TARZAN Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Trage liniar pina la 9000.De la 9000 pina-n 11000 erupe.Nu trebuie sa-ti fie teama,pt ca la 9000 ai deja o viteza destul de mare incit sa nu-ti faca probleme.Oricum o sa ajungi acolo doar daca pilotezi mai sportiv.Pt un tempo bun,ajunge sa schimbi vitezele la 6-7000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 tu oricum te iei dupa ce spun altii iar o parere personala baza pe trairi la fel de personale sint excluse.......asa ca....aveti incredere in silviu cand va vorbeste ce a auzit si/sau citit el.... eu ma abtin....am mers f putin pe fiecare din ele....as inclina spre zx9 datorita designului mai tineresc fata de xx.... S-a suparat initiatorul topicului ca mi-am spus o parere din revista?!!?!?....eu am vazut ca nu ,dar e mai bine sa comentezi ,doar stii proverbul:"calul moare de batran si... Ps:tot din ce am citit am vazut ca zx-ul(din acei ani) este asemuit touring-ului(in prezent) ,nu degeaba zzr-ul 600 seamana perfect cu zx6-le din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin_ZX Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 normal ca nu avea de ce sa se supere....dar tu ai vorbit IAR in totala necunostinta de cauza....iar daca baiatul intreaba ce moto sa aleaga dintre astea doua e clar ca nu este un supercunoscator....si poate fi indus in eroare de catre unul ca tine cox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 Si totusi cu ce am indus in eroare daca am dat parerea unor piloti profesionisti si nu m-am luat dupa niste no-nameuri?!?!??!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 Desi uneori sunt de acord cu Silviu C, trebuie sa mentionez ca parerea unor piloti profesionisti conteaza mai putin de multe ori..Ei simt altfel motocicleta, 90% merg pe circuit cu ea, bla bla..pe cand noi o luam sa ne dam prin oras si nici nu ii testam limitele asa cum probabil o fac ei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 cand o sa intelegeti ca silviu nu are o parere personale ci se identifica cu oamenii platiti sa testeze motoare?! termina tati odata ca bagi lumea in pamant cu preluarile tale din teste.....nu ai nici o legatura practica cu lumea moto....nu stii sa franezi, nu stii nici macar sa accelerezi cum trebuie....de curbe nu poate sa se puna problema.....de unde pana unde te-ai apucat sa dai sfaturi pe toate posturile ?! faceti-i frate un colt special sa vorbeasca el singur despre reviste si ce scrie in ele ca omu e pericol pentru cei total neavizati care poate se iau dupa aberatiile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 Ai clacakat ,cum nu ai ajutorul lui Raven incepi cu jigniri si clackezi .Daca ma iau dupa testele unor piloti profesionisti inseamna ca nu pot da un sfat ,ceva?!?!???....tu ai ajuns la stadiul in care simti acea 0,1sec diferenta la accelerarea de la 0-200 intre un rr si un gsxr..bravo tie ,desi ma indoiesc profund-si orice om NORMAL nu ar avea pretentia ca SIMTE acea diferenta de 0,1sec pana la 200!!!!. Stiu ca sunt multi cu "iz de resier" si or sa zica ca simt acea diferenta ,dar eu NU pot fi asa de ipocrit sa spun acest lucru. De unde stii tu cum franez ,cum accelerez ,din ce ti-a spus Bracio??!?!?...hahahaha si m-ai mancai diverse lucruri ca nu subestimezi pe nimeni si te convingi cu ochii tai de anumite lucruri ,dar acum vad ca te ei dupa bracio si dupa un alt reiser de la buzau,ciudat nu? .Nu sunt expert ,NU am pretentia ca sunt expert(asa ca voi ) si chiar nu inteleg de ce te deranjeaza stilul meu de condus?!?!....sunt varza ,lasa-ma asa ,fii tu mai bun ca Pascota &co si lasa-ma pe mine. Eu nu incerc sa ma umflu in pene si sa dau sfaturi de la mine(exact genul tau ,ca eu am testat domne' bla bla etc etc...si eu am testat cbr-ul 1000rr si nu am observat MARI DIFERENTE cum zici tu intre el si gsxr1000,dar deh tu esti reiser si ti se iau in calcul parerile ,ale mele nu-----si ca exemplu multi impresionisti de reiseri si-au luat-o pe carca de la cbr1000rr....oare de ce ,daca sunt asa proaste?!!?!...scuze ,nu moto sunt proaste ,ci pilotii.... ),ci le dau pe cele ale unor adevarate staruri moto Ps:bracio ,asta a clackat ,mai bine lasa-l....din partea mea baga-i cat mai multe ,dar nu mai face fata dupa aia la curse cica Pps:te-ai convins ca ai si tu destui "prieteni" pe sbz??!?! ....ti-am spus si unde sa cauti ,ti-am dat mura in gura On-topic:mentin parerea pe cbr1100xx (de fapt a unor adevarati piloti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 mai oameni buni, chiar asa? am tot vazut cum va fugariti prin topicuri ( troll parca era aproape ca sens de voi ) si desi nu va cunosc mai ca mi vine sa am cum sa va dau "afara" din topicuri.. ( noroc ca nu pot ) Indiferent de ce aveti voi de impartit chiar nu remarcati ca ati ajuns de poveste? La cate probleme sunt in lume ( fie si asta motocilistica ) mai aveti si voi de adaugat? Pacat de voi ca aveti si parti bune dar deja din perspectiva mea nu mai conteaza Sunt off topic rau dar nu se mai poate - pana si in topicul asta va spalati rufele. Va doresc multa minte,liniste interioara si sa ajungeti fratilor sa evoluati ca e pacat . Cu bine ( si cu promisiunea ca nu voi mai interveni ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2006 Admin Share Postat Octombrie 7, 2006 Da,ai dreptate,este lucru mare sa realizezi atunci cind plictisesti pe toti.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 Doar mi-am expus o parere...ca e din revista sau experienta proprie ,eu zic ca e benefica.Deranjeaza ?!?!....ca cineva "sufera" ca vb din reviste si ma "ataca" oriunde gaseste loc ,asta da semne de mari frustrari ,nu inteleg cu ce ar deranja pe cineva daca eu ofer ajutorul meu din cele citite.Sunt multi care nu au bani sau nu isi cumpara revistele ,asa ca eu zic ca e benefica aceasta completare....daca e unul care "sufera" de mania reiserilor(de fapt cativa) ,asta nu inseamna ca nu pot ajuta cu o opinie ,mai ales ca nu vine de la un terchea-berchea ci sunt spusele unor ADEVARATI PILOTI ,nu tentative Ps:oare nu s-ar putea continua ,eu (daca nu dderanjez) cu opinii din reviste si altii cu faptul ca simt ei diferentele de 0,1sec si sa fie completare reciproca??!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2006 Admin Share Postat Octombrie 7, 2006 (editat) Hai sa-ti explic ce n-ai realizat inca:nu deranjeaza ca iti expui o parere,dar de aici si pina a fi omniprezent de jde ori in orice polemica pe orice tema de discutie nu stiu daca mai este in regula.Si nu este in regula in primul rind pentru noi ceilalti,care nu suntem obligati sa fim intoxicati cu zeci de reply-uri aiurea are unora ca voi.Clar? Un om inteligent si cu bun simt realizeaza cind devine penibil,incearca si tu sa faci lucrul acesta. Personal activez pe mai multe forumuri,dar un capos ca tine n-am vazut.. Ai si tu un merit,dar te rog eu sa te opresti la timp,pentru ca de la un punct incolo astea sunt frustrari.. Un sfat:Fii baiat destept ca tara geme de ingineri!! Sanatate la toti Luigi Vicol PS:Ceea ce am spus mai sus este valabil pentru toti priceputii de genul asta! Editat Octombrie 7, 2006 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 silviule, dai prea multe explicatii unuia ca mine.....cum a spus si mister luv.....frustrari grave... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 Bine Coxanele ,doar esti gay ,nu?...hai sa vorbim vorbe in loc sa ajutam (CUM PUTEM) pe unul si pe altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 Comportamentul pe curbe e mai bun ca la ZX9 cum poate sa fie mai bun in ciuda ampatamentului mai mare al xx ului ? lamureste-ma te rog ... la ce te referi ? ca e mai stabila ? sau ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 cum poate sa fie mai bun in ciuda ampatamentului mai mare al xx ului ? lamureste-ma te rog ... la ce te referi ? ca e mai stabila ? sau ce ? Poate era vorba si de setarile suspensiilor, si de gume, dar mie personal (nu vb din reviste ) mi s-a parut mai "lipita" pe traiectoria impusa. ZX9-le avea mai multa personalitate: tu voiai o anumita traiectorie el mergea un pic mai altfel Nu am facut mii de km pe niciuna dintre mobre si nu pot sa spun ca am o parere experta. Si apropo: imi place foarte mult Kawa in general, insa ZX9 mi s-a parut destul de greu de "domesticit". Si asta o spun dupa ce cu ZX7 m-am inteles de minune! Ry. P.S.: @Silviu.C & friends: se poate pe privat va rog? Chiar nu are legatura cu subiectul discutat aici! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 cum poate sa fie mai bun in ciuda ampatamentului mai mare al xx ului ? lamureste-ma te rog ... la ce te referi ? ca e mai stabila ? sau ce ? Eu stiam ca ,cu cat este mai mic ampatamentul cu atat este mai manevrabila pe curbe ,in ace de par etc etc.....si din contra ,cu cat este mai mare ampatamentul cu atat este mai stabila la viteze mari....daca ma insel ,my mistake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 asa e silviule....dar daca un cadru este proiectat putin mai la betie cum sigur au facut-o cei de la kawasaki puteau sa il faca si cu 20 cm mai scurt la kawa ca tot era mai manevrabil cel studiat mai minutios de honda.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mayaghery Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Intre xx si zx9r e clar domle`, Kawa este fucking net superioara si zic asta ptr ca la salon am stat pe amandoua si pot spune ca m-am simtit foarte bine pe zx9....dar asha cum spunea si hellryder zx7r-ul valoreaza cat greutatea lui in aur ...deci frate ia-ti zx9r-ul ptr orgasme prelungite insa daca te multumesti cu ceva de genul unui pupic pe obraz iti recomand cu caldura Honda(o legenda vie la suprafata si putreda in amanunt). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Intre xx si zx9r e clar domle`, Kawa este fucking net superioara si zic asta ptr ca la salon am stat pe amandoua si pot spune ca m-am simtit foarte bine pe zx9....dar asha cum spunea si hellryder zx7r-ul valoreaza cat greutatea lui in aur ...deci frate ia-ti zx9r-ul ptr orgasme prelungite insa daca te multumesti cu ceva de genul unui pupic pe obraz iti recomand cu caldura Honda(o legenda vie la suprafata si putreda in amanunt). Tu crezi ca daca ai stat pe ambele la un salon stii si care e mai buna pe viraje si la drum lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 as alege zx9, are o dinamica exceptionala iar pozitia de condus e de vis, dupa ce te obisnuiesti cu ea, o pozitie sport relaxanta, ca pe o adevarata motocicleta sport de sosea, pe cand pe xx stai ca un vatman in tramvai. este mult mai rea decat xx-ul. pe un zx9 vei sta mereu in priza dar face exact ce vrei tu, daca stii ce faci. cantitatea de sange care-ti va curge din сur este moderata, spre deosebire de zx7. pe xx in schimb stai ca in fotoliu. in consecinta, xx iti iei daca vrei sa faci touring sportiv iar zx-9 daca vrei sa faci sport pe distante lungi. sunt doua motociclete suficient de diferite ca sa nu te incurci cand faci alegerea. xx e un chopper de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mayaghery Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 mai draga Firestarter ca sa intelegi post-ul meu la acest topic ia frumusel dex-ul si cauta la gluma sa vezi despre ce e vorba...te aprinzi cam repede si esti prea incordat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 asa e silviule....dar daca un cadru este proiectat putin mai la betie cum sigur au facut-o cei de la kawasaki puteau sa il faca si cu 20 cm mai scurt la kawa ca tot era mai manevrabil cel studiat mai minutios de honda.... Inteleg ,dar totusi de ce pt vremea ei era cam cea mai super-laudata super-sportiva de pe piata(zx9-le)?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 8, 2006 Autor Share Postat Octombrie 8, 2006 Ce spuneti voi pana acum imi confirma ce am citit si eu, dar in nici un caz nu cred ca XX-ul sta mai bine pe curbe dupa ce te obisnuiesti cu ZX-ul. Chestia de traiectoria ciudata care o ia cam cum vrea el am mai auzit-o de la un prieten care are ZX, dar pentru ca nu si-ar lua xx in loc de kawa imi confirma ca cei care vor mai mult sport vor alege kawa. Si are aceeasi statura ca si mine si sta foarte bine pe ea. Cred ca o sa fie o chestie de ce motor o sa fie disponibil la vremea cand ma hotarasc sa fac schimbarea. Nu ma deranjeza parerile celor care dau sfaturi din ce au citit (vezi Silviu), nu poti sa mergi cu toate motocicletele si daca tot internetul si toate site-urile de profil spun cate o chestie despre un motor sunt 95% sigur ca e adevarata. Ma deranjeaza si pe mine ca pe ceilalti lupta asta intre cei ce-si dau cu parerea. Putem avea o discutie cu totii fara a ne arta muschii prea tare. Hai bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 dupa parerea mea umile sunt doua motoare total diferite unul este sport touring si unul este supersport nu prea vad ce diferente se pot face putere ciclistica cuplu...le poti compara xx cu zx12 si zx9 cu cbr900rr depinde ce vrei un supersport sau un touring eu zic ca ambele sunt bune dar clase diferite stil de mers diferit etc numai bine si as uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Eu stiam ca ,cu cat este mai mic ampatamentul cu atat este mai manevrabila pe curbe ,in ace de par etc etc.....si din contra ,cu cat este mai mare ampatamentul cu atat este mai stabila la viteze mari....daca ma insel ,my mistake pai tocmai la asta ma refeream si eu silviule ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.