Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

Cine vine maine cu clasica japoneza la Parcul Carol?


» Post actualizat in 29 Aug 2014 12:11

Astazi am fost sa o vad dar arata jalnic. Astept poate gasesc alta.

 

Multumesc de informatie.

Am uitat sa te intreb..cum arata? Nu se putea face nimic cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Jeane, da pisica jos de pe aripa.

hahaha..da o dreacu ca nici nu i am luat seama..:)))

» Post actualizat in 06 Oct 2014 14:20

Mda..pornit motor cu ekectromotoru sosit de la unchiu Sam..totu ok..trebe pompa apa..rez si asta. Filmuletu e pe tel mecanicului Ciprian..nustu daca are aici cont dar tin sa i multumesc mult pt efortu facut la toate cele facute in contu Gl ului..pe ochi frumosi..pana acu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut domnilor... dupa ce am vandut vechea Vf1000 si mi-am luat Bmw mi-am dat seama ca nu pot sa traiesc fara o japoneza veche, asa ca, mi-am luat un Suzuki GS 450 S din 89. Toate bune si frumoase pana la carburatoare. Motoreta nu a mers cativa ani si dupa ce am desfacut carburatoarele am descoperit ca arata foarte rau... plutitoare gaurite si niste depuneri foarte greu de curatat. Intrebarea e... merita sa le reconditionez sau sa caut altele ?

post-9620-0-14873700-1413226948_thumb.jpeg

Editat de radookoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cu membrana si plutitoare de cupru... multumesc Jean.

» Post actualizat in 29 Oct 2014 19:34

Le-am curatat in mare parte si am si cositorit gaurile din plutitoare. Mai dureaza insa ceva pana la momentul adevarului, nu o pot porni momentan pt. ca este destul de demontata.

post-9620-0-17835100-1414611377_thumb.jpg

post-9620-0-88614600-1414611463_thumb.jpg

post-9620-0-72877800-1414611517_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interesat de achizitionarea unui Suzuki GT 750.

Uite ceva pe aproape.Nu e de 750, nici nu e al meu, dar daca tot stiam de el...

 

http://www.classic-bike.net/motociclete-clasice/vanzari/suzuki-gt-500_i428

 

si unul de 250... http://olx.ro/oferta/suzuki-gt-250-ID2dpON.html#2a27e783f1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ceva pe aproape.Nu e de 750, nici nu e al meu, dar daca tot stiam de el...

 

http://www.classic-bike.net/motociclete-clasice/vanzari/suzuki-gt-500_i428

 

si unul de 250... http://olx.ro/oferta/suzuki-gt-250-ID2dpON.html#2a27e783f1

Multumesc, Mihai, doar 750!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interesat de achizitionarea unui Suzuki GT 750.

Stiu de unu, da GS 750..e din 79, are si pedala de pornire..inscris si functionabil. l am vrut pt mine dar mi am luat gl ul intre timp. suna ma la 0723561549 si te pun in leg cu omu daca vrei..zicea ca are si un motor de schimb. la bani putini..in jur de sase sapte sute de euro parca vroia..

post-23362-0-79205600-1414772367_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de unu, da GS 750..e din 79, are si pedala de pornire..inscris si functionabil. l am vrut pt mine dar mi am luat gl ul intre timp. suna ma la 0723561549 si te pun in leg cu omu daca vrei..zicea ca are si un motor de schimb. la bani putini..in jur de sase sapte sute de euro parca vroia..

 

GT -ul este un motor cu trei cilindrii in linie, 2 timpi, si raciti cu apa. E un motor cu un sunet extraordinar, din pacate prea putin fiabil. In Timisoara a fost unul visiniu singura modificare era aprinderea electronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GT -ul este un motor cu trei cilindrii in linie, 2 timpi, si raciti cu apa. E un motor cu un sunet extraordinar, din pacate prea putin fiabil. In Timisoara a fost unul visiniu singura modificare era aprinderea electronica.

Habar n aveam!..hmm..si io credeam ca le stiu pe toate!:)))

» Post actualizat in 01 Nov 2014 17:46

Credeam ca singura dif e ca ar fi pe cardan!..precum Gt ul de la Kawa..trebe sa gugalesc mai des...:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar n aveam!..hmm..si io credeam ca le stiu pe toate! :)...

 

Salut, Jean!

"Motorul" respectiv este din epoca si "clasa" din care face parte si Kawa de serie trei cilindri si doi timpi!

Seria GT de la Suzuki este unica prin faptul ca avea racirea pe lichid.

Daca te oboseai acum un an-doi sa intri in posesia albumului meserias cu motociclete de pe intregul Mapamond

pe care, repet, ti-l faceam cadou... apreciai altfel...

 

Din pacate... acum este in alt patrimoniul... :)...

» Post actualizat in 02 Nov 2014 12:04

Vorbim de 3 cilindri si doi timpi, evident!

Umbla vorba "in targ" ca Japo vor relua productia Suzanei GT 750...

» Post actualizat in 02 Nov 2014 12:30

post-882-0-62136400-1414931373_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pt explicatie.. dar nu m am 'obosit' sa vin sa l iau, pt simplu fapt ca nu mai invitat niciodata sa vin sa l iau, doar ai spus ca mi l dai, atat..in fine. sper sa l aprecieze cel care la primit..in rest..cele bune de la Jean!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se intampla cu tot ce misca...

 

...Eu n-am venit ca-s 'obosit'...

...Tu n-ai venit neinvitat...

El l-a luat... ca-i diplomat !

...O viata plina de pupat...

 

Si motoveterani cu frisca... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Stelica, Tu aduci in discutie modelele patentate de Suzuki sub denumirea de "RAM AIR" din seria GT.

Ceva mai sus, subiectul se axeaza pe modelul GT 750, 3 cilindri, raciti cu lichid,

o piesa de referinta si la vremea ei, cum este si acum!

Daca tot faci vorbire in general despre seria GT racita cu lichid de la Suzuki

si vrei sa umbli la fineturi si rafinamente...

nu poti sa uiti ca seria GT includea si o bijuterie de 125, racita cu lichid!

 

2. Jean, pentru sinceritate... ai de la mine un premiu de consolare! :peace:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda VF 750 F Interceptor, an 1983, inmatriculata, ITP la zi, RCA valabil, impozit la zi, functionala, cu tobele schimbate + Honda VF 1100 neinmatriculata, fara rezervor = 1600 ron.

Merita ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...