Alex_RTR Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Salut. S-a fisurat cadrul la imbinare la un ZZR pe o lungime de 2 cm iar grosimea santului ar fii de 2cm. Nu se vede indoit cadrul sau alte neplaceri. As vrea sa il sudez si sa ma plimb macar sezonul asta cu ea asa. Ce risc? Ce recomandati? Ce propuneti? Ce pareri aveti? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Cauta unu de la dezmembrari CU ACTE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 cateva fotografii te rog. Mesaj completat Posibil ca fisura sa fie mult mai mare. Poti trece pe la mine sa verifica cu lichide penetrante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Tu meriti premiul pentru cel mai sofisticat service moto particular din RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Se face fara probleme cu sudura. Ideea e sa fie un sudor bun si care sa nu supraincalzeasca materialul de langa sudura ptr ca devine casant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Martie 24, 2011 Autor Share Postat Martie 24, 2011 cateva fotografii te rog.Mesaj completat Posibil ca fisura sa fie mult mai mare. Poti trece pe la mine sa verifica cu lichide penetrante. salut. pai motocicleta e nedeplasabila. decat sa o aduc pe sus cu ceva. ce zona esti ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Se face fara probleme cu sudura. Ideea e sa fie un sudor bun si care sa nu supraincalzeasca materialul de langa sudura ptr ca devine casant. ...Aluminiu e lichid la 650~670 C pe acolo ...ce sa supra incalesti ... problema e oxidul de la suprafata care trebuie indepartat pentru ca se topeste mult mult mai sus 2050~2080 C o parte mecanic restul prin microsablare in timpul procesului de sudare...alta problema este conductibilitatea lui termica mare( sursa termica concetrata ) ...restul e can can ... Decat sa o muti "scoate si tu niste aer" din rezervorul lui Cesar pentru controlul cu lichide are nevoie doar de 2 tuburi de spray e mai usor daca te intelegi sa se deplaseze el pentru transport...na te costa mai putin ...cred . 1.Vezi cat e fisura aia in realitate... daca ai vopsea in zona indeparteaza vopseau si dupa faci controlul . 2.Opreste fisura cu o mica gaura in capatul( capetele s-ar putea sa fie ramificata ) ei . 3.In functie de cat de gros e materialul in aceea zona ( poza ) ... un mic sanfren ... trecerea la radacina daca se poate fara material de adaos pentru un control foarte bun al baii de metal .Procedeul care il recomand este WIG( popular cunoscut si "sudura in argon" e incoret pentru ca multe procedee folosesc Ar sau combinatii de gaze bogate in Ar pentru protectia bai de metal ) ...problema va fi un atelier cu un sudor foarte bun in acest procedeu ...un lucru mai rar decat crezi in special pentru acest procedeu. Sudura o incepi de la gaura care ai facuto sa opresti propagarea ei ...daca incepi din alta partea micile contractii termice din timpul procesului de sudare pot ajuta la propagarea fisuri fie si doar cu cativa milimetri ...tu te vei opri pana unde ai facut controlul si chiar dupa ce ai terminat ai deja o microfisura amorsata care va avansa in timp cand vei solicita piesa...sau de la vibratii. Cum a ajuns fisura aia acolo ? ... o tranta ceva? fisurile nu apar asa din senin ...asta daca nu e greseala de proiectare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 cauta rados pe forum ca el face sudura WIG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Nu eu fac sudura , colegul meu cristian face sudurile la noi in atelier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Martie 24, 2011 Autor Share Postat Martie 24, 2011 Se face fara probleme cu sudura. Ideea e sa fie un sudor bun si care sa nu supraincalzeasca materialul de langa sudura ptr ca devine casant. salut. am inteles ca este un domn Mihai pe la dna Ghica. A lucrat pe la avioane 30 ani. Se zice ca este meserias. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Stie si Nea Mihai meserie bine de tot. Dar nu asta este problema. Trebuie sa cunosti cu exactitate zona unde trebuie sa pregatesti pentru sudura. Pe mine ma gasesti in Militari la Pacii. Ai datele de contact in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Vreau si eu numarul domnului Mihai ... pentru o modificare. Merci. Sau mai bine, daca stie cineva locatia atelierului, mai bine, sa merg cu poze acolo. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 omul de pe doamna ghica este nebun o spun din experienta proprie nu contest cata meserie stie sau ce face spun doar ca este cu capu pentru un surub care a rupt o bucata de 2cm din carcasa la cutie, vroia sa demontez cutia in bucati si sa duc doar pesa care trebuia sudata. asa ca am gasit in alta parte unde am inclinat motorul si sa facut reparatia fara de montare si din cate stiu de 3 ani merge mobra si nu sunt probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Vrei sa zici 1100c Ce am scris o fost de pe "hard" Da nu tre sa ma crezi am gresit cu 10 C ... poate varia in functie de aliaj da 1100 C nu am auzit si nici nu cred ca exista... cred ca googalish tu ceva acolo si ai gasit ceva cu 1100 F ( Fahrenheit ) ...660 Celsius x 1.8 + bla bla ceva ...da undeva la 1100 F http://www.chemicalelements.com/elements/al.html Microsablare??? vrei sa spui curatare in timpul DCEP al curentului alternativ de sudare (oricum irelevant pentru omul asta , poate nu-l intereseaza procedeele de sudura) E microsablare... si da se intampla in DCEP ( Direct Curent Electrode Pozitiv ) complicata exprimare da na cum vrei tu ... se intampla cand electrodul are polaritate pozitiva in curent continuu SAU pe alternanta in care acesta este pozitiv in curent alternativ...cum se intampla?... as fi prea offtopic Eu cred ca il intereseaza procedeul ... asta daca vrea ceva de calitate ...fara un minim de informatie vine "Badea Geo" cu " eu sudez de 20 de ani " si da cu electrodul ...care are o calitate execrabila si implica alte riscuri( pori, coroziune...) Gresit, aluminiul NU se sudeaza fara material de adaos. Depinde de situatie...se poate si fara si cu ... Inginer? Tot cu "I" incepe.... IOBAG pe plantatia lu' "sefu" .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Ai ciumbales coco ... oricum o dai da cu virgula ... ai citit gresit recunoste Al2O3 ... am zis 2050~2080 C ... am gresit cu 4 C ...pana mea nu is perfect... http://www.inchem.org/documents/icsc/icsc/eics0351.htm Melting point: 2054°C Nu confund cu nimic ... Aluminiu e Al ...sau na aliaj pe baza de Al ... Inox e inox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Vreau si eu numarul domnului Mihai ... pentru o modificare. Merci.Sau mai bine, daca stie cineva locatia atelierului, mai bine, sa merg cu poze acolo. Multam. Cauta-ma, am ceva mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 (editat) poate-mi arati si mie o sudura pe aluminiu fara adaos, chiar sunt curios. Nu TOATA IMBINAREA sudata FARA ADAOS...am zis ca se poate si fara in anumite cazuri( depinde de aliaj ) ...ma asteptam sa imi dai in cap cu dilutia materialului de baza ( cum alegi sanfrenul ) si cu procentul de Mg si Si din imbinare si la ce riscuri te expui cand ai anumite concentratii Mg sub ~3% ...Si sub 1,5~2% ... cauta mai exact daca vrei ... nu mai lucrez cu aluminiu de mult e din ce imi aduc aminte . Daca nu adaugi material sa refaci in cazul unui aliaj Al-Si Al-Mg sau si cu Si si cu Mg concetratiile materialelor de aliere care s epierd prin ardere in imbinare risti sa fisureze ...poate asta vroiai sa spui cand ai zis ca NU se poate.... Editat Martie 24, 2011 de Chrisss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Imi permiti sa ma opresc aici te rog ? Suntem offtopic amndoi deja ... E bun si goagalul la multe nu mai crezut cand am scris prima data ai avut nevoie de linkuri sa scrie express anumite lucruri. Notiune de baza luata de unde?Nu esti expert dar sti ca e notiune de baza ... ai incercat fara si a fisurat presupun si nu ai inteles de ce ...si de aia a devenit notiune de baza ...o poza nu dovedeste nimic ...daca iau Al pur ...nu un aliaj si pun poze cu ele sudate da cu virgula sau un Al-Si cu ceva mai mult Si...sa nu coboare sub 1,5- 2% dupa sudare nu da tot cu virgula ? Daca zic ca exista si aliaje AL care nu le poti suda sau foarte greu sudabile tot de goagal imi zici ? De unde intrebare Fe -Al ...??? Fe-Al... ca imbinare sudata inca nu am vazut pana in ziua de azi ...mai degraba o brazare ...si daca chair nu se poate evita intalnirea celor doua materiale ...cazuri extrem de speciale ...intrun sigur loc imi aduc aminte sa fie luata in discutie la vapoare partea de jos din otel si partea de sus aluminiu ...imbinarea sa facut printro zona tampon imbinata in prealabil prin alte procedee un bimetal ( depunere ceva pulberi /frecare/explozie nu stiu cum era facuta ) si se sudeaza AL - AL ...si otel - otel altfel chiar nu stiu cum ar fi posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Tinere te plictisesti la lucru bag seama ... si cazul brazari( nu am facut acest lucru si aici poti ave probleme datorita temp mici de topire la AL ) si cazul folosiri unui bimetal AL-Otel pentru mine cel putin se incadreaza la >pregatiri speciale< ...vrei sa googalesc asta ...poate gasesc ceva si acuma desi nu cred ... da na poate ii crezi pe alti ca vad ca tot ce zic tre sa dovedesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Iara am scaldat-o ( a cata oara ? ) ... iobagilor astia le place la scaldat ... De la o reparatie simpla o dam in balari cu procedee omologate .... 2cm pe un cadru trebe procedura... neaparat ...vad ca omul deja a puso la dezmembrat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 procedura... neaparat ...vad ca omul deja a puso la dezmembrat ... yep ...asa pare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Oare din cauza off-topicului ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Oare din cauza off-topicului ??? ba nu sau e adaos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Salut. S-a fisurat cadrul la imbinare la un ZZR pe o lungime de 2 cm iar grosimea santului ar fii de 2cm. Nu se vede indoit cadrul sau alte neplaceri. As vrea sa il sudez si sa ma plimb macar sezonul asta cu ea asa. Ce risc? Ce recomandati? Ce propuneti? Ce pareri aveti? Va multumesc! Vorba lunga saracia omului Suie motorul intr-o duba si hai cu el la atelier sa rezolvam problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Nu aveti idee cite cadre sudate la coltul strazii circula. Problema e de ordin moral. Spuneti daca a-ti cumpara o motoreta "impecabila" daca a-ti sti ca a fost sudat cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.