®azvan Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Nu cred ca nu stie, dar poate nu are timp de stat la computer omu. Nu toti trebuie sa facem prezenta zilnic, minim 8 ore in fata pc-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Hai ca am facut eu un mic research pentru tine, ca poate nu sti sa folosesti google. Ungaria ii 2975 HUF pentru motocicleta. Austria ii 5€...tre lipita la vedere vigneta nu bagata in buzunar Poti sa ii pui Kurzzeitkennzeichen valabil 30 zile. Costul este de aprox. 120-200€ in functie de biroul unde il faci. Ai grija ca mai este si numarul "Galben" care ii valabil 5 zile si evident ca ii mai ieftin, dar cu acela poti circula doar in Germania, in Austria, Ungaria, Romania ii infractiune se circuli cu acel numar. Se putea pana acuma vreo 2-3 ani, dar acuma ii schimbat si esti obligat sa il iei pe ala mai scump si valabil 30 zile. Numarul si poate comanda si online cu 120€ si il trimite prin posta, ev. vb cu vanzatorul sa ti-l cumpere el daca ii de acord. Ce acte ii nevoie nu m-am uitat ca nu am avut chef. Mersi cuki de informatii. Dupa cum ziceam mai sus, partea cu facutul lor sambata era factorul stres, nu atat ce acte si ce fel de numere imi trebuie. Dar mersi oricum de bunavointa, apreciez. Oricum intre timp am schimbat planul, nu puteam risca sa nu pot lua numerele sambata cand ajungeam eu si sa stau degeaba acolo, asa ca ma duc si vin cu wizz iar motoru vine pe platforma. Asta e, plimbarea pe autobahn next time. Mersi si promit pe data viitoare sa ma invat cu goagãlu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Salut! Am o problema la mobra mea, in legatura cu un "ticait" pe care-l simt in ghidon in momentul franarii, si inca nu stiu de unde vine problema. Daca v-ati mai lovit de o problema de genu' si vreti sa dati un sfat/sugestie va rog sa intrati in topicul ce deja il am deschis: /index.php?/topic/725331-etriere-yamaha-xj550-seca/ Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) am belit un furtun de frina metalic. capatu. unde se poate sertiza sau cine poate rezolva ? Editat Aprilie 20, 2015 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Poti incerca la HansaFlex pe stradaFagetului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 am belit un furtun de frina metalic. capatu. unde se poate sertiza sau cine poate rezolva ? pe beiusului , vezi imaginea atasata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) sertizeaza cei de pe beiusului dar nu au banjo. ma poate ajuta cineva cu unu de cumparat ca si cel din imagine? Editat Aprilie 21, 2015 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irol Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 ce lungime are furtunul ? eu am mai multe de diferite lungimi poate gasim ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 de la pompa pleaca un furtun care se separa pt 2 etriere. lungime minim 75 cm. am nevoie de banjo pt sertizare. al meu se f cind am vrut sa il indrept putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irol Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 de la pompa pleaca un furtun care se separa pt 2 etriere. lungime minim 75 cm. am nevoie de banjo pt sertizare. al meu se f cind am vrut sa il indrept putin. am conducta frina lungime de la 60 la 90cm,daca nu te descurci vi si iti alegi schimbi conducta cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Cine recomanda un mecanic sau service auto ptr o dacie solenza. Sa poata elibera factura, sa asigure piese, cu alte cuvinte sa pot sa-i las masina si sa se ocupe de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 da' tu dai factura pe palinca de prune? service-uri mai mici gasesti aproape in fiecare cartier, unde dupa intelegere poate sa-ti scrie si factura.... dar nu ai vreun prieten meserias cu care rezolvi cu niste bere/palinca dupamasa la garaj?, ar fi mai ieftin! succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 da' tu dai factura pe palinca de prune? service-uri mai mici gasesti aproape in fiecare cartier, unde dupa intelegere poate sa-ti scrie si factura.... dar nu ai vreun prieten meserias cu care rezolvi cu niste bere/palinca dupamasa la garaj?, ar fi mai ieftin! succes! » Post actualizat in 05 May 2015 14:59 Merci de ajutor. Foarte util raspunsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShadowAdy Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Cine recomanda un mecanic sau service auto ptr o dacie solenza. Sa poata elibera factura, sa asigure piese, cu alte cuvinte sa pot sa-i las masina si sa se ocupe de tot. Eu ma duc in Baci, intr-o curte vizavi de Petrom. Numar tel: 0723.017.339. Aduce piese si imi elibereaza si factura cand ii cer. Mai multe detalii ceri direct de la el: Cristi il cheama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Salutare stie cinea de unde pot cumpara carcasa bord pt un hornet din 2001? sau de reparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Cam nasol cu bordul de hornet.in aceiasi situatie sunt si eu si cel mai probabil doar intreg o sa gasesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) Astazi am fost la un domn o vazut bordu si o zis ca poate sa il faca.pe vineri daca reusesc sa il i au jos il duc sa il faca.o sa postez si poze dupa De cumparat am gasit ceva la 150 euro second sau bord digital universal la 360 lei. » Post actualizat in 20 May 2015 21:09 Cam nasol cu bordul de hornet.in aceiasi situatie sunt si eu si cel mai probabil doar intreg o sa gasesti . Am gasit si partea inferioara la 215 lei dar partea superioara nu Editat Mai 20, 2015 de zelotu17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Salutare stie cinea de unde pot cumpara carcasa bord pt un hornet din 2001? sau de reparat vezi aici daca te ajuta acest link sau este un utilizator adyficus pe grupul de facebook el mai desface motoare http://crash-moto.eu/honda/Hornet.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Stie careva daca la RAR se pot plati taxele de identificare, carte, etc cu cardul? mai demult stiu ca numai cash se putea, dar poate s-au mai modernizat si ei...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Trebuie sa anunti inainte de a incepe sa scrie doamna. Asa tin minte ca scrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Trebuie sa anunti inainte de a incepe sa scrie doamna. Asa tin minte ca scrie. OK, asta nu ar fi o probl. Deci stii sigur ca se poate? ca eu tin minte acum cativa ani, eram cu o masina la RAR si aveam doar card la mine si a trebuit sa fug pana in floresti la un bancomat sa scot $ si sa ma intorc.. atunci sigur nu aveau POS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Asteptand 30 de minute la coada ))), parca asa am citit pe geamul ghiseului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 ok, mersi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nascavlad Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Salut . Am o intrebare legata de suspensii . Sunt nou si nu ma prea pricep , asa ca apelez la cei care imi pot spune asta . Pana azi , suspensiile erau reglate mai moi . Si uneori , daca dadeam peste denivenari , in functie de cat erau de mari si viteza pe care o aveam , mai frecam cu cricul central pe asfalt . Azi am reglat suspensiile cu o pozitie mai sus , si nu stiu cum imi pot da seama daca asa sunt prea tari sau nu . Am dat peste ceva denivelari si mi sa parut ca parca ma arunca un pic din sa , nu stiu daca e ok sau nu , daca asta e un semn ca sunt prea rigide . Motocicleta e un cruiser , si eu am cam 60 kg . Daca asta are vre-o relevanta Si inca o intrebare . Pentru stabilitate mai buna in viraje , suspensiile trebuie sa fie mai moi sau mai tari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Salut . Am o intrebare legata de suspensii . Sunt nou si nu ma prea pricep , asa ca apelez la cei care imi pot spune asta . Pana azi , suspensiile erau reglate mai moi . Si uneori , daca dadeam peste denivenari , in functie de cat erau de mari si viteza pe care o aveam , mai frecam cu cricul central pe asfalt . Azi am reglat suspensiile cu o pozitie mai sus , si nu stiu cum imi pot da seama daca asa sunt prea tari sau nu . Am dat peste ceva denivelari si mi sa parut ca parca ma arunca un pic din sa , nu stiu daca e ok sau nu , daca asta e un semn ca sunt prea rigide . Motocicleta e un cruiser , si eu am cam 60 kg . Daca asta are vre-o relevanta Si inca o intrebare . Pentru stabilitate mai buna in viraje , suspensiile trebuie sa fie mai moi sau mai tari ? Suspensiile , daca sunt reglabile, se regleaza intotdeauna functie de sarcina sub care lucreaza si functie de calitatea suprafetei pe care va rula autovehiculul. Perfecta nu va fi nici odata, dar trebuie ajuns la un compromis care sa avantajeze atat confortul dar mai ales siguranta rularii pe sosele. Un reglaj corespunzator unui rulaj pe teren accidentat nu va fi corespunzator nici odata unui rulaj pe sosele asfaltate. Asa ca trebuie gasit un compromis care sa le inpace pe cat posibil pe toate. Dar, in primul rand, trebuie sa stii la ce vei folosii motocicleta, sau sa zic asa, pe ce tip de drum vei rula preponderent cu ea. Si functie de asta , faci reglajele. Pe care nu le vei "nimerii din prima" si intotdeauna vei gasii ceva de inbunatatit. Si da, pentru stabilitate buna pe viraje, suspensia se seteaza dura, pentru a "copia " suprafata de rulaj. Si intotdeauna in detrimentul confortului ! Pentru inceput, in momentul in care te asezi in sa, o suspensie corect reglata va asigura " coborarea" la fel atat a furcii fata cat si a suspensiei spate. Deci daca fata coboara 5 cm, la fel trebuie sa coboare si spatele (asta ca exemplu, nu sunt aia 5 cm batuti in cuie). Cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.