Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

Ce sa-ti zic, daca nu probam pe baba mea n-as fi sfatuit ca atare... :-)

Aproape toti amerinkanski de pe site-urile de goldwing clasic recomanda chestia asta. Am fost destul de reticent pana la prima doza.

Pot sa zic ca se vede o imbunatatire in mersul motorului, un pic mai rotund, consuma mai putin (pe bune)... nu mult mai putin, cam juma' de litru la suta si ca un plus mentine slide-urile de la carburatoare unse.

Se mai zice ca din cauze detergentilor din ATF si carburatia este mai curata dar la capitolul asta n-as putea baga mana in foc.

ca efecte adverse se pota observa un oare care fum alb (vreo 10 secunde) la pornirea la rece. La mine oricum dadea un pic de fum din cauza simeringurilor de la supape + ca asta-i o boala la goldwingurile vechi din cauza motorului boxer, cand o pornesti la rece alunga toti tantarii din zona mai ales daca o lasi pe cricul lateral :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se mai zice ca din cauze detergentilor din ATF si carburatia este mai curata dar la capitolul asta n-as putea baga mana in foc.

Cand vorbesti de ATF te referi la ulei de transmisie? Vreo marca anume?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ulei de transmisie compatibil Dexron III, nu trebuie o marca scumpa si nici mama sinteticului dar nici cel mai ieftin de pe raft.

O firma medie, sa zicem Elf sau Texaco :-)

 

Spre exemplifcare:

http://www.classicgoldwings.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=5423

Editat de Rider in the sky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ulei de transmisie compatibil Dexron III, nu trebuie o marca scumpa si nici mama sinteticului dar nici cel mai ieftin de pe raft.

O firma medie, sa zicem Elf sau Texaco :-)

 

Spre exemplifcare:

http://www.classicgoldwings.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=5423

E prima data cand aud asta, dar vorba aia: Omul cat traieste invata!

Mersi de pont! Dau o bere sau un shot de ATF :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 22 Jan 2015 11:50

Multumesc Jean_Taxi, nu prea am foto cu ea dar o sa-i mai fac.

Momentan sta dezbracata in garaj, iarna asta i-am schimbat pompa de apa si simeringurile de la supape si inca nu i-am pus carenele la loc.

 

Am remarcat ca ai un GL1000 naked in proiect, ai reusit sa o pornesti?

Mai jos este un link catre un blog/shop care mi-a fost de ceva ajutor. Tot de acolo am cumparat kitul de reparatie pt carburatoare (cam pipeart dar se pare ca este singurul de pe piata care nu-ti da dureri de cap)

Carburatia la animalele astea este tare pacatoasa, poti sa fii sigur ca daca o lasi nepornita mai mult de 7-8 luni tre' sa dai acrburatoarele afara si sa le iei la curatat.

Anyway, daca pot sa te ajut in vreun fel cu GL spune-mi.

 

http://www.randakksblog.com/starting-a-gl1000-after-a-long-lay-up/

 

O alta chestie interesanta la motoarele clasice, la vara incercati sa puneti 10o-150 ml ATF la un plin de benzina, o sa fiti uimiti :-)

K..daca o sa am nevoie de vreun sfat, o ti l cer..multam. Gl ul l am pornit, il am la sevice ul unui prieten care se ocupa de el benevol..a avut motoru blocat, pompa de apa varza, electromotorul l am schimbat, toate piesele le am comandat din SUA..in martie intru in linie dreapta cu el..cel mai tarziu in aprilie vreau sa i fac RAR ul. Doamne ajuta ma!:)) problema este ca trebuie sa l revopsesc si sa l cromez tot..si nu costa putin asta!..le fac pe rand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate piesele le am comandat din SUA..in martie intru in linie dreapta cu el..cel mai tarziu in aprilie vreau sa i fac RAR ul. Doamne ajuta ma!

Spor la treaba si multa bafta sa ne vedm cu ele pe drumuri!

 

Ai luat numai din state piese? De la David Silver nu ai comandat nimic? https://www.davidsilverspares.co.uk/GL1000KZ-GOLDWING-1979/

 

Ma intereseaza si pe mine o pereche de amortizoare pt CB, cat mai originale sau daca nu se poate, cat mai bune :)) dar ce am gasit original si ieftin e doar in state, ce e bun e de la Hagon, dar e scuuuuummmmp!

 

Cam asa ceva..aprox 320mm lungime!

 

post-43386-0-77927400-1421960668_thumb.jpg

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spor la treaba si multa bafta sa ne vedm cu ele pe drumuri!

 

Ai luat numai din state piese? De la David Silver nu ai comandat nimic? https://www.davidsilverspares.co.uk/GL1000KZ-GOLDWING-1979/

 

Ma intereseaza si pe mine o pereche de amortizoare pt CB, cat mai originale sau daca nu se poate, cat mai bune :)) dar ce am gasit original si ieftin e doar in state, ce e bun e de la Hagon, dar e scuuuuummmmp!

 

Cam asa ceva..aprox 320mm lungime!

 

attachicon.gifamortizoare.jpg

Din State poti cumpara de la firma Progressive, sunt buni dar cu transport + taxe vamale te costa cat nu face.

Pentru spate eu mi-am luat asa ceva (vezi link), sunt Taiwaneze. Pretul este ok pt ceea ce ofera, singura problema cu ele este ca sunt cam dure. Au 5 trepte de reglaj dar cand sunt singur le tin pe ce-a mai mica si tot imi danseaza rinichii conga cand trec peste denivelari.

Cand sunt cu nevasta + bagaj le tin pe treapta intermediara si se comporta chiar ok.

Una peste alta, ca solutie de ,,criza'' sunt bune..

 

http://www.ebay.co.uk/itm/CHROME-ADJ-SHOCK-ABSORBERS-HONDA-CB550-550-4-77-80-/141349413805?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item20e914e3ad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc :) edivkv si a ta e o frumusete :D

momentan mai stiu de inca un VT500C care este in Brasov.

cea pe care eu am fotografiato nu este deocamdata a mea

este a bunicului meu

are 83 de ani si inca mai o fugareste

sper sa intre cat de curand in posesia si colectia mea

sa stii ca mai este inca una in Ploiesti visinie, cel putin in 2013 era , acum nu mai stiu daca mai e

numai bine

Editat de edivkv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea pe care eu am fotografiato nu este deocamdata a mea

este a bunicului meu

are 83 de ani si inca mai o fugareste

sper sa intre cat de curand in posesia si colectia mea

sa stii ca mai este inca una in Ploiesti visinie, cel putin in 2013 era , acum nu mai stiu daca mai e

numai bine

 

:) multa sanatate atunci si cat mai multi km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca a aparut un Suzuki GT pe piata...http://olx.ro/oferta/suzuki-gt-250-ID2dpON.html#d3e7670f46

Am mai vazut-o pe site, dar pretul era mult mai mare.

Apropo de anuntul tau cu 2 luni inainte era de vanzare la un baiat din ARAD cu 300 euro negociabil.Daca te uiti atent se mai vede numarul de Arad

Acum vrea 1700 de euro, samsari de 2 lei, un imbecil care crede ca a facut afacere vietzii.Imi vine sa vomit :puke: :puke: :puke:

Si prost, il ia de pe OLX si-l pune imediat tot pe OLX

Editat de sconx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de anuntul tau cu 2 luni inainte era de vanzare la un baiat din ARAD cu 300 euro negociabil.Daca te uiti atent se mai vede numarul de Arad

Acum vrea 1700 de euro, samsari de 2 lei, un imbecil care crede ca a facut afacere vietzii.Imi vine sa vomit

Si prost, il ia de pe OLX si-l pune imediat tot pe OLX

Nu stiu ce sa zic..nu cred ca e aceeasi motoreta. Eu nu am vazut anuntul de la Arad, dar il stiu pe tipul care o vinde si o are de muuuuult timp la vanzare!

Dar cine stie care e treaba de fapt... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Această motocicletă nu pare a fi de 300 euro. La acest preţ, nici nu ar mai fi apucat să ajungă pe OLX. Dacă totuşi a fost vreodată 300 euro, atunci în mod sigur că nu arăta aşa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Această motocicletă nu pare a fi de 300 euro. La acest preţ, nici nu ar mai fi apucat să ajungă pe OLX. Dacă totuşi a fost vreodată 300 euro, atunci în mod sigur că nu arăta aşa.

Crede-ma ca stiu ce spun, nu o are de mult, si de ce din Suceava are numere de Arad,personal nu ma intereseaza modelul, doar ca m-am uitat ca era mai old skool.

Si cel din Arad a tinut-o mult timp...la vanzare dar nu o gaseai usor...titlul era doar Suzuki.....nu erau detalii.Poza cu numarul din spate in schimb era.

In fine discutie sterila....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti...ma puteti ajuta cu vreo informatie?

Odata cu motocicleta (Honda din 78) am primit de la fostul proprietar si o geaca de piele veche, cu emblemele Honda pe ea. El mi-a zis ca o are de foarte mult timp.

Pe ea, in afara de cele doua broderii cu Honda nu mai are nicio marca. Mai scrie de interior doar Made in England si size 54. E din piele foarte groasa, cu fermoare mari YKK, din plastic.

Aveti idee ce ar putea fi? Ati mai vazut modelul asta?

 

Pun si niste poze cu necunoscuta:

post-43386-0-80949100-1424121633_thumb.jpg

post-43386-0-83048800-1424121645_thumb.jpg

post-43386-0-35363800-1424121662_thumb.jpg

post-43386-0-10910000-1424121678_thumb.jpg

post-43386-0-68721000-1424121701_thumb.jpg

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca stiu ce spun, nu o are de mult, si de ce din Suceava are numere de Arad,personal nu ma intereseaza modelul, doar ca m-am uitat ca era mai old skool.

Si cel din Arad a tinut-o mult timp...la vanzare dar nu o gaseai usor...titlul era doar Suzuki.....nu erau detalii.Poza cu numarul din spate in schimb era.

In fine discutie sterila....

chiar daca a fost 300 de euro motocicleta asta, acum este la pretul corect, caz in care nu l-as numi pe vanzator samsar, ci norocos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut domnilor

deoarece sezonul moto incepe sa bata la usa iar eu am cam ramas pe jos ma gandesc serios sa imi achizitionez ceva insa cum bugetul este limitat iar internetul e la putere am aruncat un ochi pe mobile.de si uitati ce am gasit yamaha 650 als din 1985 (nu reusesc sa pun poze insa pun ID-ul anuntului 205255891 in caz k cineva este intereseat sa arunce o privire). deoarece nu prea cunosc acesta motocicleta iar cu germana sunt la pitici cu ajutorul lui goagle translate ))) am dedus k motocicleta este nepornita de 5 ani. deci ce puteri sa imi ziceti despre ea (fiabilitate costuri de intretinere etc.), credeti k merita efortul si mi se potriveste tinand cont ca eu am 1.93 inaltime ?

in speranta ca nu v-am plictisit cu detaliile si sunteti dispusi sa ma ajutati va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Nu stiu de e yamaha 650 als, dar mie mi se pare ca motocicleta e Yamaha XJ650!

Am vazut ca e foarte ieftina (300 de euro), dar sa stii ca si la noi sunt foarte ieftine motocicletele astea.

La cei 300 de euro mai trebuie sa pui transportul, dus-intors cu platforma sau duba ca sigur ni vei putea veni cu ea pe rotile ei, plus alte cheltuieli si s-ar putea sa ajungi pe la 800 de euro. Cine stie ce probleme mai are si va trebui sa bagi bani in reparatii si alte lucruri.

Gasesti la noi in tara XJ900 sau XJ750, in stare decenta, pana in 1.000 de euro!

 

Daca vrei o japoneza veche, dar in mintile ei si sa te bucuri de drum, nu de reparatii eu zic sa mai strangi niste bani si sa mai cauti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristian 1:

Un adevarat exemplu despre pasiunea pentru moto clasice. Sincere felicitari.

La multi kilometri frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...