Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

Sincronizatoarele cu ceasuri (manometre)au robineti care atenueaza vibratiile produse de rezonanta depresiunii din galeria de admisie.Nu este alta variabila in sistem deoarece oricat ai inchide din robineti ,cu conditia sa nu fie inchis de tot ,sistemul o sa lucreze,singura chestie e ca o sa ai o intarziere de raspuns cu cat e mai inchis robinetul dar merge,e ok, eu am sincronizat multe carburi asa si a dat rezultate super :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 937
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, o intrebare si daca se poate un raspund de la un cunoscator .

 

Am un Suzuki Feewind, cand l-am cumparat mergea foarte bine, dar din lipsa de ocupatie am dereglat carburatoarele, am fost cu el la mecanic pentru a le regra, totul bine si frumos dar dupa reglare am observat ca la decelerare da rateuri ( pocnituri in toba de esapamet ). Are cineva ideie de la ce poate fi ? Mentionez ca atunci cand decelerez si da rateuri daca trag de ambreiaj nu se mai aud acele pocnituri ( rateuri ). Sper ca am postat unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e in 1 cilindru sau 2? Daca e in 1, e dereglata carburatia, nush daca are air cut-off valve sau ba, da cred ca aia e futata. Daca are 2 cilindri atunci trebuie sincronizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e in 1 cilindru sau 2? Daca e in 1, e dereglata carburatia, nush daca are air cut-off valve sau ba, da cred ca aia e futata. Daca are 2 cilindri atunci trebuie sincronizat.

 

Areun ciclindru, cineva mi-a spus ca poate fi de la supape si ca ar trebui rectificate, da mi se pare putin ciudat sa fie alea. Daca erau ele trebuia si inainte sa dea rateuri. rateurile au inceput dupa ce am reglat carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Areun ciclindru, cineva mi-a spus ca poate fi de la supape si ca ar trebui rectificate, da mi se pare putin ciudat sa fie alea. Daca erau ele trebuia si inainte sa dea rateuri. rateurile au inceput dupa ce am reglat carburatoarele

Regelaza jocu la supape sau daca e cu pastile, schimba-le daca e nevoie. Si pe urma mesteresti la carburator ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mentionez ca atunci cand decelerez si da rateuri daca trag de ambreiaj nu se mai aud acele pocnituri ( rateuri ). Sper ca am postat unde trebuie.

 

E normal, cand tragi de ambreiaj nu mai face frana de motor. In general motoarele dau rateuri mai usor cand sunt in frana de motor.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vand ceasuri sincronizare HOME MADE,sunt facute de mine si functioneaza perfect,pretul e 180 RON.Se face proba.Le dau ca nu mai am ce face cu ele.Le-am folosit la CBR F3 dar l-am vandut,in pret intra si un adaptor special pentru sincronizare carburatoare pentru CBR uri.Eu am invatat sa-mi sincronizez singur carburatoarele si nu m-a costat decat cat as fi dat sa le sincronizez la mecanic.Pt detalii PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt la al doilea motor si aproape mereu cand intru in frana de motor da rateuri...le aud bolborosind. Si primul facea la fel...cred ca e relativ normal mai ales daca nu ai toba stock.

..inseamna ca, poate, face doar in functie de propietar! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o posibila problema.

 

Am un Suzuki XF650 monocilindru carburator dublu si se pare ca merge intrerupt cand o tin in turatie constanta de ex. 4000 ture. Nu e foarte suparator, e abia sesizabil mai ales ca de obicei nu prea mergi in turatie constanta, accelerezi - decelerezi etc. Chestia asta se intampla in treapta a 3 a si a 4 a. Nu am verificat daca e la fel in fiecare teapta.

 

De unde stiu daca amestecul aer/benzina e corect sau daca trebuie sincronizat carburatorul. In manual scrie ca trebuie sincronizat/verificat la fiecare 12000km. Chestia e ca consuma binisor ca la carte, cam 4,5%. Trage bine, e doar un pic cam zgomotos, poate chiar normal pt. motor DR650.

 

Oare trebuie reglate supapele???

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in manual scrie ca trebuie, de ce ne mai intrebi aici? Regleaza supapele sau daca e cu pastile vezi ce si cum, apoi sincronizezi. In ordinea asta.

 

Normal ca va intreb nu am luat-o de mult si poate au fost reglate recent supapele. Daca nu ai chef sa dai un raspuns profesionist mai bine nu da reply (ma intreb oare ce sens mai are forumul...pentru barfe sau??)

 

 

Problema e ca nu as avea chef sa o desfac bucati sa caut o problema la care un STIUTOR mi-ar da rapunsul direct la sursa.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca va intreb nu am luat-o de mult si poate au fost reglate recent supapele. Daca nu ai chef sa dai un raspuns profesionist mai bine nu da reply (ma intreb oare ce sens mai are forumul...pentru barfe sau??)

 

 

Problema e ca nu as avea chef sa o desfac bucati sa caut o problema la care un STIUTOR mi-ar da rapunsul direct la sursa.

Hai sa iti raspund la obiect, o sa incerc ca raspunsul sa fie si unul profesionist. Cand iei o mobra, ii reglezi supapele, ii schimbi uleiul apoi, daca e cazul (la tine e) o sincronizezi.

 

Nu te iei dupa povestile vanzatorului ca el numa ce o facut operatiile astea acu 1000 km, nu mai tre sa bagi nici un ban in ea, numa o cumperi si te dai, decat daca il cunosti personal si ai incredere in pedigree-ul mobrei. Altfel, supape, ulei si sincronizat.

 

Te-a satisfacut raspunsul? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca va intreb nu am luat-o de mult si poate au fost reglate recent supapele. Daca nu ai chef sa dai un raspuns profesionist mai bine nu da reply (ma intreb oare ce sens mai are forumul...pentru barfe sau??)

 

 

Problema e ca nu as avea chef sa o desfac bucati sa caut o problema la care un STIUTOR mi-ar da rapunsul direct la sursa.

 

Si apropo am observat ca desi merg 100 Km si motorul e la temperatura optima de functionare nu porneste din prima daca il las cateva minute...oare au legatura bujiile cu iridium care le-am schimbat acuma? Slabe sanse...

 

 

 

 

 

 

 

Hai sa iti raspund la obiect, o sa incerc ca raspunsul sa fie si unul profesionist. Cand iei o mobra, ii reglezi supapele, ii schimbi uleiul apoi, daca e cazul (la tine e) o sincronizezi.

 

Nu te iei dupa povestile vanzatorului ca el numa ce o facut operatiile astea acu 1000 km, nu mai tre sa bagi nici un ban in ea, numa o cumperi si te dai, decat daca il cunosti personal si ai incredere in pedigree-ul mobrei. Altfel, supape, ulei si sincronizat.

 

Te-a satisfacut raspunsul? :D

Nu te contrazic ca asa ar trebui. Doar ca asteptam un raspuns concret de la o persoana care are are habar de mecanica ca sa nu fac toti pasii astia fara a fi nevoie. Uleiul l-am schimbat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic ca asa ar trebui. Doar ca asteptam un raspuns concret de la o persoana care are are habar de mecanica ca sa nu fac toti pasii astia fara a fi nevoie. Uleiul l-am schimbat.

 

 

 

Raspunsul nu ti'l poate da un mecanic... ci poate mai degraba un medium! Jocul la supape nu se "da cu presupusul" ci se masoara cu lera. Desfaci, masori, si daca e nevoie (si de obicei e), il refaci, nu... il lasi cum e!

 

Pe de alta parte vad ca ai monocilindru? Ce treaba ai cu "sincronizarea"?

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Problema e ca nu as avea chef sa o desfac bucati sa caut o problema la care un STIUTOR mi-ar da rapunsul direct la sursa.

 

Stiutori de genul asta nu exista, se mai intampla in anumite cazuri in care exista informatii concrete sa gasesti pe net ce si cum. Acum eu nu inteleg o chestie, vad ca nu te pricepi la mecanica dar in schimb vrei sa te apuci sa repari mobra? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul nu ti'l poate da un mecanic... ci poate mai degraba un medium! Jocul la supape nu se "da cu presupusul" ci se masoara cu lera. Desfaci, masori, si daca e nevoie (si de obicei e), il refaci, nu... il lasi cum e!

 

Pe de alta parte vad ca ai monocilindru? Ce treaba ai cu "sincronizarea"?

 

Ride safe!

 

Nu am zis neaparat ca ar fi de la a supape citeste cu o pagina in urma. E vorba de mersul intrerupt la turatie mare (4000 ture). Cat despre sincronizare .... asa scrie in manualul de service....e carburator dublu .(Carburetor Synchronization - Inspect every 12000Km)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Raspunsul nu ti'l poate da un mecanic... ci poate mai degraba un medium! Jocul la supape nu se "da cu presupusul" ci se masoara cu lera. Desfaci, masori, si daca e nevoie (si de obicei e), il refaci, nu... il lasi cum e!

 

Pe de alta parte vad ca ai monocilindru? Ce treaba ai cu "sincronizarea"?

 

Ride safe!

 

sunt 2 carburatoare pe acelasi cilindru. culmea? da, se face sincronizare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata dispozitivul meu de sincronizat, nu l-am probat inca deoarece nu am reusit sa pornesc motorul cu toate ca am primit "multe sfaturi sau sugestii" in acest scop.

Furtun de diametrul 6mm,lungime 6m,2 teuri mari de la piese auto si 4mici tot de la auto(de stropit geamul)4chiplinguri cu care am infundat caruril de la teurile mici,una bucata pal 23x50(asa am gasit bucata),12clipsuri de prins cablu pe perete si ulei de motocicleta ars.

Fratilor am incercat sa sincronizez si eu carburatoarele cu dispozitivul facut de mine si nasol tare,imi trage uleiul pe furtunase in carburatoare. Am gresit undeva ca nu pot sa-mi dau seama unde anume. Am montat pe fiecare furtunasi si cate un robinet micut sa-l deschid numai putin dar tot fara rezultat trage uleiul.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...