Sari la conținut

vipu
 Share

Postări Recomandate

Hai ca am facut eu un mic research pentru tine, ca poate nu sti sa folosesti google.

 

Ungaria ii 2975 HUF pentru motocicleta.

Austria ii 5€...tre lipita la vedere vigneta nu bagata in buzunar

 

Poti sa ii pui Kurzzeitkennzeichen valabil 30 zile. Costul este de aprox. 120-200€ in functie de biroul unde il faci. Ai grija ca mai este si numarul "Galben" care ii valabil 5 zile si evident ca ii mai ieftin, dar cu acela poti circula doar in Germania, in Austria, Ungaria, Romania ii infractiune se circuli cu acel numar. Se putea pana acuma vreo 2-3 ani, dar acuma ii schimbat si esti obligat sa il iei pe ala mai scump si valabil 30 zile.

 

Numarul si poate comanda si online cu 120€ si il trimite prin posta, ev. vb cu vanzatorul sa ti-l cumpere el daca ii de acord. Ce acte ii nevoie nu m-am uitat ca nu am avut chef.

Mersi cuki de informatii. Dupa cum ziceam mai sus, partea cu facutul lor sambata era factorul stres, nu atat ce acte si ce fel de numere imi trebuie. Dar mersi oricum de bunavointa, apreciez.

Oricum intre timp am schimbat planul, nu puteam risca sa nu pot lua numerele sambata cand ajungeam eu si sa stau degeaba acolo, asa ca ma duc si vin cu wizz iar motoru vine pe platforma. Asta e, plimbarea pe autobahn next time.

Mersi si promit pe data viitoare sa ma invat cu goagãlu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Am o problema la mobra mea, in legatura cu un "ticait" pe care-l simt in ghidon in momentul franarii, si inca nu stiu de unde vine problema.

Daca v-ati mai lovit de o problema de genu' si vreti sa dati un sfat/sugestie va rog sa intrati in topicul ce deja il am deschis:

/index.php?/topic/725331-etriere-yamaha-xj550-seca/

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la pompa pleaca un furtun care se separa pt 2 etriere. lungime minim 75 cm. am nevoie de banjo pt sertizare. al meu se f cind am vrut sa il indrept putin.

am conducta frina lungime de la 60 la 90cm,daca nu te descurci vi si iti alegi schimbi conducta cu totul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cine recomanda un mecanic sau service auto ptr o dacie solenza. Sa poata elibera factura, sa asigure piese, cu alte cuvinte sa pot sa-i las masina si sa se ocupe de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' tu dai factura pe palinca de prune?

:)

 

service-uri mai mici gasesti aproape in fiecare cartier, unde dupa intelegere poate sa-ti scrie si factura....

 

dar nu ai vreun prieten meserias cu care rezolvi cu niste bere/palinca dupamasa la garaj?, ar fi mai ieftin!

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' tu dai factura pe palinca de prune?

:)

 

service-uri mai mici gasesti aproape in fiecare cartier, unde dupa intelegere poate sa-ti scrie si factura....

 

dar nu ai vreun prieten meserias cu care rezolvi cu niste bere/palinca dupamasa la garaj?, ar fi mai ieftin!

 

succes!

» Post actualizat in 05 May 2015 14:59

Merci de ajutor. Foarte util raspunsul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine recomanda un mecanic sau service auto ptr o dacie solenza. Sa poata elibera factura, sa asigure piese, cu alte cuvinte sa pot sa-i las masina si sa se ocupe de tot.

 

Eu ma duc in Baci, intr-o curte vizavi de Petrom. Numar tel: 0723.017.339. Aduce piese si imi elibereaza si factura cand ii cer. Mai multe detalii ceri direct de la el: Cristi il cheama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Astazi am fost la un domn o vazut bordu si o zis ca poate sa il faca.pe vineri daca reusesc sa il i au jos il duc sa il faca.o sa postez si poze dupa

De cumparat am gasit ceva la 150 euro second sau bord digital universal la 360 lei.

» Post actualizat in 20 May 2015 21:09

 

Cam nasol cu bordul de hornet.in aceiasi situatie sunt si eu si cel mai probabil doar intreg o sa gasesti .

Am gasit si partea inferioara la 215 lei dar partea superioara nu

Editat de zelotu17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Trebuie sa anunti inainte de a incepe sa scrie doamna. Asa tin minte ca scrie.

OK, asta nu ar fi o probl. Deci stii sigur ca se poate? ca eu tin minte acum cativa ani, eram cu o masina la RAR si aveam doar card la mine si a trebuit sa fug pana in floresti la un bancomat sa scot $ si sa ma intorc.. atunci sigur nu aveau POS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Am o intrebare legata de suspensii . Sunt nou si nu ma prea pricep , asa ca apelez la cei care imi pot spune asta . Pana azi , suspensiile erau reglate mai moi . Si uneori , daca dadeam peste denivenari , in functie de cat erau de mari si viteza pe care o aveam , mai frecam cu cricul central pe asfalt . Azi am reglat suspensiile cu o pozitie mai sus , si nu stiu cum imi pot da seama daca asa sunt prea tari sau nu . Am dat peste ceva denivelari si mi sa parut ca parca ma arunca un pic din sa , nu stiu daca e ok sau nu , daca asta e un semn ca sunt prea rigide . Motocicleta e un cruiser , si eu am cam 60 kg . Daca asta are vre-o relevanta :D Si inca o intrebare . Pentru stabilitate mai buna in viraje , suspensiile trebuie sa fie mai moi sau mai tari ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Am o intrebare legata de suspensii . Sunt nou si nu ma prea pricep , asa ca apelez la cei care imi pot spune asta . Pana azi , suspensiile erau reglate mai moi . Si uneori , daca dadeam peste denivenari , in functie de cat erau de mari si viteza pe care o aveam , mai frecam cu cricul central pe asfalt . Azi am reglat suspensiile cu o pozitie mai sus , si nu stiu cum imi pot da seama daca asa sunt prea tari sau nu . Am dat peste ceva denivelari si mi sa parut ca parca ma arunca un pic din sa , nu stiu daca e ok sau nu , daca asta e un semn ca sunt prea rigide . Motocicleta e un cruiser , si eu am cam 60 kg . Daca asta are vre-o relevanta :D Si inca o intrebare . Pentru stabilitate mai buna in viraje , suspensiile trebuie sa fie mai moi sau mai tari ?

Suspensiile , daca sunt reglabile, se regleaza intotdeauna functie de sarcina sub care lucreaza si functie de calitatea suprafetei pe care va rula autovehiculul. Perfecta nu va fi nici odata, dar trebuie ajuns la un compromis care sa avantajeze atat confortul dar mai ales siguranta rularii pe sosele. Un reglaj corespunzator unui rulaj pe teren accidentat nu va fi corespunzator nici odata unui rulaj pe sosele asfaltate. Asa ca trebuie gasit un compromis care sa le inpace pe cat posibil pe toate. Dar, in primul rand, trebuie sa stii la ce vei folosii motocicleta, sau sa zic asa, pe ce tip de drum vei rula preponderent cu ea. Si functie de asta , faci reglajele. Pe care nu le vei "nimerii din prima" si intotdeauna vei gasii ceva de inbunatatit. Si da, pentru stabilitate buna pe viraje, suspensia se seteaza dura, pentru a "copia " suprafata de rulaj. Si intotdeauna in detrimentul confortului ! Pentru inceput, in momentul in care te asezi in sa, o suspensie corect reglata va asigura " coborarea" la fel atat a furcii fata cat si a suspensiei spate. Deci daca fata coboara 5 cm, la fel trebuie sa coboare si spatele (asta ca exemplu, nu sunt aia 5 cm batuti in cuie). Cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensiile , daca sunt reglabile, se regleaza intotdeauna functie de sarcina sub care lucreaza si functie de calitatea suprafetei pe care va rula autovehiculul. Perfecta nu va fi nici odata, dar trebuie ajuns la un compromis care sa avantajeze atat confortul dar mai ales siguranta rularii pe sosele. Un reglaj corespunzator unui rulaj pe teren accidentat nu va fi corespunzator nici odata unui rulaj pe sosele asfaltate. Asa ca trebuie gasit un compromis care sa le inpace pe cat posibil pe toate. Dar, in primul rand, trebuie sa stii la ce vei folosii motocicleta, sau sa zic asa, pe ce tip de drum vei rula preponderent cu ea. Si functie de asta , faci reglajele. Pe care nu le vei "nimerii din prima" si intotdeauna vei gasii ceva de inbunatatit. Si da, pentru stabilitate buna pe viraje, suspensia se seteaza dura, pentru a "copia " suprafata de rulaj. Si intotdeauna in detrimentul confortului ! Pentru inceput, in momentul in care te asezi in sa, o suspensie corect reglata va asigura " coborarea" la fel atat a furcii fata cat si a suspensiei spate. Deci daca fata coboara 5 cm, la fel trebuie sa coboare si spatele (asta ca exemplu, nu sunt aia 5 cm batuti in cuie). Cele bune !

E motor de 125 , il scot la plimbare doar prin oras , nu ies de pe asfalt cu el . Vreau doar sa ma asigur ca nu fac vre-o traznaie si sa imi pun pielea la bataie :)) Am dus de doua ori pasager si cum era reglata suspensia inainte nu ducea doua persoane , de aceea vreau sa vad daca e ok mai rigida si cand sunt doar eu pe moto , ca sa nu trebuiasca de fiecare data cand se mai urca cineva sa tot modific . Multumesc de sfat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...