Sari la conținut

kit de instalare a reducerii puterii moto - 25kw\34PS


popescu.vasile
 Share

Postări Recomandate

salut. as dori sa adresez aceasta intrebare in special cunoscatorilor.

 

daca iti cumperi o motocicleta honda cbr de 61 PS de ex, ai putea monta acel kit despre care vb multi, in sensu ca acel kit ar reduce puterea moto. la 25 kw - pt a nu depasi limita admisa conform legii, aceea ca pana la 2 ani experienta nu ai voie sa conduci moto cu o cap. mai mare de 25kw?

 

daca stiti cazuri concrete va rog sa exemplificati. :banana:

 

pt ca te opreste un militian mai suparat pe viata si ar putea iesi destul de naspa treaba, poate iesi si cu dosar penal sau daca ai noroc te poti "scoate" cumva :banana: ast raspunsuri de la voi sa ma lamuriti si pe mine cum sta treaba cu kitul respectiv pt moto! ;) sau daca poti "procura" intr un fel sau altul dovada respectiva fara a instala nimic pe motor! u sa ai motoru' de 61 PS , iar pe acte sa l ai de 34 PS - se poate rezolva cumva sau nu?

 

sa nu mi sariti in cap daca vi se par deplasate intrebarile mele, dar chiar nu stiu cum sta treaba la acest capitol si as dori sa ma lamuresc odata!

 

sa stiu daca imi pot aduce in vara un motor mai mare de 34 PS. :banana:

Editat de popescu.vasile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

si eu m-am cacao pe mine in privinta legii, cu primii 2 ani...

Si asa am inceput pe 250cc si 27HP.

Acum dupa 1,5 ani vreau ceva mai mare (adica o moto mai mare fizic, a mea avand 120 kg. Motorul mic este ok de oras are consum mic, dar afara e cam greu).

In consecinta, am mers la Politie, la serviciul de permise si am intrebat: Unde pot da testul pt ceva mai mare in primii 2 ani? Cum pot sa conduc si sa respect legea?

Raspunsul: <<stai linistit, daca ai A-ul poti conduce orice. Noi nu intrebam niciodata de putere atunci cand oprim. Daca ai bani cumpara-ti moto mare!>>

Eu am insistat si am zis ca vreau sa fiu perfect legal. Iar politistul respectiv mi-a zis ca probleme sunt daca ai A1 si conduci mai mare. Cica daca ai A nu este absolut nici o problema.

 

A doua idee este ca tu daca montezi kitul respectiv trebuie sa faci o omologare RAR care sa ateste cat ai putere si care sa ti-o scrie pe cartea de identitate si in Certificatul de Inmatriculare. Politistul verifica in acte cel mult!

La unele moto aduse din strainatate la RAR se intampla sa treaca direct puterea redusa. (Am citit pe forumul de Bandit chestia asta. Desi are motor de 600cc si 78HP uneori in cartea tehnica figureaza 34HP adica 25KW - parca asta e raportul)

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. as dori sa adresez aceasta intrebare in special cunoscatorilor.

 

daca iti cumperi o motocicleta honda cbr de 61 PS de ex, ai putea monta acel kit despre care vb multi, in sensu ca acel kit ar reduce puterea moto. la 25 kw - pt a nu depasi limita admisa conform legii, aceea ca pana la 2 ani experienta nu ai voie sa conduci moto cu o cap. mai mare de 25kw?

 

daca stiti cazuri concrete va rog sa exemplificati. :banana:

 

pt ca te opreste un militian mai suparat pe viata si ar putea iesi destul de naspa treaba, poate iesi si cu dosar penal sau daca ai noroc te poti "scoate" cumva :banana: ast raspunsuri de la voi sa ma lamuriti si pe mine cum sta treaba cu kitul respectiv pt moto! ;) sau daca poti "procura" intr un fel sau altul dovada respectiva fara a instala nimic pe motor! u sa ai motoru' de 61 PS , iar pe acte sa l ai de 34 PS - se poate rezolva cumva sau nu?

 

sa nu mi sariti in cap daca vi se par deplasate intrebarile mele, dar chiar nu stiu cum sta treaba la acest capitol si as dori sa ma lamuresc odata!

 

sa stiu daca imi pot aduce in vara un motor mai mare de 34 PS. :banana:

Din cate stiu kitul asta consta din elemnte pentru obstructionarea cailor dintre carburator si motor, adica teoretic nu ar fi mare lucru, practic insa, nu vad de ce te-ai obosi.

Nu exista sanctiune pentru asa ceva (nu stiu de unde ai luat-o pe asta cu dosar penal, asta se deschide , din cate stiu , DOAR daca NU ai deloc permis, sau conduci grupe total diferite. Daca ai permis, si e alta categorie din aceeasi "familie", e o amenda mai mare. Daca ai A si conduci C+E, atunci s-ar putea sa faca si dosarel).

Plus la toate astea daca ai 21 de ani impliniti, restrictia se prescrie tacit (chiar daca scrie ca trebuie sa dai nush ce test, acest test nu exista).

La RAR cred ca e un mare "pain in the ass" sa faci omologari individuale si masurari de putere. Eu am avut moto ok, super-stock :P si tot am stat cateva ore bune acolo, desi aveam programare si absolut totul in regula.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Plateste sigur! Nu au nicio treaba.

 

 

eu stiu pe cineva care a patit-o si a trebuit sa plateasca din buzunarul lui ;) dar a dat peste un inspector care avea si ceva habar de legislatia legata de categoria a. si s-au judecat si...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In consecinta, am mers la Politie, la serviciul de permise si am intrebat: Unde pot da testul pt ceva mai mare in primii 2 ani? Cum pot sa conduc si sa respect legea?

Raspunsul: <<stai linistit, daca ai A-ul poti conduce orice. Noi nu intrebam niciodata de putere atunci cand oprim. Daca ai bani cumpara-ti moto mare!>>

Eu am insistat si am zis ca vreau sa fiu perfect legal. Iar politistul respectiv mi-a zis ca probleme sunt daca ai A1 si conduci mai mare. Cica daca ai A nu este absolut nici o problema.

 

Hai ca esti culmea omule,de unde atata cinste,sunt sute care merg fara permis si tie ti-e frica k se ia garda de tine daca conduci ceva mai puternic,nu o sa intrebe nimeni de treaba asta,crede-ma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu patesti nimic, in cel mai rau si mai rau caz daca ai facut accident din vina ta asiguratorul tau sa nu plateasca ;)

sau cel vatamat de tine se poate lega de chestia asta si sa te bage la mititica pt ca legea EXISTA, ca nu te pedepseste politistu' ca ii este mila de tn sau ca nu stie de lege partea a 2-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

si eu m-am cacao pe mine in privinta legii, cu primii 2 ani...

Si asa am inceput pe 250cc si 27HP.

Acum dupa 1,5 ani vreau ceva mai mare (adica o moto mai mare fizic, a mea avand 120 kg. Motorul mic este ok de oras are consum mic, dar afara e cam greu).

In consecinta, am mers la Politie, la serviciul de permise si am intrebat: Unde pot da testul pt ceva mai mare in primii 2 ani? Cum pot sa conduc si sa respect legea?

Raspunsul: <<stai linistit, daca ai A-ul poti conduce orice. Noi nu intrebam niciodata de putere atunci cand oprim. Daca ai bani cumpara-ti moto mare!>>

Eu am insistat si am zis ca vreau sa fiu perfect legal. Iar politistul respectiv mi-a zis ca probleme sunt daca ai A1 si conduci mai mare. Cica daca ai A nu este absolut nici o problema.

 

A doua idee este ca tu daca montezi kitul respectiv trebuie sa faci o omologare RAR care sa ateste cat ai putere si care sa ti-o scrie pe cartea de identitate si in Certificatul de Inmatriculare. Politistul verifica in acte cel mult!

La unele moto aduse din strainatate la RAR se intampla sa treaca direct puterea redusa. (Am citit pe forumul de Bandit chestia asta. Desi are motor de 600cc si 78HP uneori in cartea tehnica figureaza 34HP adica 25KW - parca asta e raportul)

militianul in cauza ori ti a zis asta ca habar nu are pe ce lume traieste, ori a vrut sa scape mai repede de tine, avand in vedere ca foarte multi dintre ei habar n au despre motociclete!

 

 

Nu va intreaba nimeni nimic. Cumparati-va ce va doriti :banana:

posibil u ai avut noroc pan' acum si nu te a intrebat niciun militian despre datele tehnice ale motocicletei!

 

 

Din cate stiu kitul asta consta din elemnte pentru obstructionarea cailor dintre carburator si motor, adica teoretic nu ar fi mare lucru, practic insa, nu vad de ce te-ai obosi.

Nu exista sanctiune pentru asa ceva (nu stiu de unde ai luat-o pe asta cu dosar penal, asta se deschide , din cate stiu , DOAR daca NU ai deloc permis, sau conduci grupe total diferite. Daca ai permis, si e alta categorie din aceeasi "familie", e o amenda mai mare. Daca ai A si conduci C+E, atunci s-ar putea sa faca si dosarel).

Plus la toate astea daca ai 21 de ani impliniti, restrictia se prescrie tacit (chiar daca scrie ca trebuie sa dai nush ce test, acest test nu exista).

La RAR cred ca e un mare "pain in the ass" sa faci omologari individuale si masurari de putere. Eu am avut moto ok, super-stock :banana: si tot am stat cateva ore bune acolo, desi aveam programare si absolut totul in regula.

"aia cu dosar penal" am luat o din sursa sigura, daca conduci ceva mai mare de 25kw, iar tu nu te incadrezi in limitele specifice, eu zic ca ai comis-o ... stiu pe cativa care au patit-o, insa au avut noroc ca s au inteles cu garcea .. altfel iesea naspa treaba ...

 

 

Hai ca esti culmea omule,de unde atata cinste,sunt sute care merg fara permis si tie ti-e frica k se ia garda de tine daca conduci ceva mai puternic,nu o sa intrebe nimeni de treaba asta,crede-ma!

daca sunt atatia care merg fara permis...noi dc sa ne riscam? ;) .. adrenalina ... bat o vina! .. nu se renteaza!

 

 

da, chiar asa, ce te gasesti tu aici smecher sa vrei sa respecti legea?

nu ti-e rusine?

faci tara asta de rahat :banana:

da..chiar asa ce ne gasim noi .. unii sa mergem pe principiul respectarii legii?

trebuie sa recunosc ca ai fost tare cu asta ... sa inteleg ca tu mergi pe principiul ... "s o ardem ilegal"

pai doar atat iti zic...era sa ma "ard" pe la 18 ani cu un dosar penal, crezi ca mai vreau sa risc? iti zic eu ... nu!

 

va salut! ... si faceti fiecare cum credeti ca e bine pt voi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

militianul in cauza ori ti a zis asta ca habar nu are pe ce lume traieste, ori a vrut sa scape mai repede de tine, avand in vedere ca foarte multi dintre ei habar n au despre motociclete!

 

 

 

posibil u ai avut noroc pan' acum si nu te a intrebat niciun militian despre datele tehnice ale motocicletei!

 

 

 

"aia cu dosar penal" am luat o din sursa sigura, daca conduci ceva mai mare de 25kw, iar tu nu te incadrezi in limitele specifice, eu zic ca ai comis-o ... stiu pe cativa care au patit-o, insa au avut noroc ca s au inteles cu garcea .. altfel iesea naspa treaba ...

 

 

 

daca sunt atatia care merg fara permis...noi dc sa ne riscam? ;) .. adrenalina ... bat o vina! .. nu se renteaza!

 

 

 

da..chiar asa ce ne gasim noi .. unii sa mergem pe principiul respectarii legii?

trebuie sa recunosc ca ai fost tare cu asta ... sa inteleg ca tu mergi pe principiul ... "s o ardem ilegal"

pai doar atat iti zic...era sa ma "ard" pe la 18 ani cu un dosar penal, crezi ca mai vreau sa risc? iti zic eu ... nu!

 

va salut! ... si faceti fiecare cum credeti ca e bine pt voi!

Si pina la urma TU CE FACI? O "arzi" legal x ilegal? :banana:

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

militianul in cauza ori ti a zis asta ca habar nu are pe ce lume traieste, ori a vrut sa scape mai repede de tine, avand in vedere ca foarte multi dintre ei habar n au despre motociclete!

 

 

 

posibil u ai avut noroc pan' acum si nu te a intrebat niciun militian despre datele tehnice ale motocicletei!

 

 

 

"aia cu dosar penal" am luat o din sursa sigura, daca conduci ceva mai mare de 25kw, iar tu nu te incadrezi in limitele specifice, eu zic ca ai comis-o ... stiu pe cativa care au patit-o, insa au avut noroc ca s au inteles cu garcea .. altfel iesea naspa treaba ...

 

 

 

daca sunt atatia care merg fara permis...noi dc sa ne riscam? ;) .. adrenalina ... bat o vina! .. nu se renteaza!

 

 

 

da..chiar asa ce ne gasim noi .. unii sa mergem pe principiul respectarii legii?

trebuie sa recunosc ca ai fost tare cu asta ... sa inteleg ca tu mergi pe principiul ... "s o ardem ilegal"

pai doar atat iti zic...era sa ma "ard" pe la 18 ani cu un dosar penal, crezi ca mai vreau sa risc? iti zic eu ... nu!

 

va salut! ... si faceti fiecare cum credeti ca e bine pt voi!

 

raspunsul meu se voia unul ironic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. as dori sa adresez aceasta intrebare in special cunoscatorilor.

 

daca iti cumperi o motocicleta honda cbr de 61 PS de ex, ai putea monta acel kit despre care vb multi, in sensu ca acel kit ar reduce puterea moto. la 25 kw - pt a nu depasi limita admisa conform legii, aceea ca pana la 2 ani experienta nu ai voie sa conduci moto cu o cap. mai mare de 25kw?

 

daca stiti cazuri concrete va rog sa exemplificati. :banana:

 

pt ca te opreste un militian mai suparat pe viata si ar putea iesi destul de naspa treaba, poate iesi si cu dosar penal sau daca ai noroc te poti "scoate" cumva :banana: ast raspunsuri de la voi sa ma lamuriti si pe mine cum sta treaba cu kitul respectiv pt moto! ;) sau daca poti "procura" intr un fel sau altul dovada respectiva fara a instala nimic pe motor! u sa ai motoru' de 61 PS , iar pe acte sa l ai de 34 PS - se poate rezolva cumva sau nu?

 

sa nu mi sariti in cap daca vi se par deplasate intrebarile mele, dar chiar nu stiu cum sta treaba la acest capitol si as dori sa ma lamuresc odata!

 

sa stiu daca imi pot aduce in vara un motor mai mare de 34 PS. :banana:

 

Asa, hai sa vedem ce vrei tu aici. Practic vrei ca motocicleta ta sa fie inregistrata ca una limitata. Ok. Asta presupune reomologarea individuala a motociclei la RAR, din care sa rezulte ca e limitata.

 

Ca sa faci asta, trebuie mentionat la omologare ca s-au adus modificari de natura sa limiteze puterea. Modificarea respectiva trebuie omologata cumva, ca sigur nu exista deja pt motorul tau in cataloagele RAR.

 

Teoretic, asta e toata povestea. Practic e mai greu cu RARu la noi. O sa te puna intai sa omologhezi modificarea care reduce puterea (procedeu complicat si birocratic) si apoi sa te puna sa omologhezi intereaga motocicleta ca fiind limitata.

 

Ah, si odata omologata motocicleta cu limitare ti se va elibera si un nou talon cu puterea <33kW (sau era <25kW/33cp? -- nu mai stiu), asa cum e legal.

 

Alta varianta (sa te plimbi cu hartiutie dupa tine sa le arati la politie) nu ai. Ei se uita si amendeaza in functie de talon si punct. Asta daca se uita Garcea si isi aduce aminte. La mine nu a comentat niciunul din cei doi gabori care m-au oprit la controale de rutina (sub 2 ani de permis, odata cu 35kW in talon, odata cu 68kW in talon).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@popescu.vasile: Iti mai spun incaodata, NU O SA SE LEGE NIMENI DE CHESTIA ASTA VREODATA ! Daca vrei sa intelegi bine, daca nu, iarasi bine, limiteaz-o :banana:

 

Imprumuta-i tu, kitul tau de limitare, sa-si faca o parere ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
sau cel vatamat de tine se poate lega de chestia asta si sa te bage la mititica pt ca legea EXISTA, ca nu te pedepseste politistu' ca ii este mila de tn sau ca nu stie de lege partea a 2-a.

 

 

poplitistii toti stiu de lege. problema e ca nu sunt sanctiuni prevazute in codul rutier pentru chestia asta. am vazut mai sus ca zicea cineva de dosar penal... ma doare capul de acum! ;)

 

am zis si mai repet, in cel mai rau si mai rau caz o sa trebuiasca sa platesti tu in caz ca e vina ta sau sa nu primesti banii de la asigurarea celui care te-a lovit NUMAI daca dai peste vreun agent de asigurari mai... dus ;) eu am auzit de un singur caz pana acum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii sunt complexati rau de legea asta! Frate poti merge cu ce motocicleta vrei tu da la ce varsta vrei tu si e totul ok! Nu ai probleme cu asigurarea nu ai probleme cu accidentele nu ai probleme cu nimic! Nu exista test pe care sa il dai ca sa poti trece la o categorie mai mare si nu exista pedeapsa in lege daca conduci o motocicleta cu mai multi kw!!!!!!! Asa ca o tii una si buna pe a ta. Faci ce vrei cu limitarea, dar mai bine decat sa o limtezi, de ce nu astepti varsta de 21 de ani si gata??? Iti iei atunci ce motoreta vrei tu!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare legea asta nu se va aplica cand va exista AM, A1, A2 si A?

Pt ce este A2, eu cred ca este fix pentru limitarea asta, adica iei A2, mergi 2 ani si dupa aia iti da A-ul.

 

Pe spatele carnetului sunt trecute toate: AM, A1, A2, A...

Are cineva A2? Cine? In momentul asta!

 

Cine intelege poate ma lamureste si pe mine: http://www.formulamoto.es/reportajes/nuevo...-de-conductores

 

Pe forum am gasit:

Articolul 4

 

Categorii, defini?ii ?i vârste minime

 

(1) Permisul de conducere prevăzut la articolul 1 autorizează conducerea autovehiculelor din categoriile definite în continuare. Acesta poate fi eliberat începând de la vârsta minimă indicată pentru fiecare categorie. Prin "autovehicul" se în?elege orice vehicul prevăzut cu un motor de propulsie care circulă pe un drum prin mijloace proprii, cu excep?ia vehiculelor care se deplasează pe ?ine.

 

(2) Mopeduri:

 

Categoria AM:

 

- vehicule cu două ro?i sau cu trei ro?i, având o viteză maximă proiectată care nu depă?e?te 45 km/h, astfel cum sunt definite la articolul 1 alineatul (2) litera (a) din Directiva 2002/24/CE a Parlamentului European ?i a Consiliului din 18 martie 2002 privind omologarea autovehiculelor cu două sau trei ro?i [5] (cu excep?ia celor care au o viteză maximă proiectată mai mică sau egală cu 25 km/h) ?i cvadriciclurilor u?oare, astfel cum sunt definite la articolul 1 alineatul (3) litera (a) din Directiva 2002/24/CE;

 

- vârsta minimă pentru categoria AM este stabilită la 16 ani.

 

(3) Motociclete cu sau fără ata? ?i tricicluri cu motor:

 

- "motocicletă" înseamnă vehicule cu două ro?i, cu sau fără ata?, astfel cum sunt definite la articolul 1 alineatul (2) litera ( din Directiva 2002/24/CE;

 

- "triciclu cu motor" înseamnă vehicule cu trei ro?i dispuse simetric, astfel cum sunt definite la articolul 1 alineatul (2) litera ? din Directiva 2002/24/CE.

 

(a) Categoria A1:

 

- motociclete cu cilindree maximă de 125 centimetri cubi, cu puterea maximă de 11 kW ?i cu un raport putere/greutate de cel mult 0,1 kW/kg;

 

- tricicluri cu motor cu puterea maximă de 15 kW;

 

- vârsta minimă pentru categoria A1 este stabilită la 16 ani.

 

( Categoria A2:

 

- motociclete cu puterea maximă de 35 kW, cu un raport putere/greutate care nu depă?e?te 0,2 kW/kg ?i care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale;

 

- vârsta minimă pentru categoria A2 este stabilită la 18 ani.

 

? Categoria A:

 

(i) motociclete

 

- Vârsta minimă pentru categoria A este stabilită la 20 de ani. Cu toate acestea, pentru a putea conduce motociclete din prezenta categorie, este necesară o experien?ă de conducere a motocicletelor din categoria de permis A2 de cel pu?in doi ani. Se poate renun?a la această cerin?ă referitoare la experien?a anterioară, în cazul în care candidatul are cel pu?in 24 de ani;

 

(ii) tricicluri cu motor cu puterea de peste 15 kW

 

- Vârsta minimă pentru tricicluri cu motor cu puterea de peste 15 kW este stabilită la 21 de ani.

 

 

 

Sursa: /index.php?...94250&st=40

 

 

Aici scrie ca astea cu AM, A2 & co, or sa se aplice de la 19 ianuarie 2013 http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUri...06L0126:RO:HTML

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul de fata NU EXISTA NIMENI in Romania cu categoriile A2, AM . Era vorba ca de la 1 Ianuarie 2010 sa se introduca si aceste categorii, dar nu s-a intamplat. Cine a dat de permis in 2010, a dat ori pentru A1 (max. 125 cmc si 15 cai putere) care se obtine si de la 16 ani, sau a dat de A daca avea 18 ani impliniti .

Acum a trecut de 1 Ianuarie 2011 dar tot nu a aparut nimic oficial, deci e foarte posibil ca si anul acesta sa fie la fel ca si pana acum.

Pe permis apar categoriile AM, A1, A2 fiindca este model european, iar in alte tari membre UE exista aceste categorii si deaia le-au trecut si la noi pe permise. Cine are scuter de max. 50 cmc , face doar un curs de legislatie, nu ii trebuie permis de conducere.

 

"Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25 kW sau un raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW/kg ori o motocicleta cu atas cu un raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW/kg, numai daca are o experienta de minimum 2 ani pe o motocicleta cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si comportament."

 

Dupa cum s-a spus mai sus, nu exista sanctiune pentru incalcarea acestei reguli, nu exista acel test specific de cunostinte, deci nu ai cum sa iti iei vreo amenda sau dosar penal. E EXCLUS!!!

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii sunt complexati rau de legea asta! Frate poti merge cu ce motocicleta vrei tu da la ce varsta vrei tu si e totul ok! Nu ai probleme cu asigurarea nu ai probleme cu accidentele nu ai probleme cu nimic! Nu exista test pe care sa il dai ca sa poti trece la o categorie mai mare si nu exista pedeapsa in lege daca conduci o motocicleta cu mai multi kw!!!!!!! Asa ca o tii una si buna pe a ta. Faci ce vrei cu limitarea, dar mai bine decat sa o limtezi, de ce nu astepti varsta de 21 de ani si gata??? Iti iei atunci ce motoreta vrei tu!!!

nu e vb aici de "complexati" de lege, unii nu vrem sa ne "patam" cazieru', intr un fel sau altul! am trecut de ceva vreme de 21 de ani ;)

Editat de popescu.vasile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno sa iti zic cazul meu. Cumparat moto din germania, SV650, limitat la 35 de cai. RAR-ul cum habar nu are ce face, a copiat traducerile actelor nemtesti si uite asa pe talonul meu scrie la putere ca are 72 de cai (in fine scrie in kw nu in cai) si la viteza maxima constructiva 160. Un sv nelimitat are viteza max constructiva trecuta 200 km/h. Cei de la RAR nu au avut nici cea mai mica idee ca dracia e limitata.

 

Dupa un an si ceva am desfacut carburile si am remediat limitarea si gata. nu e nimic schimbat, cu 160 nu merg, deci am indeplinit toate reglementarile. Sa scot limitarea nu m-a costat nimic asa ca eu nu am avut dileme gen, nu o limitez ca o sa ma coste dupa, nu o limitez ca o sa trebuiasca delimitata etc etc.

 

So practic nici eu nu stiu cum e inscrisa moto asta, am fost oprit, nimeni nu a intrebat nimic (nu trecusera cei 2 ani de permis), am si cazut ca am fost cascat (nu are legatura cu puterea accidentul meu, ci cu neatentia la ghidon) si m-au intrebat de ce e de 650 si le-am zis ca asa am vrut (trecusera cei 2 ani de permis) si nimeni nu a zis nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...