Sari la conținut

accident grav dn1 in apropiere de ploiesti


pebbles_ohp
 Share

Postări Recomandate

Deci haideti bai sa crosetam ca daca murim nu e din vina noastra si ne primeste Sf. Petru cu flori in rai

 

Acu pe bune, ce mai conteaza din vina cui mori? Ideea e simpla si o scriu cu litere mari, pt ca vad ca se poarta: DACA E MASINUTE PRIN PREAJMA, STATI IN BANCA VOASTRA CA SA NU DAM CU RIP P'ACILEA; CAND E MASINUTELE OPRITE, NE BAGAM FRUMOS PE LANGA IELE; DACA IELE SE DEPLASEAZA CU OARESCE VITEZA, NU NE MAI BAGAM; CA NOI NU VREM SA AJUNGEM LA DESTINATIE REPEDE SI INCERT, NOI VREM SA AJUNGEM, ATAT!!!!!

 

ceea ce am scris nu are legatura cu accidentul, poate ca baiatul a avut ghinion pur si simplu; dar sa faci slalom pe soselele aglomerate din romania e sinucidere; bagati la cap

 

hai, mai, ma lasi? te intrebi de ce si-a luat lumea motor pe aici daca toti merg in coloana si numai sub viteza legala... nu mai sigur esti frumos pana si intr-un tico decat pe motor? tot la destinatie ajungi daca asta vrei si mai in siguranta, nu?

 

Off topic... crosetatul in sine in coloana nu e atat de periculos pe cat cred unii moralisti... te deplasezi cu un pic peste viteza coloanei... relativ, e ca si atunci cand ei stau si tu mergi cu 20-30 printre ei. E chiar mai periculos zic eu cand stau masinile pe loc ca usile nu se deschid din mers. Crosetat in zone cu intersectii, da... probabil cazul de aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 203
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In momentul in care te-ai urcat pe motocicleta nu te gandesti...vai...azi s-ar putea sa mor...asa ca te apuci si crosetezi...tragi de ea samd. ,iar daca traiesti dupa astea sau dupa o evitare mai la limita poti spune ca esti un pic mai experimentat si ca data viitoare o sa mergi mai incet, lucru foarte fals de altfel... si pe tine jamalex nu te impiedica nimic sa mergi cu 70 pt ca F650 nu face 100kmh in treapta 1, altii cu motociclete s-ar putea sa aiba de furca, cu stapanirea de sine, si ar trebui sa nu-ti iasa nimic in fata ca vrea unul sa-l evite pe altul...daca nu tragea prostu familiei din Peugeot de volan acu avea de platit doar o bara de fata si poate faruri si grila...nu avea familia in spital si un om pe constiinta.

 

 

deci eu pot merge legal ca am F650 ca nu trage 100 in prima treapta :P in schimb bajetii cu motrciclete ar avea unele probleme sa mearga legal.

Primo:am F650 de la BMW nu de la Ford

 

ar trebui sa nu-ti iasa nimic in fata ca vrea unul sa-l evite pe altul...daca nu tragea prostu familiei din Peugeot de volan acu avea de platit doar o bara de fata si poate faruri si grila...nu avea familia in spital si un om pe constiinta

Secundo: "Prostul din Pejo" a facut ce i-a stat in putere sa evite un accident- asa ca nu are nimic pe constiinta.Daca eu coduc camioneta (2.5t) si imi iese un copil in fata, eu opresc si in bena mi se opresete GIGI FORJATORU' eu nu sunt vinovat de nimic.

 

Norocul si-l face omul cu mana lui (motociclistul din incheietura)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

1. orice vitezometru clasic "sare" la un impact serios.

2. bordul blocat la un impact frontal este doar o "poveste senzationala de stiri", nicidecum element la dosar

 

Da... exact ca ceasurile din povestile cu Sherlock Holmes... si daca e pe 0 inseamna ca erai pe loc...

 

Legat de accident: Peugeot vine dinspre Baicoi si face stanga pe banda I, in accelerare. Seat-ul opreste/franeaza brusc pe banda I, cel cu Peugeot franeaza violent si trage de volan, ajungand pe banda II, atingand Seat-ul in coltul stanga-spate. In acest timp motorul vine pe banda II, nu intre benzi, si nu are timp de reactie, manevra masinilor din fata intamplandu-se brusc la cativa metri in fata lui. Din spusele martorului (amic al unui amic ce a fost la 2-3 masini mai in spate pe banda I) nici nu i-a vazut aprinzandu-se stopul de frana al motocicletei.

 

banda 1 ar fi cea din stanga, nu?

 

Mesaj completat

banda 1 ar fi cea din stanga, nu?

 

dar atunci nu are cum sa fi lovit peugeot pe seat in stanga :S

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci haideti bai sa crosetam ca daca murim nu e din vina noastra si ne primeste Sf. Petru cu flori in rai

 

Acu pe bune, ce mai conteaza din vina cui mori? Ideea e simpla si o scriu cu litere mari, pt ca vad ca se poarta: DACA E MASINUTE PRIN PREAJMA, STATI IN BANCA VOASTRA CA SA NU DAM CU RIP P'ACILEA; CAND E MASINUTELE OPRITE, NE BAGAM FRUMOS PE LANGA IELE; DACA IELE SE DEPLASEAZA CU OARESCE VITEZA, NU NE MAI BAGAM; CA NOI NU VREM SA AJUNGEM LA DESTINATIE REPEDE SI INCERT, NOI VREM SA AJUNGEM, ATAT!!!!!

 

ceea ce am scris nu are legatura cu accidentul, poate ca baiatul a avut ghinion pur si simplu; dar sa faci slalom pe soselele aglomerate din romania e sinucidere; bagati la cap

:P

 

Orice accident nu are doar o singura cauza mare cum ne place noua sa credem,ci mai are pe langa vreo cateva 4-5 cauze mai mici circumstantiale care combinate cu cauza principala duc la respectivul accident.O lipsa de atentie din partea amandoura,o nesemnalizare din partea motociclistului,viteza putin prea mare,etc,etc.E adevarat,de multe ori poti sa mergi f frumos si sa o patesti dar de cele mai multe ori contribui si tu ca motociclist cu ceva la accident.

Asta cu crosetatul la vit mari mi se pare o prostie orice ar spune oricine.La vit mici sau cand masinile stau pe loc e altceva,e deja normal.Dar cand e trafic cu lume venita de la gratare,neveste,soferi cu 2-3 beri in bord si putin adormiti sau etc si masinile au 120,nu-ti ajunge 120,pai cu cat vrei sa mergi printre masini,cu 150-170?Si te mai miri ca ti-a taiat unu fatza?Wow,ce surpriza.Sau ca masinile nu stau incolonate una dupa alta sa te lase sa treci printre ele,ci se misca si ele de pe o banda pe alta fiecare dupa cum ii taie capul?Cum a zis si colegul mai sus,conteaza cumva din vina cui mori??"aaa,e vina lu conservaru' ca mi-a taiat fatza sau nu mi-a dat prioritate,ai draq astia cu masinile".Da,sa ne consolam ca de cele mai multe ori e vina lor,dar noi o patim cel mai rau,si atunci nu e mai bine sa fim "street smart" cum zice americanu?

E adevarat,nu mergem niciunu' legal pe motor ca e cam imposibil,si mi se pare o prostie sa te iei dupa ce scriu niste pancarde de genu : 30,50,70 dar totusi,sa pastram niste limite ce draq,daca gresim ceva noua nu ni se indoaie doar barile si dupa accident o sa avem si alte probleme in afara de gasirea unui service bun.

 

@ b374 :

Crosetatul asa dpdv teoretic cum il privesti tu nu e periculos "mergi cu viteza putin mai mare ca ei" dar cand ei au 120 si tu "putin mai mare" si nu te vede unu si te atinge si cazi pe jos printre ei si ei au 120 o sa ai niste urme de scuturi de ulei si de cauciucuri pe ceafa.Daca ei stau pe loc in trafic sau au 30 ,daca cazi cumva printre ei te alegi cu niste julituri pe tine si pe carene,atat.Nu am nici o problema in a depasi vit legala,dar trebuie sa ai si niste conditii.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secundo: "Prostul din Pejo" a facut ce i-a stat in putere sa evite un accident- asa ca nu are nimic pe constiinta.Daca eu coduc camioneta (2.5t) si imi iese un copil in fata, eu opresc si in bena mi se opresete GIGI FORJATORU' eu nu sunt vinovat de nimic.

 

Zau? sa zicem ca cel care vine din spate pica de prost la raport... dar daca tu franezi si derapezi pe contrasens evitand un accident pe sensul tau dar provocand prapad pe contrasens tot esti cu constiinta curata, nu?

 

Din ce a zis Thomas mai sus, desi nu inteleg exact faza cu benzile nu prea pare nimic cauzat de crosetat si viteza... frana brusca si derapat pe banda cealalta.

 

Norocul si-l face omul cu mana lui (motociclistul din incheietura)

 

De mare angajament replica asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal n-o sa-mi schimb stilul de mers din cauza altor accidente intamplate. Pentru ca motociclesc de placere deci merg asa cum imi place, atat cat imi permite simtul sigurantei. Si cum simtul meu nu e la fel cu simtul altuia, eu o sa merg intotdeauna asa cum merg eu. Aici nu e ca la franare, "hai sa invatam cum se franeaza", la accidente sunt mult prea multe variabile care difera de la un accident la altul pentru a putea invata cum sa faci sa nu te accidentezi. Ca daca e sa o luam asa, cel mai sigur mers cu motocicleta e ... statul acasa.

Deci o sa merg mereu la raportul placere/siguranta cat mai bun dupa ce simt eu in momentele alea, functie de trafic, drum, vreme, etc. Chiar si functie de presimtirile pe care le am, uneori merg mai usor doar pentru ca am o presimtire nasoala. Asa ca discutiile astea in contradictoriu de pe sectiunea "accidente" ma lasa rece. Si dupa parerea mea asa ar trebui sa se intample cu toata lumea. Nu pricep inflamarile astea extreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF ?

:P

 

Normal banda 1 e in dreapta, da, stiu... dar din ce zice thomas ala cu peugeot a venit din stanga, a taiat doi, a intrat pe 1 accelerand si a dat in seat din fatza care a franat derapand / ricosand pe 2... pare logic exceptand incadrare dupa viraj stanga pe banda 1 pe drum destul de aglomerat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primo:am F650 de la BMW nu de la Ford

 

nu-i tocmai pursange, cum ai putea crede:

 

"BMW F650 ... were jointly designed by BMW and Aprilia, who launched their model as the Pegaso.The BMW bikes, which were built in Italy by Aprilia, were powered by an Austrian 652 cc single cylinder Rotax engine....When the F650GS was launched, the full process was brought back in-house."-wikipedia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

b374 - daca baiatul mergea cu 60-70 crezi ca ar fi putut evita tragedia- spune tu sincer, cu cuvintele tale.

 

N-ai de unde sa stii. Doar ce s-a intamplat acolo conteaza. La rubrica supozitii: poate si daca facea slalom mai tare era cu 50 de metri mai in fatza, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriu si eu 3 cuvinte.. :P

Eu sunt din Buzau este sezonul cu numarul 5 pt mine am si ceva km ... adica pot sa fac o comparatie cat de cat lucida.

Cand ma duc pe la Bucuresti cu diferite probleme, sa ma plimb etc, ma ingrozesc de cum se merge in capitala.. adica foarte foarte tare, inteleg ca drumul permite dar este anormal, am un prieten care mai iese pe la arc si a incercat sa se plimbe cu o gascuta... a fost imposibil .. mergeau foarte foarte tare (avea cu ce k6 1000).

Acum ma gandesc ca incepatorul de Bucuresti ce vede pe strada vede niste rachete care trec foarte tare... no ? Pai el cand se urca pe motor ..si de viteza spre ex. crede ca ala este mersul normal, GRESIT ala este ritmul format in zeci de mi de km pt unii si merg asa mereu si nu patesc nimic pt ca sunt smecherii, asta nu pricepem ca unii sunt foarte buni si vrem sa fim ca ei.

Cred ca daca locuiam in Buc, adoptam fara sa vreu niste parti ale mersuli agresiv , anormal si fatal de altfel.

Acum o sa zica cineva ca asa mergeti voi din provincie ca nu aveti unde.. ! Pai nu vb eu vorbeste cauciucul, ca din 5 motoare de viteze din bucuresti 3 au talpa, adica habar nu are sa mearga cu ele, dar refuza sa se urce pe ce trebuie, alege super sport crezand ca este usor, nu exista alta motocicleta decat super sport, iar GRESEALA, pt unii nici nu se pun

touringurile, chopperele care sunt extraordinare si impunatoare.

Eu cred ca vina o poarta naivitatea si teribilismul specifi varstei in foarte multe cazuri, si faptul ca noi ca si specie .. omul in ciuda evolutiei.. nu reusim sa ne invatam unii pe altii exact cum vedem in natura la porumbel spre ex. unde se invata cum sa zboare..unul pe altul eu ii inteleg si pe cunoscatori ca se lovesc de un zid cand incearca sa comunice cu cineva(din exp spun) si apelam la fiecare pe pielea lui... nu este o solutie; si un procent urias este NOROCUL, hazardul, niciodata nu stim ce urmeaza, mai bine sa fim paranoici si sa ne facem scenarii in cap cand suntem pe motor, ulterior sa facem din orice plimbare o placere daca se poate, nu o nebunie .. sa nu uitam vorba veche romaneasca

"Cimitiru-i plin de smecherii"

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu va puteti abtine unii dintre voi ? E vorba de un accident grav soldat cu moartea unei persoane ,unui "motociclist" cum va place voua sa fiti numiti ,chiar nu aveti putin respect ....ati ajuns la jigniri ,vendete si alte discutii inutile despre tipuri de motociclete si alte aberatii . Ideea era ca cineva care stie modelul de motocicleta ,nr de inmatriculare sa afle ca a fost implicat intr-un accident grav si sa anunte familia ,sa mearga la spital .

 

Se pare ca sunteti din aceiasi specie cu soferul care a trecut pe langa accident si ne arata degetul satisfacut ca un motociclist era implicat intr-un accident .

 

Din ce se vede ,pana acum nu a aparut nici un cunoscut al lui sa zica ceva .Asta inseamna ca poate nici nu are cont pe motociclism(nici nu ma mir)

 

Daca nu aveti intentia de a va exprima regrete mai bine abtineti-va . Poate e un moderator cu capul pe umeri sa stearga posturile inutila si sa inchida topicul ca deja devine circ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea, "crosetatul" creste exponential riscul de a nu fi observat de catre soferi, mai ales pe un drum aglomerat, pe care se circula cu viteza de peste 80-90 km/h pe prima banda si cu peste 120 pe a doua, asa cum e DN1 pe sectorul in care s-a intamplat accidentul de fata. Unii sunt dispusi sa isi asume riscul asta, altii nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,si presupun ca vrei sa fi si vizibil pentru cei din trafic, si respectat de toti participantii la trafic.Ca daca tot ti-ai luat motor sa impui si pretentii de motociclist, nu?

 

o sa mai treaca cativa ani... ani buni.

 

 

treaba asta cu vizibil in trafic e ................ ciudata

 

stau de multe ori in spatele cate unui dobitoc si il claxonez, dau faza lunga etc macar de s.o uita in oglinda

insa cand crosetez ma axez f tare pe masina a 2 sau a 3 din fata mea

 

pentru ca daca reusesc sa vad intentia soferului din a 3 masina din fata mea pot cat de cat prevedea actiunea primei masinii din fata mea

 

 

DAR ASA CUM AM SPUS ........... exista si ghinion

 

daca am putea prevedea viitorul TARE BINE AR FI

 

oricum tot o sa murim

decat la un azil de batrani mai bine asa

 

CONTEAZA CE FACEM CAT TRAIM

sa nu ma mai dau cu motorul asa cum imi place ............sunt ca si mort

 

so

Mesaj completat

Dupa parerea mea, "crosetatul" creste exponential riscul de a nu fi observat de catre soferi, mai ales pe un drum aglomerat, pe care se circula cu viteza de peste 80-90 km/h pe prima banda si cu peste 120 pe a doua, asa cum e DN1 pe sectorul in care s-a intamplat accidentul de fata. Unii sunt dispusi sa isi asume riscul asta, altii nu.

 

din cate observ

cei care comenteaza faza cu "crosetatul" nu au motoare DE CROSETAT

 

deci e usor sa te agiti cand nu stii despre ce e vorba

 

si eu cand ma dadeam cu xt la 120 vibra aripa

 

deci nu mai judecati anumite lucruri pe care le fac altii cand voi nu le.ati simtit pe pielea voastra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratiorii mei .. pe faza cu crosetatu eu sunt de parere c una este sa crosetez ( ma enerveaza expresia asta dar nu am ce face) in pantaloni scurti cu 30-50km/h mai repede decat vitea traficului si alta este sa te bagi echipat normal usurel ca omul responsabil, ca daca vrei viteza te duci pna la brasov tragi o cheia si gata dispare mancaturile de palma... parerea mea, dar daca noi vedem in oras un loc unde putem sa ne etalam bolizi este greseala noastra.. adica atunci cind incep sa-i dau goneta nu mai este de vina tata de 60 de ani cu masina ca nu ma vede, nu are nici o vina omul ala tembel conservar etc, ca eu era sa-l omor pe un prieten cu masina mergand cu 150-180km/h si el a incercat sa faca o gluma venind in spatele meu fara sa-l vad.. si nu sunt mos sunt in floarea varstei, deci... in fine eu cred ca si atunci cand este vina altuia este tot vina mea, chiar daca este prost eu trebuia sa vad ca este prost si sa ma feresc de el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratiorii mei .. pe faza cu crosetatu eu sunt de parere c una este sa crosetez ( ma enerveaza expresia asta dar nu am ce face) in pantaloni scurti cu 30-50km/h mai repede decat vitea traficului si alta este sa te bagi echipat normal usurel ca omul responsabil, ca daca vrei viteza te duci pna la brasov tragi o cheia si gata dispare mancaturile de palma... parerea mea, dar daca noi vedem in oras un loc unde putem sa ne etalam bolizi este greseala noastra.. adica atunci cind incep sa-i dau goneta nu mai este de vina tata de 60 de ani cu masina ca nu ma vede, nu are nici o vina omul ala tembel conservar etc, ca eu era sa-l omor pe un prieten cu masina mergand cu 150-180km/h si el a incercat sa faca o gluma venind in spatele meu fara sa-l vad.. si nu sunt mos sunt in floarea varstei, deci... in fine eu cred ca si atunci cand este vina altuia este tot vina mea, chiar daca este prost eu trebuia sa vad ca este prost si sa ma feresc de el..

:P

Perfect de acord.

 

@ ianachim :

 

din cate observ

cei care comenteaza faza cu "crosetatul" nu au motoare DE CROSETAT

 

deci e usor sa te agiti cand nu stii despre ce e vorba

 

si eu cand ma dadeam cu xt la 120 vibra aripa

 

deci nu mai judecati anumite lucruri pe care le fac altii cand voi nu le.ati simtit pe pielea voastra

 

Da,dar unii au motoare DE CROSETAT si mai au si niste experienta si mers alaturi de veterani si tot li se pare o prostie.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te grabesti sa postezi.. erau cateva motive vazute de umilul de mine din cauza carora se intampla ACCIDENTE, nu cred ca am deranjat pe nimeni sau sa formez un precedent, cum cred ca nu se poate conversa fara a te contrazice, niciodata in viata forumului asta nu o sa se inteleaga toata lumea cu toata lumea.. este "normal" dar macar sa intelegem ceva din greselile altora.

Scuze de off topicul ASTA , nu am vrut sa vb despre cineva anumea sau cu cineva anume nici chiar cu tine.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate observ

cei care comenteaza faza cu "crosetatul" nu au motoare DE CROSETAT

 

deci e usor sa te agiti cand nu stii despre ce e vorba

 

si eu cand ma dadeam cu xt la 120 vibra aripa

 

deci nu mai judecati anumite lucruri pe care le fac altii cand voi nu le.ati simtit pe pielea voastra

Pai de ce n-ar fi KLE-ul mobra de crosetat? Nu de alta, dar tocmai "ma certa" alaltaieri Doctor X ca prea crosetez violent prin Bucale...

Cu XT-ul la 120 vibreaza toata mobra, nu doar aripa...

Si ce legatura are viteza cu crosetatu'? Pe bucata aia dintre Ploiesti si Campina n-ai cum sa nu crosetezi de multe ori, sunt dacii de prin sate sau dubite care merg pe banda 2 cu 100 la ora si mai sunt si bezmetici care se dau cu mobrele sau masinile cu 200. Asa ca orice ai face esti expus. Ba mie cateodata mi se pare, la fel ca in Bucuresti, ca daca mergi cu 90 in curru' vreunei masini esti mai in pericol decat daca crosetezi cand trebuie 5-6 masini la un...sa zicem...120-130. Merg pe bucata aia foarte des si dupa parerea mea e una dintre cele mai periculoase bucati de DN1.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg acest topic. oare cei care posteaza au permis categoria A? adica ei cunosc legislatia si au auzit vreodata de conduita preventiva?

 

A............. ce e aia? - tractoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banda 1 ar fi cea din stanga, nu?

dar atunci nu are cum sa fi lovit peugeot pe seat in stanga :S

 

Din ce a zis Thomas mai sus, desi nu inteleg exact faza cu benzile nu prea pare nimic cauzat de crosetat si viteza... frana brusca si derapat pe banda cealalta.

 

Cand iesi dinspre Baicoi, pe DN1, sa faci stanga spre Ploiesti, ai doar o bretea de intrare - http://tinyurl.com/3lemdbm Cica Peugeot a intrat pe bretea si cum era aglomeratie pe sensul spre Bucuresti omul a intrat in accelerare pe banda I, in spatele SEAT-ului. Banda I este cea de langa acostament, daca mai e nevoie de precizare. Care SEAT a franat brusc dupa, etc. restul relatarii amicului amicului este in postul meu anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg acest topic. oare cei care posteaza au permis categoria A? adica ei cunosc legislatia si au auzit vreodata de conduita preventiva?

 

Offtopic: Păi ăla e Âşi cleciu că nu prea au. Unii postează doar ca să enerveze pe alții cu jigniri mai mult sau mai puțin voalate. Alții de dragul flameului au cate doua trei acounturi Âşi se ceartă singuri, tot cu bătaie spre posesori de diverse genuri de mobre. În general sunt scuteriÂşti (rog scuteriÂştii serioÂşi sa nu sară de tur în sus, că oricum nu mă interesează) care Âşi-au trecut la poseise dreambike-ul (sau fata din vis ca sa fiu înțeles). Alții sunt copii de Âşoală (sau de mingi, după caz). Problema e că din când în când cate un motociclist serios pune botu' Âşi începe distracția.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...