AndiOliver Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Salut @bozoro, imi poti spune si autonomia practica ce o are prietenul tau? Si daca este usor de accesat cu manusile butoanele pe SRCS? Care ar fi distanta maxima, practica, la care functioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 28, 2012 Admin Share Postat Decembrie 28, 2012 (editat) Acum @luv inca o intrebare pentru S2ul tau. Pe tine nu te deranjeaza chin strapul, pentru ca mie imi sta prea in gat? Personal nu ma deranjeaza, nu am sesizat asta, dar am citit pe un forum ca cineva se plangea de asta, la fel ca tine. Si aici conteaza forma capului. Singura chestie care m-a deranjat este bucata aceea de burete care se fixeaza cu velcro in fata, sub barbie, de cite ori bagam casca pe cap ramanea inauntru si trebuia s-o trag afara cu degetele, dar i-am gasit rezolvare prinzand-o cu velcro mai inauntru. Oricum, nu am sesizat nicio diferenta cu sau fara ea. Vorbesc din punctul meu de vedere, am un LT1200 pe care esti superprotejat de vant si curent. @luv: nu il lua de exemplu pe Bogdan ca el e certat de mic cu electronica. lui i-am dat f4 si dupa o saptamana mi l-a dat inapoi ca nu ii mergea. l-am vandut alcuiva si ii merge perfect de 2 ani. acum are midland si cand i-l cuplez eu merge. cand butoneaza el il face varza. scuze de off. Inseamna ca asa este..eu retinusem ce mi-a zis el.. Editat Decembrie 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndiOliver Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Da, sincer nu am experienta multor motoare, eu am sarit pe motorul meu actual de pe o Jawa 350 (Iar daca LT1200 se refera la BMW banuiesc ca este extrem de comfortabil).Insa cand am ales casca am ales-o in primul rand ca este comfortabila si silentioasa. Insa la viteaza cu care, fara sa vrei, te duce motorul zgomotul este la el acasa (mai ales daca ridic capul prea mult din windshield), in rest este comfortabila (se potriveste perfect pe capul meu - fata de Arrai care doar in magazin simteam deja zone de presiune in spatele capului). Insa eu sunt obisnuit cu double D rings care la motorul precedent (era un Nolan) imi vinea lateral mai jos de ureche. In schimb strapul la cea curenta vine chiar in gat. In fine, este ok pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Zilele trecute, dupa ce am citit peste 150 de review-uri despre toate castile de touring si despre cele flip-up, dupa multe ezitari, datorate pretului, m-am hotarat si mi-am cumparat un Schuberth C3 Pro la exorbitantul pret de 595 euro. dar mi-am zis ca o data la 8 ani sa fac un efort substantial si sa iau ceva de top. Am vrut sa fie flip-up si asa am ajuns la C3 Pro. Ma tenta si C3, cu vreo 100 de euro mai ieftina, ceva mai grea, dar cu probleme la ploaie si la fiabilitatea unor componente, asa cum am citit pe tot felul de forumuri. Casca are culoarea alb lucios, arata foarte bine, vopsea de calitate, interior detasabil, pinlock, ochelari de soare, greutate 1690 plus sau minus 50 gr., a mea am cantarit-o si are 1680 gr. cu pinlock-ul montat. Greutatea la marimea xl este rezonabila, mai ales ca are si ochelari de soare integrati. interiorul este dintr-un material foarte placut la atingere, are sistem de inchidere ratchet, iar sub acesta are 2 limbi care se prind cu scai, astfel ca nu te jeneaza sistemul de prindere. In interior are doua orificii de aerisire care pot fi obturate cand este frig sau libere cand este cald. Sistemul flip-up merge foarte usor, poate fi manevrat in mers cu o singura mana, la fel de usor se rabateaza si in pozitia normala si, de asemenea, se blocheaza foarte usor. Ochelarii de soare se manevreaza usor, si in pozitia inchis cred ca au o pozitie de blocare, cred asta deoarece butonul de la care se actioneaza are o cursa mai grea.Emblemele de pe ea cu sigla firmei, sunt reflectorizante si gulerul din spate are 2 zone reflectorizante. Oricum calitatea la tot ce inseamna casca asta, este una de exceptie, fara sa exagerez. Azi, pe o vreme de cateva grade, am testat-o, m-a prins si ploaia, doar ochelarii de soare nu am putut sa ii folosesc sa imi dau seama cum protejeaza.Ce pot spune, casca este deosebit de silentioasa, nu vajaie, nu patrunde niciun iz de curent in interiorul ei, ploaia se prelinge pe viziera, cu pinlock-ul montat nu se abureste deloc, foarte putin doar pe langa acesta, dar asta cred ca si datorita faptului ca am incercat eu tot felul de combinatii cu aerisirile.Nu am simtit greutatea in cei vreo 100 km facuti azi si una peste alta, prima impresie despre casca este la inaltimea asteptarilor pe care le aveam de la ea. Am incercat si Shoei Neotec (cam la acelasi pret), Multitec, Caberg Duke, Scorpion Exo 900, Nolan N 104 si multe altele, inclusiv Schuberth S2, care este foarte mare ca dimensiune exterioara si alte casti integrale pentru touring, dar in cele din urma m-am hotarat sa o cumpar pe asta.Casca anterioara, pe care o am inca, Shoei Diabolic 3 (XR 1000), este o casca extraordinara, de asemenea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diuliu03 Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Schubert C3 Pro are 82 db iar C3 84 db. Iar Pro mai are un avantej, are 2 antene integrata, deci sistemul de comunicare functioneaza mult mai bn Have Fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Sa o stapanesti sanatos, este intr-adevar o casca excelenta. Eu am C3 simplu (nu mi s-a parut justificata diferenta de bani) si nu am avut nicio problema cu ploaia sau vreo componenta a castii. Oricum, desi flip-up, este mai silentioasa si mai comoda decat foarte multe integrale. Singura chestie pe care i-o pot reprosa este modul ceva mai greoi de tras pe cap din cauza protectiilor din zona gatului (si asta pt ca imi scoate castile din urechi cand o pun) In rest exceleaza la tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 25, 2013 Admin Share Postat Februarie 25, 2013 .Singura chestie pe care i-o pot reprosa este modul ceva mai greoi de tras pe cap din cauza protectiilor din zona gatului (si asta pt ca imi scoate castile din urechi cand o pun) In rest exceleaza la tot. Pai trage-ti si tu un sistem intercom si atunci ai difuzoarele si microfonul integrat in casca Presupun ca te referi la castile audio.. @adimotor, s-o porti sanatos, ce face Schuberth este de top.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) Da, la castile audio ma refer, pe care le folosesc si pe post de doape Cu intercomul nu as avea ce sa fac. As mai complea la minusuri si faptul ca nu exista posibilitatea de montare a unui breath guard (nu ca ar avea nevoie, dar...) Editat Februarie 25, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 25, 2013 Admin Share Postat Februarie 25, 2013 Pai prin intercom poti asculta si muzica, pui telefonul, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Diego Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Intercomul nu funtioneaza ca doape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2013 Admin Share Postat Februarie 26, 2013 Evident, dar avand casti care aproape acopera urechea si avand si muzica nu mai ai nevoie de dopuri, logic, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Diego Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Una e "aproape acopera" si alta e "dopuri". Ti s-a mai explicat ca nu toti merg cu "vapoare cu parbrize de autocar" ca tine, pentru ca "siletiozitatea" e masurata la 100Km/h si oricum cea mai scumpa casca e la un nivel deja distructiv pentru auz. Asa ca dopurile dedicate sau castile in-ear sunt nu doar bine venite ci recomandate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Mersi la toata lumea. Ma bucur ca exista oameni care stiu despre ce este vorba si dincolo de bani, apreciaza un lucru de calitate. Singurul regret este ca nu au aparut inca Shoei GT Air la Louis, Polo, etc., as fi vrut sa probez si eu una, dar oricum vroiam un flip-up. Editat Februarie 26, 2013 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2013 Admin Share Postat Februarie 26, 2013 Una e "aproape acopera" si alta e "dopuri". Ti s-a mai explicat ca nu toti merg cu "vapoare cu parbrize de autocar" ca tine, pentru ca "siletiozitatea" e masurata la 100Km/h si oricum cea mai scumpa casca e la un nivel deja distructiv pentru auz. Asa ca dopurile dedicate sau castile in-ear sunt nu doar bine venite ci recomandate. Nu are importanta motocicleta,vara merg cu a mea cu parbrizul ala "de autocar" lasat, oricum muzica acopera foarte bine zgomotul de fond, turbulentele. Pe de alta parte iti inteleg starea de angoasa, citind minunatia asta de topic, oricum recomandarea era pt.Capone, el fiind mai putin sperios la posibilitatea pierderii auzului .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 s-o stapanesti sanatos, mergand pe principiul "pt. ce mama dracului muncim??" cred ca o sa-mi fac si eu un cadou primavara asta. unde ai probat-o? si ce ma chinuie cel mai mult...intreriorul se poate scoate complet? tot xr1000 am acu', si pe cat de misto a fost si este, pe atata ma enerveaza la fiecare inceput de an cand trebuie s-o curat. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 29, 2013 Admin Share Postat Martie 29, 2013 La United Motors au pe stoc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 unde ai probat-o? si ce ma chinuie cel mai mult...intreriorul se poate scoate complet? tot xr1000 am acu', si pe cat de misto a fost si este, pe atata ma enerveaza la fiecare inceput de an cand trebuie s-o curat. mersi! Adi, n-ai de ce sa-ti faci griji. Poti scoate tot ceea ce trebuie curatat din casca. N-am varianta Pro (pe care am de gand s-o iau), dar la C3 e simplu. Nu stiu daca nu cumva o gasesti de probat si la Kronaumoto. Dealeri mai sunt : United Motors (cum bine a zis Luigi), Kampur, Dual Tours si MyMoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 sa traiesti Liviu, C3 pro alba va fi. despre vreun deal mai bun nu cred ca are rost sa ma agit, peste tot e 600 euro o sa-i fac aici review, sper sa fie numai cu bile albe. acum 4 ani am vrut sa-mi iau alt Schubert, R1, care avea niste probleme inacceptabile pentru asa firma. sincer sa fiu am ramas cu gandul ca "niciodata Schubert" de atunci. dar trecand la lucruri serioase acum, imi trebuie un flip-up de calitate si ma uit dupa c3 de la ultimul smaeb, adica anul trecut pe vremea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 sa traiesti Liviu, C3 pro alba va fi. despre vreun deal mai bun nu cred ca are rost sa ma agit, peste tot e 600 euro o sa-i fac aici review, sper sa fie numai cu bile albe. acum 4 ani am vrut sa-mi iau alt Schubert, R1, care avea niste probleme inacceptabile pentru asa firma. sincer sa fiu am ramas cu gandul ca "niciodata Schubert" de atunci. dar trecand la lucruri serioase acum, imi trebuie un flip-up de calitate si ma uit dupa c3 de la ultimul smaeb, adica anul trecut pe vremea asta Salut , ar mai fi Shoei Neotec flip-up (539 euro pe louis) ca tot ai acum Shoei pe cap . Nu stiu de ce ,schubert fac marimi mai ciudate fata de restul , am probat S2 marimea 56-57 M si ma strangea iar 58-59 L imi era putin larga ,ceilalti producatori merg pe variante 57-58 M si 59-60 L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 1, 2013 Admin Share Postat Aprilie 1, 2013 o sa-i fac aici review, sper sa fie numai cu bile albe. Vezi ca o pagina in urma mai este un review la C3Pro.. Zilele trecute, dupa ce am citit peste 150 de review-uri despre toate castile de touring si despre cele flip-up, dupa multe ezitari, datorate pretului, m-am hotarat si mi-am cumparat un Schuberth C3 Pro la exorbitantul pret de 595 euro. dar mi-am zis ca o data la 8 ani sa fac un efort substantial si sa iau ceva de top. Am vrut sa fie flip-up si asa am ajuns la C3 Pro. Ma tenta si C3, cu vreo 100 de euro mai ieftina, ceva mai grea, dar cu probleme la ploaie si la fiabilitatea unor componente, asa cum am citit pe tot felul de forumuri. Casca are culoarea alb lucios, arata foarte bine, vopsea de calitate, interior detasabil, pinlock, ochelari de soare, greutate 1690 plus sau minus 50 gr., a mea am cantarit-o si are 1680 gr. cu pinlock-ul montat. Greutatea la marimea xl este rezonabila, mai ales ca are si ochelari de soare integrati. interiorul este dintr-un material foarte placut la atingere, are sistem de inchidere ratchet, iar sub acesta are 2 limbi care se prind cu scai, astfel ca nu te jeneaza sistemul de prindere. In interior are doua orificii de aerisire care pot fi obturate cand este frig sau libere cand este cald. Sistemul flip-up merge foarte usor, poate fi manevrat in mers cu o singura mana, la fel de usor se rabateaza si in pozitia normala si, de asemenea, se blocheaza foarte usor. Ochelarii de soare se manevreaza usor, si in pozitia inchis cred ca au o pozitie de blocare, cred asta deoarece butonul de la care se actioneaza are o cursa mai grea.Emblemele de pe ea cu sigla firmei, sunt reflectorizante si gulerul din spate are 2 zone reflectorizante. Oricum calitatea la tot ce inseamna casca asta, este una de exceptie, fara sa exagerez. Azi, pe o vreme de cateva grade, am testat-o, m-a prins si ploaia, doar ochelarii de soare nu am putut sa ii folosesc sa imi dau seama cum protejeaza.Ce pot spune, casca este deosebit de silentioasa, nu vajaie, nu patrunde niciun iz de curent in interiorul ei, ploaia se prelinge pe viziera, cu pinlock-ul montat nu se abureste deloc, foarte putin doar pe langa acesta, dar asta cred ca si datorita faptului ca am incercat eu tot felul de combinatii cu aerisirile.Nu am simtit greutatea in cei vreo 100 km facuti azi si una peste alta, prima impresie despre casca este la inaltimea asteptarilor pe care le aveam de la ea. Am incercat si Shoei Neotec (cam la acelasi pret), Multitec, Caberg Duke, Scorpion Exo 900, Nolan N 104 si multe altele, inclusiv Schuberth S2, care este foarte mare ca dimensiune exterioara si alte casti integrale pentru touring, dar in cele din urma m-am hotarat sa o cumpar pe asta.Casca anterioara, pe care o am inca, Shoei Diabolic 3 (XR 1000), este o casca extraordinara, de asemenea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Salut , ar mai fi Shoei Neotec flip-up (539 euro pe louis) ca tot ai acum Shoei pe cap . Nu stiu de ce ,schubert fac marimi mai ciudate fata de restul , am probat S2 marimea 56-57 M si ma strangea iar 58-59 L imi era putin larga ,ceilalti producatori merg pe variante 57-58 M si 59-60 L saptamana trecuta, in Germania, discutam cu un profesionist in casti si sisteme de comunicatii moto si verdictul lui CLAR si fara echivoc Shoei Neotec este peste Schuberth C3. Cel mai solid argument al lui era fiabilitatea. De cand avea job-ul in domeniu (peste 10 ani) in service au revenit cu defecte doar 3 Shoei si Schuberth fara numar. Ai ziceam ca C3 se comporta minunat in mai toate conditiile si ma asigura ca Neotec nu este cu nimc mai prejos. M-am uitat la Neotec, misto si comparabil cu C3 ca si calitate, poate un pic peste. Am C3 de cand a aparut si mi-a placut dar am si reprosuri. Suportul de la ochelarii de soare s-a rupt si ma trezesc cu ochelarii fluturand prin casca ). Pinlok-ul a inceput sa fluture dar e de inteles dupa mai bine de 4 ani. Ceafa descoperita si pe frig e belea. Cel mai prost gandit la C3 este cand deschid aerisirea din barbie fluxul de aer este directionat direct spre sinusurile frontale si nu spre geam pentru dezaburire. Editat Aprilie 1, 2013 de Saracie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 sa traiesti Liviu, C3 pro alba va fi. despre vreun deal mai bun nu cred ca are rost sa ma agit, peste tot e 600 euro o sa-i fac aici review, sper sa fie numai cu bile albe. acum 4 ani am vrut sa-mi iau alt Schubert, R1, care avea niste probleme inacceptabile pentru asa firma. sincer sa fiu am ramas cu gandul ca "niciodata Schubert" de atunci. dar trecand la lucruri serioase acum, imi trebuie un flip-up de calitate si ma uit dupa c3 de la ultimul smaeb, adica anul trecut pe vremea asta Casca am cumparat-o de la Louis din Munchen. Pe FC Moto, am vazut ca sunt la 535 de euro parca, livrarea se face la domiciliu, la fel si plata. Am incercat si Shoei Neotec, dar mie mi-a placut mai mult C3 Pro, Acum ca o fi mai buna si mai fiabila Neotec este posibil, Oricum C3 Pro este putin diferita de C3. Cand am mers cu ea acum vreo 3-4 saptamani cand a fost vremea mai ok, afara erau vreo 6-7 grade, cu pinlock nu s-a aburit deloc. Stiu ca m-am jucat si cu aerisirea de la barbie dar nu imi amintesc sa ma fi deranjat aerul. Cu geaca pe care o am mie nu imi ramane gatul dezvelit, dar eu am motor pe care stau mai drept si probabil si din cauza asta. Nu vreau sa laud casca, dar pana acum mi se pare ok si eu chiar sunt fan de Shoei, imi pare rau ca atunci cand am luat nu se lansase GT Air, dar oricum vroiam un flip up, ca Shoei-ul ce il am este foarte bun. Mie personal la Neotec nu mi-a placut chiar forma aerisirii din barbie si nu mai retin exact, dar parca Neotecul este si mai greu. Si mie mi se pare cam fragil sistemul de prindere al ochelarilor, dar sper sa nu am probleme, sau daca le am sa fie in perioada de garantie.Pana la urma e o chestiune de gusturi si de potrivire pe cap si alesul castii. Eu m-am dus spre C3 Pro pentru ca citisem lucruri bune despre Schuberth C3 si am zis ca cele cateva neajunsuri de pe ea le-au pus la punct pe modelul asta. O sa vad asta dupa ce se termina ploile si vremea urata si mai putem sa ne dam cu motoarele.Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Cu ocazia SMAEB, mi-am cumparat un Schubert S2. Plecasem de acasa sa iau ori S2-ul ori GT Air-ul de la Shoei, pentru touring. Dupa ce am fost dezamagit de singura oferta de GT Air de la Kronau, am luat singurul S2 L alb mat de la United Motors la un pret foarte bun. Ca prime impresii, nu am nimic de reprosat. Calitatea materialelor si a finisajelor e exceptionala, din punctul meu de vedere. O sa revin cu un review mai detaliat, dupa ce apuc sa fac cateva drumuri cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Revino si cu preţul foarte bun eu am ezitat sa întreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Pretul era de 529 de euro si am luat cu ~430 euro , de aia zic ca e bun. Pe fcmoto e 529, pe louis la fel iar la kronau la stand era 2.499 RON (~550 euro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.