vgv21 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Am avut pe masina balasturi slim de 55W cu becuri H7, nicio problema. Le-am pus pe moto cu becuri H1, respectiv H3 de 35W (sh dar de pe masini diferite). Problema este ca de multe ori nu se aprind din prima, dau un blit scurt si se sting. Nu conteaza ca e frig/cald, e motorul rece/cald, e bateria goala/plina, etc. Am pus ca la carte conectori noi, sertizati frumos, am desfacut si curatat switchurile motocicletei desi erau ca noi. Sa zic totusi ca daca butonez de 2-3 ori se cam aprind din prima pe urma. Care ar fi problema? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Am avut pe masina balasturi slim de 55W cu becuri H7, nicio problema. Le-am pus pe moto cu becuri H1, respectiv H3 de 35W (sh dar de pe masini diferite). Problema este ca de multe ori nu se aprind din prima, dau un blit scurt si se sting. Nu conteaza ca e frig/cald, e motorul rece/cald, e bateria goala/plina, etc. Am pus ca la carte conectori noi, sertizati frumos, am desfacut si curatat switchurile motocicletei desi erau ca noi. Sa zic totusi ca daca butonez de 2-3 ori se cam aprind din prima pe urma. Care ar fi problema? Merci! Balastul. Asa fac in general cand e balastul pe duca sau nu e curent suficient ca sa poata porni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Am avut pe masina balasturi slim de 55W cu becuri H7, nicio problema. Le-am pus pe moto cu becuri H1, respectiv H3 de 35W (sh dar de pe masini diferite). Problema este ca de multe ori nu se aprind din prima, dau un blit scurt si se sting. Nu conteaza ca e frig/cald, e motorul rece/cald, e bateria goala/plina, etc. Am pus ca la carte conectori noi, sertizati frumos, am desfacut si curatat switchurile motocicletei desi erau ca noi. Sa zic totusi ca daca butonez de 2-3 ori se cam aprind din prima pe urma. Care ar fi problema? Merci! ce ma bucur! sigur ai xenoane pe oglinzi de bec normal! sincer sa fiu sper sa iti ia fo0c toata troaca inainte sa mai orbesti degeaba pe careva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vgv21 Postat Mai 8, 2011 Autor Share Postat Mai 8, 2011 @ Bogdis: mda, confirmi ce mi-a mai spus cineva, se pare ca am nevoie de alte balasturi care consuma mai putin la pornire... Merci! @ fesu': ai in imagine demonstratia ca esti frustrat, rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 poate becurile de xenon sunt consumate au si ele o durata de viata,ele au ca o biluta inauntru transparenta si cand se umple biluta respectiva se face gri spre negru ,inceraca cu alt bec daca ai de unde sa iei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Frustrat rau baiatul asta fesu` cred ca nu si-a baut lapticul de dimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Frustrat rau baiatul asta fesu` cred ca nu si-a baut lapticul de dimi hmmmm pe undeva are dreptate fesu. tot mai multi cretini pe sosele cu xenoane puse in faruri normale si nereglate. sint un pericol public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 nu e frumos cum abordeaza situatia ,aduce prea multe jigniri utilizatorilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Au pus niste baieti "talentati" de la o firma din buc (ne important care, ca nu are legatura cu motociclismul) xenon pe scuter Peugeot si s-a innegrit farul de nu mai vedeai in el (s-a innegrit sticla pe interior) In schimb am citit o stie mai de mult despre o motocicleta ... parca R1 sau asa ceva, stiu ca era de 1000cc, care avea xenon instalat "prost" si de la temperatura a luat foc in mers, motociclistul a oprit si a "sarit" de pe ea, iar motocicleta a ars la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Au pus niste baieti "talentati" de la o firma din buc (ne important care, ca nu are legatura cu motociclismul) xenon pe scuter Peugeot si s-a innegrit farul de nu mai vedeai in el (s-a innegrit sticla pe interior) In schimb am citit o stie mai de mult despre o motocicleta ... parca R1 sau asa ceva, stiu ca era de 1000cc, care avea xenon instalat "prost" si de la temperatura a luat foc in mers, motociclistul a oprit si a "sarit" de pe ea, iar motocicleta a ars la maxim baga un link ceva sa citim si noi! xenonu' "face mai putina caldura" decit halogenul.o fi luat foc de la un montaj defectuos nu de la caldura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 tot timpul cand am avut probleme cu becurile xenon ,am verificat in primul rand siguranta aceea de pe instalatie si dupa ,cu alt bec ,am prieten care pune instalatii xenon si a spus ca sunt foarte rare cazurile sa se strice droserul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 nu e frumos cum abordeaza situatia ,aduce prea multe jigniri utilizatorilor Lasa-l ca are dreptate. Xenon-ul daca ti-l pui fara lupa, ti-l pui la nesimtire si stii asta. Vei vedea mai bine dar vei deranja, chiar si cu el reglat. Eu cand sunt obosit sau pe ploaie injur orice xenon. In rest nu me deranjaza decat daca sunt reglate aiurea (caz in care zici ca te-a lovit laseru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Și uite așa apar legendele...lupele au fost introduse ptr reducerea secțiunii frontale a grupului optic, în scopuri aerodinamice...ptr cine mai rupe ceva optică, ptr o reflexie a energiei luminoase e nevoie de o anumită suprafaț[ reflectantă: la farul cu lupă este alungită în axul optic, pentru "paralelizarea" snopului este nevoie de o lupă convergentă. Imperfecțiunile de centrare a filamentului becului (în cest caz a balonului de descărecare în gaz) duc la dispersii ale snopului luminos. Dacă la o sărăcie de bec nu deranjează, la xenon sunt obligatorii ajustări. Ceea ce deranjează este intensitatea luminoasă foarte mare la xenon, care dacă mai vine și cu o reglare ROMĂNEASCĂ a farurilor (las-o bă, că merge așa...), totul este Dar de aici până la ...ai xenon pe far normal, esti "figlio di puttana" ...haida jet! Editat Mai 9, 2011 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Ceea ce deranjează este intensitatea luminoasă foarte mare la xenon, care dacă mai vine și cu o reglare ROMĂNEASCĂ a farurilor (las-o bă, că merge așa...), totul este Dar de aici până la ...ai xenon pe far normal, esti "figlio di puttana" ...haida jet! Nu prea. Ceea ce deranjaza e dispersia luminoasa neregulata (glare) si in special reflexiile pe apa ale luminii de insitate mare si temperatura inalta (albastu si galben nu sunt reflectate la fel pe apa!). Nu te face nimeni fiu de c*rva daca ai xenon. Te cam faci singur. E ca faza cu tobele goale: nu dai doi bani pe ceilalti pe care ii deranjezi cu galagia sau lumina care bate prost (ai remarcat vreodata la o enduroaica mare cum se 'ridica' usor fascicolul luminos pe accelerare puternica? te-ai gandit cum orbesti in momentul acela pe oricine vine de pe contrasens?). Haida jetu tau nu e tocmai elegant spus, dar fie. Treaba ta. Oricum e clar ca nu iti pasa de ceilalti, altfel te gandeai de doua ori inainte de modificarile astea. Am avut xenon. Am fost injurat. Mi-am asumat asta. De ce? De frica. Editat Mai 9, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 ....mi-am pierdut ceva timp pentru reglarea xenonului în faruri, noaptea-n garaj, cu farurile în mână, până la obținerea unui rezultat de bun simț. ...înălțimea farurilor mele nu o depășește pe cea a celor de Rabă-Transporter ...snopul meu, la 20m nu intră pe luneta celui din față ...snopul meu luminos n-are "glare" peste linia de "tăiere" ...4300K ...jet-ul era ptr opinii de genul "crăpați-ar" PS. inclusiv mersul pe motor este receptat de unii drept un afront la cotidianul lor...eu o fac cu bun simț! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 9, 2011 Admin Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Ca-n viata..pareri si pareri..daca-i spun cuiva ceva zice ca am interes, daca-l chem sa vada pe viu zice ca n-are timp.. Editat Mai 9, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Ca-n viata..pareri si pareri..daca-i spun cuiva ceva zice ca am interes, daca-l chem sa vada pe viu zice ca n-are timp.. ati primit becuri ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 nu vreau sa jignesc pe nimeni dar eu sincer nu am primit deloc blit-uri cu xenon...nu deranjeaza pe nimeni atunci cand e reglat...si apropo, aia cu daciile ale caror faruri sunt ca dracu, tot ma 'lovesc' cu 'laserul' de chiorasc instantaneu...pana si astia cu loganuri regleaza farurile sa vada ei mai bine, ce ii intereseaza de altii...eu zic ca adevarul e undeva pe la jumate, si ca un far care este reglat cum trebuie nu deranjeaza cu mult peste in comparatie cu unul cu bec halogen...dar nah, imi schimb xenon-ul si revin la halogen, dar il ridic mai sus ca sa vad si eu ceva noaptea, e bine asa?! nu am nimic personal cu nimeni, dar sunt multi frustrati in romania, extrem de multi! si culmea, frustrarile astea sunt de parca in romania numai problema aceasta ar exista. succes-uri va deoresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Nu cred ca i vorba de frustrare aici. E o lipsa de bun simt, de cultura, de respect. De bani, pt ca is putini cei care isi regleaza xenonul cu ajutorul unor oameni care stiu ce fac. E lipsa de civilizatie, intr-un cuvant. Pe de alta parte, si eu mi as pune xenon, insa m-as asigura sa nu bata n... garduri. Decat sa nu observ o groapa sau sa nu ma observe o masina, mai bine asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Tocmai mi-am montat si eu zilele astea xenon de 6000, nu stiu daca era necesar, in schimb nu imi pare rau din cateva motive, si anume ... se mai intampla sa fac drumuri lungi noaptea si e bine sa vezi bine, sunt mai vizibil in trafic atat ziua cat si noaptea si, m-am cam saturat de toti cretinii care au farurile reglate de-aiurea, macar sa il pot atentiona cum se cuvine ... Stie cineva de ce palpaie lumina, nu foarte tare cat sa fie deranjant, in mers nu se vede, dar pe loc daca te uiti atent se vede. Am inteles de la un amic care a mai montat ca la auto nu se intampla la fel, ma gandesc sa nu faca asa din cauza incarcarii si a faptului ca spre deosebire de auto, bateria de la motoare are un amperaj mult mai mic. Am incercat acelasi bec pe alte drosere, pe unul aceeasi marca face la fel(deci e clar ca droserul e bun si ca asa face el din constructie), pe altul de alta marca nu mai face asa :-?? oare daca ii pun un condensator scap de problema(varianta simpla), sau sa incerc cu un circuit de stabilizare a curentului (varianta mai complicata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 sau il lasi asa ca la relanti oricum prea putine motoare (care au alternatoare mari, de obicei clasice, cu excitatie) incarca "cum trebuie" si te asiguri cu distantiere ca nu imprastie lumina mai aiurea decat o face oricum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2011 Admin Share Postat Mai 10, 2011 @thunderbyte; Palpaie din cauza droserului(balastului). Sunt unele mai ieftine, dar care sunt instabile, schimba droserul si scapi de problema. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 @thunderbyte; Palpaie din cauza droserului(balastului). Sunt unele mai ieftine, dar care sunt instabile, schimba droserul si scapi de problema. Numai bine. intai sa incerce cu un bec nou ,daca becul e consumat asa face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 intai sa incerce cu un bec nou ,daca becul e consumat asa face. Am scris mai sus ca am inercat cu un droser de alta marca si ca nu mai face, cu unul aceeasi marca ca cel care il am eu pe motor tot asa face, e clar ca asa e el, intrebarea era cum pot rezolva problema (daca stie cineva) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.