Dan Cata Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Pai in motor is mai multe chestii metalice feroase pe langa carteru de aluminiu. De aia are sens sa ai si magnet pe el Se mai agata de magnetu ala o biela rupta, un dinte de la pompa de ulei, una alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 24, 2011 Autor Share Postat Martie 24, 2011 Am avut aceeasi problema la Transalp, acum 3 ani. S-a rezolvat cu sudarea unui stutz peste, cu filet bun. Si, prin asta, am eliminat si riscul de a-mi ramane span in motor. ..... pfff ! Foarte tare ideea ! ... pai daca sudez o piulita pentru actualul buson M12/p1,5 ... m-am scos ! Daca merge operatiunea fara sa desafc motorul este super ! Am un prieten ce sudeaza in argon. O merge sa sudez piulita, asa cu motorul culcat pe o parte ????? Daca piulita este din otel, se poate suda de aluminiu ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Daca piulita este din otel, se poate suda de aluminiu ????? O Doamne! Daca vrei neaparat se poate face dar .... totusi, e prea mult. Majoreaza filetul si ai terminat cu dilemele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Daca piulita este din otel, se poate suda de aluminiu ????? Fara pregatiri speciale nu ... te complici mult prea mult ...colegul cu Transalpul cred ca a uitat sa zica ca acel "stut" era tot din aluminiu...cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Pune-i domne un cep de lemn, sau sudeaza de tot si scoti uleiu cu pompa pe la gura de umplere... Serios acu', cu tarod si marit la M14 mi se pare cel mai simplu. Da-l in k.k. de span, ca oricum nu ajunge nicaieri chiar daca sa zicem ca intra inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 24, 2011 Autor Share Postat Martie 24, 2011 Ok ... nu mai aberez ! Ramane varianta ,,cu tarodul" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Cauta, poate gasesti, un buson de 14 (de auto eventual) cu magnet. E bun magnetul ala, ca retine particulele din fier, otel... dar mai buna este gaura de langa magnet, in care se stange aluminiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 ...colegul cu Transalpul cred ca a uitat sa zica ca acel "stut" era tot din aluminiu...cred Da, stutul era tot din aluminiu, de-aia am pus stut, si nu piulita de fier. Daca mergi pe tarod si spalare cu motorina, nu uita ca dupa motorina cel putin 2 schimburi de ulei sunt compromise, pana ies urmele de motorina din motor. Pui ulei uzat, lasi motorul sa mearga 30-60 secunde, il scurgi, si inca o data asa. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 28, 2011 Autor Share Postat Martie 28, 2011 Gata ! Am rezolvat problema cu busonul de ulei ! Am majorat gaura cu spiral de 12 si am tarodat-o cu M14/p1,5. Am folosit vasilina din belsug si pe spiral si pe tarod apoi am drenat o data motorul cu uleiul ce l-am dat jos, apoi am bagat ulei nou. Nu cred ca am lasat prea mult span prin baie ..... Singura chestie care nu mi-a iesit perfect a fost ca nu am reusit sa aliniez perfect axul longitudinal al gaurii cu cel al surubului, in faza de tarodare ! Rezultatul a fost ca saiba de etanseizare din cupru nu calca perfect pe marginea gaurii ! Adica intr-o parte era presata de strangerea surubului, iar diametral opus se observa ca mai trebuia stransa. Insa am rezolvat-o si pe asta, cu o pila cu care am dat peste suprafata gaurii, aducand-o la unghiul surubului. Am mai pus inca o saiba sa cupru mai subtire pe care am incalzit-o bine cu brenerul, iar rezultatul a fost cel scontat .............. nu transpira nicio picatura de ulei ! Apoi ,,am testat" busonul vre'o 200km pe un traseu superb pe malul vestic al raului Olt ! Va multumesc pentru sfaturi si va doresc multa bafta cu prilejul inceputului de sezon ! Noroc si la mai mare ! @petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Ma bucur ca ai reusit! Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Nu era nevoie sa folosesti burghiu. Mergea direct tarod. Acolo ai pierdut perpendicularitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Nevasta-mea aproape ca nu mai vrea chopper de cand ti-a vazut motorul.... Cred ca i-ar sta bine cu niste cauciucuri un pic cramponate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 29, 2011 Autor Share Postat Martie 29, 2011 Cred ca i-ar sta bine cu niste cauciucuri un pic cramponate. ... crezi ?!?! CB-ul este prin definitie o ,,soselista" ! Nu are rost sa ne amagim aiurea din cauza unor anvelope ! ...... si eu stiu destul de bine ce inseamna ,,adventure", asa ca ......... las-o asa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 12, 2012 Autor Share Postat Martie 12, 2012 (editat) ... iar 'mi sa intamplat ! ..... de data asta la Suzuki Ieri am schimbat uleiul motor + filtru si cand sa infiletez busonul de la baia de ulei, ghici de sa intamplat ? ... sa f.u.t.a.t. filetul ! Si nici macar nu am strans ca nebunu, ca sunt patit cu astea ! ... pur si simplu la capatul infiletarii a sarit filetul ! Din ce dracu or fi facute filetele astea ? ... din rahat ?! Am pus pe filetul surubului un snur din teflon ce se foloseste la instalatiile sanitare, vad ca nu a aparut nicio picatura, insa stiu ca asta e doar o rezolvare provizorie. Deci trebuie sa dau capacul de la baia de ulei jos si sa fug cu ea la cineva sa imi refaca filetul sau sa-mi puna o bucsa de bronz ... a dracu' treaba ca doar de asta nu aveam nevoie ! Pentru a demonta capacul de la baia de ulei, trebuie demontata si galeria de evacuare ? ... nu merge sa il trag usor fara a mai demonta galeria ? ... ma ia capul ! ... si nu prea am timp ca fac ceva renovari la casa si toti banii sunt canalizati in directia asta ! ... si la sfarsitul lunii Mai, mai vreau sa bag si o plimbare pana in Polonia ! Editat Martie 12, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 trebuie data jos si evacuarea, cel putin la esapamentul stock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 12, 2012 Autor Share Postat Martie 12, 2012 trebuie data jos si evacuarea, cel putin la esapamentul stock! ... asa este ! Se pare ca trebuie demontata si evacuarea ... si ca sa faci asta trebuie dat jos si radiatorul de ulei. Cred ca o lasa asa cu snurul de teflon infasurat in jurul filetului de la surub, pana vin din Polonia si apoi ma ocup de problema ! O sa iau la mine si un tub de Poxipol, Bizon ... ceva, sa nu am surprize ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.