adi713 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 am o problema mai ciudata(daca ii pot spune asa). cand las motocicleta la soare se intareste maneta de frana fata, uneori sa tare de se infraneaza roata. de exemplu saptamana trecuta cand sa plec de la lucru era blocata total. ca solutie, trebuie sa dau drumul la presiune pe la aerisitor. chiar nu stiu cum o pot rezolva, poate ma ajuta cineva.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Ai lichid prea mult in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 mda, chiar ca e ciudata lichid foarte prost (dar chiar asa?!?!) sau aer undeva si cind sta in soare se dilata, dar daca dai drumul la presiune si iese lichid, in citeva ejaculari din astea ar trebui sa ramii cam fara lichid. In locul tau as merge la un service, as schimba lichidul de frima si as incarca toata instalatia pe la etrier ca sa fiu sigur ca nu am aer. Daca nici asa nu se rezolva inseamna ca se dilata discul, placutele sau pistonasul de la soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Poate pistonasul din pompa de frana nu face cursa completa la revenire si mentine intreg circuitul sub presiune. Faptul ca sta in soare n-ar trebui sa sa influenteze cu nimic pentru ca in timpul funtionarii temperatura lichidului de frana este mult mai mare decat il poate incalzi soarele. Ai putea sa investesti intr-un kit de reparatie a pompei de frana pentru modelul tau si sa treci la treaba. In orice caz nu e de gluma, mai ales cu frana fata... Editat Aprilie 26, 2011 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Schimba lichidul (asta in cazul in care n-ai facut-o mai demult) si incearca sa pui unul cu un punct de fierbere mai ridicat (DOT4 din comertul nostru, inca socialist, este cea mai proasta alegere, cred)! La mine ramineam fara frine daca frinam mai multicel si eram incarcat, cald afara, viteza maricica si dupa ceva timp isi reveneau miraculos frinele... adica dupa racirea lichidului. Am pus lichid MOTUL DOT4, cu punct de fierbere la 245*C si vad ca am eliminat problema! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi713 Postat Aprilie 26, 2011 Autor Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) multam de sfaturi. lichidul este in instalatie de maxim o luna, dot 4. am sa incerc sa mai scot din el , si intentionez sa imi spal toata instalatia. am motocicleta de putin timp si la cel de la care am luat-o a stat in garaj vreo trei ani. Editat Aprilie 26, 2011 de adi713 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Daca a stat asa mult... poate are reziduri pe furtune... goleste si curata instalatia complet. Ai grija si nu te juca cu franele, ca nu vrei sa ramai fara, cand esti in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi713 Postat Aprilie 27, 2011 Autor Share Postat Aprilie 27, 2011 asa am sa fac, ca imi e teama . si mie mi sa infranat in mers. bine ca nu a fost tare si nu am patit nimic. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 bai da' ce lichid de frina e ala de se dilata de la stat la soare? cind ii vad pe astia cu recomandari de genul "frate pune Motul ca rezolva toate problemele"... mie mi-a fiert si lichid de frina Motul de am ramas fara frina. da da, chiar Motul era, poate nu va vine sa credeti. una la mina. doua la mina clestii "speciali" pt. scos sigurantele pot fi orice cleste de indoiat sirma (needle nose pliers cum le zice frantuzul). trei la mina, cum viata mea aerisesti frinele pe la banjo bolt? ii dai drumu' si lasi sa curga lichidul pe motocicleta? exista de cumparat "banjo bolts" speciale cu aerisitor ca la etrier, dar nu orice motor are asa ceva stock. asa la ghici as zice ca TNG are dreptate. dar recomand ca aerisirea s-o faci la un service care are scule speciale, efort mult mai mic si rezultate mult mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 ... cind ii vad pe astia cu recomandari de genul "frate pune Motul ca rezolva toate problemele"... mie mi-a fiert si lichid de frina Motul de am ramas fara frina. da da, chiar Motul era, poate nu va vine sa credeti... Unde vezi tu ca-i recomand cu ardoare sa puna numai acest tip de lichid? Am spus doar ce am facut io si n-am mai avut probleme, era o recomandare... de aia e forum! Sau tu esti unu' din aia... "Gica Contra", care cauta cu nerabdare un post de care sa se lege si sa dea in cap altora, care au alte pareri decit ale lui?! Ori tu ai fi vreun pui de-al lui Rossi, care incinta frinele si-n linie dreapta, iar team-ul lui abia asteapta sa-l vada la boxe sa-i rezolve urgent problema frinelor, ca sa poata baietelu' s-o arda mai departe?! Nu toti au bani de service-uri specializate, iar daca stau si citesc pe-aici, rar vad persoane multumite de prestatiile din acele service-uri... asa ca mai bine mor pe mina mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 becule, daca pe voi la Bucuresti nu va duce mintea sa stiti ce-i ala cleste de indoit sirma, e la voi problema. doi. faza cu cirpele si aerisitul pe la banjo bolt e o cretinitate rara. trei. despre astia care au ca singura mindrie faptul ca sint bucuresteni se dovedeste statistic ca de fapt sint niste besinosi de provincie care cred ca schimbind orasul le creste IQ-ul poate tu nu esti, poate esti un simplu prost de Bucuresti pareai baiat simpatic, da' se mai inseala omul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) aerisitul pe la surub o face absolut orice mecanic care se respecta macar un pic. cei care se respecta si mai mult le schimba cu niste suruburi care au in cap aerisitoare exact ca la etrieri. si e si logic, nici cu mama pistolului de vacuum nu scoti tu aerul ala de acolo... Editat Aprilie 27, 2011 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 verifica...etrierul .....curatat pistonase ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 una la mina. doua la mina clestii "speciali" pt. scos sigurantele pot fi orice cleste de indoiat sirma (needle nose pliers cum le zice frantuzul). se numesc "clip pliers" si sunt special facuti pt sigurante de genul asta - cu 2 urechi cu gauri. trei la mina, cum viata mea aerisesti frinele pe la banjo bolt? ii dai drumu' si lasi sa curga lichidul pe motocicleta? exista de cumparat "banjo bolts" speciale cu aerisitor ca la etrier, dar nu orice motor are asa ceva stock. Cu grija si atentie. Doar ce-am aerisit circuitul hidraulic la un ambreiaj de Ducati exact pe la banjo bolt. Faci exact ca si cu aerisitorul, il desfaci putin, apesi maneta sa scuipe putin lichid afara + aer (daca are adunat acolo) - de obicei se aduna acolo aer pt ca e cel mai inalt punct, si apoi il strangi la loc fara sa eliberezi maneta. Merge garantat 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi713 Postat Mai 23, 2011 Autor Share Postat Mai 23, 2011 revid dupa ce am facut o spalatura la instalatie si bagat lichid de frana motul. degeaba, la fel. poate putin mai bine,dar tot se intareste la soare.cred ca e altceva . am sa investesc intr-un chit de reparatie pt etrieri. asfalt uscat la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 pune lichidul la minim. vezi daca mai face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Poate ptr pompa de frana, ca nu vad ce treaba au etrierii in cazul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danim Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Vezi daca maneta de frana, la liber, tine apasat partial pistonasul de la pompa de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Eu cand am golit instalatia de franare la bandit tot pe la "banjo bolt" am facut aerisirea initial. Am incercat si pe aerisitorul de pe etrieri dar era mult chin. Probabil daca aveam scule de facut vacum in instalatie era alta treaba.. dar a mers si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 revid dupa ce am facut o spalatura la instalatie si bagat lichid de frana motul. degeaba, la fel. poate putin mai bine,dar tot se intareste la soare.cred ca e altceva . am sa investesc intr-un chit de reparatie pt etrieri. asfalt uscat la toata lumea Fii atent, ar putea fi 2 probleme: 1. Joc inexistent la cama de atac a pistonasului de la pompa de frina, adica altfel spus jocul liber la maneta de frina. Multe motociclete au acolo un reglaj, vezi daca il ai si daca exista un joc de macar 1cm la capatul manetei pina sa actioneze. 2. Daca fenomenul nu dispare inseamna ca intra aer pe undeva in instalatie, adica garnituri de frina de la pompa sau etrier sau furtunul hidraulic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 daca intra aer se inmoaie, nicidecum nu se intareste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 multumesc de raspunsuri. am sa incerc si cu jocul sa ii mai dau drumul sa vad. va salut cu farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.