cristianafa Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Va rog foarte mult imi poate spune si mie cineva cum schimb bujia la Aprilia RS 125 '99 ? am ceva probleme cu aprinderea si trebuie schimbata ...multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 1. desfaci bujia 2 pui bujia noua gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Cred ca asa se face..Dai shaua jos,desfaci surubul de sustinere a rezervorului ,ala din fata de linga jug,ridici de el(rezervor) usor in sus pt ca in partea din spate rezervorul e pe balama si o sa se vada bujia infipta in partea cea mai de sus a motorului...cheie de 21 iti tre'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 nu-i trebuie nici o cheie, ii trebuie un mecanic cu o cheie. daca nu stie sa schimbe o bujie risca sa o stranga prea slab,prea tare sau prea stramb. sau sa-i pice un betigas de urechi in cilindru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Daca pateste asta poate oricand sa intoarca motorul invers ca sa cada betigasul sau sa sufle pe toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Intra pe Comunitati Moto Regionale/ Moldova si Bucovina si cauta un sucevean sa te ajute. E mai simplu decat sa lansezi o intrebare tout-azimout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 nu-i trebuie nici o cheie, ii trebuie un mecanic cu o cheie. daca nu stie sa schimbe o bujie risca sa o stranga prea slab,prea tare sau prea stramb. sau sa-i pice un betigas de urechi in cilindru... cel mai la indemana este surubul de la rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianafa Postat Decembrie 3, 2010 Autor Share Postat Decembrie 3, 2010 cel mai la indemana este surubul de la rezervor ) ...va multumesc tuturor ! raspunsuri folositoate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 citeste bine pe ambalajul bujiei cat anume trebuie sa strangi. daca depasesti valoarea respectiva ai sanse sa rupi bujia in chiulasa si dai de belea dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 ai grija sa pui bujia specifica motoretei, nu orice bujie iti trazneste prin cap ca poti topi pistonul in cazul in care folosesti ngk codul este B10EG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianafa Postat Decembrie 6, 2010 Autor Share Postat Decembrie 6, 2010 ai grija sa pui bujia specifica motoretei, nu orice bujie iti trazneste prin cap ca poti topi pistonul in cazul in care folosesti ngk codul este B10EG pai cred ca asta este foarte buna ! multumesc pt sfaturi !!! http://www.polo-motorrad.de/en/zundkerze-n...-3830-7865.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 da, e bujia standar, daca vrei mai racing exista inca doua variante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianafa Postat Decembrie 8, 2010 Autor Share Postat Decembrie 8, 2010 da, e bujia standar, daca vrei mai racing exista inca doua variante ai tu de vanzare ? si cate imi trebuie ? 1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 nu, fiind reising iti trebuie minim doua. poti sa pui maxim 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 asa greu e sa schimbi o bujie? ei o cheie de buji, dai pipa jos , pui cheia pe ea o desfaci te uiti la codul de pe ea , mergi la un magazin auto ii dai codu ,alegi una simpla sau cu iridium(recomand) o pui sus si o styrangi cu mana pana ce ajunge la capat ,pui cheia pe ea o strangi cu simt ,pui pipa si ii dai cheie. foarte simplu am desfacut si pus buji cu zecile si niciodata nu am stricat filetu de pe capacu de pe chiuloasa daca am stranso cu mana cat vrea ea sa mearga. deci nu-i greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianafa Postat Decembrie 8, 2010 Autor Share Postat Decembrie 8, 2010 nu, fiind reising iti trebuie minim doua. poti sa pui maxim 3. deci imi trebuiesc 2...3....ciudat...cineva mi a zis k imi trebuie doar una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 crezi ca reuseste sa pronunte "cheie dinamometrica" ??? De cate ori ai schimbat tu o bujie folosind cheia dinamometrica? deci imi trebuiesc 2...3....ciudat...cineva mi a zis k imi trebuie doar una E pus pe glume, nu cred sa ai nevoie de 2 bujii, chiar daca exista motociclete cu 2 bujii pe acelas piston, nu cred ca e cazul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Da, si marmota invelea staniolul in urs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianafa Postat Decembrie 8, 2010 Autor Share Postat Decembrie 8, 2010 asa greu e sa schimbi o bujie?ei o cheie de buji, dai pipa jos , pui cheia pe ea o desfaci te uiti la codul de pe ea , mergi la un magazin auto ii dai codu ,alegi una simpla sau cu iridium(recomand) o pui sus si o styrangi cu mana pana ce ajunge la capat ,pui cheia pe ea o strangi cu simt ,pui pipa si ii dai cheie. foarte simplu am desfacut si pus buji cu zecile si niciodata nu am stricat filetu de pe capacu de pe chiuloasa daca am stranso cu mana cat vrea ea sa mearga. deci nu-i greu. nu e greu sa schimbi o bujie ... am schimbat si eu cu zecile la masina...problema e ca nu stiam unde este situata si cum ajung la ea...imi cer scuze ca suna asa penal pt tine...oricum multumesc >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 lool! pai daca ai ajuns la ea la ce dracu mai intrebi de ce iti trebuie 2-3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianafa Postat Decembrie 9, 2010 Autor Share Postat Decembrie 9, 2010 lool! pai daca ai ajuns la ea la ce dracu mai intrebi de ce iti trebuie 2-3? am ajuns la ea cu aj lor mi-au rasp fara sa ia in ras cand i-am intrebat...in fine :-j Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 :) ai si ceva cat de cat ontopic de spus? Adevaru' e ca ai si ce raspunde on-topic cand intreaba cineva cum schimba o bujie... dupa ce i-au mai si raspuns 2-3 la obiect. Macara eu nu i-am recomandat cheia dinamometrica. Maine-poimaine masuram nivelu' la ulei cu micrometru' si schimbam uleiu numai la reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 lool! pai daca ai ajuns la ea la ce dracu mai intrebi de ce iti trebuie 2-3? care doua-trei? RS 125 are o banduliera de bujii, schimba cu una noua dupa cateva scantei ) on: nu e ceva rau sa ai o bujie de rezerva la tine la un monocilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 care doua-trei? RS 125 are o banduliera de bujii, schimba cu una noua dupa cateva scantei )on: nu e ceva rau sa ai o bujie de rezerva la tine la un monocilindru Nici la un bi-twin. Ca sa nu fii nevoit sa o lasi la Oltenita intr-o curte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Vad ca esti prea simplu sa intelegi... unde am recomandat eu cheie dinamometrica? si unde-i problema folosirii unui instrument de masura, ia de citeste un manual de reparatie pentru fierul ala al tau, vei fi surprins ca ti se dau valorile de strangere pentru TOATE suruburile de pe motocicleta. Pai si eu ce-am spus? Orice producator recomanda orice interventie in service specializat. Dar asta nu inseamna ca tre' sa fim atat de batuti in cap incat sa si facem chestia aia. Aaaa...chiar membrii HA si-or strange bujiile la cuplul din manualul de reparatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.