Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 934
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@undacover-spune mai multe, unde l-ai platit, de unde il ridic, etc...

 

1. mail la morgan@carbtune.com cu confirmarea produselor si pretului total.

2. plata prin paypal la morgan@carbtune.com.

3. mail iar cu mesajul ca ai efectuat plata.

3. in 7 zile vine prin posta un colet. E din UE deci nu platesti nici o vama nimic.

 

Faza cu combinatia mai multi la un carbtune mi se pare cam aiurea.

La cine o sa stea echipamentul ?

Daca se strica la unul (scapat pe jos, un furtunas ciupit sau cine stie ce altceva) ?

Ce garantie ai ca o sa il primesti mereu cand ai nevoie de el si ca nu se pierde pe parcurs ?

Daca cel la care este depozitat abuzeaza de el si sinconizeaza la oricine pe un suc ?

 

Costa mai putin decat un kit de lant sau un cauciuc nou nout. Nu cred ca este chiar asa mare efortul sa isi cumpere fiecare cate unul.

Editat de undacover
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@undacover-spune mai multe, unde l-ai platit, de unde il ridic, etc...

salutarevad ca esti posesor de gsxf si destul de priceput ti-as fi recunoscator daca mai ajuta si pe mine in micile probleme ale babei mele. iustinian_1st e id. meu sper sa ne auzim curand , o zi faina fara gropi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@undacover-spune mai multe, unde l-ai platit, de unde il ridic, etc...

link

acesta este pe ebay acum si costa cam 79,95$ produsul si transportul 32,50 ar mai fi vama si tva

daca vreti va aduc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

link

acesta este pe ebay acum si costa cam 79,95$ produsul si transportul 32,50 ar mai fi vama si tva

daca vreti va aduc

 

Oare merita sa dai 160-170$ pe unealta respectiva cand poti sa iei carbtun-ul cu vreo 100-110$ ?

 

Mesaj completat

De asemenea daca il vrea cineva si nu poate sa il comande / plateasca direct pot sa il ajut eu sa il primeasca direct acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta era disponibil acum la o prima cautare

dar se poate gasii si mai ieftin sau la licitatie

dar asta numai cand este cineva hotarat cu adevarat sa cumpere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am niste nelamuriri referitoare la sincronizare:

1) Vad ca toata lumea stranguleaza furtunele astfel incat sa limiteze fluctuatiile din timpul masurarii. Asta nu afecteaza masurarea? Practic se va ajunge la a masura (de)presiunea medie de pe parcursul intregului ciclu al motorului. Nu ne intereseaza exclusiv vidul creat in timpul admisiei? Adica maximul, nu media?

 

2) La motocicleta mea (2 cilindri, injectie) am 2 suruburi din care se face sincronizarea, numite in manual "air screws". Mai exista inca un surub (posibil doua) numit(e) "throttle valve adjusting screws" despre care se spune, citez: "Do not use the throttle valve adjusting screws to adjust the throttle body synchronization!"

Afirmatia asta vine oarecum in conflict cu ceea ce s-a scris aici pe forum:

Carburatoarele au o tija comuna care actioneaza clapetele de acceleratie.

Sincronizarea este reglajul fiecarei clapete in parte, [...].

Banuiesc ca "throttle valve adjusting screws" sunt cele care regleaza diferenta intre cele doua clapete de aer (ma laud ca stiu engleza :baldy: si imaginea este suficient de sugestiva). Atunci "air screws" ce regleaza??

 

post-41208-1281620408_thumb.pngpost-41208-1281620391_thumb.png

 

3) Legat de intrebarea precedenta, cum se regleaza "throttle valve adjusting screws"? La ultima sincronizare mecanicul a umblat din greseala la respectivele suruburi la care n-ar fi trebuit sa umble. Desi a zis ca le-a pus la loc cum erau, tinand cont cat de sensibile sunt, nu m-ar mira sa fie dereglate.

 

 

Nelamuriri filozofice:

- De ce la motociclete nu exista carburatoare unice, ca la masini?

- De ce sincronizarea se pierde in timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am niste nelamuriri referitoare la sincronizare:

1) Vad ca toata lumea stranguleaza furtunele astfel incat sa limiteze fluctuatiile din timpul masurarii. Asta nu afecteaza masurarea? Practic se va ajunge la a masura (de)presiunea medie de pe parcursul intregului ciclu al motorului. Nu ne intereseaza exclusiv vidul creat in timpul admisiei? Adica maximul, nu media?

 

2) La motocicleta mea (2 cilindri, injectie) am 2 suruburi din care se face sincronizarea, numite in manual "air screws". Mai exista inca un surub (posibil doua) numit(e) "throttle valve adjusting screws" despre care se spune, citez: "Do not use the throttle valve adjusting screws to adjust the throttle body synchronization!"

Afirmatia asta vine oarecum in conflict cu ceea ce s-a scris aici pe forum:

 

Banuiesc ca "throttle valve adjusting screws" sunt cele care regleaza diferenta intre cele doua clapete de aer (ma laud ca stiu engleza :baldy: si imaginea este suficient de sugestiva). Atunci "air screws" ce regleaza??

 

post-41208-1281620408_thumb.pngpost-41208-1281620391_thumb.png

 

3) Legat de intrebarea precedenta, cum se regleaza "throttle valve adjusting screws"? La ultima sincronizare mecanicul a umblat din greseala la respectivele suruburi la care n-ar fi trebuit sa umble. Desi a zis ca le-a pus la loc cum erau, tinand cont cat de sensibile sunt, nu m-ar mira sa fie dereglate.

 

 

Nelamuriri filozofice:

- De ce la motociclete nu exista carburatoare unice, ca la masini?

- De ce sincronizarea se pierde in timp?

De ce sa strangulezi? esti sigur ca le strangulezi la fel de mult pe aman2?

 

Primele 2 suruburi sunt pentru relanti sau pt turatie? Daca is pt relanti, numa ala il setezi de acolo si pt turatie din cablu. Daca e ca la speeduri, atuncia de acolo sincronizezi si pt turat.

 

"Do not use the throttle valve adjusting screws to adjust the throttle body synchronization!" - da-i un sut in coae la mecanicu tau. Alea is suruburile pe care clapetele se proptesc la relanti, si sunt setate asa din fabrica, a.i. clapetele sa fie deschise la sa zicem 10 grade. Deci pe alea se proptesc clapetele cand lasi de gaz. Plm... si mie mii ciuda!

 

Alea ca sa le readuci la cum or fost... Este o procedura numita zero = zero :D a lui Rob Lentinni. Cauta despre ea si te lamuresti ;)

 

- De ce la motociclete nu exista carburatoare unice, ca la masini? - Dar exista :blbl:

- De ce sincronizarea se pierde in timp? - Uzura inegala la cilindri, joc la supape inegal, cablu se intinte inegal, mai si dar astea le stiu eu.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa strangulezi? esti sigur ca le strangulezi la fel de mult pe aman2?

Ma rog... n-am gasit cuvantul potrivit. :baldy: Intelegi tu ce-am vrut sa zic.

 

Primele 2 suruburi sunt pentru relanti sau pt turatie? Daca is pt relanti, numa ala il setezi de acolo si pt turatie din cablu. Daca e ca la speeduri, atuncia de acolo sincronizezi si pt turat.

"Turatie" ce turatie? Pentru ralanti nu-i nici unul din ele; exista altul pe cablu, la loc usor accesibil, de invartit cu mana.

Oricum, cred ca am inteles ce fac fiecare. :blbl:

 

"Do not use the throttle valve adjusting screws to adjust the throttle body synchronization!" - da-i un sut in coae la mecanicu tau. Alea is suruburile pe care clapetele se proptesc la relanti, si sunt setate asa din fabrica, a.i. clapetele sa fie deschise la sa zicem 10 grade. Deci pe alea se proptesc clapetele cand lasi de gaz. Plm... si mie mii ciuda!

Nu pot. Nu-s decat 3 Yamaha in oras: la unul am fost deja banat pe motiv de facut pe desteptul ;) iar in celalalt am chiar mai putina incredere decat in asta.

Alea ca sa le readuci la cum or fost... Este o procedura numita zero = zero :) a lui Rob Lentinni. Cauta despre ea si te lamuresti :D

Am citit. Inteleg ca daca motorul are turatie normala la ralanti (adica reglabila din surubul de ralanti) si "throttle position sensor" indica ce trebuie cu acceleratia inchisa, e OK si ar trebui sa-l las asa.

 

Multumesc pentru explicatii.

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clapeta aia nu se inchide de tot, pe toata circumferinta galeriei. Daca nu se opreste in surubu ala, va sta oprita in peretele galeriei, iar in scurt timp se va "manca" ceva, ori clapeta ori galeria. Daca totul e bine acuma, ce poti face e sa ajustezi surubu ala ca sa se opreasca clapeta pe el. Intelegi?

Mesaj completat

Eu nu strangulez nimic, am asa sa zic un interval intre min si max de ~ 7 mm la relanti si ceva mai mare daca turez. Da intervalu ala e pe ambele coloane(ambele fluctueaza), si oricum te uiti la ochi, deci nu prea conteaza fluctuatiile alea :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a preintimpina intrebari de genul : 'cum sa construiesc o scula de sincronizat carburatoare ieftina?' propun ca acest topic sa fie sticky, eventual pus intr-un subforum de genu : DIY / instrumente .. whatever.

 

http://homepage.ntlworld.com/frank.cooper1/balancer.html

 

balancer.jpg

balancer_diagram.jpg

 

sticlele contin ulei .

In mod normal acest sincronizator nu trebuie calibrat , numai sa nu gatuiti vreunul dintre furtune.

faina jucaria...eu am construit dupa modelul unui bun prieten altfel : 2 sticlute asemanatoare dar 3 furtune al 3lea fiind pus pentru principiul vaselor comunicante apa trecand dintr-o sticla in alta . Acum va intreb surubul dintre carburatoare cat de tare trebuie invartit? Cand se ridica apa in una din sticle mai mult in ce sens trebuie rotit surubelu dintre carburatoare pentru a le echibra? Va intreb pentru ca dupa prima incercare de a le sincroniza nu-mi mai pornea motoreata de a trebuit sa fac sincronizare de baza. As incerca iar daca ma ajuta-ti cu sfaturi la suzuki gsx 600f

Mesaj completat

da, merge si daca este etansa chiar mai precisa decat sincronizatoarele cu mercur! :laugh: de fapt e asa de precisa incat e frustrant pana reglezi carburile perfect. dar se simte dupa aia in mers. ca sa nu mai vorbesc de ceasuri. am un set de ceasuri boehm (deci nu prostii) si sticlele sunt mai precise

salutari eterne de langa gl. La 50km . Am facut si eu una cu sticle de 500ml de tedy dala pentru copii furtune de vacum speciale luate de la popescu ideea esta daca ma poti ajuta cu idei am incercat o singura data si na mai pornit apa a trecut toata in cealalta sticla nestiind in ce sens sa rotesc surubu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

salutari

si multumiri tuturor ce au postat aici

am folosit informatiile postate aici si am sincronizat un motor de gs 500, cu ajutorul unui furtun cu un amestec de ulei ars si petrol

a mers f bine, este f sensibil amestecul ala si a trebuit sa strangulez furtunul bine de tot pana am obtinut o oarecare inertie a lichidului

a! sa nu uit,,,,,,am citit tot topicul, de la cap la coada, cu toate bune si toate rele

cred ca toate mi-au folosit in obtinerea rezultatului, chiar daca pe alocuri orgoliile s-au incontrat

eu va multumesc inca o data

andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am gandit la o metoda de strangulare a ambelor capete la furtun, sa pun ceva platbanda si un surub in ea, o piulita gen fluture si sa fie stransa la maxim can pornesti motoru iar pe masura ce ajustezi carburile sa o desfaci. Ma gandesc ca in timp s-ar putea taia furtunu de la atata frecat, si in plus, eu reglez la ochi scripetii prima data, inainte de pornire, astfel ca nu am prea mult de ajustat cand folosesc sincronizatorul :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Eu m-am gandit la o metoda de strangulare a ambelor capete la furtun, sa pun ceva platbanda si un surub in ea, o piulita gen fluture si sa fie stransa la maxim can pornesti motoru iar pe masura ce ajustezi carburile sa o desfaci. Ma gandesc ca in timp s-ar putea taia furtunu de la atata frecat, si in plus, eu reglez la ochi scripetii prima data, inainte de pornire, astfel ca nu am prea mult de ajustat cand folosesc sincronizatorul :)

Pai daca e facut cu furtune de perfuzie/acvariu sau similar, nu trebuie sa reinventezi roata, uite in poza

perfuzoare%20demotek%20truse%20perfuzie%20cu%20ac%20metalic%20ac%20plastic.jpg "dispozitivul" din centrul imaginii, are exact rolul de a strangula, si se regleaza destul de precis inchiderea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu man, mama e asistenta, am acces la n dispozitive daca vreau, dar:

 

- alea sunt scurte, tre sa le tot innadesti tot timpul

- sunt prea subtiri

- furtunu de la acvariu costa 50 de bani metru :P masori de 2 ori si tai o data si ai pace :)

 

Acu o sa imi fac unul pt 4 carburi, dar nu stiu inca ce sa folosesc pt "_|_" - urile de la imbinari. Ce au astia la magazinele de acvaristica e prea gros...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu man, mama e asistenta, am acces la n dispozitive daca vreau, dar:

 

- alea sunt scurte, tre sa le tot innadesti tot timpul

- sunt prea subtiri

- furtunu de la acvariu costa 50 de bani metru :P masori de 2 ori si tai o data si ai pace :)

 

Acu o sa imi fac unul pt 4 carburi, dar nu stiu inca ce sa folosesc pt "_|_" - urile de la imbinari. Ce au astia la magazinele de acvaristica e prea gros...

Pai vezi ca la pagina 49, a topicului curent (daca ai 10 posturi/pagina), am si eu descris aparatul facut de mine, tot cu furtune de acvariu :)

 

Adaptarile de diametru se fac foarte simplu cu o bricheta, si ai mai multe variante

- incalzesti capatul furtului si devine elastic si moale, il imbraci pe T (cred ca e mai simplu T decat _|_ :( ), dupa ce se raceste sta foooooooarte fix

- folosesti un elemnt de adaptare, la mine acesta a fost o mina goala de pix cu gel, care este groasa, dar in acelasi timp, la incalzire se poate modela destul de bine (latime, lungime, grosime), iar marele avantaj este ca la racire devine tare (deci nu pierde modifica presiunea)

- incalzeste capetele T-ului pentru a le subtia (asta bineinteles daca diametrul interior a T-ului nu este cu mult mai mare decat diametrul interior al furtunului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu man, mama e asistenta, am acces la n dispozitive daca vreau, dar:

 

- alea sunt scurte, tre sa le tot innadesti tot timpul

- sunt prea subtiri

- furtunu de la acvariu costa 50 de bani metru :P masori de 2 ori si tai o data si ai pace :)

 

Acu o sa imi fac unul pt 4 carburi, dar nu stiu inca ce sa folosesc pt "_|_" - urile de la imbinari. Ce au astia la magazinele de acvaristica e prea gros...

Pai vezi ca la pagina 49, a topicului curent (daca ai 10 posturi/pagina), am si eu descris aparatul facut de mine, tot cu furtune de acvariu :)

 

Adaptarile de diametru se fac foarte simplu cu o bricheta, si ai mai multe variante

- incalzesti capatul furtului si devine elastic si moale, il imbraci pe T (cred ca e mai simplu T decat _|_ :( ), dupa ce se raceste sta foooooooarte fix

- folosesti un elemnt de adaptare, la mine acesta a fost o mina goala de pix cu gel, care este groasa, dar in acelasi timp, la incalzire se poate modela destul de bine (latime, lungime, grosime), iar marele avantaj este ca la racire devine tare (deci nu pierde modifica presiunea)

- incalzeste capetele T-ului pentru a le subtia (asta bineinteles daca diametrul interior a T-ului nu este cu mult mai mare decat diametrul interior al furtunului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...daca in loc de ulei as folosi mercur ar fi si mai precis ...

Nu am incercat, dar cred ca nu... densitatea mare a mercurului micsoreaza plaja, diferentele raman minime, evident scade calitatea masuratorii. De fapt nu masuram nimic, doar comparam cele doua coloane. Un instrument competitiv trebe sa fie in stare sa faca vizibile aceste diferente oricat de mici ar fii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...