JCDenton Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Inca e iarna, asa ca am cautat niste informatii pe forumuri straine referitoare la subiect, dar nu am gasit ceva mai concret. Cam ce se poate intampla mergand fara carene cu o motocicleta gandita cu carene (nu semicarene)? Nu ma refer la blana pe autostrada ci la mers normal prin oras sau DN-uri. Sunt componente vulnerabile expuse in cazul baltilor, prafului, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 nu se intampla nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Am vazut destui care merg care fara carene si n-au probleme. O perioada am mers si eu fara carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Ce sa se intamplet, nu se intampla nimic, la viteze mari ai sa simti oarece vant si mai e factorul estetic(fiind gandita cu carene daca le dai jos or sa se vada toate firele si furtunasele de pe acolo) in rest nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) Nu stiu la motociclete cum e dar la avioane va pot spune ca daca demontezi carenajul de pe un motor (racit cu lichid de racire) temperatura motorului creste mai repede si caldura se va disipa in functie de curentii de aer adica peste parbriz/cabluri/alte elemente pe unde in mod normal ea nu se disipa. Editat Ianuarie 29, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Stiu destul care merg fara carene si nu au nici o problema. Asa am sa fac si eu cand imi iau motor, sa evit sa le sparg atunci cand cad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) Si nu mai bine repari dupa (in caz ca ai cazut) carena cu fibra pe spate un pic, decat sa spargi vreun vas de expansiune sau vreun capac? Editat Ianuarie 29, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Ai dreptate aici, insa ma intreb, oare daca se sparge carena nu poate fi afectat si vasul de expansiune sau vre-un capac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) Nu e mai simplu sa iti iei niste crash-paduri babane, in cazul asta?? (daca tot nu te intereseaza cum arata). De intamplat, nu are ce sa ti se imtample, evetual vre-un baietel de 5-7 ani poate sa se pise in vasul de expansiune. Prin definitie street-fighterurile sunt SS-uri fara carene (conditie necesara,nu si suficienta ) Editat Ianuarie 29, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 nu as fi asa sigur ca SF sunt ss uri fara carene prin definitie multe provin din naked uri,iar foarte putine din alte categorii,gen enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Un ss decarenat arata cu mult mai bine decat multe nakeduri de fabrica (opinia mea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Nu chiar, bine aici depinde si de gusturi, SS-urile au in general cadrul mai mare, butucanos, pe cand majoritatea nakedurilor (vazute de mine) au cadrul format din cateva bare. Cadru care il ascunzi mai usor daca ii dai un negru mat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Tocmai acel cadru butucanos e cireasa de pe tort. Scuze, suntem offtopic deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Sa mergi fara carene doar sa le protejezi e mai complicat decat sa platesti o lipitura / vopsire din cand in cand... de obicei farul e in carena si semnalele prinse de ea - prea mult de munca sa le inlocuiesti si mai si costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Nu se intampla nimic.Am avut ghinionul sa ma lase cineva fara o carena intreaga si...am mers asa luni de zile.Nu e nici o diferenta..ba chiar mi se parea ca merge mai tare fara carene:))Si intr-un fel era interesant sa ma uit la toate cablurile si furtunasele si firele cum atarna in vant..ii dadea un aer mai..apocaliptic:)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Totusi tu vrei sa lasi plasticul mare din fata, cel cu farul nu? Sau ii pui provizoriu vreun far? Doar cu plasticul ala mare, arata ca un peste de-ala, doar capul si restul oase Cel putin...asa arata a mea acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Nu stiu la motociclete cum e dar la avioane va pot spune ca daca demontezi carenajul de pe un motor (racit cu lichid de racire) temperatura motorului creste mai repede si caldura se va disipa in functie de curentii de aer adica peste parbriz/cabluri/alte elemente pe unde in mod normal ea nu se disipa. e tare compartia cu avionul ,oare daca dai jos si aripile ce se intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) Ce sa se intamplet, nu se intampla nimic, la viteze mari ai sa simti oarece vant si mai e factorul estetic(fiind gandita cu carene daca le dai jos or sa se vada toate firele si furtunasele de pe acolo) in rest nimic. ÂŞi eu am mers fără carene o perioadă pentru că a dat unu` cu motorul tare în spate Âşi mi-a agățat o carenă în tobă. Acum am trecut pe naked să luptăm de la egal Singura chestie nasoală a fost că după ce am montat carenele suna altfel motorul, deh 2t. Editat Ianuarie 29, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Inafara de faptul ca te bate vantul mai tare nu te afecteaza cu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 eu am auzit ca daca nu ai carene, nu intra destul aer asa cum ar trebui si creste presiunea de ulei in baia radiatorului , uleiul se precipita si va umezi iremediabil chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 eu am auzit ca daca nu ai carene, nu intra destul aer asa cum ar trebui si creste presiunea de ulei in baia radiatorului , uleiul se precipita si va umezi iremediabil chiulasa. Unei tipe ia căzut relanteul în baie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 eu am auzit ca daca nu ai carene, nu intra destul aer asa cum ar trebui si creste presiunea de ulei in baia radiatorului , uleiul se precipita si va umezi iremediabil chiulasa. Eu cand ies cu al meu pe forestiere dau carena jos sa nu o sparg. Am prostul obicei sa-l scap tot scap, fiind mare si greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 De nevoie mergi si fara carene!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 carenajul in afara de aerodinamicitate si design nu ajuta la mare lucru. daca mergi prin oras nu ii simti lipsa, ba chiat tind sa cred ca o sa ai o racire mai buna. in general SF- urile sunt proiecte personale in mare parte si fiecare si-l construieste dupa buget si idei. au ceva pasiune investita in ele motoretele alea fata de un SS clasic, doar pentru ca ai muncit si ai demontat carenajul inseamna ca esti pasionat de utilajul acela nu l-ai cumparat asa ca sa fi la moda. cat despre partea cu tavaleala... la 5 la ora o sa te salveze carenajul si nu o sa iti spargi capacele(daca esti norocos) la 50 km/h o sa se faca pilaf si nu o sa mai ai ce recupera din el. un carenaj reparat cu fibra de sticla va da vibratii suparatoare le viteze mari (200+) si cred ca va afecta serios dinamica motoretei in cazul unei utilizari la adevarata valoare. sa ma corecteze raceri daca gresesc! PS: am zis racerii nu alergatorii de autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.