Sari la conținut

SCHUBERTH - Discutii Generale


bogdan_st
 Share

Postări Recomandate

Multumesc de informatii, nu sunt dispus sa dau prea multi bani, urmaream sa cumpar una sh pentru pasager, dar pentru 1600 lei una noua, prefer sa o inlocuiesc pe a mea si nu stiam daca renteaza c4 pro in schimbul a c3 pro. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 568
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 47 minute, megamotoreta a spus:

Se poate face vreun reglaj la mandibula saltata pe cap, sa stea fixa, caci uneori cand misc capul in jos imi pica singura pe fata? 

Inseamna ca este mare. Nu are de ce sa cada pe fata. Se misca un pic dar vorbim de poate 0,5-1 cm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, adimotor a spus:

Am avut si C3pro si C4pro, C3pro o casca excelenta pe care am purtat-o de la aparitia ei in 2013 parca, pana anul trecut in 2022, avea ceva probleme cu pinlockul care nu se etanseiza bine si se aburea putin in partea de jos, si a mai trebuit sa ii schimb o data sistemul de culisare a ochelarilor de soare (doar cablul), in rest o casca nemaipomenita. Dupa 8 ani am trecut la C4pro, am luat-o dupa ce am probat-o in magazin circa 10-15 minute, totul a fost in regula.Am inceput sa merg cu ea si dupa circa 1,5-2 ore am constatat ca ma preseaza pe partile laterale ale capului. Clar forma interioara nu mai este ca la C3pro (s-a mai scris asta pe forumuri).Am fost nevoit sa o vand in cele din urma. Dar ce pot sa va spun, este ca din punct de vedere calitativ C4 pro este mult peste C3pro, fara doar si poate, daca ti se potriveste pe forma capului, dar trebuie sa stai cu ea pe cap macar o ora ca sa iti dai seama de asta in mod sigur. Nici pe mine nu ma strangea, era foarte ok, dar cele cateva minute cu ea pe cap nu au fost edificatoare.La ce pierde C4pro fata de C3pro, la greutate, doar C4pro carbon ajunge la greutatea unui C3pro, dar dpv calitativ este net superioara. Pana la urma nu conteaza cele aprox. 300 gr. in plus, chiar mai mult daca ai si comunicator, important este sa ti se potriveasca pe forma capului. Nu cred ca e relevant unde se fabrica (si Adidas, Nike, etc., se fabrica in Asia), calitatea este premium la C4pro, la fel si la C5 (care vine cu mici modificari), pe care de asemenea am probat-o cateva minute, dar mi-a fost teama sa o cumpar ca sa nu patesc ca si cu C4pro. Schuberth Neotec 2 e la acelasi nivel calitativ cu C4pro, mie personal nu imi place unde este amplasat butonul pentru ridicarea mandibulei, pe care trebuie sa apesi si apoi sa tragi de mandibula in sus pentru a o ridica. La C3pro si versiunile ulterioare, doar tragi de buton si ridici mandibula. Am incercat si analizat in magazine toate castile modulare model nou, inclusiv AGV sportmodular, o casca foarte usoara si frumoasa, dar dpv de vedere calitativ este doar la nivelul lui C3pro dupa parerea mea. In cele din urma problema este cat bani esti dispus sa dai pe o casca si daca asta nu e un criteriu, sa iti vina bine pe cap, sa fie confortabila si sa nu vajaie la viteza. Bafta multa.

Ce gât de taur să ai să nu conteze 300g?!? Eu am 2 căști pe care le folosesc uzual, un flip și o integrală, ambele au același sistem de comunicație montat (trec doar unitatea de pe una pe cealaltă), diferență <200 g între ele. Guess what? Integrala, care e mai ușoară, e MULT mai comodă la drum lung în principal datorită greutății!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Silver Arrow a spus:

Inseamna ca este mare. Nu are de ce sa cada pe fata. Se misca un pic dar vorbim de poate 0,5-1 cm

Da,este marime mai mare decat dovleacul meu si trebuie sa-i pun un burete in interior sa o rigidizez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut o casca flip-up Schuberth C3 alba si am folosit-o vreo 6-7 ani. Era silentioasa si toate mecanismele, inclusiv butoanele pentru vizorul de soare si pentru deschidere au functionat fara probleme, pinlock-ul si-a facut bine treaba. Daca ar fi sa critic ceva, ar fi butonul de coborare a vizorului de soare, pentru ca e mai greu de miscat cu manusi. Am vandut-o cand mi-am schimbat si motorul, pentru ca m-am plictisit de ea, desi nu avea vreo problema. Mi-am dat seama insa ca o foloseam extrem de rar cu partea din fata deschisa.

 

Urmatoarea casca m-am hotarat sa o iau fara deschidere,  am gasit o oferta buna la un Schuberth S2, integral, pe care il am acum. Se comporta la fel de bine ca prima, dar o port rar pentru ca am mai luat si un Shoei pe care il folosesc prin oras.

20190616_191611 (2).jpg

Editat de KNO3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Exista vreun magazin in Bucuresti sau imprejurimi (in afara de United) care sa vanda si sa stie sa monteze un pinlock de Schuberth?

 

Ma refer la montaj corect pe viziera cu etanseizare corespunzatoare, altfel se abureste intre geamuri si este un adevarat pericol pe ploaie.

Editat de yglos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista vreo stiinta secreta care sa asigure montarea perfecta a pinlockului. Pana nu il testezi la drum in conditii de umezeala nu prea ai cum sa stii daca este sau nu perfect etans. Doar daca este vorba de o montare total gresita sau un defect, caz pe care il poti verifica cu un colt de hartie incercand sa vezi daca intra intre viziera/garnitura pinlockului.

Il poti monta singur foarte simplu, verifici vizual daca garnitura face contact cu viziera de jur imprejur, testezi la drum, daca se abureste in vreo zona dai jos viziera, o cracanezi putin si reasezi pinlockul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, yglos a spus:

Ma refer la montaj corect pe viziera cu etanseizare corespunzatoare, altfel se abureste intre geamuri si este un adevarat pericol pe ploaie.

Montajul nu e complicat...Reglajul se poate face si din pini (care se invart si devin mai subtiri sau mai grosi, depinde ce ai nevoie).

Trebuie avut grija ca garnitura sa faca contact pe toata suprafata.

 

Oricum, chiar in caz de montaj perfect, tot se poate aburi (cand afara e mai frig, umezeala, ploaie, etc....mai ales cand stai pe loc sau la viteze f.mici).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e garnitura la C3 Basic pentru pinlock. A venit cumva lipit cu ceva solutie speciala dar dupa 4 ani s-a dus lipitura si degeaba am mai incercat eu sa o repar ca tot se abureste intre geamuri. 

 

Din cauza asta am intrebat de un magazin care sa vanda si sa stie sa monteze cu acea pasta speciala pinlock de Schuberth.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la garnitura aceea siliconica pe care toate pinlockurile o au (mai putin cele universale care se lipesc pe interior si nu se prind in pini).

Cu timpul garnitura (siliconul) se intareste si nu mai izoleaza, orice i-ai face... si singura solutie ramane schimbatul pinlockului.

 

Nu ai nevoie de nici o pasta speciala.

Am avut C3, C3 basic, C3 Pro, C4, C4 Pro, SR1 si S2.

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Șnurul ala din silicon de pe pinlock vine din fabrică, nu se lipește nimic în plus. 

Acum 5 ore, Leon a spus:

Oricum, chiar in caz de montaj perfect, tot se poate aburi (cand afara e mai frig, umezeala, ploaie, etc....mai ales cand stai pe loc sau la viteze f.mici).

Confirm! 

Am un X lite 1005 la care se insinuează condens în interior atunci când e iarnă, chiar dacă este etanș pe garnitură. 

Trebuie să o deschid puțin la intervale regulate, intră curent, dispare și tot așa. 

Dar atunci când este iarnă și frig. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.05.2023 la 13:50, Leon a spus:

Ma refeream la garnitura aceea siliconica pe care toate pinlockurile o au (mai putin cele universale care se lipesc pe interior si nu se prind in pini).

Cu timpul garnitura (siliconul) se intareste si nu mai izoleaza, orice i-ai face... si singura solutie ramane schimbatul pinlockului.

 

Nu ai nevoie de nici o pasta speciala.

Am avut C3, C3 basic, C3 Pro, C4, C4 Pro, SR1 si S2.

 

Asa este colegul. Am inlocuit pinlock si sper sa tina cel putin 2-3 ani cel nou. Se pare ca cele aftermarket nu mai tin la fel ca cel de fabrica pentru ca le fac special asa.

 

La urmatoarea dezlipire probabil o sa schimb si viziera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.07.2022 la 11:11, ENEOS a spus:

Ce gât de taur să ai să nu conteze 300g?!? Eu am 2 căști pe care le folosesc uzual, un flip și o integrală, ambele au același sistem de comunicație montat (trec doar unitatea de pe una pe cealaltă), diferență <200 g între ele. Guess what? Integrala, care e mai ușoară, e MULT mai comodă la drum lung în principal datorită greutății!

Eu am făcut "prostia" ca acum vreo 14 ani să-mi iau un Uvex Enduro Carbon, de 1200 de grame și am tot încercat să-l schimb cu altceva. Am luat înclusiv un Schuberth E1, care se duce la 1700+ grame. E mișto ea, mai ales iarna, dar parcă am o căramidă pe cap. Și nu-s genul plăpând, chiar din contră, însă gramele alea chiar se simt. 

 

Apropo' de pinlock și reglajul lui din pinii ăia care sunt excentrici, toate-s bune și frumoase atunci imediat. Doar că, eu mergând în tot felul de condiții, mai ales de off-road la greu, marea problemă suvine odată cu diferența de temperatură. Iarna și la frig pinlockul stă mai lipit de vizieră, însă pe căldură mare, el "rămâne mic". Intră praf la greu între el și vizieră și acționează precum un șmirghel... La Schuberth sunt gândite prost locurile pinilor, pinlockul se lasă din greutate în zona nasului, pinii nu-l țin pe pozitie. Mai pui și faptul că este destul de lung, viziera fiind destul de panoramică și îți dai seama că la pârghia aia n-are cum să rămână pe poziție... Eu nu mai folosesc pinlock, e foarte stresant dacă se aburește între el și vizieră. Cu greu dispare "ceața" d-acolo chiar și daca deschizi amplu viziera. Prefer să întredeschid foarte puțin fără pinlock și în 2 secunde se dezaburește. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
La 07.07.2022 la 11:11, ENEOS a spus:

Ce gât de taur să ai să nu conteze 300g?!? Eu am 2 căști pe care le folosesc uzual, un flip și o integrală, ambele au același sistem de comunicație montat (trec doar unitatea de pe una pe cealaltă), diferență <200 g între ele. Guess what? Integrala, care e mai ușoară, e MULT mai comodă la drum lung în principal datorită greutății!

Pe mine Schuberth m-a pierdut de client, cand am vazut cat de grea e C4 Pro (daca tin bine minte: 1850 grame, marimea XL). Daca ii mai pui si sistem de comunicatie sari bine de 2 kile.

Cele de carbon tot au cam 1700 grame, exact cat aveau C3 inainte (non-carbon).

 

Cu timpul, am inceput sa apreciez castile usoare. Am cam renuntat la flip-up si folosesc integralele...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...