Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se doneaza de catre maria sa SUKHOI/ circel urmatoarele:

 

Husa pt KAWA EN 500 stare buna

 

Portbagaj (fara sissy bar) stare optica perfecta

 

Coburi, negri, cu tinte, fara suporti de prindere - stare buna

 

Sistem prindere pambriz :burnout: (fara parbriz) - adicatelea doar fiarele

 

propietarii de EN 500 au intaietate...

 

detalii pm la mine(circel)

nici o noutate pe subiectul asta?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se doneaza de catre maria sa SUKHOI/ circel urmatoarele:

 

Husa pt KAWA EN 500 stare buna

 

Portbagaj (fara sissy bar) stare optica perfecta

 

Coburi, negri, cu tinte, fara suporti de prindere - stare buna

 

Sistem prindere pambriz :eek: (fara parbriz) - adicatelea doar fiarele

 

propietarii de EN 500 au intaietate...

 

detalii pm la mine(circel)

 

am un EN500 :D , asi putea sa ma inscriu la lucrurile care le donezi?!?

 

ps: berile sunt pregatite... :hug: :moto: :)

 

Aron :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze ca nu am mai postat despre asta.

 

Coburii, husa si portbagajul s-au dat deja. Am luat in ordinea sosirii PM urilor. Cei care le vor lua au fost contactati (adrese, etc)

 

suportul parbriz si geamul (cu defect ) inca asteapta. Astept pentru el PM in comtinuare...

 

Numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

vinde careva niste carbelitoare de En 500 sau HLE 500 sau...GPZ de 500? sau macar niste resturi de carburatoare care nu mai sunt functionale...eu am unele dar unu e bun altu e mai...putin bun...

 

sa aibe plutitoarele bune...

 

care vinde :crack:???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am parasit zilele astea oficial "clubul detinatorilor de EN". O sa fiu insa mereu printre voi. daca pot sa va ajut cu ceva, informatii, detalii si pareri despre modelul EN, va voi sta la dispozitie.

 

Noua mea achizitie :

 

/index.php?...t&p=1028098

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , dar en 500 a este pe curea. merge sa scoti pinionul de pe motorul de gpz si sa pui rola pt curea? sunt la fel canalele de pe pinion?

 

nu toate en sunt pe curea. eu am avut pe lant. cred ca poti pune lejer pinionul de angrenare curea pe motorul de gpz in locul pinionului de lant. dar avand in vedere ca motorul pe en este mai domolit decat pe gpz, si ala de gpz te tine o vesnicie, ar rezulta ca pe en te tzine o vesnicie si ceva.

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand motocicleta mea , un EN 500 din 94 , inmatriculata si in stare perfecta de functionare !!!

Detali in semnatura !!!

 

ps: pretzul este destul de negociabil... :bigstar:

 

--- Mesaj completat în 31 Jan 2008 18:08 -------------
post-22049-1201795537_thumb.jpg post-22049-1201795644_thumb.jpg

 

...astept oferte !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se da motocicleta din profil si o frumusete de infundatura de rezervor. infundatura nu e insotita de zgarietura(banuiesc ca e urma genunchiului fetei care a avut-o si a tavalit-o la viteza mica).

intrebarea mea e: cum fac sa o rezolv?

mi s-au oferit urmatoarele solutii:

1. sudat ceva metalic si apoi tras de acel ceva metalic, operatiune urmata de revopsire

2. scoaterea rezervorului si suflarea de aer comprimat

3. introducerea pe interior a unei tije si incercarea de indreptare prin apasare.

 

ultimele 2 variante nu merg decat daca rezervorul are perete simplu si nu dublu. deci stie cineva care e metoda cea mai buna si daca ENul are rezervor cu perete dublu sau simplu? dintre toate mie imi suna ideal varianta 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta 2 mi-a fost recomandata de un tip cu multa experienta cu motoarele.

 

sincer, daca mi se confirma ca rezervorul are un singur perete, e cea pe care as incerca-o prima...de fapt prima cred ca ar fi gasirea unei tije potrivit indoite si incercarea de indreptare prin impingere, ca asta pare cea mai accesibila si lipsita de riscuri.

 

deci stie cineva sigur daca rezervorul ar eun singur perete?

Editat de daseth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta 2 mi-a fost recomandata de un tip cu multa experienta cu motoarele.

 

sincer, daca mi se confirma ca rezervorul are un singur perete, e cea pe care as incerca-o prima...de fapt prima cred ca ar fi gasirea unei tije potrivit indoite si incercarea de indreptare prin impingere, ca asta pare cea mai accesibila si lipsita de riscuri.

 

deci stie cineva sigur daca rezervorul ar eun singur perete?

 

rezervorul are un singur perete. nu cred ca o sa mearga cu aer! apare si riscul sa il deformezi in alta parte (acolo unde peretele e drept) incearca sa incalzesti (usoara inrosire) locul unde e indoit in momentul cand bagi aer in el. incearca si ne spui si noua. atentie mare sa nu strici mai rau ! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la unii care aduc de pe louis (motolouis stiu ca aduc fara adaos), sau de la unii care aduc piese. eu comand piese de obicei prin My Moto (oamenii cu magazinul din cotroceni) care mi s-au parut cei mai ieftini pana acum. dar mai sunt variante.

 

edit: pe louis nu am gasit. iti ramane sa incerci la importatorii de piese.da un PM sa-ti trimit lista mea de furnizori. le dai mail si vezi care are pretul cel mai bun.

Editat de daseth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am un Kawa EN500 A (Vulcan 500) din 93. vreau sa imi comand un set de garnituri de pe louis (produs 10042370). imi trebuie de acolo semeringurile de supapa. vrea cineva sa comandam impreuna (daca aveti nevoie de vreo alta garnitura din setul acela) sa iesim mai ieftin? daca imi comand semeringurile separat ma costa 44 euro.

ma puteti contacta pe messeger: wudoo6666 sau la 0744290028

ma grabesc putin cu comanda ca am inteles ca oamenii de la motolouis fac comenzi in fiecare miercuri

Editat de daseth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am doua probleme legate de Matilda (EN-ul meu)... una e prietena mea (45 de kile dupa ce a mancat), care vrea si ea cu motorul si a doua, Matilda e prea grasa (200+ kile). Cele doua nu se inteleg foarte bine pe motiv ca Matilda e atrasa, in mod gravitational, de asfalt iar prietena nu reuseste sa o tina daca a inclinat-o vreun pic.

 

Exceptand pus prietena la ingrasat sau mers la sala, ce as putea sa fac in legatura cu asta? La cate kile de Matildă se poate renunta relativ usor? Adica, inlocuit tobe stoc, aripi, pus motor de plastic, chestii de genul asta. Merita efortul sau mai bine sa nu ma apuc? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@Puc stiu ca EN-ul este unul dintre cele mai usoare cruisere. motocicleta e oarecum deja chopped adica are doar chestiile esentiale pe ea. nu prea vad ce poti inlocui ca sa faca asa mare diferenta. banuiesc ca pentru a simti ceva notabil trebuie sa scapi de peste 20-30kg, poate chiar sa tinzi la 50kg in minus. dar nu prea vad ce actiuni cu efect practic poti intreprinde.

Daca prietena ta are picioarele destul de lungi astfel incat sa poata pune talpile jos cand e calare pe ea, nu cred ca ar trebui sa aiba mai probleme in a o manipula. Cred ca e mai mult o chestie de dexteritate decat de forta ca motocicleta sta in picioare aproape singura, tot ce face riderul este sa o balanseze.

 

Am o intrebare pentru voi: dupa ce mi-am scos motocicleta din service in primele 2 zile imi pornea ventilatorul dupa orice plimbare dupa ce scoteam cheia din contact. Temperatura de afara era in jur de 10-15 grade. La inceput m-a mirat treaba asta. Fiind destul de rece afara imi imaginam ca nu e cazul sa mai porneasca ventilatorul.

 

Dar lumea a zis sa stau calm ca e natural sa mai mearga ventilatorul dupa plimbare. M-am obisnuit cu acest gand pana cand am observat ca NU mai porneste ventilatorul cand opresc. Lampa care indica supra incalzire sta stinsa. Mi se pare putin probabil sa fie o problema si cu termocupla ventilatorului si cu senzorul de temperatura.

 

Intrebare este: la voi cum se petrece treaba? Porneste ventilatorul cand opriti motocicleta dupa o plimbare pe temperaturile astea relativ scazute de 10-15 grade?

Editat de daseth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua probleme legate de Matilda (EN-ul meu)... una e prietena mea (45 de kile dupa ce a mancat), care vrea si ea cu motorul si a doua, Matilda e prea grasa (200+ kile). Cele doua nu se inteleg foarte bine pe motiv ca Matilda e atrasa, in mod gravitational, de asfalt iar prietena nu reuseste sa o tina daca a inclinat-o vreun pic.

 

Exceptand pus prietena la ingrasat sau mers la sala, ce as putea sa fac in legatura cu asta? La cate kile de Matildă se poate renunta relativ usor? Adica, inlocuit tobe stoc, aripi, pus motor de plastic, chestii de genul asta. Merita efortul sau mai bine sa nu ma apuc? ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=6933-GkU68E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Puc stiu ca EN-ul este unul dintre cele mai usoare cruisere. motocicleta e oarecum deja chopped adica are doar chestiile esentiale pe ea. nu prea vad ce poti inlocui ca sa faca asa mare diferenta. banuiesc ca pentru a simti ceva notabil trebuie sa scapi de peste 20-30kg, poate chiar sa tinzi la 50kg in minus. dar nu prea vad ce actiuni cu efect practic poti intreprinde.

Daca prietena ta are picioarele destul de lungi astfel incat sa poata pune talpile jos cand e calare pe ea, nu cred ca ar trebui sa aiba mai probleme in a o manipula. Cred ca e mai mult o chestie de dexteritate decat de forta ca motocicleta sta in picioare aproape singura, tot ce face riderul este sa o balanseze.

 

Am o intrebare pentru voi: dupa ce mi-am scos motocicleta din service in primele 2 zile imi pornea ventilatorul dupa orice plimbare dupa ce scoteam cheia din contact. Temperatura de afara era in jur de 10-15 grade. La inceput m-a mirat treaba asta. Fiind destul de rece afara imi imaginam ca nu e cazul sa mai porneasca ventilatorul.

 

Dar lumea a zis sa stau calm ca e natural sa mai mearga ventilatorul dupa plimbare. M-am obisnuit cu acest gand pana cand am observat ca NU mai porneste ventilatorul cand opresc. Lampa care indica supra incalzire sta stinsa. Mi se pare putin probabil sa fie o problema si cu termocupla ventilatorului si cu senzorul de temperatura.

 

Intrebare este: la voi cum se petrece treaba? Porneste ventilatorul cand opriti motocicleta dupa o plimbare pe temperaturile astea relativ scazute de 10-15 grade?

Nu porneste.

Cand merg mult in treapta 1 sau 2 prin oras porneste, dar afara tre` sa fie ceva grade (peste 15).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...