Ady_R_001 Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Se poate anula H.I.S.S. ul de la contact? am o singura cheie, si vreau sa i fac o dublura, dar daca nu este folosita cea originala nu porneste moto... Astept niste pareri, ms.. Moto este un CBR 929 FIREBLADE-injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 asa sa fie mai usor de furat ... mai bine nu si te duci la honda si iti mai faci o cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Treziti-va. In RO motocicletele se fura cu duba. Nimeni nu incearca s-o porneasca. E o tzeapa imensa HISS. Doar ca sa va toace banii. Se poate anula HISS dar costa mai mult decit o cheie de la reprezentantza. Deci, nu se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 21, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2011 Se poate anula H.I.S.S. ul de la contact? am o singura cheie, si vreau sa i fac o dublura, dar daca nu este folosita cea originala nu porneste moto... Astept niste pareri, ms.. Moto este un CBR 929 FIREBLADE-injectie. Adica pot face o dubura a cheii cu tot cu chip la Honda... ar fi oke, n am stiut ca se poate, ms frumos . Nu este vorba de furat, ca blochez ghidonul, daca este s o fure, tot o fura, o ia pe sus cu totul.. o sa ma interesez care din variante e mai buna..si mai ieftina.. oricum, mai astept pareri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 no sa iti spuna nimeni cum sa anulezi HISS din motive mai mult decat evidente! fa-ti cheie ca doar e mobra ta, nu?! ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Era cineva pe aici care desfacuse cipul din cheie si-l lipise pe butuc astfel incat sa foloseasca si dubluri care nu aveau cip HISS. A mers metoda pana cand s-a dezlipit cipul si s-a facut pierdut. Acum trebuie sa schimbe cam toata partea electrica. Cumpara o cheie blank cu chip, copiaz-o fizic la un atelier de copiat chei dupa aceea du-te la Honda cu cheia originala si talonul ca sa-ti initializeze cipul. Cea mai buna metoda, dai un ban dar stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Era cineva pe aici care desfacuse cipul din cheie si-l lipise pe butuc astfel incat sa foloseasca si dubluri care nu aveau cip HISS. A mers metoda pana cand s-a dezlipit cipul si s-a facut pierdut. Acum trebuie sa schimbe cam toata partea electrica. Cumpara o cheie blank cu chip, copiaz-o fizic la un atelier de copiat chei dupa aceea du-te la Honda cu cheia originala si talonul ca sa-ti initializeze cipul. Cea mai buna metoda, dai un ban dar stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 e foarte simplu sa faci ce vrei tu, scoti cipul din cheie si-l lipeste langa contact. daca ai si o alarma buna pe mobra esti fix la fel de safe... Am încercat Âşi eu să scot chipul din cheie, dar nu pot scoate capacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Si eu am cautat sa imi copiez cheia cu HISS . Am ajuns la Cora Lujerului, nenea de la atelierul de copiat chei m-a lovit cu un tarif de 300 de RON.I-am multumit frumos si am mers mai departe,am impresia ca la Honda e mai ieftin de atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 CEL MAI USOR SA ANULEZI HISS-UL ESTE SA O VINZI )))).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 21, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2011 Se poate anula H.I.S.S. ul de la contact? am o singura cheie, si vreau sa i fac o dublura, dar daca nu este folosita cea originala nu porneste moto... Astept niste pareri, ms.. Moto este un CBR 929 FIREBLADE-injectie. Am vb cu baiatul care si a pierdut chipul, cel mai corect este sa i fac o copie, pt a ma feri de astfel de belele. Nu stiu acum ce preturi or avea astia de la Honda, ideea e ca trebuie s o rezolv cumva. Multumesc pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) Si eu am cautat sa imi copiez cheia cu HISS . Am ajuns la Cora Lujerului, nenea de la atelierul de copiat chei m-a lovit cu un tarif de 300 de RON.I-am multumit frumos si am mers mai departe,am impresia ca la Honda e mai ieftin de atat. Aia de la cora sunt niste jepcari nesimtiti.Eu mai detin doua scutere iar la unul din ele s-a rupt cheia in doua,am luat frumusel cheia rupta si am mers la cora lujerului(stiam ca e atelier de copiat chei).Am aratat cheia si l-am intrebat daca poate sa imi faca alta cheie,nu i-am spus de la ce e cheia.....s-a uitat la cheie iar dupa aia mi-a aruncat o privire plina de dispret si mi-a spus ca e scump sa imi reproduca cheia de la scuter....cerea mai mult decat un contact sh complect Am facut copie cu 35roni la piata matache la un centru de copiat chei Ocoliti atelierul ala de copiat chei de la cora si mergeti la piata matache(pentru chei fara cip) E un user pe forum care vindea chei blank cu 10e( suzuki pill ) intreaba-l daca mai are.Spre exemplu o cheie blank la suzuki e aprox 100roni(doar cheia bruta) nu stiu cat mai cer sa configureze cipul.Banuiesc ca nici la honda nu e prea ieftin..poate chiar mai scump Editat Ianuarie 21, 2011 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Aia de la cora sunt niste jepcari nesimtiti. Subscriu. Am vrut sa fac cheie de rezerva la Husqvarna, iar cei din Cora mi-au dat un pret de 75 lei pt cheie simpla, fara chip. Cica " exista doar blank-uri originale pentru modelul asta de cheie". Eu unul nu am auzit in viata mea de blank original, asa ca m-am dus in alta parte unde am dat fix 17 lei. A, si in targul de la Vitan erau anumite firme care faceau chei cu chip incepand cu 100 roni, parca. Dar depindea de masina/motor, merita sa incerci. Plus ca mai exista si google. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Subscriu. Am vrut sa fac cheie de rezerva la Husqvarna, iar cei din Cora mi-au dat un pret de 75 lei pt cheie simpla, fara chip. Cica " exista doar blank-uri originale pentru modelul asta de cheie". Eu unul nu am auzit in viata mea de blank original, asa ca m-am dus in alta parte unde am dat fix 17 lei.A, si in targul de la Vitan erau anumite firme care faceau chei cu chip incepand cu 100 roni, parca. Dar depindea de masina/motor, merita sa incerci. Plus ca mai exista si google. "Blank original" este aceea cheie care o produce suzuki sau honda cu cip in ea dar nu este scris,(invatat de ecu) si nu este taiata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 De acelasi lucru m-am lovit si eu si dupa ce am facut vre-o 3 chei ieftine intr-un an am ales si varianta originala si nu mai am probleme.Se deformau si se uzau usor ,material prost.HISS se poate anula cu cdi contrafacut,nu recomand.Dute mai bine cu moto la Honda (Intermotorcicle)si ia una originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 (editat) De acelasi lucru m-am lovit si eu si dupa ce am facut vre-o 3 chei ieftine intr-un an am ales si varianta originala si nu mai am probleme.Se deformau si se uzau usor ,material prost.HISS se poate anula cu cdi contrafacut,nu recomand.Dute mai bine cu moto la Honda (Intermotorcicle)si ia una originala. Editat Iulie 17, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 (editat) "Blank original" este aceea cheie care o produce suzuki sau honda cu cip in ea dar nu este scris,(invatat de ecu) si nu este taiata . Ma rog, inseamna ca, daca mi-as fi facut cheie la ei, chiar si asa, varianta fara chip, ar fi scris HUSQVARNA pe ea....greu de crezut. Cred ca a fost numai o trombonire, ca sa justifice un pret mare. Eu am vrut doar sa evidentiez ca gasesti in alte parti firme care lucreaza mult mai ieftin decat cei din Cora. Cat despre Indian73, care spunea ca a indoit sau uzat 3 chei intr-un an....nu stiu ce sa zic, trebuie sa ai ori foarte mult ghinion si sa iei numai chei din aluminiu, ori doua maini pe stanga sa faci asa ceva. Oricum, sunt curios, care a fost diferenta de pret intre o cheie originala si una din cele 3 chei ieftine? Editat Ianuarie 22, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 22, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2011 Se poate anula H.I.S.S. ul de la contact? am o singura cheie, si vreau sa i fac o dublura, dar daca nu este folosita cea originala nu porneste moto... Astept niste pareri, ms.. Moto este un CBR 929 FIREBLADE-injectie. Dap, am citit toate sfaturile voastre, si am sa ma pun pe cautari si telefoane... Pana vine sezonul oricum mai este de asteptat(la ce vreme e afara), deci n am altceva de facut. Va multumesc mult pt informatii si ajutor ... Mai astept sfaturi/pareri/sugestii. HAI CU VARAA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Nu va ai laudati cu chei (fara CIP) de 34ron. Pe Mosilor costa 15ron. Am facut 3-4 pina acum, metalul e identic ca la cheile originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 am doua chei honda modelul nou ,are loc pt cip 30 ron buc se potrivesc si pe modelele mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_bdT Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Salut pt cine intereseaza, eu pot sa va ajut sa renuntati la chei cu cip pt motoarele pe injectie,adica anulezi H.I.s.s., sau pot sa fac alta cheie in cazul in care ti-ai pierdut toate cheile. Tel: 0751966265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Si un pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Salut pt cine intereseaza, eu pot sa va ajut sa renuntati la chei cu cip pt motoarele pe injectie,adica anulezi H.I.s.s., sau pot sa fac alta cheie in cazul in care ti-ai pierdut toate cheile. Tel: 0751966265 Poate ne explici cum anulezi comanda de la ECU pentru aprindere si injectie..care este dependenta de codurile de chei din memoria ECU. Daca elimini antena si aplificatorul(anulezi sistemul immobilizer) si anulezi setarea pentru ECU...tai bucla de comanda !?. Eu am trecut prin acesta situatie la un kaw 12r 2005, chei pierdute si cea master key.Am cumparat-o cu ECU taiat/decupat si 2 microprocesoare afectate ! Un tip renumit din Bucuresti, s-a chinuit o luna sa rezolve problema in toate variantele si nu a reusit..asa mi-a povestit proprietarul ! Am cumparat de pe ebay.uk un ECU pentru tipul de motocicleta(VIN), l-am trimis in UK la Motomatrix, sunt cei pe care i-am gasit pe tot Internetul in a rezolva situatii de genul acesta. Am primit ECU si 2 chei programate...SURPRIZA nu a pornit motorul ! Am aplicat varianta finala, urmarit pe ebay.de o motocicleta kaw 12r 2005 la vanzare piese sau accidentata, am gasit in urma cu trei saptamani. Am cumparat tot sistemul: contact + 3 chei+ECU. Cu o modificare minora la instalatia electrica, motorul a pornit la prima cheie ... De aceea nu prea cred in varianta artizanala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Poate ne explici cum anulezi comanda de la ECU pentru aprindere si injectie..care este dependenta de codurile de chei din memoria ECU. Daca elimini antena si aplificatorul(anulezi sistemul immobilizer) si anulezi setarea pentru ECU...tai bucla de comanda !?. Eu am trecut prin acesta situatie la un kaw 12r 2005, chei pierdute si cea master key.Am cumparat-o cu ECU taiat/decupat si 2 microprocesoare afectate ! Un tip renumit din Bucuresti, s-a chinuit o luna sa rezolve problema in toate variantele si nu a reusit..asa mi-a povestit proprietarul ! Am cumparat de pe ebay.uk un ECU pentru tipul de motocicleta(VIN), l-am trimis in UK la Motomatrix, sunt cei pe care i-am gasit pe tot Internetul in a rezolva situatii de genul acesta. Am primit ECU si 2 chei programate...SURPRIZA nu a pornit motorul ! Am aplicat varianta finala, urmarit pe ebay.de o motocicleta kaw 12r 2005 la vanzare piese sau accidentata, am gasit in urma cu trei saptamani. Am cumparat tot sistemul: contact + 3 chei+ECU. Cu o modificare minora la instalatia electrica, motorul a pornit la prima cheie ... De aceea nu prea cred in varianta artizanala... Nu ai avut tu noroc. Se resofteaza acum ECU de Kawa pe 150$, dispare functia de immo. E la fel si la Suzi, Yamaha. Numai Honda nu se lasa resoftata. » Post actualizat in 17 Jul 2014 12:40 La un CBR954 i-am cumparat ECU pt piata USA, i-am facut la inst. electrica o mica modificare si a pornit instant. Iei schemele instalatiilor electrice , europa si USA , le compari, si vezi unde-i modificarea. Un ECU de State nu-i mai mult de 150euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Nu ai avut tu noroc. Se resofteaza acum ECU de Kawa pe 150$, dispare functia de immo. E la fel si la Suzi, Yamaha. Numai Honda nu se lasa resoftata. » Post actualizat in 17 Jul 2014 12:40 La un CBR954 i-am cumparat ECU pt piata USA, i-am facut la inst. electrica o mica modificare si a pornit instant. Iei schemele instalatiilor electrice , europa si USA , le compari, si vezi unde-i modificarea. Un ECU de State nu-i mai mult de 150euro. Nu a fost problema de scheme electrice, modelul meu este asiatic cu immobilizer, cele din SUA nu au...problema a fost programarea cheilor aici in RO ! ECU din Germania este 0028 iar al meu original este 0036. Cel din Germania este pentru KAW 12 - 2005 cu immobilizer, la o instalatie electrica fara buton de avarii si un alt circuit la self control. L-am adaptat rapid pentru ca avaria nu are legatura cu ECU, iar modificarea a fost simpla la self control printr-un sunt. A pornit la prima cheie... Cu 350 euro am luat ECU+contact de chei cu system immobilizer(antena+amplificator)+3 chei(am cheia master)+ instalatia electrica completa+carcasa baterie si senzorul down+4 senzori+ 3 relee si cutia de sigurante. Este mai mult decat bine !! In decembrie eu nu am gasit in RO sa rezolve problema pentru un ECU 0038 din SUA..si apoi nici in UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.