Sari la conținut

SCHUBERTH - Discutii Generale


bogdan_st
 Share

Postări Recomandate

Stiati ca daca mergi pe websit-ul lor si te inregistrezi pt garantia de 5 ani, exista o clauza unde Schuberth iti inlocuieste casca cu una noua in urma unui accident la doar o treime din pretul la care ai achizitionat-o?

 

The end customer agrees to share the costs with an excess amounting to 1/3 (one third) of the purchase price, based on SCHUBERTH recommended price applicable in the year of the accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 575
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiati ca daca mergi pe websit-ul lor si te inregistrezi pt garantia de 5 ani, exista o clauza unde Schuberth iti inlocuieste casca cu una noua in urma unui accident la doar o treime din pretul la care ai achizitionat-o?

 

The end customer agrees to share the costs with an excess amounting to 1/3 (one third) of the purchase price, based on SCHUBERTH recommended price applicable in the year of the accident.

 

Poti sa dai un link? Sunt curios daca ma incadrez la "accident" :P. Parca o treime din cost as plati, pentru "peace of mind".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am "botezat" C3-ul achizitionat acum cateva zile. Cazatura a fost relativ light (de pe șa, like a retard) si doar s-a zgariat putin, la un full face nu m-as complica, dar ma gandesc ca flipup-urile s-ar putea sa fie mai fragile.

nu are nimic casca.

atata vreme cat sistemul de inchidere functioneaza... este ok.

am eu o gluma proasta... cu orice casca omologata capacul la cosciug va fi deschis, daca accidentul va fi de natura sa omoare riderul.

casca "duce" mult mai mult decat capetele noastre. casca te poate salva, dar nu este obligatoriu sa o faca.

un flip de categoria c3-ului, cu mandibula inchisa este o casca extrem de sigura.

de la o cazatura de pe sa este extrem de putin probabil sa fi patit ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul Schubert era de asteptat. Pacat ca nu asigura verificarea, ca alte branduri:

 

...

 

Pe scurt: noi nu ne asumam nimic. Mai baga o fisa sau du-te draq.

Sau pe scurt, fata de alte branduri, ei poate sunt sinceri si spun din start ca altceva decat sa se uite la ea si observe pur vizual daca e crapata sau nu nu au ce sa faca :)

Si dude, sunt unii care se chinuie cu barosul sa crape o casca de 2 lei si tu iti faci griji pt un c3 cazut de pe sha ? Come'on!

De crapat iti dau eu in scris ca nu s-a crapat. Iar in cazul unui accident, casca se schimba pt ca la impact presezi cu capul polistirenul din interior si, logic, acesta nu va mai avea atunci posibilitatea in viitor de a prelua si disipa energia unui soc in acea zona. Dar asta nu este cazul la o chicare de pe sha.

Peace

 

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

sa-mi transmiti si mie te rog parerea despre cum se comporta pe cbf dupa ce-o incerci sau achizitionezi, ca si pe mine ma batea gandul la schuberth dar varianta s2 simpla, sport ma gandesc ca este mai mult pt pozitie mai aplecata, nu stiu..

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Da, eu i-am aruncat de pe viziera veche, crezand ca vin impreuna cu pinlock-ul nou, dar nu este asa, pinii vin cu viziera.

Da-mi PM cu adresa ta, numele complet si numarul de telefon.

Maine va ajunge la tine setul de pini prin curier TNT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ce parere aveti, sa nu fac vreo prostie, sa schimb gt-air-ul pe schubert s2 ?

Moto din profil, parbriz stock momentan, cagula port mereu.

 

Care ar fi motivul pt care ai face asta ? Ce anume te nemultumeste la GT ?

 

GT e mai touring, S2 mai sport. Cu avantajele/dezavntajele de riguare. In plus, s2, ca multe altele de la schuberth, mi se pare ca are o "carcasa" ff mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este super ok casca, nimic de zis, dar parbrizul pe care-l am acum imi trimite turbulente fix in ea si face ceva zgomot, asta cu cagula.

Pentru anul asta am zis sa incerc cu dopuri de spuma in urechi si cred ca rezolv deranjul, dar totusi ma gandeam ca "nemtoaica" o fi si mai buna decat "japoneza", gen schuberth - the master of the silence.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nain, cum ar zice nemtoaica :D Daca cu GT ai zgomot, cu S2 o sa ai si mai mult zgomot.

Pune-ti alt parbriz sau pune o extensie la cel actual a.i. sa scapi sau sa redirectionezi curentul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A aparut schubert C4, dar nu prea am inteles ce are in plus fata de c3 pro. Am sesizat doar ca nu se mai potriveste comunicatorul dedicat pt C3 pro si pe C4. Pe undeva e normal, dar asa daca faci upgrade-ul la C4 trebuie sa iti iei si alt comunicator. Dar cel mai mult imi place noul bmw system 7 pentru ca mandibula este detasabila. Sa vedem cand apar si la vanzare si niste review-uri cum se comporta fata de C3 pro/6 evo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...