buzoianu Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Te rog sa respecti o parere, vorbeste frumos si civilizat atata timp cat nici macar nu ne cunoastem, crezi ce vrei, eu nu stiu cum lucreaza Twin MAx, eu vorbeam de niste sincronizatoare care vin din Austria si cel de 4 cilindri (varf de gama la ei) este in jur de 890 Euro. Am vazut respectiva scula la lucru intr-un servis mare si de aia povestesc. In al doilea rand eu nu vand asa ceva si de aia nu am nici un interes sa promovez o scula sau alta. Pur si simplu era o parere avand in vedere ca am avut sincro cu ace iar acum folosesc un Carbtune. Cele artizanale pot da erori, citeste mai mult pe forum-uri. Conteaza foarte mult densitatea lichidului/lor, grosimea si elasticitatea furtunelor samd.... Unele moto chiar fac vacuum destul de puternic. Asa ca asta e parerea mea, nu cred ca deranjeaza pe nimeni, si fiecare e liber sa o considere cum vrea, buna, rea eronata. Dar a vorbi asa despre un om pe care nu il cunosti nu e chiar fair play. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Da' ce am zis dom'le? Waaaa, tare sensibili mai sinteti, cum contrazice cineva o idee (total ne-argumentata), va suparati de parca v-ar fi zis c-o aveti mica God... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 inteleg ca ai service si nu poti sa le sincronizezi clientilor carburatoarele cu furtunul cu ulei, ca da prost la imagine, dar incearca o data sa vezi cum e cu furtunul ; asculta motorul; apoi sincronizeaza din nou cu scula de inalta precizie; asculta din nou motorul; ii exact acelasi lucru! numai ca muult mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Iaca, iti zic eu care-s problemele sincronizatorului cu furtun: - se poate strangula furtunul -> se rezolva daca folosesti un furtun cu pereti grosi si insertii sau un tub rigid pentru partea de jos in forma de U care contine lichidul - lichidul poate face bule -> uleiul 10W40 NU face - diferente mari de lungime intre cele 2 ramuri -> tai tubul cu atentie - lichidul adera pe peretii tubului si pelicula ramasa poate compromite masurarea pe masura ce se scurge -> daca astepti sa se scurga si reiei masuratoarea dupa ce ai ajustat surubul incit carburile sa se apropie de echilibru s-a rezolvat Atit. Altele nu mai stiu. Concluzie: in regim de uz casnic nu are sens sa cumperi Carbtune. Daca ai service da, altfel NU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Cele artizanale pot da erori, citeste mai mult pe forum-uri. Conteaza foarte mult densitatea lichidului/lor, grosimea si elasticitatea furtunelor samd.... Unele moto chiar fac vacuum destul de puternic. Am incercat artizanal, m-a tras ulei aproape pana in motor, am blocat repede furtun cand am vazut ca sa urca pana la ghidon. La motoare la care nu au depresiune prea mare, si pot fi aplicata methoda, oricum as folosi decat o singura sticla ca sursa de ulei, si toate furtune trebuie sa fi neaparat la fel. Nu o sa vezi exact cat e vacuum, dar cel mai important o sa vezi: desincronizarea. Daca la fiecare furtun arata aceasi nivel, atunci e ok. Eu o sa fac un experiment cu o debitmetru de la un Opel, lucreaza pe vacuum, si arate un voltaj in functie de depresiune. Dar nu am decat un exemplar, asa ca nu pot sa vad la toate carburatoare odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Am incercat artizanal, m-a tras ulei aproape pana in motor, am blocat repede furtun cand am vazut ca sa urca pana la ghidon.La motoare la care nu au depresiune prea mare, si pot fi aplicata methoda, oricum as folosi decat o singura sticla ca sursa de ulei, si toate furtune trebuie sa fi neaparat la fel. Nu o sa vezi exact cat e vacuum, dar cel mai important o sa vezi: desincronizarea. Daca la fiecare furtun arata aceasi nivel, atunci e ok. Eu o sa fac un experiment cu o debitmetru de la un Opel, lucreaza pe vacuum, si arate un voltaj in functie de depresiune. Dar nu am decat un exemplar, asa ca nu pot sa vad la toate carburatoare odata. Si hai s-o luam asa: oare crapa un motor pe benzina 4T daca trage 1ml de ulei in motor? Cum zicem, e o problema daca diferenta de depresiune e mare trebuie reglat putin cite putin. Debitmetrul ala nu se stie ce interval de lucru are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Si hai s-o luam asa: oare crapa un motor pe benzina 4T daca trage 1ml de ulei in motor? Cum zicem, e o problema daca diferenta de depresiune e mare trebuie reglat putin cite putin.Debitmetrul ala nu se stie ce interval de lucru are. Nu o sa crapa de la o picatura, dar s-a urcat cam repede si cel putin ar fi fost destul pentru a a coperi parca cu o patura de fum. Asa ca am oprit experiment. Interval de lucru - recunosc ca nu stiu, dar e pentru motor 4T de masina. Poate e bun de ceva. Am ales de fapt numele debitmetru nu foarte bine, e un MAF. O sa da el o tensuine intre 0 si 5 volti in functie de vacuum. Si asa il tin nefolosit pe balcon de la un alt proiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) La varianta cu sticlele am renuntat destul de repede din cauza problemelor generate de robinete. "Bulbuceala" a fost cauza secundara. Atita vreme cit nu ai niste robinete "stabile" nu ai cum sa faci treaba ca lumea. Metoda are potential dar nu am avut unde sa gasesc acele robinete. Ai dreptate si legat de diametrul tubului, dar iar nu am avut de un' sa iau. PS: ba tot ce e scris in semnatura e corect. Sau te referi la treaba cu "women"? Exact la varianta cu sticle m-am gandit si eu, in forma prezentata de tine, dar nu cu apa ci cu ulei. In felul asta scapi de probleme daca vreun cilindru suge accidental lichid. Si in functie de cat aer lasi in sticle o sa ai masuratoarea mai sensibila sau nu. Stiu si varianta de care zicea stress si aia e beton, dar, exact cum zici, e greu sa treci 2 furtune prin acelasi dop si greu sa gasesti sticle cu dop de cauciuc asa lat... sticlele de lapte de pe vremea lui ceasca ar fi fost bune cu dop de damigeana... Totusi varianta cu cu furtunul o sa o incerc si eu, m-am saturat de sincronizari dupa ureche, si cum am doar 2 cil o sa fie super OK. Doar ca imi lipseste o panarama de stutz la cil din fata.... Editat August 31, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Exact la varianta cu sticle m-am gandit si eu, in forma prezentata de tine, dar nu cu apa ci cu ulei. In felul asta scapi de probleme daca vreun cilindru suge accidental lichid. Si in functie de cat aer lasi in sticle o sa ai masuratoarea mai sensibila sau nu. Stiu si varianta de care zicea stress si aia e beton, dar, exact cum zici, e greu sa treci 2 furtune prin acelasi dop si greu sa gasesti sticle cu dop de cauciuc asa lat... sticlele de lapte de pe vremea lui ceasca ar fi fost bune cu dop de damigeana... Totusi varianta cu cu furtunul o sa o incerc si eu, m-am saturat de sincronizari dupa ureche, si cum am doar 2 cil o sa fie super OK. Doar ca imi lipseste o panarama de stutz la cil din fata.... Parerea mea e ca sincronizarea dupa ureche e poveste de adormit copii. Sa nimeresti pozitia corecta mi se pare noroc si nimic altceva, avind in vedere cit conteaza o rotire infima a surubului de sincronizare. Bine, mai exista metoda corleone care urmeaza direct dupa metoda Chuck Norris (se sperie carburatoarele si se sincronizeaza singure), dar deja acolo vorbim de lucruri profi. La metoda cu sticlele eu zic sa renunti din start, de ce sa nu mergi pe ceva testat? Sticlele trebuie etalonate, tubul nu. Si mai ales la motor in 2 cilindri e si mai potrivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) Bine, mai exista metoda corleone care urmeaza direct dupa metoda Chuck Norris (se sperie carburatoarele si se sincronizeaza singure), dar deja acolo vorbim de lucruri profi. Lucrurile profi vin dupa ceva ani de profesionalizare. Am la reparat acum un Burgman de 250, i-a scapat o supapa de admisie in capul pistonului si a facut chiulasa muci. Avand in vedere ca o sa-i schimb setul motor si chiulasa ma gandeam sa vii sa speli piesele ca sa mai inveti si tu cate ceva despre motoare. Dupa ce terminam poate imi sincronizezi si mie carburatia cu sculele astea ale tale Mesaj completat Totusi varianta cu cu furtunul o sa o incerc si eu, m-am saturat de sincronizari dupa ureche, si cum am doar 2 cil o sa fie super OK. Doar ca imi lipseste o panarama de stutz la cil din fata.... Acum ca te-ai insurat ( Casa de piatra! ) nu mai faci tu nimic, nici la ureche nici cu sincronizator. Mobra va trece in planul secund, va deveni un obiect periculos si nedorit . Frumoasa insuratoarea la Praga. Editat August 31, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Lucrurile profi vin dupa ceva ani de profesionalizare. Am la reparat acum un Burgman de 250, i-a scapat o supapa de admisie in capul pistonului si a facut chiulasa muci. Avand in vedere ca o sa-i schimb setul motor si chiulasa ma gandeam sa vii sa speli piesele ca sa mai inveti si tu cate ceva despre motoare. Dupa ce terminam poate imi sincronizezi si mie carburatia cu sculele astea ale tale da-mi voie sa te ating... mare guru al chiulaselor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Salut, cum se poate sincroniza un carburator la un WR 250ccm? Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Salut,cum se poate sincroniza un carburator la un WR 250ccm? Africanu nu cunosc motorul, dar daca are un singur carburator, mai faci rost de inca un motor ca si asta si le sincronizezi impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 da-mi voie sa te ating... mare guru al chiulaselor... Mai intai faci o plecaciune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Acum ca te-ai insurat ( Casa de piatra! ) nu mai faci tu nimic, nici la ureche nici cu sincronizator. Mobra va trece in planul secund, va deveni un obiect periculos si nedorit . Frumoasa insuratoarea la Praga. Multumesc mult, faza cu motocicleta nu tine, chiar daca in continuare facem vreo 6 copii. Multumesc mult draga.... lznicu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Multumesc mult draga.... lznicu.... Moi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Mai intai faci o plecaciune. inchide ca te sun eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 (editat) inchide ca te sun eu Ti-au dat astia la cosmote minute? Editat Septembrie 5, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 http://obairlann.net/reaper/motorcycle/manometer.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Cu ceva timp in urma am avut probleme cu alimentarea la motor din cauza faptului ca a intrat mizerie in carburatoare! Am uitat robinetul pe rezerva ...si de atunci au cam inceput unele probleme ! problemele s-au rezolvat dupa ce am curatat mizeria... dar am observat ca pe toba stanga ies gaze reci...si toba se incalzeste mai greu! de la ce poate sa fie...? mentionez ca este un gpz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 amestec incorect sau carburatie nesincronizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sally01 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) http://obairlann.net/reaper/motorcycle/manometer.html am avut si eu aceiasi problema,am mers la un atelier cu motoru la vopsit si la lipit carenele cu fibra si acolo tipu respectiv a observat lucru asta si a pus un tester pe ea cu mercur si cu ceasuri,a montat o bujie transparenta observand concentratia de benzina oxigen,etc si de atunci motoru merge rotund porneste bine si nici nu mai consuma Editat Martie 3, 2010 de Belbody reclama de 2 lei mascata eu le-am sters si pe restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 am avut si eu aceiasi problema,am mers la un atelier cu motoru la vopsit si la lipit carenele cu fibra si acolo tipu respectiv a observat lucru asta si a pus un tester pe ea cu mercur si cu ceasuri,a montat o bujie transparenta observand concentratia de benzina oxigen,etc side atunci motoru merge rotund porneste bine si nici nu mai consuma ce service? vreau sa imi duc si eu motorul daca zici ca il face sa nu mai consume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sally01 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) am avut si eu aceiasi problema,am mers la un atelier cu motoru la vopsit si la lipit carenele cu fibra si acolo tipu respectiv a observat lucru asta si a pus un tester pe ea cu mercur si cu ceasuri,a montat o bujie transparenta observand concentratia de benzina oxigen,etc side atunci motoru merge rotund porneste bine si nici nu mai consuma uite nr de tel .0766801145 , ,si vb direct cu el Editat Martie 3, 2010 de sally01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 ...a montat o bujie transparenta observand concentratia de benzina oxigen... Sal, poti face o descriere mai precisa a "oservatiei"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.