slefbb Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 salut, detin un cbr 600rr 2006. ideea e ca am joc in furca fata. adica daca stau pe loc si tin frana de fata si misc motoru in fata si in spate..se simte un joc in furca...ceea ce cred ca nu e ok. am desfacut furca de tot..am dat-o jos pentru ca imi spusese cineva ca e cadru spart acolo unde stau bilele sau sunt bilele sparte .. am verificat: bilele nu erau sparte, cadru parea intact si sus si jos! am pus totul la loc, am strans bine si nu mai avea joc...dupa ce am dat cateva ture si am franat tare cu fata..a reaparut acest joc ( stie cineva ce ar putea sa aibe? multumesc anticipat pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Pai acolo ai doi rulmenti cu bile, unu sus si unu jos. Aia se pot regla, ma rog, daca ai desfacut, ai vazut ca ai o piulita mare pe care o poti strange. Daca strangi aia si nu mai ai joc si apoi reapara, io zic ca is dusi rulmentii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Pai acolo ai doi rulmenti cu bile, unu sus si unu jos. Aia se pot regla, ma rog, daca ai desfacut, ai vazut ca ai o piulita mare pe care o poti strange. Daca strangi aia si nu mai ai joc si apoi reapara, io zic ca is dusi rulmentii Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 am strans bine si nu mai avea joc Foarte gresit. Nu se strange "bine". Prima piulita se infileteaza doar cat sa elimine jocul in coloana- fara strangere. Daca o strangi, intr-un numar mic de km, ai distrus cementarea rulmentilor. Se strange contrapiulita. Mesaj completat Du-te la un mecanic priceput sa iti schimbe rulmentii de jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Unde mai pui ca rulmentii originali, aia cu bile nu cu role, nu-s conici, drept pentru care, oricat ai strange la ei jocul axial nu-l elimini in veci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Unde mai pui ca rulmentii originali, aia cu bile nu cu role, nu-s conici, drept pentru care, oricat ai strange la ei jocul axial nu-l elimini in veci. Asa-i, eram cu gandul la al meu, unde is cu role Oricum, legat de cat de tare se strang aia, daca bine imi amintesc eu, testul era ca sa brachezi maxim in ambele parti, pe rand, si sa revina ghidonul cu furca si roata pe mijloc singur. Si sa nu ai nici joc daca tii frana trasa si f uti de motor fata/spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slefbb Postat Martie 3, 2011 Autor Share Postat Martie 3, 2011 cat traiesti inveti multumesc de pareri... rulmentii sunt pe bile..am vorbit acum cu un mecanic si a ramas sa ma duc sambata la el sa se uite.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 ... ca sa iti zica ce ti-am zis si noi aici Mai bine te interesezi ce dimensiuni au, iti cumperi, si sambata tii si schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slefbb Postat Martie 3, 2011 Autor Share Postat Martie 3, 2011 are el pe stoc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Eu zic ca nu ai nici un joc in furca ci simti jocul din discuri si placute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 S-a gandit cineva ca poate avea joc in cuzinetii de la amortizoare? si ar mai fi o cauza, daca are etrierii flotanti e posibil si de acolo sa aibe ceva joc, la mine si la multi altii asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Daca ar fi asa, nu ar mai fi avut joc dupa ce "o strans bine" totul la loc. In schimb daca rulmentii ar fi dusi, s-ar intampla exact ce descrie el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slefbb Postat Martie 4, 2011 Autor Share Postat Martie 4, 2011 sa stiti ca e posibil sa fie jocul si in alta parte..cum ar fi in telescopu amortizorului...ziceam ca ma duc astazi la mecanic, dar aseara a nins si nu stiu daca am cum sa ma duc astazi pe ea..desi nu e departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) S-a gandit cineva ca poate avea joc in cuzinetii de la amortizoare? si ar mai fi o cauza, daca are etrierii flotanti e posibil si de acolo sa aibe ceva joc, la mine si la multi altii asa e. Exclus. Cuzinetii de furca dusi - curge ulei. Jocul in directie/coloana, nu sunet scos de etrier. Nu e motoreta cu etrier mobil ci cu discuri flotante fata. Editat Martie 4, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Exclus. Cuzinetii de furca dusi - curge ulei. Jocul in directie/coloana, nu sunet scos de etrier. Nu e motoreta cu etrier mobil ci cu discuri flotante fata. cum sa nu existe mobra cu etrier mobil? cel mai la indemana exemplu imi vine acum in cap suzuki rf/ bandit 600(e aceeasi furca in majoritatea cazurilor). am dat peste un bandit cu tijele alea pe care culiseaza etrierul cam uzate! e drept, a fost singurul caz dar este posibil sa ai joc si acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 (editat) Pe Nsr aveam joc din etrier. Avea tijele cam uzate Âşi căpătase puțin joc. Când mergeam încet (~5km/h) Âşi apăsam foarte uÂşor frâna, doar să strângă puțin discurile se simțea bătaia. Un prieten, tot pe un Nsr avea joc din cuzineții de la furcă. Era destul de urât jocul încât se simțea în mers când strângea frâna. Cel mai probabil e de la rulmenții jugurilor. Poți să propteÂşti motoreta de-un perete Âşi să împingi în rezervor, ghidonul drept. Ăii mâna în zona cămăÂşii care apără de apa/praf Âşi cadru. Acolo am trebut să se simtă jocul, dacă există. Mai poți ridica motoreta de față pe cric Âşi să tragi de telescoape. Editat Martie 5, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Exclus. Cuzinetii de furca dusi - curge ulei. Jocul in directie/coloana, nu sunet scos de etrier. Nu e motoreta cu etrier mobil ci cu discuri flotante fata. Nu mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Nu mereu. Corect Nu mareu - numai cand are ulei in telescop Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 cum sa nu existe mobra cu etrier mobil? cel mai la indemana exemplu imi vine acum in cap suzuki rf/ bandit 600(e aceeasi furca in majoritatea cazurilor). am dat peste un bandit cu tijele alea pe care culiseaza etrierul cam uzate! e drept, a fost singurul caz dar este posibil sa ai joc si acolo! 600 RR - motocicleta in discutie nu are etrieri mobili pe fata. Iar te bagi fara sa citesti si restul topicului. Rulmenti de jug, de ce sa repet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) redeschid acest topic. problema este in felul urmator,sunt la partea cu servisarea furcii,am dat uleiul jos tot,am montat totul la loc dar fara ulei,numai ca sa pun furca sa pot muta motorul ca trebuie sa scot ceva din magazie si imi bloca calea. problema este ca am observat joc al tubului in jambe cu cuzinetii montati bine,in pozitia de lucru.ei nu sunt extrem de uzati.intrebarea este: SE CER SCHIMBATI? SAU IN MOMENTUL IN CARE AU ULEI JOCUL RESPECTIV SE MICSOREAZA SAU ANULEAZA? PRECIZEZ CA FURCA NU PIERDEA ULEI.AM DESFACUT-O PENTRU SCHIMB DE ULEI SI INDREPTAT DE AMORTIZOARE Editat Aprilie 24, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) (ei nu sunt extrem de uzati.intrebarea este: SE CER SCHIMBATI? SAU IN MOMENTUL IN CARE AU ULEI JOCUL RESPECTIV SE MICSOREAZA SAU ANULEAZA? PRECIZEZ CA FURCA NU PIERDEA ULEI.AM DESFACUT-O PENTRU SCHIMB DE ULEI SI INDREPTAT DE AMORTIZOARE) Ce inseamna extrem de uzati?ai pus comparatorul pe ei?au materialul acela argintiu zgariat sau nu mai e de loc?si ce inseamna indreptat amortizoare exista oare in romania asemenea tehnologie care costa zeci de mii de euro sa faca asa ceva?NU CRED.pentru a nu aparea probleme tuburile trebuie sa fie perfect drepte si rotunde si nu la ochi ci pe comparator.Orice piesa se masoara si daca nu mai este in cote se schimba cu alta NOUA. Editat Aprilie 24, 2012 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) (ei nu sunt extrem de uzati.intrebarea este: SE CER SCHIMBATI? SAU IN MOMENTUL IN CARE AU ULEI JOCUL RESPECTIV SE MICSOREAZA SAU ANULEAZA? PRECIZEZ CA FURCA NU PIERDEA ULEI.AM DESFACUT-O PENTRU SCHIMB DE ULEI SI INDREPTAT DE AMORTIZOARE) Ce inseamna extrem de uzati?ai pus comparatorul pe ei?au materialul acela argintiu zgariat sau nu mai e de loc?si ce inseamna indreptat amortizoare exista oare in romania asemenea tehnologie care costa zeci de mii de euro sa faca asa ceva?NU CRED.pentru a nu aparea probleme tuburile trebuie sa fie perfect drepte si rotunde si nu la ochi ci pe comparator.Orice piesa se masoara si daca nu mai este in cote se schimba cu alta NOUA. au culoarea aia a lor negru-teflon ceva de genul.este luata foarte putin.ele sunt strambe sub jug,unde nu junge nicioadata cursa lui.daca tuburile nu erau rotunde trebuia sa curga ulei,nu este asa?aa indreptat inseamna indrepatat sau sa caut o explicatie mai academica? poate nu toti au 300euro pt o furca. am cerut un raspuns la intrebare nu ce imi spui tu.nu am postat sa fiu intrebat daca stiu masina de mii de euro Editat Aprilie 24, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Babeste adica?da trebuie sa aiba un joc foarte mic(foarte mic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Babeste adica?da trebuie sa aiba un joc foarte mic(foarte mic) ok atat vroiam sa stiu.ei nu sunt uzati ,dar am fost mirat de micul joc.....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.