TaChe Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 18, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2011 ...... si pana la finish au schimbat cate 3 motoare ?!?!? cele 3 permise de regulament pe care le poate schimba orice pilot de la clasa super productie. Toti cei din fata schimba motoare. Pe vremea cand Fretigne se batea cu Yamaha de 450 cu ktm-urile de 660/690 se zvonea ca schimba motorul in fiecare zi; si se mai zvonea ca Yamaha aia nu prea era de 450, ci undeva spre 550 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Lauri si Respecte ptr acasta reprezentare Romana la cea mai grea cursa Enduro. Bravo si multumim ca ati tras Romania in aceasta Super Competitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madmack Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 respect pentru participanti, felicitari romanoilor nostri, pacat ca un asemenea concurs a fost atat de putin mediatizat pt fotbal se omoara care sa plateasca iar pentru un asemenea spectacol cateva imagini si cuvinte ..... FELICITARI BAIETILOR SI INTREGII ECHIPE VECTRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Foarte frumos ! Incredibil! Felicitari pilotilor , mecanicilor si intregi echipe care a contribuit la acesta realizare !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 18, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2011 clasamentul oficial final http://www.dakar.com/dakar/2011/docs/DAK11...13_Officiel.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 cele 3 permise de regulament pe care le poate schimba orice pilot de la clasa super productie. Toti cei din fata schimba motoare. Pe vremea cand Fretigne se batea cu Yamaha de 450 cu ktm-urile de 660/690 se zvonea ca schimba motorul in fiecare zi; si se mai zvonea ca Yamaha aia nu prea era de 450, ci undeva spre 550 cmc. Da stiu ce permite regulamentul. In primul rand asta mi se pare ff aiurea. Si stiu ca probabil oricine(care are suportul adecvat) face chestia asta daca ii este permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 18, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2011 Si stiu ca probabil oricine(care are suportul adecvat) face chestia asta daca ii este permis. Toti pilotii de top au avut factory support cu toata logistica necesara. Doar ca in afara de Yamaha France care are traditie mare in Dakar de pe vremea lui Fretigne, ceilalti mai au de lucru si la motoare si la piloti. Dupa figura buna facuta de Quinn Cody s-ar putea ca la anu' sa vedem o echipa Honda US foarte solida la start. Ei au experienta de desert racing de la Baja si trebuie doar sa se adapteze putin. Mesaj completat _____________________________ iata si cele mai tari poze de la Dakarul de anul asta http://totallycoolpix.com/2011/01/dakar-rally-2011/ Mesaj completat _________________________________________ povestea riderului cu KTM 150 2 timpi http://www.ktm.com/KTM-News.223.0.html?nod...Hash=562cd91def Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.