Aleko Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 ma cam mira schema de culori, nu-mi aduc aminte sa fi vazut poze cu vreunul asa baltzat. pentru cunoscatori, intrebare: e vopsit corect sau e... "fantezia" zugravului? :-) muzeografii ar trebui sa ne spuna. Nemtii aveau un camuflaj in genul asta (splinter) doar ca in 3 culori. Poate sa fi fost schema de vopsire romaneasca din "razboiul antihitlerist". Numarul indica ca pana sa ajunga in muzeu a fost in gestiunea UM 0569 Craiova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Zundappul de la muzeul militar e vopsit in cel mai probabil culoarea kaki clasica a armatei peste care s-a aplicat fantezist o culoare sa arate de camuflaj nu are nici o legatura cu vopseaua utilizata de armata romana in razboi si nici de cea germana. Din cate stiu eu a fost a fost cumparata in anii saptezeci, cei de la muzeu avand de ales din mai multe modele de moto cu atas in stare buna . Nr de imatriculare poate sa nu aibe nici o legatura cu moto, armata a cumparat in anii 50 moto noi m-72 marea majoritatea tehnici germane fiind vandute catre populatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Scuza mea că nu v-am însoţit astăzi către Comana: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motodinest Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Ural...Diesel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Ural...Diesel Suna ca dracu,dupa 30 de km te doare capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Inca reflectez . Si ma gandesc daca nu o fi o smecherie sa o construiesc pe baza unei remorci auto. Editat Ianuarie 31, 2013 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) . Inca reflectez Si ma gandesc daca nu o fi o smecherie sa o construiesc pe baza unei remorci auto. abia astept sa-ti bat noaptea-n cashcarabeta Editat Ianuarie 31, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Cate persoane pot dormi in ea? Daca-i mai pui si fusta, vor mai fi 2-3 locuri la "parter"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 poti sa faci si bani din reclama cu ea, pui un mare sticker "SAVORIA" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat)   Inca reflectez .http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D%22%5D%22%5D"]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D%22%5D"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D"][/url]http--,,--//www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D"][/url]http--,,--//www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%5B/url%5B/url"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg"]http--,,--//www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg[/url[/url] Si ma gandesc daca nu o fi o smecherie sa o construiesc pe baza unei remorci auto. http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D%22%5D%22%5D"]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D%22%5D"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%5B/url%5B/url"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg"]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg[/url[/url]   E superba Stiu pe cineva care a incercat sa faca din trabi asa ceva ,a ajuns sa aiba serie sasiu si la omologare individuala i sa cerut 'test de rasturnare ' cica e rulota si fara nu se poate ...asa ca a ramas asa acu e de vanzare 15mil.daca vrea sa continue cineva proiectul va dau datele de contact sau poze Eu am dupa trabul 1.1 un Skif are 290kg e remorca cort ,e superba cand o desfaci e cat o garsoniera ,cred ca ar duce si Niprul/Ural linistit ,dar legea nu ne lasa Editat Februarie 1, 2013 de Leo80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013    E superba Stiu pe cineva care a incercat sa faca din trabi asa ceva ,a ajuns sa aiba serie sasiu si la omologare individuala i sa cerut 'test de rasturnare ' cica e rulota si fara nu se poate ...asa ca a ramas asa acu e de vanzare 15mil.daca vrea sa continue cineva proiectul va dau datele de contact sau poze Eu am dupa trabul 1.1 un Skif are 290kg e remorca cort ,e superba cand o desfaci e cat o garsoniera ,cred ca ar duce si Niprul/Ural linistit ,dar legea nu ne lasa O asemenea remorca ca asta rosie are un prieten de vanzare cu tot cu cortul aferent {sunt rusesti }, este inmatriculata si vrea 500 euro pe ea daca nu ma insel cei interesati il pot suna la 0723657156 NELU .... se poate vedea in CHITILA . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 O asemenea remorca ca asta rosie are un prieten de vanzare cu tot cu cortul aferent {sunt rusesti }, este inmatriculata si vrea 500 euro pe ea daca nu ma insel cei interesati il pot suna la 0723657156 NELU .... se poate vedea in CHITILA . Da, sunt rusesti e foarte fain .... daca are cortul in stare buna e un pret bun eu am dat 3500lei anul trecut ,numai ca am in plus prelata aia alba,proaspat vopsit etc. Stiu pe cineva interesat trimit nr de tel. poate mai vrea sa ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Stimati domni posesori de Ural. Iar ma indrept spre Dvs spre a va cere parerea.De doua seri(5 ore /seara) ma chiniesc sa desfac spitele de pe rotile mele de M66.Majoritatea se rup de ruginite-piulitele-ce sint,cu toate sprayurile de deblocat. Intrebarea mea este-spitele noi de Ural,ma gindesc ca se pot cumpara,sint mai proaste decit cele vechi,din 1974? Pro si contra va rog,pt cei care au trecut prin acest calvar. Jentile nu sint grozave dar am inteles ca sint identice cu cele de Nipru de 19 si sint mai usor de gasit Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Spitele noi sunt bune dpdv material si piulitele f bune dpdv al suprafetelor generoase de strangere, doar ca ruginesc foarte rapid.Nu-i rau sa salvezi cat mai multe spite vechi.Cred ca daca tot desfaci e bine sa asamblezi pe cat posibil roti cu spite noi si roti cu spite vechi pt ca din ce am patit daca le amesteci alea noi se dessurubeaza mai usor si totul degenereaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Spitele noi sunt bune dpdv material si piulitele f bune dpdv al suprafetelor generoase de strangere, doar ca ruginesc foarte rapid. Nu-i rau sa salvezi cat mai multe spite vechi. Cred ca daca tot desfaci e bine sa asamblezi pe cat posibil roti cu spite noi si roti cu spite vechi pt ca din ce am patit daca le amesteci alea noi se dessurubeaza mai usor si totul degenereaza. Multumesc de info Cu ruginitul n-am treaba caci vin vopsite culoarea nisipului(saharian).Vopseaua ma gindesc ca va bloca cit de cit piulita spitei.Sau sa le dau cu solutia aceea albasttra,Loctite-varianta slaba? Spitele vechi voi mai incerca sa le incalzesc pina spre rosu si cu cheia mea de site speciala(din otel arc tratat lungime15 cm)care nu iarta, ma voi chinui sa salvez cite ceva Cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 (editat) ...sa le dau cu solutia aceea albasttra,Loctite-varianta slaba?... Sa dai cu blocator pe spite! ..eu cred ca-i o greseala, niplul nu se roteste niciodata pe spita. Nimeni nu face asa ceva. Spitele se slabesc prin intindere si prin deformarea jantelor in urma loviturilor. Apoi spitele noi "se lasa", atunci cand au capetele indoite(ca in cazul tau) - nu trebuie decat sa le restrangi dupa ce faci cca 1000 km centrand cu aceasta ocazie si roata, apoi nu mai ai treba cu rotile mii de km. Ca este asa, o dovedeste faptul ca pe cele vechi, le-ai gasit aproape toate ruginite si blocate. Editat Februarie 8, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saharian Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Sa dai cu blocator pe spite! ..eu cred ca-i o greseala, niplul nu se roteste niciodata pe spita. Nimeni nu face asa ceva. Spitele se slabesc prin intindere si prin deformarea jantelor in urma loviturilor. Apoi spitele noi "se lasa", atunci cand au capetele indoite(ca in cazul tau) - nu trebuie decat sa le restrangi dupa ce faci cca 1000 km centrand cu aceasta ocazie si roata, apoi nu mai ai treba cu rotile mii de km. Ca este asa, o dovedeste faptul ca pe cele vechi, le-ai gasit aproape toate ruginite si blocate. Ahaaa Adica sa le lasam sa se aseze ca si o casa nou construita.Si ca la orice chiulasa nou instalataAre logica. Deci vom vedea ce se intimpla si ne vom adapta situatiei Oricum,multumesc de informatie Cele bune si week end placut tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Unde găsesc o bobină bună? De ural, d-aia verde trasă în pânză. M-am săturat de improvizații. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Pai ma dusei sa trec la Olt, pai ma dusei sa trec la Olt, ma, Cu a mea, cu a mea mandra (remorca) cu tot. Daca tot nu am avut bani de originala, mi-am luat o remorcuta pe care vreau s-o modific un pic, eventual sa ii construiesc o structura gen cort. M-am dus cu Cristi pe la Slatina s-o vad si la ce usurica era, ne-a placut si am cumparat-o. Acum trebuie sa mai construiesc carligul si sa ma vedeti cu ea pe strazi. Astept provincia dejeana pentru comentarii Editat Februarie 13, 2013 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Foarte frumos Mihai! am mai vazut asa ceva si e interesanta lucrarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Pai ma dusei sa trec la Olt, pai ma dusei sa trec la Olt, ma, Cu a mea, cu a mea mandra (remorca) cu tot. Daca tot nu am avut bani de originala, mi-am luat o remorcuta pe care vreau s-o modific un pic, eventual sa ii construiesc o structura gen cort. M-am dus cu Cristi pe la Slatina s-o vad si la ce usurica era, ne-a placut si am cumparat-o. Acum trebuie sa mai construiesc carligul si sa ma vedeti cu ea pe strazi. Astept provincia dejeana pentru comentarii DSCN0638.JPG E din aluminiu? Cam cat cantareste? Sper ca o faci cu armonica de cort nu cascarabeta rigida ca cea originala. Fiind mai scunda si probabil la final mai usoara va fi mai usor de tractat de magar. Sa ne tii la curent cu evolutia lucrarii si impresii de calatorie la primavara. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 No ...poate-mi fac si io una ca asta si vin cu ea sa va vand carnati sa nu mai patiti ca Alecu cu mici de nu s-au facut la Siriu de nici caini nu i-au mai mancat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Dl. Harea, remorca este marca Timis (cunoscuta si Eltim). Este din panouri de tabla care se pot desface si da jos si sa o folosesti drept platforma. Are masa proprie aprox. 80 de kg, un pic mai usoara fata de cea originala de Ural. Prima intentie este de a o construi cu armonica de cort sau o structura gen rulota, de fibra/plexiglas mat gros, pe care s-o pot da jos si depozita. Cum stiu ca aveti experienta in lucrul cu plexiglasul, ofer la schimb plimbare cu atasul in postura de conducator sau pasager contra experienta/sfaturi/scheme de construire a structurii de plexiglas. Ionele, prima data am zis ca e un WC portabil. Remorcute din astea pentru scuter face o fabrica din Polonia, la un cost de aproximativ 400 de euro si una din India, la un cost de aprox. 500 $. O alternativa la remorcile clasice ar fi modelul construit de Germain et Lejour pt Renault 5. Cautati pe google germain et lejour remorque, sulky remorque sau varianta sub care s-a vandut in State, besco trailer. Este din dural, masa proprie 18 kg, se poate strange si era f interesanta ca o puteam depozita intre motocicleta si atas sau pe roata de rezerva. Si depozitata in spate la un Renault 5. In Europa nu am gasit decat una la un francez la 300 de euro, dar nu a vrut sa o trimita in Romania (s-o fi gandit bietul om ca aia 300 de euro oricum se vor intoarce in Romania, ajutor pentru tigani). In State se gasesc la sume intre 500 si 700$, dar nu am vrut sa mai ma complic cu transport, vama, inmatriculare, etc. Editat Februarie 13, 2013 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.