darkwolf Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 depinde ce sa alizat acolo..daca nu are distanta suficienta caleaza automat,daca dai jos un cilindru vezi exact unde ai urme pe pistoane,deobicei in zona bolturilor. chiar daca nui indicat..eu de cite ori am alizat ceva.. nu dau deobicei pistoanele sa faca alizajul dupa ele,asta in cazul in care nus sigur pe pistoane cas origianle..daca am dubi cu ele.. ii duc cilindri si segmanti la om sa alizeze... atunci pun eu pistoanele care trebuie, ca sint 2,3 variante de pistoane intre cote si am de unde alege.. ceva sa aiba loc suficinet. parca m ar bate gandul sa imi iau si eu un ural dar mai incolo acu tre sa fac nipra(mt 16) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 maine este sarbatoare dar poimaine am sa dau jos cilindri sa vad cum se prezinta de la patru calari si ne dam cu parerea ,tinem aproape,si am sa incerc si varianta cu pompa sa ai fac proba la rece,dar totusi zona din spatele pistoanelor ungerea se face prin barbotaj,si la supape cand am desfacut capacele era destul ulei la fiecare cilindru,ai dam noi de cap.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 maine este sarbatoare dar poimaine am sa dau jos cilindri sa vad cum se prezinta de la patru calari si ne dam cu parerea ,tinem aproape,si am sa incerc si varianta cu pompa sa ai fac proba la rece,dar totusi zona din spatele pistoanelor ungerea se face prin barbotaj,si la supape cand am desfacut capacele era destul ulei la fiecare cilindru,ai dam noi de cap.. atentie si la gaurelele de la cilindrii, sa nu fie astupati cu silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 atentie si la gaurelele de la cilindrii, sa nu fie astupati cu silicon. la nenorocitele alea de gauri ma gandeam si eu dar silicon nu am folosit dar am pus vselina pe grnituri si sa nu fi ajuns si pe la gauri mai stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Am un prieten care si-a facut setu la un mt10 si tot la fel pateste ...caleaza....greseala lui a fost ca nu a bgata 7795,ci 7798 si acum sta pe linga el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Am un prieten care si-a facut setu la un mt10 si tot la fel pateste ...caleaza....greseala lui a fost ca nu a bgata 7795,ci 7798 si acum sta pe linga el. de aia sint variantele de pistone intre cote,la inceput se foloseste 77,95 si dupa o bucata merge lejer 77,98 dilatarea e mare si caleaza repede, de aia trebuie o distanta de lasat sa aiba unde sa-si faca damblaua pistonul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 de aia sint variantele de pistone intre cote,la inceput se foloseste 77,95 si dupa o bucata merge lejer 77,98 dilatarea e mare si caleaza repede, de aia trebuie o distanta de lasat sa aiba unde sa-si faca damblaua pistonul... sal,, am dat cilindri jos si am masurat pistoanele78,5 si cilindru la fel cu subler normal,la subler digital dadea la cilindru 78,59,dupa parerea mea este cam mica toleranta nu stiu parca nu ami vine sa le stric, pistoanele nu au avut cinestie ce de suferit au o urma de calare dar se rezolva cu smilgher de 800/1000,voi ce ziceti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 In dreptul urmelor de calare pe piston trebuiesc curatate canalele segmentilor sa nu fie ceva deformari peacolo,in rest cu hartie abraziva 800-1000 ar trebuii sa iasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 In dreptul urmelor de calare pe piston trebuiesc curatate canalele segmentilor sa nu fie ceva deformari peacolo,in rest cu hartie abraziva 800-1000 ar trebuii sa iasa. Din auzite, cu abraziv nu trebuie umblat, daca are o urma roasa acolo sunt microni mancati, deci sunt denivelari si nu este perfect rotund.abraziva astupa urma nu rezolva problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Este posibil sa ma fi referit la altceva...aa da mi-am amintit.o pila ruginita mare si grosiera-maxim sigur e buna.sau cu luminite...de sarbautori.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) sal,, am dat cilindri jos si am masurat pistoanele78,5 si cilindru la fel cu subler normal,la subler digital dadea la cilindru 78,59,dupa parerea mea este cam mica toleranta nu stiu parca nu ami vine sa le stric, pistoanele nu au avut cinestie ce de suferit au o urma de calare dar se rezolva cu smilgher de 800/1000,voi ce ziceti... dac ai posibilitatea baga pistonul pe un strug si foloseste un sirghir mai abraziv,canalele le refaci cu un segment rupt,nu te apuca sa bagi pila in canale.. daca scapi pila aiurea in canale..va consuma ulei ca benzina... Editat Decembrie 8, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 dac ai posibilitatea baga pistonul pe un strug si foloseste un sirghir mai abraziv,canalele le refaci cu un segment rupt,nu te apuca sa bagi pila in canale.. daca scapi pila aiurea in canale..va consuma ulei ca benzina... nu va mai jucati cu pila si cu smirgelu la pistoane fratilor.pt pistoane nu este cota de reparatie.daca faceti un lucru facetil calumea nu va mai tot chinuiti sa reparati la pistoane ca nu tine si dupaia iar demonteaza ce ai montat si numai nervi facutzi degeaba.daca reparati un motor reparatil o data si bine eu nu cred ca o sa aveti in fiecare saptamana chef de reparatii la motor.in concluzie un lucru trebuie facut o data si bine.parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 sal..cred ca am gasit cauza calarii,am constatat astazi ca garniturile dintre cilindri si bloc gaura de jos care aduce uleiul din chiuloase catre bloc nu se alinia cu gaura blocului,daia am gasit si foarte mult ulei an capacele de la chiuloase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 sal..cred ca am gasit cauza calarii,am constatat astazi ca garniturile dintre cilindri si bloc gaura de jos care aduce uleiul din chiuloase catre bloc nu se alinia cu gaura blocului,daia am gasit si foarte mult ulei an capacele de la chiuloase vezi daca te uiti cum trebuie si esti atent gasesti defectul si il potzi remedia.felicitari.dar daca ascultai de altii si luai din pistoane la strung sau bagai pila in ele.dupa ce porneai motorul auzeai ca bate ca popo in toaca si plangai de unul singur inca o dat felicitari si pune suflet in ceea ce faci ca va iesi lucru frumos.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Darkwolf, chestia cu pilitul pistoanelor nu-i nouă. O face un tip care repară (că tot suntem pe topicul omonim) pe super coloană sonoră, o dă ca soluţie un altul care pare să mănânce mecanică pe pâine şi tot aşa. Editat Decembrie 8, 2011 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 :crack: ce ziceti de asta:http://www.youtube.com/watch?v=KJGGoDMdPig&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Reveniti ontopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 (editat) Reveniti ontopic hai ca revin eu la subiect am in lucru mai multe moto si cum prind oleaca de timp liber mai bag si la ural.. dupa anul nou trecem pe m72, ca acolo e liniste totala de ceva vreme,sau terminat m72 sau nui curaj sa se apuce careva de ele? gasiti la mine daca e unul curajos si in lovele.. voi incepe lucrul la doua m72, poate dau pofta la careva de m72 daca nu ma apucam de m62 nu-mi venea pofta de m72.. hai spor si mult curaj Editat Decembrie 17, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 eu credeam ca la-i terminat sa duci cadourile de craciun,ha,ha,ha un mos craciun pe ural,frumos nu? vezi ca eu sunt pofticios,nu ma provoca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 eu credeam ca la-i terminat sa duci cadourile de craciun,ha,ha,ha un mos craciun pe ural,frumos nu? vezi ca eu sunt pofticios,nu ma provoca sincer vreau sa scap de o parte din ele,sper anul ce vine sa mai fac citeva si restul le dau la gramada...opresc doar pt.colectie citeva si gata, iau o pauza sa fiu sincer..ajunge voi face doar pt.hobi nu pt.bisnis.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 tu stii mai bine ce faci,oricum te admir de eforturile tale.eu visez la un ural dar cand dispun de primii bani ural fac din eii. a,sa stii ca aceasta este o boala grea, dupa o scurta perioada de pauza revine pofta,si o eii iarasi.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Pune si tu pozele cu motocicleta/piesele pe topicul cu M72... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 ba da io m-am apucat de m 72,d'aia n-amm mai dat cateva zile p'aici zimi ce si cum cu aprinderea aia cam-ar bate gandul. ambielajul meu nu cloncane,desi parca nu prea imi place de el, totusi as incerca unul nou,setul - cilindrii ok - pistoane de tata piula,segmenti uzati,ghiduri varza,axa cu came pare ok,necesita bucsele,spun bucse caci am bucse la al meu in ambele capete,si din ce am auzit in partea distributiei trebuia sa aiba rulment. revin maine cu poze si cu detalii,acu nu mai am chef sa fotografiez nimic. asadar,lovele am da nu prea multe [renunt si la saloane si la pom,o fi sarbatorile piuli anu asta] asadar,cre' ca o sa te sacai in perioada imediat urmatoare la aprindere nu prea ai ce umbla,numai in cazul in care modifici axul cu came, cum e la nipru sau ural(dar nu merita zic eu)cu aprinderea originala merge perfect m72, mt9 si primele modele de mt10. daca ambelajul nu bate lasal acolo,cu setul se rezolva nui problema,eventual facem ceva combinatii,nu te apuca sa modifici motorul de m72 ca nu merita,lasal original cum e de la mama lui. cind esti hotarit cu el faci o lista cu ce ai nevoie si se rezolva,este ce ai nevoie din belsug. sa faci tiganeala cum am mai cumparat motoare nu merita,le-am cumparat pt piese nu sa le folosesc pe 12v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) Așa cum ziceam aseară, Alioșa al meu încă își învîrte roțile. Și, pînă nu dă zăpada, o să le tot învîrtă! Toate bune și Sărbători Fericite! Editat Decembrie 24, 2011 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 24, 2011 Autor Share Postat Decembrie 24, 2011 sincer vreau sa scap de o parte din ele,sper anul ce vine sa mai fac citeva si restul le dau la gramada...opresc doar pt.colectie citeva si gata, iau o pauza sa fiu sincer..ajunge voi face doar pt.hobi nu pt.bisnis.. nenea vreu si io daca tot dai la gramada, un ambieleaj de rural,un set (piston cilindri) acceptabil....no ajunge ca mi s-a facut rusine.....a si un alternator...gata ca m-am bagat in pamant! Așa cum ziceam aseară, Alioșa al meu încă își învîrte roțile. Și, pînă nu dă zăpada, o să le tot învîrtă! Toate bune și Sărbători Fericite! credeam ca-s singurul lunatic care se mai da cu mobra pe "canicula" asta. pina una alta Sarbatori Fericite!si plimbari fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.