TheBigJoe Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 Salut,am si eu o mica/mare problema!Am un R6 din 2002 care de la o vreme se opreste din mers,porneste se incalzeste iar dupa 20-30 de km se opreste in mers,daca il las cateva minute porneste din nou.Sa fie oare CDI-ul,bobina de inductie???Precizez ca mecanic functioneaza perfect pana se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 Am avut si eu problema asta la Honda nx250 a sotiei. Mergea pana se incalzea si dupa aia nu se mai tura. Urca si cobora turometrul la orice acceleratie, dar nu mai sus de 1300 rpm. Dupa multe investigatii, am descoperit cdi-ul si termocupla moarte. Din cauza ca nu racea, se incalzea cdi-ul si dadea scanteie in alti parametri. Sper sa te ajute informatia cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 (editat) Salut, Este vreun magazin in Cluj care are anvelope pe stoc? Editat Iulie 4, 2018 de linoleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 probabil ai o marime dubioasa. si nu gasesti .doar la comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntonioAntonio Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Salutare, are careva pe aici dispozitiv de indoit tevi, vreau sa fac o continuare la un crash bar, adica de pe crash bar in jurul farului la transalpul de 650. Daca ma poate ajuta cineva sau sa o faca ? tel contact 0764865403 Antonio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 (editat) Am asa ceva: https://sculeunelteaccesorii.ro/presa-hidraulica-pentru-indoit-tevi-raider-rd-hpb01--bacuri-incluse--12-t/12161.htm Nu e ideala, cand indoi tevi se vad punctele de aplicare a fortei si trebuie sa mergi din aproape in aproape, sa indoi cate putin din mai multe puncte, mai ales la unghiuri mai mici, ca altfel strica teava. Daca te intereseaza, te pot ajuta in sensul ca vii la mine acasa intr-un weekend si iti faci singur treaba. Eu nu am vreme sa ma ocup. Ca idee, ceea ce vezi indoit prin pozele de aici au fost indoite cu presa in discutie. https://photos.google.com/album/AF1QipMpL3NsfsT7CCVGkOVo-a_5Hu5mGrCqGQUyyUdj Editat Iulie 16, 2018 de pisoiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntonioAntonio Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Am asa ceva: https://sculeunelteaccesorii.ro/presa-hidraulica-pentru-indoit-tevi-raider-rd-hpb01--bacuri-incluse--12-t/12161.htm Nu e ideala, cand indoi tevi se vad punctele de aplicare a fortei si trebuie sa mergi din aproape in aproape, sa indoi cate putin din mai multe puncte, mai ales la unghiuri mai mici, ca altfel strica teava. Daca te intereseaza, te pot ajuta in sensul ca vii la mine acasa intr-un weekend si iti faci singur treaba. Eu nu am vreme sa ma ocup. Ca idee, ceea ce vezi indoit prin pozele de aici au fost indoite cu presa asta: https://photos.google.com/album/AF1QipMpL3NsfsT7CCVGkOVo-a_5Hu5mGrCqGQUyyUdj Salut, ar fi foarte bine, am vb in Cluj cu cei de la Evil chop, dar au cerut 300 pt o bucata de teava, imediat la pret de crash bar de la heavy duties. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 La mine nu se pune problema de bani insa sa ai grija ca nu e usor. Daca nu ai mai facut asa ceva, risti sa strici materialul. Eu iti pot da 2-3 sfaturi insa nici eu nu sunt specialist, ca am folosit-o doar de 2-3 ori pe tevi cu perete destul de gros, si deci mai tolerante la deformarea sectiunii si am indoit doar in unghiuri mari. In plus, ai nevoie de material in exces la capete pentru ca sa poti sa fixezi teava corect in presa. Daca lucrarea ta finala indoita are 1 metru si tu pornesti cu o teava de 1 metru, nu o sa te descurci. Iar daca o indoi incorect si strici sectiunea tevii, e pa, nu o mai poti reface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Daca nu gasesti altundeva, te pot ajuta eu dar numai prin august caci sunt ocupat pana atunci. Pot sa indoi teava de max 22mm. Teaser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntonioAntonio Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 (editat) Mezutu daca nu o rezolv vin la tine, pun si o poza aici ca sa se vada ce vreau sa fac. Sectiunea de la far, vreau sa o adaug pe crashul de la heavy duties. Se vede pe poza. Intro vreme se faceau la baietii de la heavy duties, dar acuma nu mai fac din pacate. In poza 2 se vede cel de la heavy duties. Editat Iulie 17, 2018 de AntonioAntonio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0ks Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Salutare. E cineva care ma poate ajuta cu un redresor imprumut pentru cateva ore? M-a lasat bateria. 0752179944 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 in ce zona esti? dupamasa spre seara iti pot da eu, de prin Baciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0ks Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Mersi fain pentru raspuns. Am rezolvat cu bateria. E incarcata cum trebuie. Problema e de altundeva si acum ca ploua nu am cum sa o depistez. Revin cu detalii cand se opreste ploaia. Dar pe scurt, cand ii dau cheie nu se aprinde nimic. Siguranta master e intacta. La restul sigurantelor nu am ajuns sa vad cum sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 spor si succes la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0ks Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Problem solved. Mersi fain. Electrical gremlins suck ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Ce-o avut..poate ne lovim si noi de problema respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntonioAntonio Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Ce-o avut..poate ne lovim si noi de problema respectiva. Intreaba in engleza, nu vezi ca nu stie limba romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0ks Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Salutare. Scuze pentru raspuns cu intarziere dar am fost pe drumuri. Ideea e ca nu am nici cea mai vaga idee ce a avut. Bateria era intreaga. Am fost cu ea la baietii de la cocmotors din cluj si mi-au zis ca e full. Deci de asta am scapat. Si uite cum eram in mijloc de cluj cu o motocicleta care nu voia sa se aprinda la cheie. Nimic. Mort. Scos computer, bagat la loc. Nimic. Contactul e intreg. Cablaraia neintrerupta. Dupa vreo 3 ore de verificari m-am pregatit sa ma dau batut si sa chem platforma. Dupa ce am pus totul la locul lui am zis sa mai incerc o data. Dau cheie. Bordul mort. Nu se aprindea nimic. Si la misto i-am facut totusi secventa de pornire. Ambreiaj-buton. Si a pornit. S-a aprins totul cum trebuie, a bazait si pompa. Ca de obicei. Am ramas WTF. Deci ce a avut, nu va pot spune pentru ca nu stiu. Si de la momentul postarii si pana acum nu s-a mai intamplat nimic. Running smooth. Sorry to disappoint dar chiar nu stiu ce a avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Mie imi suna a contact prost undeva. Am avut si eu unu dinasta, de nu mi-a mai pornit la bariera. Cei ai avut, e probabil sa mai ai, si o sa se manifeste in cel mai nasol moment. Intreaba-l pe colegul Murphy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0ks Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 E foarte posibil sa fie cum zici tu. Trag speranta ca nu o sa se intample asa pana la final de sezon cand ma gandesc serios sa o demontez pe toata si sa o asamblez la loc pana la inceputul sezonului viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Din pacate asta e unu din cele mai pacatoase scenarii, un contact prost e destul de greu de gasit si asta e genul de operatiune care cel mai bine o faci tu, daca poti si daca stii, ca e tare migaloasa. Depinde de cat e de vechi motorul tau. In cazul meu, instalatia electrica are 12 ani si are pe alocuri cateva mufe care sunt expuse la factorii de mediu si sunt destul de corodate. Urmeaza sa le inlocuiesc in iarna asta. Eu am avut probleme exact in punctul in care plusul gros din acumulator intra in solenoidul de bendix, acolo nu facea contact bine din cauza oxizilor/mizeriei acumulati pe borna si mai vedeam pe indicatorul de tensiune ca ocazional se opreste incarcarea in timp ce merg. Curentul mare de la pornire ocazional mai suda contactul prost iar vibratiile ulterioare rupeau contactul. Vizual nu am vazut nimic pana nu am demontat tot solenoidul si am vazut sub surub punctele in care facea flama. Nici mecanic nu mi-am dat seama, ca miscam borna si nu avea joc deloc, era relativ bine stransa insa suprafetele de contact erau pline de oxizi si jeg. Am curatat tot si acum merge brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntonioAntonio Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 Salutare tuturor, daca poate aduce, vinde, ..........sticla semnalizare honda transalp xl650 an 2004, ca aceea din poza atasata. Sunt interesat doar de ,,sticla,, in sine, nu de semnalizarea intreaga,(am gasit-o si eu intreaga), pe ambele parti spate. tel meu 0764865403 Antonio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lake_of_tears Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 cazare moto stiti pe undeva? stiu ca e cam devreme, dar plec din tara si nu vreau sa las motoru afara peste iarna. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 Salutare tuturor, daca poate aduce, vinde, ..........sticla semnalizare honda transalp xl650 an 2004, ca aceea din poza atasata. Sunt interesat doar de ,,sticla,, in sine, nu de semnalizarea intreaga,(am gasit-o si eu intreaga), pe ambele parti spate. tel meu 0764865403 Antonio La COC Motors pe Bună Ziua era cam 20-25 de lei bucata. Am luat anul trecut pentru un amic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LSC05 Postat Octombrie 31, 2018 Share Postat Octombrie 31, 2018 (editat) Salutare! Am si eu o problema cu yzf-ul meu. M-am urcat pe ea, am pus contactul si cand ii dau starter-ul....shut down direct, nici bord nici nimic. Parca nici baterie nu mai avea. Nu am fost atunci atent sa ascult daca se aude pompa de benzina cand am pus contactul. Am mai invartit-o pe acolo si si-a revenit curentul, se aprindea bordul dar cand actionam starter-ul murea tot. Am pornit-o la impins si relanti-ul nu prea statea. Am vrut sa plec, a-ntaia a urcat pana pe la 5-6k ture, apoi a scazut si a murit. A aparut check engine si palpaia. Am mai lasat-o vreo 2-3 ore si apoi cand sa o pornesc, surpriza, parca nu s-ar fi intamplat nimic. A pornt la sfert, relanti-ul statea fix si urca in ture fara probleme. Am descifrat codul transmis de martorul check engine si in manual scrie "fuel injector". Dupa ce am aflat asta am stat sa ascult de fiecare data cand ii pun contactul si uneori se aude pompa, alteori nu se aude. Am inteles ca la modelele astea pompele de benzina incep sa faca figuri dupa un anumit numar de km. A mea are 13k, ceea ce mi se pare cam putin. Ce am mai observat insa este faptul ca atunci cand ii pun contactul fara sa se auda pompa si ii dau starter, implicit se stinge bordul si nu mai are curent deloc, daca ii dau saua jos si ii pun contactul, isi revine. Daca nu ii dau saua jos, pot sa ii mai pun eu contactul cat vreau, ca tot moarta e. Ma gandesc ca si un contact prost ar putea fi cauza. Am observat in schimb ca la rece merge. Dupa ce se incalzeste, nu se mai aude pompa cand ii pun contactul. 90% cred ca e pompa. Dati si voi o parere daca ati mai avut situatii asemanatoare V-am spus povestea pentru ca vreau sa o duc la service aici in Cluj dar nu stiu niciunul. As vrea sa imi recomandati un service unde as putea sa o duc si sa stiu ca ii identifica problema reala si o rezolva ca la carte, fara bajbaieli, banuieli, ca poate e aia sau poate e aia. Si nici n-as vrea sa imi tina mobra blocata 2-3 saptamani. Nu zic sa mi-o faca maine, dar nici sa o duc acolo doar ca sa stea la ei in boxa in loc sa stea la mine in garaj. Cand imi zice ca mi-o face, atunci o duc. P.S: M-am mutat recent in Cluj si de asta nu cunosc prea multe. Multumesc anticipat! Editat Octombrie 31, 2018 de LSC05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.