circel Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 ma, nu esti parolist deloc. unde sunt pozele manca-ti-as? nu e culpa mea.... mobra nu e gata inca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 se doneaza de catre maria sa SUKHOI/ circel urmatoarele: Husa pt KAWA EN 500 stare buna Portbagaj (fara sissy bar) stare optica perfecta Coburi, negri, cu tinte, fara suporti de prindere - stare buna Sistem prindere pambriz (fara parbriz) - adicatelea doar fiarele propietarii de EN 500 au intaietate... detalii pm la mine(circel) nici o noutate pe subiectul asta?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Salutare din nou.Am postat la donatii si tiam dat un PM...ma fac si aicea prezent. As dori eu coburii pt VN750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 14, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2007 baieti daca auziti de vreo janta spitata de EN de fata care e de vanzare dati-mi de stire pls. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aronbmw Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 se doneaza de catre maria sa SUKHOI/ circel urmatoarele: Husa pt KAWA EN 500 stare buna Portbagaj (fara sissy bar) stare optica perfecta Coburi, negri, cu tinte, fara suporti de prindere - stare buna Sistem prindere pambriz (fara parbriz) - adicatelea doar fiarele propietarii de EN 500 au intaietate... detalii pm la mine(circel) am un EN500 , asi putea sa ma inscriu la lucrurile care le donezi?!? ps: berile sunt pregatite... Aron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 imi cer scuze ca nu am mai postat despre asta. Coburii, husa si portbagajul s-au dat deja. Am luat in ordinea sosirii PM urilor. Cei care le vor lua au fost contactati (adrese, etc) suportul parbriz si geamul (cu defect ) inca asteapta. Astept pentru el PM in comtinuare... Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 pe un EN se poate pune la nevoie motor de gpz? sau ce modificari trebuie facute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 vinde careva niste carbelitoare de En 500 sau HLE 500 sau...GPZ de 500? sau macar niste resturi de carburatoare care nu mai sunt functionale...eu am unele dar unu e bun altu e mai...putin bun... sa aibe plutitoarele bune... care vinde ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 pe un EN se poate pune la nevoie motor de gpz? sau ce modificari trebuie facute? Motorul de pe EN este acelasi cu motorul de pe GPZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 da , dar en 500 a este pe curea. merge sa scoti pinionul de pe motorul de gpz si sa pui rola pt curea? sunt la fel canalele de pe pinion? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Am parasit zilele astea oficial "clubul detinatorilor de EN". O sa fiu insa mereu printre voi. daca pot sa va ajut cu ceva, informatii, detalii si pareri despre modelul EN, va voi sta la dispozitie. Noua mea achizitie : /index.php?...t&p=1028098 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 da , dar en 500 a este pe curea. merge sa scoti pinionul de pe motorul de gpz si sa pui rola pt curea? sunt la fel canalele de pe pinion? nu toate en sunt pe curea. eu am avut pe lant. cred ca poti pune lejer pinionul de angrenare curea pe motorul de gpz in locul pinionului de lant. dar avand in vedere ca motorul pe en este mai domolit decat pe gpz, si ala de gpz te tine o vesnicie, ar rezulta ca pe en te tzine o vesnicie si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Modelul vechi de en era pe curea...asta mai nou...ultimul...este pe lant...si se tot fabrica parca de prin 96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aronbmw Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Vand motocicleta mea , un EN 500 din 94 , inmatriculata si in stare perfecta de functionare !!! Detali in semnatura !!! ps: pretzul este destul de negociabil... --- Mesaj completat în 31 Jan 2008 18:08 ------------- ...astept oferte !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 se da motocicleta din profil si o frumusete de infundatura de rezervor. infundatura nu e insotita de zgarietura(banuiesc ca e urma genunchiului fetei care a avut-o si a tavalit-o la viteza mica). intrebarea mea e: cum fac sa o rezolv? mi s-au oferit urmatoarele solutii: 1. sudat ceva metalic si apoi tras de acel ceva metalic, operatiune urmata de revopsire 2. scoaterea rezervorului si suflarea de aer comprimat 3. introducerea pe interior a unei tije si incercarea de indreptare prin apasare. ultimele 2 variante nu merg decat daca rezervorul are perete simplu si nu dublu. deci stie cineva care e metoda cea mai buna si daca ENul are rezervor cu perete dublu sau simplu? dintre toate mie imi suna ideal varianta 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) varianta 2 mi-a fost recomandata de un tip cu multa experienta cu motoarele. sincer, daca mi se confirma ca rezervorul are un singur perete, e cea pe care as incerca-o prima...de fapt prima cred ca ar fi gasirea unei tije potrivit indoite si incercarea de indreptare prin impingere, ca asta pare cea mai accesibila si lipsita de riscuri. deci stie cineva sigur daca rezervorul ar eun singur perete? Editat Februarie 1, 2008 de daseth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Calatorie de 2200 de km pe Chopper, Custom & Cruiser pentru cei interesati, detalii pe: /index.php?showtopic=170821 Scuze de offtopic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 varianta 2 mi-a fost recomandata de un tip cu multa experienta cu motoarele. sincer, daca mi se confirma ca rezervorul are un singur perete, e cea pe care as incerca-o prima...de fapt prima cred ca ar fi gasirea unei tije potrivit indoite si incercarea de indreptare prin impingere, ca asta pare cea mai accesibila si lipsita de riscuri. deci stie cineva sigur daca rezervorul ar eun singur perete? rezervorul are un singur perete. nu cred ca o sa mearga cu aer! apare si riscul sa il deformezi in alta parte (acolo unde peretele e drept) incearca sa incalzesti (usoara inrosire) locul unde e indoit in momentul cand bagi aer in el. incearca si ne spui si noua. atentie mare sa nu strici mai rau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 stie cineva de unde as putea ciumpara un filtru de aer de en 500c(ltd?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 (editat) de la unii care aduc de pe louis (motolouis stiu ca aduc fara adaos), sau de la unii care aduc piese. eu comand piese de obicei prin My Moto (oamenii cu magazinul din cotroceni) care mi s-au parut cei mai ieftini pana acum. dar mai sunt variante. edit: pe louis nu am gasit. iti ramane sa incerci la importatorii de piese.da un PM sa-ti trimit lista mea de furnizori. le dai mail si vezi care are pretul cel mai bun. Editat Februarie 8, 2008 de daseth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) am un Kawa EN500 A (Vulcan 500) din 93. vreau sa imi comand un set de garnituri de pe louis (produs 10042370). imi trebuie de acolo semeringurile de supapa. vrea cineva sa comandam impreuna (daca aveti nevoie de vreo alta garnitura din setul acela) sa iesim mai ieftin? daca imi comand semeringurile separat ma costa 44 euro. ma puteti contacta pe messeger: wudoo6666 sau la 0744290028 ma grabesc putin cu comanda ca am inteles ca oamenii de la motolouis fac comenzi in fiecare miercuri Editat Februarie 26, 2008 de daseth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Am doua probleme legate de Matilda (EN-ul meu)... una e prietena mea (45 de kile dupa ce a mancat), care vrea si ea cu motorul si a doua, Matilda e prea grasa (200+ kile). Cele doua nu se inteleg foarte bine pe motiv ca Matilda e atrasa, in mod gravitational, de asfalt iar prietena nu reuseste sa o tina daca a inclinat-o vreun pic. Exceptand pus prietena la ingrasat sau mers la sala, ce as putea sa fac in legatura cu asta? La cate kile de Matildă se poate renunta relativ usor? Adica, inlocuit tobe stoc, aripi, pus motor de plastic, chestii de genul asta. Merita efortul sau mai bine sa nu ma apuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 (editat) @Puc stiu ca EN-ul este unul dintre cele mai usoare cruisere. motocicleta e oarecum deja chopped adica are doar chestiile esentiale pe ea. nu prea vad ce poti inlocui ca sa faca asa mare diferenta. banuiesc ca pentru a simti ceva notabil trebuie sa scapi de peste 20-30kg, poate chiar sa tinzi la 50kg in minus. dar nu prea vad ce actiuni cu efect practic poti intreprinde. Daca prietena ta are picioarele destul de lungi astfel incat sa poata pune talpile jos cand e calare pe ea, nu cred ca ar trebui sa aiba mai probleme in a o manipula. Cred ca e mai mult o chestie de dexteritate decat de forta ca motocicleta sta in picioare aproape singura, tot ce face riderul este sa o balanseze. Am o intrebare pentru voi: dupa ce mi-am scos motocicleta din service in primele 2 zile imi pornea ventilatorul dupa orice plimbare dupa ce scoteam cheia din contact. Temperatura de afara era in jur de 10-15 grade. La inceput m-a mirat treaba asta. Fiind destul de rece afara imi imaginam ca nu e cazul sa mai porneasca ventilatorul. Dar lumea a zis sa stau calm ca e natural sa mai mearga ventilatorul dupa plimbare. M-am obisnuit cu acest gand pana cand am observat ca NU mai porneste ventilatorul cand opresc. Lampa care indica supra incalzire sta stinsa. Mi se pare putin probabil sa fie o problema si cu termocupla ventilatorului si cu senzorul de temperatura. Intrebare este: la voi cum se petrece treaba? Porneste ventilatorul cand opriti motocicleta dupa o plimbare pe temperaturile astea relativ scazute de 10-15 grade? Editat Martie 26, 2008 de daseth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Am doua probleme legate de Matilda (EN-ul meu)... una e prietena mea (45 de kile dupa ce a mancat), care vrea si ea cu motorul si a doua, Matilda e prea grasa (200+ kile). Cele doua nu se inteleg foarte bine pe motiv ca Matilda e atrasa, in mod gravitational, de asfalt iar prietena nu reuseste sa o tina daca a inclinat-o vreun pic. Exceptand pus prietena la ingrasat sau mers la sala, ce as putea sa fac in legatura cu asta? La cate kile de Matildă se poate renunta relativ usor? Adica, inlocuit tobe stoc, aripi, pus motor de plastic, chestii de genul asta. Merita efortul sau mai bine sa nu ma apuc? http://www.youtube.com/watch?v=6933-GkU68E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 @Puc stiu ca EN-ul este unul dintre cele mai usoare cruisere. motocicleta e oarecum deja chopped adica are doar chestiile esentiale pe ea. nu prea vad ce poti inlocui ca sa faca asa mare diferenta. banuiesc ca pentru a simti ceva notabil trebuie sa scapi de peste 20-30kg, poate chiar sa tinzi la 50kg in minus. dar nu prea vad ce actiuni cu efect practic poti intreprinde. Daca prietena ta are picioarele destul de lungi astfel incat sa poata pune talpile jos cand e calare pe ea, nu cred ca ar trebui sa aiba mai probleme in a o manipula. Cred ca e mai mult o chestie de dexteritate decat de forta ca motocicleta sta in picioare aproape singura, tot ce face riderul este sa o balanseze. Am o intrebare pentru voi: dupa ce mi-am scos motocicleta din service in primele 2 zile imi pornea ventilatorul dupa orice plimbare dupa ce scoteam cheia din contact. Temperatura de afara era in jur de 10-15 grade. La inceput m-a mirat treaba asta. Fiind destul de rece afara imi imaginam ca nu e cazul sa mai porneasca ventilatorul. Dar lumea a zis sa stau calm ca e natural sa mai mearga ventilatorul dupa plimbare. M-am obisnuit cu acest gand pana cand am observat ca NU mai porneste ventilatorul cand opresc. Lampa care indica supra incalzire sta stinsa. Mi se pare putin probabil sa fie o problema si cu termocupla ventilatorului si cu senzorul de temperatura. Intrebare este: la voi cum se petrece treaba? Porneste ventilatorul cand opriti motocicleta dupa o plimbare pe temperaturile astea relativ scazute de 10-15 grade? Nu porneste. Cand merg mult in treapta 1 sau 2 prin oras porneste, dar afara tre` sa fie ceva grade (peste 15). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.