Sari la conținut

Am nevoie de "consultanta" pentru achizitionarea unei motoci


tzebogdan
 Share

Postări Recomandate

Salutare! De vreo 4 ani deja, sunt fericitul posesor al unei motociclete Honda CBR 600 F2, pe care am ingrijit-o ca pe copilul meu si am investit in ea mai mult decat face si as putea sa recuperez vreodata :), dar de care ma gandesc sa ma despart si sa imi cumpar un motor tot cu tenta sportiva, dar mai usor de manevrat si de utilizat in oras. Imi plac mult noile Fazer 800 si FZ 800 de la Yamaha si F 800 R-ul de la BMW, dar parca sunt putin cam prea scumpe...as putea totusi sa fac un efort si sa imi iau una, daca vreunul dintre voi reuseste totusi sa ma convinga :D.

 

Deocamdata sunt in dilema si ma gandesc, in ordinea asta, la Honda CB 600 Hornet (nu stiu insa sigur daca se mai fabrica), Kawasaki Z750, Suzuki GSR 600 si chiar la Kawasaki ER6 N. Accept insa si alte sugestii si poate ma ajutati voi sa ma hotarasc. Multzam frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!daca esti din bucuresti,iti dau er 6f sa-l incerci si poate ne intelegem!e super de oras,f manevrabila si ai si protectie la vant daca mai iesi si la vreo plimbare mai lunga! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornet 600 se fabrica inca, a fost chiar updatat pentru 2011 - vezi aici.

 

F 800 R = transmisie pe curea. Fancy si maintenance-free, dar fiabilitate si durabilitate mai putin. Mai bine un Triumph Street Triple.

 

In rest, vad ca te limitezi la japoneze. Vorba aia "nu-i nimic pe lume ca masina nemteasca si motocicleta japoneza". Corect!

 

ER6 N e totusi "cheap" ca motocicleta - a fost facuta sa fie accesibila si ieftina, atat. Excluzand varsta, de la CBR F2 la ER6 N e un mare downgrade.

 

Succesuri in alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornet 600 se fabrica inca, a fost chiar updatat pentru 2011 - vezi aici.

 

F 800 R = transmisie pe curea. Fancy si maintenance-free, dar fiabilitate si durabilitate mai putin. Mai bine un Triumph Street Triple.

 

In rest, vad ca te limitezi la japoneze. Vorba aia "nu-i nimic pe lume ca masina nemteasca si motocicleta japoneza". Corect!

 

ER6 N e totusi "cheap" ca motocicleta - a fost facuta sa fie accesibila si ieftina, atat. Excluzand varsta, de la CBR F2 la ER6 N e un mare downgrade.

 

Succesuri in alegere.

 

f800 r este cu transmisie pe lant. Motorul este foarte fiabil.

 

er6n este o motocicleta fun usoara si un motor plin de cuplu la turatii mici si medii

Mesaj completat

fazerul 800 este o minunatie de motocicleta. daca as avea bani acum as lua-o pretul mi se pare foarte bun pentru ceea ce ofera :D

 

citeste reviewuri pe net nu prea gasesti posesori la noi de asa ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, din pacate, F800R are transmisia pe lant, nu au pastrat cureaua ca la fratii F800S/ST.

 

Am facut ceva km pe F800R si pt. mine a fost o surpriza tare placuta, trage bine, suna frumos, frane, extrem de manevrabila, consum foarte mic etc etc.

Cand judeci ca e prea scump, nu uita ca multe la mana a doua au si multe dotari gen ABS, controlul presiunii in pneuri, computer de bord, cric central, manere incalzite, multe dintre ele greu sau imposibil de gasit la alte concurente. Nu in ultimul rand, valoarea buna de revanzare specifica BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!daca esti din bucuresti,iti dau er 6f sa-l incerci si poate ne intelegem!e super de oras,f manevrabila si ai si protectie la vant daca mai iesi si la vreo plimbare mai lunga! :)

 

Sunt din Bucuresti dar, momentan, nu sunt in tara....o sa revin definitiv pe la sfarsitul anului. In orice caz, mersi mult pentru oferta si poate te caut cand ajung printr-un weekend.

Mesaj completat

Multzam mult tuturor pentru ajutor. Dupa ce m-am mai documentat putin, am ajuns la o "lista scurta" in care au ramas doar BMW F800R si Yamaha FZ8, si s-a adaugat Ducatti Monster 796. Eu ma gandesc sa folosesc motorul mai mult pentru oras si, in sezonul cald, inclusiv pentru naveta la/de la munca, insa nu prea am idee cum s-ar potrivi Yamaha pentru asta. Si mai e ceva, care credeti ca ar fi mai confortabil pentru eventuale drumuri mai scurte in afara orasului?

Mesaj completat

Multzam mult tuturor pentru ajutor. Dupa ce m-am mai documentat putin, am ajuns la o "lista scurta" in care au ramas doar BMW F800R si Yamaha FZ8, si s-a adaugat Ducatti Monster 796. Eu ma gandesc sa folosesc motorul mai mult pentru oras si, in sezonul cald, inclusiv pentru naveta la/de la munca, insa nu prea am idee cum s-ar potrivi Yamaha pentru asta. Si mai e ceva, care credeti ca ar fi mai confortabil pentru eventuale drumuri mai scurte in afara orasului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelele de motociclete pe care le-ai ales tocmai asta stiu sa faca: mers prin oras si iesiri scurte (2-300km). Nu exista diferente majore intre ele si toate stiu sa faca oarecum acelasi lucru. Diferenta o vei face deci tu, intr-un mod subiectiv in functie de ce preferinte si asteptari ai in privinta motorului (un motor in linie nu se comporta la fel ca un V), si a esteticii.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o documentare lunga si obositoare si un proces decizional cel putin contestabil, am ales doua finaliste (motociclete): BMW F800R si TRIUMPH STREET TRIPLE R. Ca sa ma hotarasc insa o data, vreau sa va intreb daca Triumph-ul se fabrica si cu ABS si daca isi pastreaza valoarea la fel ca BMW-ul. Cat despre performante si oferta de "fun", cred ca englezoaica bate de departe bavareza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, desi imi plac Triumph-urile, asta e marea dezamagire, ABS pana in 2011 inclusiv nu ofera decat la putine modele iar Street nu are nici macar optional. Pt. mine ar fi din start motiv de excludere.

 

Apoi un cuplu de numai 68Nm la 9100 rpm (!) mi se pare putin si probabil ca amesteci mult in cutie. F800R are 86Nm la numai 6000 rpm. Ca si aspect, si mie imi place Street mult dar nu e suficient.

Iar ca factor fun, desi nu am incercat Street, BMW F800 e super.

Steet ofera un loc foarte modest pt. eventuala pasagera, cred ca nici macar manere nu are.

Alt avantaj BMW: multitudinea de accesorii oferite de diverse firme.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fanii BMW nu se dezmint. Totusi, poate te-ar interesa sa citesti/vizualizezi ceva review-uri relevante care compara cele doua modele "head 2 head".

 

Uite unul AICI, altul AICI si inca unul AICI. Bineinteles, se poate pune problema subiectivismului, dar cand toate testele ajung cam la aceeasi concluzie, eu cred ca e ceva adevar la mijloc. Dupa cum ai sa citesti, depinde ce te atrage mai mult: o motocicleta practica si utila (BMW) sau mai sportiva si distractiva (Triumph).

 

In ceea ce priveste valoarea, e adevarat ca in Romania cel putin, BMW-ul si-o va pastra mai bine. Nu pentru ca Triumph e mai prost, ci pentru ca romanul nu prea are cultura moto. Dar nu cred ca ar trebui sa dai multa importanta acestui aspect cand e vorba de o motocicleta noua/qvasi-noua.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-te cu ele... parerea mea... treci pe la bavaria, zi ca vrei sa faci test drive... la Yamaha ( Dual, KLG, Motodynamics ) nu prea cred ca-ti iese de test drive si 800 e inca raritate pe aici, poate totusi apare careva sa-si dea cu parerea sau sa te intalnesti si sa incaleci.

 

restu' e can can...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fanii BMW nu se dezmint.

 

In ceea ce priveste valoarea, e adevarat ca in Romania cel putin, BMW-ul si-o va pastra mai bine. Nu pentru ca Triumph e mai prost, ci pentru ca romanul nu prea are cultura moto.

 

Ce vrei sa spui cu dezmintitul? Am evitat sa fac orice comentariu subiectiv, am adus doar argumante evidente, "palpabile", nu am zis ca Street e urat sau prost sau altceva... tu??

 

Despre cultura moto la romani ai dreptate... dovada numarul mare de vitezane, halul in care multi se comporta / merg, disperarea multora de a-si lua tobe zgomotoase si "xenoane" chiar daca le iese sarma din anvelope sau nu au un minim de echipament etc etc.

 

Dar cu valoarea pastrata o dai rau in bara, vezi in ce hal (ce preturi mici) se vand multe BMW-uri in Ro si vezi cat se poate tine la pret in celelalte tari. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

khk - esti subiectiv pentru ca esti fan convins BMW. Si cam asa sunt toti BMW-istii, care nu isi pot imagina de ce lumea ar cumpara orice alta motocicleta in afara de BMW, avand in vedere cat sunt de bune si de fiabile :D

 

Cat despre preturile BMW la mana a 2-a cred ca glumesti! In Rromania nu e nimic mai sfant decat masina nemteasca si motocicleta japoneza. Daca nu-i japoneza nu-i buna, e nefiabila, are gust naspa, te costa mult piesele si intretinerea. Pe scurt, e nasoala. Iar dintre ne-japoneze, BMW-ul isi scoate camasa de departe cel mai bine la pretul de revanzare. Daca vrei sa vezi o diferenta abisala intre preturile romanesti si cele din afara, cauta motoretele italiene si britanice de vanzare la peste 4-5.000 euro (si ma refer la pretul efectiv de vanzare, nu la cat cere omu' initial) - diferentele se masoara in sume cu 3 zerouri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre cultura moto la romani ai dreptate... dovada numarul mare de vitezane, halul in care multi se comporta / merg, disperarea multora de a-si lua tobe zgomotoase si "xenoane" chiar daca le iese sarma din anvelope sau nu au un minim de echipament etc etc.

 

lechz.gif a040.gif whistling.gif

Mesaj completat

Din pacate, desi imi plac Triumph-urile, asta e marea dezamagire, ABS pana in 2011 inclusiv nu ofera decat la putine modele iar Street nu are nici macar optional. Pt. mine ar fi din start motiv de excludere.

 

Apoi un cuplu de numai 68Nm la 9100 rpm (!) mi se pare putin si probabil ca amesteci mult in cutie. F800R are 86Nm la numai 6000 rpm. Ca si aspect, si mie imi place Street mult dar nu e suficient.

Iar ca factor fun, desi nu am incercat Street, BMW F800 e super.

Steet ofera un loc foarte modest pt. eventuala pasagera, cred ca nici macar manere nu are.

Alt avantaj BMW: multitudinea de accesorii oferite de diverse firme.

 

...@khk

 

...pasgera nu are dacit sa stea acasa...whistling.gif

 

...La factorul FUN !!! ...incearca un Street, ...iti reda incredera in tine si iti readuce zimbetul pe fata...wub.gif

 

...ABS ? pentu ce?...confused2.gif

 

...cuplul? este constant, dotorita ....Triple Inside!...jippii.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...