Sari la conținut

probleme xenon honda cbr f4i


s@rpe
 Share

Postări Recomandate

salut! un amic are probleme cu xenonul...se stinge mai tot timpul dupa pornirea motorului sau atunci cand se aprinde si faza 'lunga'.....mai ales daca bateria este descarcata si neavand posibilitatea de a mai aprinde faza'scurta' decat oprind motorul, avand in vedere ca aceasta sta aprinsa tot timpul(nu are acel switch pozitie-faza scurta ci doar un releu care intrerupe alimentarea fazei scurte atunci cand se porneste motorul) .... am inteles ca rezolvarea ar fi montarea unor condensatori pe 'intrarea' balastului dar din pacate nu cunosc mai multe detalii.... ma poate ajuta cineva in aceasta privinta? adica cum sa montez condensatorii si ce capacitate sa aiba acestia. multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Xenonul este cea mai proasta alegere pentru o motocicleta ,asta daca producatorii nu sunt prosti.Un bec de calitate va elimina toate problemele electrice ce pot aparea.Restul sunt fite si marketing.Toate xenoanele astea chinezesti de pe piata fac mai mult rau decat lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Xenonul este cea mai proasta alegere pentru o motocicleta ,asta daca producatorii nu sunt prosti.Un bec de calitate va elimina toate problemele electrice ce pot aparea.Restul sunt fite si marketing.Toate xenoanele astea chinezesti de pe piata fac mai mult rau decat lumina.

Adevar graiesti :laugh: !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Xenonul este cea mai proasta alegere pentru o motocicleta ,asta daca producatorii nu sunt prosti.Un bec de calitate va elimina toate problemele electrice ce pot aparea.Restul sunt fite si marketing.Toate xenoanele astea chinezesti de pe piata fac mai mult rau decat lumina.

 

 

Adevar graiesti :laugh: !!!

Nu sunt de acord cu voi. Am avut xenon pe H4, nu erau probleme, cand schimbam faza ramanea acelasi arc aprins numai isi schimba pozitia relativ la lupa si oglinda.

 

Nu pot sa zic decat ca am vazut doar imbunatatiri. Se vede mai bine, orice ati zice voi. Ati condus cu xenon noaptea? De unde stiti ca e rau?

 

Pe de alta parte... Treaba aia cu condensatoru (desi nu o prea cred eu) suna interesant. Desi nu tine figura :laugh: Problema nu e ca nu e tensiune pe instalatie, problema e timpul de reactie al becului propriu-zis.

Mesaj completat

salut! un amic are probleme cu xenonul...se stinge mai tot timpul dupa pornirea motorului sau atunci cand se aprinde si faza 'lunga'.....mai ales daca bateria este descarcata si neavand posibilitatea de a mai aprinde faza'scurta' decat oprind motorul, avand in vedere ca aceasta sta aprinsa tot timpul(nu are acel switch pozitie-faza scurta ci doar un releu care intrerupe alimentarea fazei scurte atunci cand se porneste motorul) .... am inteles ca rezolvarea ar fi montarea unor condensatori pe 'intrarea' balastului dar din pacate nu cunosc mai multe detalii.... ma poate ajuta cineva in aceasta privinta? adica cum sa montez condensatorii si ce capacitate sa aiba acestia. multumesc!

Daca ar merge figura cu condensatorii ar trebui sa ai unu de 10k uF si 16V (destia stiu ca gasesti in comert ca am si acasa, dar regula de aur e sa pui de tensiune cel putin inca o data cat ai pe instalatie, adica 24V). Dar nu poti face nimic in acest sens, numa daca nu iti montezi pe faza lunga un set de proiectoare cu halogene in ele :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Sa nu mai deschid alt topic,intreb si eu aici.

As vrea sa montez si eu Xenon pe o Honda Hornet,are bec H4.

Se monteaza greu?,care ar fi pasii de urmat?.Afecteaza cu ceva instalatia electrica a motocicletei?

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca, xenonul e cea mai proasta investitie pentru moto.

 

 

Acum 1 an, la 12 noaptea pe valea prahovei, iesit din localitati, am vrut sa aprind faza lunga, in momentul acela mi-a stins si faza scurta si faza lunga nema, mi-a ramas bordul blocat, chiar daca scoteam cheia din contact, bordul era luminat si acele blocate. s-a remediat prin scoaterea bornelor de la baterie. Oricum a fost o peripetie , pe la 100 si ceva sa ti se stinga becurile si sa nu le mai poti aprinde :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Sa nu mai deschid alt topic,intreb si eu aici.

As vrea sa montez si eu Xenon pe o Honda Hornet,are bec H4.

Se monteaza greu?,care ar fi pasii de urmat?.Afecteaza cu ceva instalatia electrica a motocicletei?

Va multumesc!

Nu e greu deloc. Trebuie doar sa gasesti loc la balast si sa nu iti stea firele in cale. Cu H4 nu ai nici p greata, merge ceas cand comuti fazele intre ele :laugh:

 

Chiar ca, xenonul e cea mai proasta investitie pentru moto.

 

 

Acum 1 an, la 12 noaptea pe valea prahovei, iesit din localitati, am vrut sa aprind faza lunga, in momentul acela mi-a stins si faza scurta si faza lunga nema, mi-a ramas bordul blocat, chiar daca scoteam cheia din contact, bordul era luminat si acele blocate. s-a remediat prin scoaterea bornelor de la baterie. Oricum a fost o peripetie , pe la 100 si ceva sa ti se stinga becurile si sa nu le mai poti aprinde :laugh:

Atunci e ceva in neregula cu mobra ta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca, xenonul e cea mai proasta investitie pentru moto.

 

 

Acum 1 an, la 12 noaptea pe valea prahovei, iesit din localitati, am vrut sa aprind faza lunga, in momentul acela mi-a stins si faza scurta si faza lunga nema, mi-a ramas bordul blocat, chiar daca scoteam cheia din contact, bordul era luminat si acele blocate. s-a remediat prin scoaterea bornelor de la baterie. Oricum a fost o peripetie , pe la 100 si ceva sa ti se stinga becurile si sa nu le mai poti aprinde :laugh:

 

hai fiti seriosi, nu se poate compara lumina de la cel mai de rahat chinezarie de xenon cu cel mai super ultra bec de firma cea mai buna.xenonul e mult superior becurilor. acolo ce ai patit tu cu bordu, m-as mira sa fie ceva problema de la kitul de xenon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenoanele care se gasesc pe piata la preturi mici sunt chinezarii de slaba calitate. Cele puse din fabrica pe masini sunt semnificativ mai scumpe si mai fiabile, au autoleveling, instalatie de spalare a farului si lupa.

Daca pui bec xenon pe un far facut pentru halogen o sa rupi ochii celor care vin din sens opus si s-ar putea sa va treziti cu faza lunga aprinsa de cei care vin din sens opus, moment in care nu o sa mai vedeti nimic.

Cu cat e mai albastra lumina cu atat vezi mai prost cand soseaua e uda.

Exista becuri cu halogen mai luminoase. Dezavantajul lor e durata de viata mai mica.

Eu vad foarte bine cu halogenele standard.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca s-a creat o adevarata 'polemica' pe acest subiect....eu unul nu concep sa merg fara xenon, diferenta e imensa intre acesta si becul halogen...si nu imi da nimeni noaptea flash-uri ptr ca farul este reglat ca la carte....reglati-va farurile asa cum trebuie si garantez ca nu o sa va mai dea nimeni cu faza lunga in nas....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui bec xenon pe un far facut pentru halogen o sa rupi ochii celor care vin din sens opus si s-ar putea sa va treziti cu faza lunga aprinsa de cei care vin din sens opus, moment in care nu o sa mai vedeti nimic.

Cu cat e mai albastra lumina cu atat vezi mai prost cand soseaua e uda.

Asa, si cum oricum esti mult prea bine vazut in trafic, e normal sa nu deranjezi conservarii...

 

Dupa cum spunea cineva mai sus, daca e reglat corect nu ai ce sa deranjezi!

 

vad ca s-a creat o adevarata 'polemica' pe acest subiect....eu unul nu concep sa merg fara xenon, diferenta e imensa intre acesta si becul halogen...si nu imi da nimeni noaptea flash-uri ptr ca farul este reglat ca la carte....reglati-va farurile asa cum trebuie si garantez ca nu o sa va mai dea nimeni cu faza lunga in nas....

Exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

mdea... tot felul de chiori pe drumurile noastre din cate vad! din fericire cei de la rar au inceput sa se trezeasca si sa nu dea drumul la orice ragalie cu xenon bagat pe far pentru halogen, indiferent de tipul lui, cu sticla care disperseaza, oglinda sau lupa. lupele pentru halogen sunt complet diferit de cele pentru xenon. in fine... eu unul vad foarte bine dar noaptea cand imi vine unu' cu xenon de asta "aftermarket" de pe contrasens tampesc, imi disperseaza limina aiurea de tot peste campul meu vizual. si aici nu ma refer la fascicolul direct de spun chiorii astia ca se regleaza...

 

sa nu mai spun ca atunci cand aud faze de genul "nu concep sa merg fara xenon" innebunesc! pai cum mama naibii am mers pana acum 2-3 ani pana sa apara nebuneala asta cu xenoane (si) pe motociclete nu stiu. chiar nu imi dau seama cum cateva generatii intregi de motociclisti (si nu numai) au trait fara el...

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ce sa zic,din problema electrica ne umflam in lumina acum,20 de ani de moto fara xenon,ba ce bou,dar vrem sa fim respectati.Cum naiba?Pot spune ca vad perfect dar cand vine unu cu xenoane puse se rupe filmul.Dar poate ca unii merg asa de tare incat lumina de bec este invinsa.????Eu prefer Phillips blue power,dar am doua faruri,2 becuri cu 2 faze,lumina ca ziua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdea... tot felul de chiori pe drumurile noastre din cate vad! din fericire cei de la rar au inceput sa se trezeasca si sa nu dea drumul la orice ragalie cu xenon bagat pe far pentru halogen, indiferent de tipul lui, cu sticla care disperseaza, oglinda sau lupa. lupele pentru halogen sunt complet diferit de cele pentru xenon. in fine... eu unul vad foarte bine dar noaptea cand imi vine unu' cu xenon de asta "aftermarket" de pe contrasens tampesc, imi disperseaza limina aiurea de tot peste campul meu vizual. si aici nu ma refer la fascicolul direct de spun chiorii astia ca se regleaza...

 

sa nu mai spun ca atunci cand aud faze de genul "nu concep sa merg fara xenon" innebunesc! pai cum mama naibii am mers pana acum 2-3 ani pana sa apara nebuneala asta cu xenoane (si) pe motociclete nu stiu. chiar nu imi dau seama cum cateva generatii intregi de motociclisti (si nu numai) au trait fara el...

Cand ai lumina suparatoare de pe contrasens, cel mai bine e sa te uiti spre marginea din dreapta a drumului, spre acostament. Asa nici nu te supara pana ce treci de el si nici nu iesi in decor/te bagi in el :laugh:

 

Da ce sa zic,din problema electrica ne umflam in lumina acum,20 de ani de moto fara xenon,ba ce bou,dar vrem sa fim respectati.Cum naiba?Pot spune ca vad perfect dar cand vine unu cu xenoane puse se rupe filmul.Dar poate ca unii merg asa de tare incat lumina de bec este invinsa.????Eu prefer Phillips blue power,dar am doua faruri,2 becuri cu 2 faze,lumina ca ziua.

Asai, de ce sa avem mobre pe benzina ca doar si motoarele cu aburi te puteau pune in miscare...

 

Si nu toate mobrele au cate 2 becuri in ele, ca a ta. Multe is doar cu un H4 acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cbr de exemplu becurile sunt H7, un far e pentru faza lunga si unul pentru scurta. Unii si-au pus becuri H4 si au facut ambele faruri sa mearga permanent, si pe scurta si pe lunga.

Farul pentru faza lunga are alta forma a oglinzii decat cel pentru scurta. Sigur nu va bate normal nici macar cu modificarea asta.

Eu primeam flash-uri cand mergeam cu faza lunga ziua, deci sigur bate farul ala fix in ochii celor din sens opus. Am renuntat la obiceiul asta ca nu mai stiam daca primesc flas-uri pe motiv de radar sau pentru ca merg cu faza lunga.

 

Un far modificat n-o sa mai lumineze asa cum a fost gandit, adica sa acopere o suprafata mare si sa nu deranjeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stress-ule chiar esti....in fine, mergi tu cu un gsx-f 600 din 94 cu bec H4 si apoi sa imi zici ca ai lumina pe motor....si crede-ma nu am primit nici un flash de cand l-am reglat cum trebuie, doar atunci cat batea prin pomi....nu inteleg de ce romanii au devenit astfel....unii sar in sus cand vad pe unul care merg pe motor in pantaloni scurti, altii ca unul are xenon....esti frustrat, vezi de-ale tale....fiecare face ce vrea si cum il taie capu'...deja am dat-o rau de tot in off-topic, deci sa revenim...

Mesaj completat

si inca ceva, cand unul iti intoarce pe linia continua si zice ca nu te-a vazut ce mai faci?! cu xenon chiar te vede....sau tu crezi ca am ajuns la nivelul de 'afara' unde motociclistii sunt respectati in trafic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunteti chiar asa impotriva xenoanelor, atunci la fel puteti merge si cu o carpa inmuiata in petrol. am si la masina si la motor montat kit de xenon si is reglate bine si nu deranjeaza absolut pe nimeni.cu motorul daca noaptea cu halogen ma duceam cu 100km/h, cu xenon ma duc cu 150km/h, e foarte buna vizibilitatea. si nu am primit nici un flash de la nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe masinile mai noi, cu CAN, din cauza consumului mai mic e intrerupta alimentarea, ca si cand ar fi becul ars. Trebuie folosite balasturi care sa consume tot 55W nu 35.

Exista asa ceva pe motociclete? Poate fi asta cauza? Ce erori sa dea?

Multe probleme apar din cauza lipiturilor reci si calitatii proste a chinezariilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu e ca deranjeaza , problema e ca sunt instabile si dau tot felul de erori pe motoretele generatie mai noua. Mi-as mai pune xenon dar doar daca e ceva brand gen Hella.

 

 

daca farul motocicletei are lupa merge pus xenon si se vede chiar foarte tare . am xenoane de ceva timp, cred ca sunt vreo 2 ani si nu au fost probleme, inca merg ca in prima zi. nu sunt deacord cu xenonul daca farul nu are lupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cit rahat mincat si nici un raspuns la obiect.

 

off-topic: unele motociclete vin din fabrica cu far atit de prost incit aproape ca degeaba-l ai. oglinda proasta, lentila proasta etc. am incercat si cele mai kizda becuri Philips Ultrasupermegavision si-s fix niste besini, la motorul meu nu fac nici o diferenta. insa pe alte motoare am observat diferenta clara, dar doar pt. ca au farurile propriu-zise (oglinda si sticla) mai bune. eu am pus xenon doar pe lunga tocmai pentru ca nefiind proiectate pentru farurile standard dispersia e deampulea si am mers pe principiul ce tie nu-ti place altuia nu-i face (bagatul luminii in ochi). mincatorii astia de rahat anti-xenon nu stiu daca au reglat in viata lor farul la motor functie de greutatea sarcinii, pentru ca - nu-i asa? - intr-un fel bate farul cind ai 60 de kg si altul cind ai 110 si mergi si cu gagica-n spate.

 

on-topic: motivul pt care se intimpla ce se intimpla e ca astea vor minim 13V la intrare (tre' sa scrie pe el). cind ai si becul cu incandescenta pornit pe scurta ai ditai caderea de tensiune pe fire, care au o rezistenta mult mai mare decit v-ati inchipui. la motorul meu am masurat aproape 2V cadere de tensiune (nu e de mirare la cei mai bine de 4 amperi cit trage un bec, insumind si cei 2-3 amperi ai xenonului...). daca mai ai si niste rezistente de contact de la mufe sau intrerupatoare oxidate e clara treaba. sa pui condensatoare e o timpenie, nu rezolva nimic, condensatorul nu e o piesa minune de crescut tensiunea. tre' sa pui fire mai groase si un releu. insa: asta inseamna sa te begi prin instalatia electrica a motorului si daca nu stii ce faci e posibil sa iasa buba mare (scurtcircuit in mers etc). nu te baga daca simti ca te depaseste.

Mesaj completat

Pe masinile mai noi, cu CAN, din cauza consumului mai mic e intrerupta alimentarea, ca si cand ar fi becul ars. Trebuie folosite balasturi care sa consume tot 55W nu 35.

Exista asa ceva pe motociclete? Poate fi asta cauza? Ce erori sa dea?

Multe probleme apar din cauza lipiturilor reci si calitatii proste a chinezariilor.

exact, e de la ciclotronul motocicletei, ies protoni accelerati cu warp 10 si se amesteca cu benzina.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact chestia cu tensiunea e intampinata de mine. 2x becuri, 2xh4, 2x mufe la sfarsitul unei instalatii electrice de varsta mea aproape. Si o sa fac urmatoarea smecherie: astea cum se cupleaza direct la mufe si nu prin releu cu fire trase de la baterie (cum am la masina alta instalatie electrica mai 'pro'), le trag frumos fir gros de statie de muzica direct de la baterie, releu si o siguranta.

 

Legat de discutiile xenon vs. bec normal... eu nu am primit flash de 3 ani de cand il am pus pe masina (sau 2 ani?). Ideea e ca le am reglate bine, cat mai in jos, reglajul electric e si el la maxim jos si nici macar dreptul nu bate in copaci sa deranjeze pietonii (ca si pieton am injurat destui deastia), 35w, nu 55 pe far normal nu cu lupa. Intradevar, farul fiind cu striatii, deranjeaza doar daca te uiti fix in el. Am avut si alte faruri cu sticla clara, becuri peste becuri, pe care am dat o gramada de bani si totusi tot xenonul in farul original a dat cele mai bune rezultate.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut xenoane si cu condensator si a fost frectie la picior. Consuma mult prea mult la pornire si uneori face talente.

 

 

Inca o problema. La motoarele gen noua cand pui contactul se aprinde automat faza scurta, dai la demaror, ia curent din toate partile, inclusiv xenon, porneste motorul si xenonul cateodata nu se aprinde. Trebuie pus buton. Adica inca o tiganie in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...