepti pe teren, alergat ca bezmeticu (cu uralul) pe aratura toata ziua pe la sonde, abia am avut timp sa-l pozez. Oricum pe camp nu ma intreaba nimeni de lumini iar pana noaptea de obicei termin.

Editat de skaarj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...