Sari la conținut

joc in furca


Postări Recomandate

salut,

 

detin un cbr 600rr 2006. ideea e ca am joc in furca fata.

 

adica daca stau pe loc si tin frana de fata si misc motoru in fata si in spate..se simte un joc in furca...ceea ce cred ca nu e ok.

 

am desfacut furca de tot..am dat-o jos pentru ca imi spusese cineva ca e cadru spart acolo unde stau bilele sau sunt bilele sparte .. am verificat: bilele nu erau sparte, cadru parea intact si sus si jos!

 

am pus totul la loc, am strans bine si nu mai avea joc...dupa ce am dat cateva ture si am franat tare cu fata..a reaparut acest joc :blink:(

 

stie cineva ce ar putea sa aibe?

 

multumesc anticipat pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acolo ai doi rulmenti cu bile, unu sus si unu jos. Aia se pot regla, ma rog, daca ai desfacut, ai vazut ca ai o piulita mare pe care o poti strange.

 

Daca strangi aia si nu mai ai joc si apoi reapara, io zic ca is dusi rulmentii :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acolo ai doi rulmenti cu bile, unu sus si unu jos. Aia se pot regla, ma rog, daca ai desfacut, ai vazut ca ai o piulita mare pe care o poti strange.

 

Daca strangi aia si nu mai ai joc si apoi reapara, io zic ca is dusi rulmentii ;)

Corect! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am strans bine si nu mai avea joc

 

Foarte gresit.

Nu se strange "bine". Prima piulita se infileteaza doar cat sa elimine jocul in coloana- fara strangere. Daca o strangi, intr-un numar mic de km, ai distrus cementarea rulmentilor. Se strange contrapiulita.

Mesaj completat

Du-te la un mecanic priceput sa iti schimbe rulmentii de jug.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde mai pui ca rulmentii originali, aia cu bile nu cu role, nu-s conici, drept pentru care, oricat ai strange la ei jocul axial nu-l elimini in veci.

Asa-i, eram cu gandul la al meu, unde is cu role :blink:

 

Oricum, legat de cat de tare se strang aia, daca bine imi amintesc eu, testul era ca sa brachezi maxim in ambele parti, pe rand, si sa revina ghidonul cu furca si roata pe mijloc singur. Si sa nu ai nici joc daca tii frana trasa si f uti de motor fata/spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi asa, nu ar mai fi avut joc dupa ce "o strans bine" totul la loc. In schimb daca rulmentii ar fi dusi, s-ar intampla exact ce descrie el :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a gandit cineva ca poate avea joc in cuzinetii de la amortizoare? si ar mai fi o cauza, daca are etrierii flotanti e posibil si de acolo sa aibe ceva joc, la mine si la multi altii asa e.

 

Exclus. Cuzinetii de furca dusi - curge ulei. Jocul in directie/coloana, nu sunet scos de etrier. Nu e motoreta cu etrier mobil ci cu discuri flotante fata.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Exclus. Cuzinetii de furca dusi - curge ulei. Jocul in directie/coloana, nu sunet scos de etrier. Nu e motoreta cu etrier mobil ci cu discuri flotante fata.

 

cum sa nu existe mobra cu etrier mobil? cel mai la indemana exemplu imi vine acum in cap suzuki rf/ bandit 600(e aceeasi furca in majoritatea cazurilor). am dat peste un bandit cu tijele alea pe care culiseaza etrierul cam uzate! e drept, a fost singurul caz dar este posibil sa ai joc si acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Nsr aveam joc din etrier. Avea tijele cam uzate Âşi căpătase puțin joc. Când mergeam încet (~5km/h) Âşi apăsam foarte uÂşor frâna, doar să strângă puțin discurile se simțea bătaia.

Un prieten, tot pe un Nsr avea joc din cuzineții de la furcă. Era destul de urât jocul încât se simțea în mers când strângea frâna.

Cel mai probabil e de la rulmenții jugurilor. Poți să propteÂşti motoreta de-un perete Âşi să împingi în rezervor, ghidonul drept. Ăii mâna în zona cămăÂşii care apără de apa/praf Âşi cadru. Acolo am trebut să se simtă jocul, dacă există. Mai poți ridica motoreta de față pe cric Âşi să tragi de telescoape.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa nu existe mobra cu etrier mobil? cel mai la indemana exemplu imi vine acum in cap suzuki rf/ bandit 600(e aceeasi furca in majoritatea cazurilor). am dat peste un bandit cu tijele alea pe care culiseaza etrierul cam uzate! e drept, a fost singurul caz dar este posibil sa ai joc si acolo!

 

600 RR - motocicleta in discutie nu are etrieri mobili pe fata. Iar te bagi fara sa citesti si restul topicului. :laugh:

 

Rulmenti de jug, de ce sa repet? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

redeschid acest topic. problema este in felul urmator,sunt la partea cu servisarea furcii,am dat uleiul jos tot,am montat totul la loc dar fara ulei,numai ca sa pun furca sa pot muta motorul ca trebuie sa scot ceva din magazie si imi bloca calea. problema este ca am observat joc al tubului in jambe cu cuzinetii montati bine,in pozitia de lucru.ei nu sunt extrem de uzati.intrebarea este: SE CER SCHIMBATI? SAU IN MOMENTUL IN CARE AU ULEI JOCUL RESPECTIV SE MICSOREAZA SAU ANULEAZA? PRECIZEZ CA FURCA NU PIERDEA ULEI.AM DESFACUT-O PENTRU SCHIMB DE ULEI SI INDREPTAT DE AMORTIZOARE

Editat de gabriel03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(ei nu sunt extrem de uzati.intrebarea este: SE CER SCHIMBATI? SAU IN MOMENTUL IN CARE AU ULEI JOCUL RESPECTIV SE MICSOREAZA SAU ANULEAZA? PRECIZEZ CA FURCA NU PIERDEA ULEI.AM DESFACUT-O PENTRU SCHIMB DE ULEI SI INDREPTAT DE AMORTIZOARE)

Ce inseamna extrem de uzati?ai pus comparatorul pe ei?au materialul acela argintiu zgariat sau nu mai e de loc?si ce inseamna indreptat amortizoare :laugh: exista oare in romania asemenea tehnologie care costa zeci de mii de euro sa faca asa ceva?NU CRED.pentru a nu aparea probleme tuburile trebuie sa fie perfect drepte si rotunde si nu la ochi ci pe comparator.Orice piesa se masoara si daca nu mai este in cote se schimba cu alta NOUA.

Editat de Indian73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(ei nu sunt extrem de uzati.intrebarea este: SE CER SCHIMBATI? SAU IN MOMENTUL IN CARE AU ULEI JOCUL RESPECTIV SE MICSOREAZA SAU ANULEAZA? PRECIZEZ CA FURCA NU PIERDEA ULEI.AM DESFACUT-O PENTRU SCHIMB DE ULEI SI INDREPTAT DE AMORTIZOARE)

Ce inseamna extrem de uzati?ai pus comparatorul pe ei?au materialul acela argintiu zgariat sau nu mai e de loc?si ce inseamna indreptat amortizoare :laugh: exista oare in romania asemenea tehnologie care costa zeci de mii de euro sa faca asa ceva?NU CRED.pentru a nu aparea probleme tuburile trebuie sa fie perfect drepte si rotunde si nu la ochi ci pe comparator.Orice piesa se masoara si daca nu mai este in cote se schimba cu alta NOUA.

au culoarea aia a lor negru-teflon ceva de genul.este luata foarte putin.ele sunt strambe sub jug,unde nu junge nicioadata cursa lui.daca tuburile nu erau rotunde trebuia sa curga ulei,nu este asa?aa indreptat inseamna indrepatat sau sa caut o explicatie mai academica? poate nu toti au 300euro pt o furca. am cerut un raspuns la intrebare nu ce imi spui tu.nu am postat sa fiu intrebat daca stiu masina de mii de euro

Editat de gabriel03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...