Jump to content
Sign in to follow this  
aax94

BMW K1200 LT/RS/GT (1997 - 2005)

Recommended Posts

 

Ca si dimensiuni iti este ok, dar motocicleta clar nu se preteaza pentru oras. Bine, nici nu ne-ai spus despre ce oras este vorba, ca una-i Tandarei si alta Bucuresti dpdv al circulatiei. Oricum, este mobra de drumuri lungi, chiar daca este grea, ciclistica este senzationala. Punctul slab poate fi unitatea de ABS, in rest este T72.

Orasele ar fi Giurgiu-Bucuresti

» Post actualizat in 18 Jan 2018 06:28

KHK, perfect de acord. Daaaaar (si e mare daaaaaaaaar ul asta) ,tu ai luat de la reprezentanta! Sunt sigur ca mai sunt motoare "statute", care au 10 ani, si 30000 km. Dar au ori un singur proprietar, ori din reprezentanta. De la un dealer din RO, care le cumpara din ITALIA, ce mai crezi ? :D

Sorine, ti-am raspuns la PM. Mi se pare ca ce vrei tu, de fapt, nu este acel BMW. 4000km , preponderent oras. Aia nu e motorisca pentru asta.iti trebuie ceva suplu, zvelt, sa traga bine, inalta. un SM de exemplu :D

» Post actualizat in 17 Jan 2018 14:15

Uite, ceva util pt situatia ta:

http://cycle-ergo.com/

bagi model, inaltime, si vezi cum stai pe capra, de principiu.

super smecher linkul trimis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai mai, fii serios, conteaza cum te simti pe ea real, la drum, nu cum stai pe ea intr.un link! 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident ca da, dar e un punct de plecare. Iti pot forma o idee de pozitia aproximativa pe sea. Logic ca nu o sa iti iei un motor doar pentru ca "arati bine in poza".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia se subintelege. Doar ca macar asa, vezi grafic, daca iti place un model, ca e inghesuit sau nu, pana sa reusesti sa gasesti un coleg sa te lase sa stai pe el!

 

@Luv, daca ai avea e ales intre K1300GT, FJR1300, ST1300 Pan European, toate ABS, toate 2008. sa zicem toate cam in aceeasi stare. Ce ai alege si de ce? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de fizicul fiecaruia, 1300GT se preteaza unora putin mai inalti, este mai inalta, ST si FJR mai joase. Eu am 183 si 100 kg, o iau in ordinea preferintelor:

 

1. K1300GT, am mers cu sora ei de 1200, as alege-o pentru eleganta si optiunile numeroase tipice BMW.

2. FJR1300 este mai mic, pretabil unora mai mici de statura, de la distanta pare un maxi scuter, motorul este foarte capabil si modelul peste 2005 fara bube, dar pretabil doar pe autostrazi si viraje largi, ciclistica este prost gandita pentru viraje mai stranse, tragi de ea ca de matura. In mod normal era ultima optiune, dar ST-ul are buba descrisa mai jos si de aceea el cade pe locul trei.

2. ST1300, nu am mers cu asa ceva, dar imi place si am auzit lucruri bune despre model. Insa este un mare DAR, nu mi-as lua asa ceva oricat de bine ar merge deoarece are acea serpuire aleatorie datorata turbulentelor si care incepe peste 150-160 km/ora. Daca mergi mai usor nu ai probleme, dar poti merge oare mai incet cu un tourer extrem de capabil dealtfel?

Am o cunostinta care a cazut pe la viteza aia pe autostrada soarelui si a scapat ca prin minune, desi motorul a ars scrum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Uau, aia cu panul in voblaj pe autostrada, urata chestie. Intrebam ca tot studiez piata pentru un tourer cu care sa te poti da si pe curbe, nu doar linii drepte. 1.80 si eu, dar 98 kg:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi si GTR 1400, alta mobra superba si foarte capabila pe viraje, este si cea mai sexoasa si frumoasa dintre toate. Pacat ca nu are optiunile BMW-ului..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gabaritul ma opreste sa ma gandesc oricum la pan, fjr si gtr. Bembeul e mai usor putin. Well, mai analizam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gabaritul ma opreste sa ma gandesc oricum la pan, fjr si gtr. Bembeul e mai usor putin. Well, mai analizam :D

In aceeasi situatie sunt si eu. In cazul meu fjr-ul castiga pana acum (ce platesti/ce primesti). Singura 'teama' este manevrabilitatea pe drumuri cu viraje mai stranse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebam ca tot studiez piata pentru un tourer cu care sa te poti da si pe curbe, nu doar linii drepte.

 

Pentru asa ceva ced ca cel mai indicat este R1200RT, nu stiu alt tourer mare care sa se dea asa lejer pe curbe, nu se simte deloc gabaritul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ai dreptate, din tot ce am analizat BMW R1200RT este cel mai potrivit, cred ca GS este si mai potrivit cel putin in viziunea mea. In bugetul alocat pentru motocicleta nu gasesc un exemplar bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati bani ai de dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul meu, pe la 8k ma gandesc/planific. E mult, e putin? Da, 1200rt face xu ochiul. Parw cel mai aproape de ce vreau. Mai usoara, manevrabila, cardan, comoda pt mine si pasager..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adrian M., cardan au toate cele enumerate de tine.

La 8000 gasesti o mobra buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa sa fie :D stiu ca toate au cardan, de aia le am si pus in lista:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ideea ca un K1200 nu este de bagat in oras, Ce parere aveti de un Varadero,TDM si eventual Hayabusa(stiu ca nu prea fac parte din aceeasi categorie dar totusi). Reamintesc ca nu sunt chiar mic de statura si greiutate. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar primele doua.

Hayabusa? :crack: Este ca si cum ti-ai lua un Ferrari sa te plimbi la fel, numai in oras. De ce ti-ai lua ceva care se incinge ca dracu, este la fel de agil ca un elefant, consuma ca porcu si nici nu-i poti folosi potentialul?

Cel mai bun pentru oras este un scuter, la dimensiunile tale ia-ti un Burgman de 400 si ai sa fii fericit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai umblat in "cutia milei" si am mai scos cativa bani pentru a lua ceva mai nou/bun. Sunt in dubii intre un K1200GT si un K1200S. GT-ul are doar ABS , BC dar motorul e cunoscut si in firea lui, iar GT-ul (despre care nu stiu nimic) are in plus ESA, incalzire in scaune si geam reglabil electric. Din cate am mai citit amortizoarele cu ESA costa aprox 1200 euro si nu pot fi servisate si unii ar recomanda varianta clasica de amortizare(fara ESA). Voi ce ma sfatuiti sa fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt in dubii intre un K1200GT si un K1200S. GT-ul are doar ABS , BC dar motorul e cunoscut si in firea lui, iar GT-ul (despre care nu stiu nimic) are in plus ESA, incalzire in scaune si geam reglabil electric. Din cate am mai citit amortizoarele cu ESA costa aprox 1200 euro si nu pot fi servisate si unii ar recomanda varianta clasica de amortizare(fara ESA).

 

Parca vroiai F650GS :D

 

Avand in vedere ca ai trecut la "next level", adica K1200S si GT-ul nou, cu motorul transversal, ar fi bine sa treci si pe topicul dedicat generatiei respective: /index.php?/topic/741873-bmw-k-1200-1300-s-gt-r-sport/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca vroiai F650GS :D

 

Avand in vedere ca ai trecut la "next level", adica K1200S si GT-ul nou, cu motorul transversal, ar fi bine sa treci si pe topicul dedicat generatiei respective: /index.php?/topic/741873-bmw-k-1200-1300-s-gt-r-sport/

Am postat gresit, scuze. Nu prea ma vedeam intr-un GS pana la urma. Oricum multumesc mult pt sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citim, citim, notam.

 

Salut, de cateva saptamani ma tot uit dupa un motor care sa ma plimbe la.sfarsitul lui Martie prin si pana in Italia. Sus pe lista e si um K1200RS/GT

 

Cu exceptia simeringului de la cutie, ce alte bube cunoscute au?

 

Diferenta intre o motocicleta de la privat si una de la dealer e de aproximativ 2000 euro, asa ca prefer sa o caut eu de...bube.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam ca la toate BMW urile vechi, unitatea ABS poate fi sensibila. Peste 120.000 km se poate da la ulei, se usuca simeringurile de supape si pot fi si segmentii uzati.

Ca sa preintampini scurgerea uleiului in ambreiaj pe la acel simering se poate da gaura in carcasa cutiei, unde se afla cilindrul receptor, vezi filmul, este un LT, dar este aceeasi motorizare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate cele pe care le-am vazut aveau sub 60000 km, evident, cu carte service.

 

Multumesc pentru pont.

» Post actualizat in 13 Feb 2018 22:31

R-urile au km mai multi. Tind oricum ceva mai tare spre un R1100-1200S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Gixule,

 

Eu am din 2016 un K 1200 RS din 2002.

 

ca si puncte sensibile sunt iABS ul la cele de dupa 2001. Dar aste cred ca stiai. La fel si simeringul de la cutie sau motor. Eu am si schimbat dupa achizitionare. lA curs ulei de motor pe ambrieiaj.

 

Si atentie mare la rulmentii de roata special cel de pe spate( ca si la orice model BMW cu cardan).

 

Inrest intretinerea nu e scumpa . E mai usor de intretinut decat modelel mai noi ( K1200S) unde si schimbul de bujii necesita scule speciale.

 

Eu de simeringul de supape si segmenti nu stiu. Intradevar are in ceas 57000 km acuma.

post-7518-0-14860900-1518595472_thumb.jpg

post-7518-0-36414500-1518595537_thumb.jpg

post-7518-0-90134400-1518595539_thumb.jpg

post-7518-0-51028900-1518595542_thumb.jpg

Edited by BMW RIDER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...