Jump to content
Sign in to follow this  
ninja_skija

Bucuresti, Sect 1, Wolf Moto Service

Recommended Posts

Am deschis service moto, zona Casa Presei Libere, pentru programari, detalii sunati la Axa: 0721 489 412; Bogy: 0729 941 216

 

Preturi foarte bune, abuzati de noi cat suntem la inceput : Schimb ulei +filtru 30 Ron naked/ enduro- 50 Ron carenate, schimb simeringuri + ulei furca 150 Ron, schimb rulmenti furca 150 Ron, pt altele intrebati cu incredere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleu, va momesc si eu cu niste acadele sa-mi luati motoru-n servis pt schimbu de ulei, sa profit de voi cu promotiile astea :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci vreau pretz pt

- patina de la lantz aia de pe bascula

- set cauciucuri

- manopera aferenta pt schimbat acestea doua

pt xx din `98 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti PM amandoi :cheers:

Edited by ninja_skija

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a rezolat cu gumele :) parca am redescoperit motoru :)))

 

up, seriosi oamenii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cumva localizati pe langa parcarea de la taverna?

daca da, va vad de la balconul jobului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut , am un honda varadero xl 1000 din '99 care are nevoie sa-i fie schimbat kit-ul de lant (pinioane si lant)

daca imi puteti transmite un pret cu tot cu manopera v-as fi recunoscator . mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti PM amandoi :cheers:

Salut,

tot incerc sa iti trimit un PM si nu reusesc...

Nu poti primi PM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

tot incerc sa iti trimit un PM si nu reusesc...

Nu poti primi PM?

nu stiu de ce nu merge , m-am uitat in setari si n-am gasit nimic in privinta PM , da-mi un nr tel sa te sun .mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbat rulmenti fata , cablu kilometraj + reparatie , schimb ulei + filtru , recomand , profesionisti oamenii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un pret pentru schimbat uleiul din furca? Am un CBR F3 din '97

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane , nu ma uita cu xenon la Diversion 900 ! si mansonul ala de cauciuc crapat ! merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu de ce nu merge , m-am uitat in setari si n-am gasit nimic in privinta PM , da-mi un nr tel sa te sun .mersi

 

 

As vrea sa imi faceti o oferta pentru sincronizat carburatoare, reglaj amestec si eventual sa comand cateva repere la voi (moto-Suzuki VX 800 '94). In plus am o propunere care consider nu are rost sa fie publica si asta e motivul pentru care trimisesem PM :cheers:

 

Nr meu de tel:

0721.846.049 - Geo

sau

george.burlacu@gmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un pret pentru schimbat uleiul din furca? Am un CBR F3 din '97

 

ai PM

MERCI

 

schimbat rulmenti fata , cablu kilometraj + reparatie , schimb ulei + filtru , recomand , profesionisti oamenii

 

 

ti-a sosit cauciucul ta asteptam sa-l montam

Edited by ninja_skija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va ocupati si de partea electrica?

 

Am o problema ciudata la un CBR 600 F4I.

Bordul imi afiseaza temperatura incorect. Atunci cand sunt consumatori activi (electroventilator, stop, faza scurta/lunga, semnale) temperatura variaza cu cateva grade in plus.

Ce e enervant este ca o aduce pana in zona in care apare alerta pe bord de supraincalzire (peste 125 grade C).

Senzorul de temperatura l-am mai schimbat odata - nu e asta cauza. Bateria e noua.

 

Pe partea de racire sunt sigur ca e ok pt ca nu imi arunca antigel afara cum ar trebui sa faca daca intradevar ar ajunge la temperatura aia.

Presupun ca e un scurt sau un contact prost undeva.

 

Daca va ocupati si de chestia asta da-mi te rog un reply.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va ocupati si de partea electrica?

 

Am o problema ciudata la un CBR 600 F4I.

Bordul imi afiseaza temperatura incorect. Atunci cand sunt consumatori activi (electroventilator, stop, faza scurta/lunga, semnale) temperatura variaza cu cateva grade in plus.

Ce e enervant este ca o aduce pana in zona in care apare alerta pe bord de supraincalzire (peste 125 grade C).

Senzorul de temperatura l-am mai schimbat odata - nu e asta cauza. Bateria e noua.

 

Pe partea de racire sunt sigur ca e ok pt ca nu imi arunca antigel afara cum ar trebui sa faca daca intradevar ar ajunge la temperatura aia.

Presupun ca e un scurt sau un contact prost undeva.

 

Daca va ocupati si de chestia asta da-mi te rog un reply.

 

 

 

te pot ajuta dar numai daca vii cu ea aici sa vad despre ce este vorba trebuie luate in calcul mai multe variabile

 

Oferta lunii iunie: La achizitionarea a 4 ltr Motul 5100 10w40 (150 Ron) + filtru ulei (17-32 Ron) oferim schimb gratuit.

 

Kit lant D.I.D. VX x-ring gold pe stoc

585 LEI

pinion atac 15 dinti

foaie spate 47 dinti

lant D.I.D. x-ring gold and black 525/118

 

 

 

Lant EK QX-RING chain 112 links, 39.14kN (including of connecting link) pe stoc

435 Ron

Pinion fata JT 75 Ron

Pinion spate JT 131 Ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare dragilor si succes cu afacerile!

Care este programul vostru, mai ales in weekend, ca am un prieten care tocmai si-a luat carnetul

si are un VX 800 pe la care trebuie sa ne uitam si sa facem ceva mai multe operatiuni... Cred

ca e vorba si de ceva pe la distributie...

 

10x,

B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare dragilor si succes cu afacerile!

Care este programul vostru, mai ales in weekend, ca am un prieten care tocmai si-a luat carnetul

si are un VX 800 pe la care trebuie sa ne uitam si sa facem ceva mai multe operatiuni... Cred

ca e vorba si de ceva pe la distributie...

 

10x,

B.

 

 

salutare! multumim de urari

avem program de la 8 00 pana seara cand pleaca ultimul client (ca la bodega)

te asteptam cu drag !

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru filtru si ulei ! :cheers:

 

 

multumim noi pentru colaborare si feedback

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,am luat si eu o mica tranta cu al meu suzuki gsxr cu partea dreapta...am ajuns acasa pe el si cand am oprit motorul a inceput sa curga apa fiarta din vasul de expansiune ( 98 grade avea ) astazi am demontat carenele si am pornit motorul si am o vasta banuiala ca nu circula apa pt ca imi creste f repede temp la apa . Electroventilatorul porneste la 105 grade dar temperatura tot crestesi nu am mai incercat. Acum eu am pipait pe furtune sa caut termostatul poate a ramas blocat insa cred ca nu are asa ceva. cred ca este termocupla de pe radiator sau pompa de apa blocata...nu ma pricep si nu stiu ce sa zic mai multe. as vrea sa stiu daca imi puteti remedia defectiunea si daca as putea venii pe ea asa cum este sau daca aveti dumneavoastra posibilitatea sa mi-o ridicati din fata blocului catre service-ul dumneavoastra. Va multumesc !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,am luat si eu o mica tranta cu al meu suzuki gsxr cu partea dreapta...am ajuns acasa pe el si cand am oprit motorul a inceput sa curga apa fiarta din vasul de expansiune ( 98 grade avea ) astazi am demontat carenele si am pornit motorul si am o vasta banuiala ca nu circula apa pt ca imi creste f repede temp la apa . Electroventilatorul porneste la 105 grade dar temperatura tot crestesi nu am mai incercat. Acum eu am pipait pe furtune sa caut termostatul poate a ramas blocat insa cred ca nu are asa ceva. cred ca este termocupla de pe radiator sau pompa de apa blocata...nu ma pricep si nu stiu ce sa zic mai multe. as vrea sa stiu daca imi puteti remedia defectiunea si daca as putea venii pe ea asa cum este sau daca aveti dumneavoastra posibilitatea sa mi-o ridicati din fata blocului catre service-ul dumneavoastra. Va multumesc !!!

 

 

salutare

putem sa ridicam motocicleta de la tine. costa 100 ron transportul de oriunde din bucuresti. da o adresa si un nr de telefon sa vedem cum planificam transportul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am un CBR F4I la care imi creste temperatura apei foarte repede(in 5min de la pornire are 90 de grade).Am scos termostatul dar tot se incinge f rau. Am scos busonul de la radiator si am vazut in lichidul de racire niste bule.Precizez ca in baia de ulei nu intra apa.In caz ca am garnitura de chiulasa arsa va rog sa imi spuneti cam ce costuri de reparatie ar fi. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am un CBR F4I la care imi creste temperatura apei foarte repede(in 5min de la pornire are 90 de grade).Am scos termostatul dar tot se incinge f rau. Am scos busonul de la radiator si am vazut in lichidul de racire niste bule.Precizez ca in baia de ulei nu intra apa.In caz ca am garnitura de chiulasa arsa va rog sa imi spuneti cam ce costuri de reparatie ar fi. Multumesc.

 

 

 

iti sugerez sa vii pana aici sa vedem despre ce e vorba si sa nu tragi concluzii prea devreme sau dupa ureche

pot fi mai multe cauze

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, cat coasta curatat si sincronizat carburatoare la un 4 in linie?aveti si macara daia care echilibreaza rotili?multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbare lant distributie si intinzator o manopera estimativa ..multumiri gsxr 750 94"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...