Sari la conținut

vipu
 Share

Postări Recomandate

Salut,am si eu o mica/mare problema!Am un R6 din 2002 care de la o vreme se opreste din mers,porneste se incalzeste iar dupa 20-30 de km se opreste in mers,daca il las cateva minute porneste din nou.Sa fie oare CDI-ul,bobina de inductie???Precizez ca mecanic functioneaza perfect pana se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut si eu problema asta la Honda nx250 a sotiei. Mergea pana se incalzea si dupa aia nu se mai tura. Urca si cobora turometrul la orice acceleratie, dar nu mai sus de 1300 rpm. Dupa multe investigatii, am descoperit cdi-ul si termocupla moarte. Din cauza ca nu racea, se incalzea cdi-ul si dadea scanteie in alti parametri. Sper sa te ajute informatia cu ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, are careva pe aici dispozitiv de indoit tevi, vreau sa fac o continuare la un crash bar, adica de pe crash bar in jurul farului la transalpul de 650. Daca ma poate ajuta cineva sau sa o faca ? tel contact 0764865403 Antonio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asa ceva: https://sculeunelteaccesorii.ro/presa-hidraulica-pentru-indoit-tevi-raider-rd-hpb01--bacuri-incluse--12-t/12161.htm

Nu e ideala, cand indoi tevi se vad punctele de aplicare a fortei si trebuie sa mergi din aproape in aproape, sa indoi cate putin din mai multe puncte, mai ales la unghiuri mai mici, ca altfel strica teava.

Daca te intereseaza, te pot ajuta in sensul ca vii la mine acasa intr-un weekend si iti faci singur treaba. Eu nu am vreme sa ma ocup.

Ca idee, ceea ce vezi indoit prin pozele de aici au fost indoite cu presa in discutie.

https://photos.google.com/album/AF1QipMpL3NsfsT7CCVGkOVo-a_5Hu5mGrCqGQUyyUdj

Editat de pisoiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asa ceva: https://sculeunelteaccesorii.ro/presa-hidraulica-pentru-indoit-tevi-raider-rd-hpb01--bacuri-incluse--12-t/12161.htm

Nu e ideala, cand indoi tevi se vad punctele de aplicare a fortei si trebuie sa mergi din aproape in aproape, sa indoi cate putin din mai multe puncte, mai ales la unghiuri mai mici, ca altfel strica teava.

Daca te intereseaza, te pot ajuta in sensul ca vii la mine acasa intr-un weekend si iti faci singur treaba. Eu nu am vreme sa ma ocup.

Ca idee, ceea ce vezi indoit prin pozele de aici au fost indoite cu presa asta: https://photos.google.com/album/AF1QipMpL3NsfsT7CCVGkOVo-a_5Hu5mGrCqGQUyyUdj

Salut, ar fi foarte bine, am vb in Cluj cu cei de la Evil chop, dar au cerut 300 pt o bucata de teava, imediat la pret de crash bar de la heavy duties.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu se pune problema de bani insa sa ai grija ca nu e usor. Daca nu ai mai facut asa ceva, risti sa strici materialul. Eu iti pot da 2-3 sfaturi insa nici eu nu sunt specialist, ca am folosit-o doar de 2-3 ori pe tevi cu perete destul de gros, si deci mai tolerante la deformarea sectiunii si am indoit doar in unghiuri mari. In plus, ai nevoie de material in exces la capete pentru ca sa poti sa fixezi teava corect in presa. Daca lucrarea ta finala indoita are 1 metru si tu pornesti cu o teava de 1 metru, nu o sa te descurci. Iar daca o indoi incorect si strici sectiunea tevii, e pa, nu o mai poti reface.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mezutu daca nu o rezolv vin la tine, pun si o poza aici ca sa se vada ce vreau sa fac. Sectiunea de la far, vreau sa o adaug pe crashul de la heavy duties. Se vede pe poza. Intro vreme se faceau la baietii de la heavy duties, dar acuma nu mai fac din pacate. In poza 2 se vede cel de la heavy duties.

post-72744-0-10788200-1531810405_thumb.jpg

post-72744-0-79870800-1531810850_thumb.jpg

Editat de AntonioAntonio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain pentru raspuns. Am rezolvat cu bateria. E incarcata cum trebuie. Problema e de altundeva si acum ca ploua nu am cum sa o depistez. Revin cu detalii cand se opreste ploaia. Dar pe scurt, cand ii dau cheie nu se aprinde nimic. Siguranta master e intacta. La restul sigurantelor nu am ajuns sa vad cum sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Scuze pentru raspuns cu intarziere dar am fost pe drumuri. Ideea e ca nu am nici cea mai vaga idee ce a avut. Bateria era intreaga. Am fost cu ea la baietii de la cocmotors din cluj si mi-au zis ca e full. Deci de asta am scapat. Si uite cum eram in mijloc de cluj cu o motocicleta care nu voia sa se aprinda la cheie. Nimic. Mort. Scos computer, bagat la loc. Nimic. Contactul e intreg. Cablaraia neintrerupta. Dupa vreo 3 ore de verificari m-am pregatit sa ma dau batut si sa chem platforma. Dupa ce am pus totul la locul lui am zis sa mai incerc o data. Dau cheie. Bordul mort. Nu se aprindea nimic. Si la misto i-am facut totusi secventa de pornire. Ambreiaj-buton. Si a pornit. S-a aprins totul cum trebuie, a bazait si pompa. Ca de obicei. Am ramas WTF. Deci ce a avut, nu va pot spune pentru ca nu stiu. Si de la momentul postarii si pana acum nu s-a mai intamplat nimic. Running smooth. Sorry to disappoint dar chiar nu stiu ce a avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi suna a contact prost undeva. Am avut si eu unu dinasta, de nu mi-a mai pornit la bariera.

Cei ai avut, e probabil sa mai ai, si o sa se manifeste in cel mai nasol moment. Intreaba-l pe colegul Murphy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa fie cum zici tu. Trag speranta ca nu o sa se intample asa pana la final de sezon cand ma gandesc serios sa o demontez pe toata si sa o asamblez la loc pana la inceputul sezonului viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate asta e unu din cele mai pacatoase scenarii, un contact prost e destul de greu de gasit si asta e genul de operatiune care cel mai bine o faci tu, daca poti si daca stii, ca e tare migaloasa. Depinde de cat e de vechi motorul tau.

In cazul meu, instalatia electrica are 12 ani si are pe alocuri cateva mufe care sunt expuse la factorii de mediu si sunt destul de corodate. Urmeaza sa le inlocuiesc in iarna asta. Eu am avut probleme exact in punctul in care plusul gros din acumulator intra in solenoidul de bendix, acolo nu facea contact bine din cauza oxizilor/mizeriei acumulati pe borna si mai vedeam pe indicatorul de tensiune ca ocazional se opreste incarcarea in timp ce merg. Curentul mare de la pornire ocazional mai suda contactul prost iar vibratiile ulterioare rupeau contactul. Vizual nu am vazut nimic pana nu am demontat tot solenoidul si am vazut sub surub punctele in care facea flama. Nici mecanic nu mi-am dat seama, ca miscam borna si nu avea joc deloc, era relativ bine stransa insa suprafetele de contact erau pline de oxizi si jeg. Am curatat tot si acum merge brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, daca poate aduce, vinde, ..........sticla semnalizare honda transalp xl650 an 2004, ca aceea din poza atasata. Sunt interesat doar de ,,sticla,, in sine, nu de semnalizarea intreaga,(am gasit-o si eu intreaga), pe ambele parti spate. tel meu 0764865403 Antonio

post-72744-0-02333100-1532499375_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor, daca poate aduce, vinde, ..........sticla semnalizare honda transalp xl650 an 2004, ca aceea din poza atasata. Sunt interesat doar de ,,sticla,, in sine, nu de semnalizarea intreaga,(am gasit-o si eu intreaga), pe ambele parti spate. tel meu 0764865403 Antonio

 

La COC Motors pe Bună Ziua era cam 20-25 de lei bucata. Am luat anul trecut pentru un amic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare!

Am si eu o problema cu yzf-ul meu.

M-am urcat pe ea, am pus contactul si cand ii dau starter-ul....shut down direct, nici bord nici nimic. Parca nici baterie nu mai avea. Nu am fost atunci atent sa ascult daca se aude pompa de benzina cand am pus contactul. Am mai invartit-o pe acolo si si-a revenit curentul, se aprindea bordul dar cand actionam starter-ul murea tot. Am pornit-o la impins si relanti-ul nu prea statea. Am vrut sa plec, a-ntaia a urcat pana pe la 5-6k ture, apoi a scazut si a murit. A aparut check engine si palpaia. Am mai lasat-o vreo 2-3 ore si apoi cand sa o pornesc, surpriza, parca nu s-ar fi intamplat nimic. A pornt la sfert, relanti-ul statea fix si urca in ture fara probleme. Am descifrat codul transmis de martorul check engine si in manual scrie "fuel injector". Dupa ce am aflat asta am stat sa ascult de fiecare data cand ii pun contactul si uneori se aude pompa, alteori nu se aude. Am inteles ca la modelele astea pompele de benzina incep sa faca figuri dupa un anumit numar de km. A mea are 13k, ceea ce mi se pare cam putin. Ce am mai observat insa este faptul ca atunci cand ii pun contactul fara sa se auda pompa si ii dau starter, implicit se stinge bordul si nu mai are curent deloc, daca ii dau saua jos si ii pun contactul, isi revine. Daca nu ii dau saua jos, pot sa ii mai pun eu contactul cat vreau, ca tot moarta e. Ma gandesc ca si un contact prost ar putea fi cauza. Am observat in schimb ca la rece merge. Dupa ce se incalzeste, nu se mai aude pompa cand ii pun contactul. 90% cred ca e pompa. Dati si voi o parere daca ati mai avut situatii asemanatoare

 

V-am spus povestea pentru ca vreau sa o duc la service aici in Cluj dar nu stiu niciunul. As vrea sa imi recomandati un service unde as putea sa o duc si sa stiu ca ii identifica problema reala si o rezolva ca la carte, fara bajbaieli, banuieli, ca poate e aia sau poate e aia. Si nici n-as vrea sa imi tina mobra blocata 2-3 saptamani. Nu zic sa mi-o faca maine, dar nici sa o duc acolo doar ca sa stea la ei in boxa in loc sa stea la mine in garaj. Cand imi zice ca mi-o face, atunci o duc.

 

P.S: M-am mutat recent in Cluj si de asta nu cunosc prea multe.

 

Multumesc anticipat!

Editat de LSC05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...