danutu_m Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salut Bigfoot, ai fost cumva ieri pe Cheia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 19, 2014 Autor Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Salut Bigfoot, ai fost cumva ieri pe Cheia? Salut, Da am dat o tura pe Cheia si apoi Poiana BV(asfaltat proaspat pe alocuri). M-am intalnit pe drum cu multi motociclisti, in special pe Cheia. De 2 ani nu m-am mai atins de Cheia, arata bine drumul, ma asteptam sa fie mai proasta starea drumului. Editat Mai 19, 2014 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Duracell, unde sunt parbrizul si aparatorile de picioare? Cum de au ramas cele de maini? Cel mai probabil in toamna apare si R-ul LC, abia astept sa-l vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Ce vroiam sa-ti zic: felicitari pentru stilul in care te dai. Stiu ca te-ai mai contrat pe-aici pe forum cu baietii cu vitezane vis-a-vis de forja pe drumuri virajate. Acum ca te-am prins putin pe Cheia, pot sa confirm ca pe un drum cu viraje adunate si mai ales cu ace de par, vei da mari batai de cap forjatorilor cu vitezane. ps: sunt cel pe care l-ai depasit imediat dupa ce am trecut de cireada de vaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 20, 2014 Autor Share Postat Mai 20, 2014 Ce vroiam sa-ti zic: felicitari pentru stilul in care te dai. Stiu ca te-ai mai contrat pe-aici pe forum cu baietii cu vitezane vis-a-vis de forja pe drumuri virajate. Acum ca te-am prins putin pe Cheia, pot sa confirm ca pe un drum cu viraje adunate si mai ales cu ace de par, vei da mari batai de cap forjatorilor cu vitezane. ps: sunt cel pe care l-ai depasit imediat dupa ce am trecut de cireada de vaci. Ms de aprecieri, e vina motocicletei, e o bomboana pe viraje. Imi amintesc de tine erai cu pasager. Duracell, unde sunt parbrizul si aparatorile de picioare? Cum de au ramas cele de maini? Cel mai probabil in toamna apare si R-ul LC, abia astept sa-l vad. Parbrizul ala era bun dar de la 160-180 in sus pana acolo imi smulgea casca, cel putin la inaltimea mea 1.87m. Cum in deobicei am sa zicem 150km/h daca e frumos si liber, ma simt mult mai confortabil asa stock fara nimic, nu se compara. De la 180 in sus in schimb ma catapulteaza..... dar ...... cat mergi cu +200 , putin in comp cu 150. Aparatorile de picioare(talpi) le-am dat jos "pentru ca POZA" ca sa fiu si eu asa mai cotidian in exprimarea publica. Limiteaza mult la viraje, iar cele de genunchi care veneau pe langa rezervor imi inchid libertatea de miscare daca vreau sa merg o leaca mai sportiv pe viraje, de aceea le-am dat jos pe cele de la genunchi. Aparatorile de maini au ramas pt ca sunt geniale, apara onorabil mainile, incat nu trebuie sa mergi cu incalzirea pornita decat pe 1 treapta, ca sa fie ok, cel putin dupa gustul meu. Cred ca R-ul LC o sa fie un pic "strange". Distractie maxima in Alpi, imi pare rau ca nu pot sa vin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salut.mai ai parbrizul?as putea sa il incerc si eu.ma bate gindul la unu dar e scumput si vreau sa incerc unul inainte sa dau banii.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 24, 2014 Autor Share Postat Mai 24, 2014 Salut.mai ai parbrizul?as putea sa il incerc si eu.ma bate gindul la unu dar e scumput si vreau sa incerc unul inainte sa dau banii.multumesc Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Ok.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 39.971km cotul final de pe esapament de langa catalizator s-a crapat, scapa gaze destul de multe dupa 5min de mers pe moto miroseai a " fosila ". L-am sudat, ieri am montat toata linia de esapment inapoi, curatat sondele lambda => works great now. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Tu nu ai toba sport? Nu sti ce pierzi.eu i-am scos si clapetele din evacuare.mai de mult am mai montat si un rahat care pacaleste senzorul de temperatura si ii da mai multa benzina crezind ca e frig.vrea sa ii mai iau si niste chestii care pacalesc si sondele lamda sa fie mereu pe open-loop sai sa vezi atunci!!!!la rahatul de pacaleste senzorul de temp. Am zis ca e placebo da pe tester ii da temp 4 grade.tu ce casca ai?eu am probat un c3 si erea ok dar vreau sa incerc arai rebel .cica e special pt naked si iti zic.parbrizul nu l-am mai montat.e ok asa.hai ca mai vb .salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 8, 2014 Autor Share Postat Octombrie 8, 2014 Am avut toba sport LeoVInce SBK Oval. R1200R-ul tau e diferit de al meu, al tau e mai tehnologizat are cu totul si cu totul alta linie de esapament nu se pot compara. In cazul meu R1200R 2009 am catalizatorul sub baia de ulei si asta amortizeaza o mare parte din zgomot. Se aude "cum trebuie" numai dk ii scot toba finala definitiv, daca ii pun o toba sport se aude o leaca mai tare decat stock. Eu am cand am avut LeoVince si filtru de aer DNA sport am pierdut destul din caracterul motorului. Nu a fost o alegere buna, miroseam ca atunci cand mergeam cu 450-ul pe carburatie care avea linie Akrapovic cap coada + consuma cam cu 1l mai mult la 100km. Dupa ce am vandut LeoVince-ul si mi-am pus toba mea STOCK imperecheata cu filtrul de aer DNA, a fost ALTA VIATA, zambeam la fiecare acceleratie obisnuit fiind cu fosta toba sport. In cazul meu toba stock e cea mai buna dpdv al caracterului motor(vioi) si al consumului(redus). Eu am Schubert C3 dar in oras mergeam cu casca de Cross, ma simt mult mai in largul meu/confortabil cu casca de Cross cat timp nu sar de 100km/h. » Post actualizat in 08 Oct 2014 19:37Daca vrei sa ai amestec bogat trebuie pur si simplu sa scoti definitiv sondele lambda, in momentul acea Lambda nu va mai varia intre 0.8 si 1.2 va ramane definitiv pe 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 O sa incerc si asta.zici ca c3 e ok » Post actualizat in 09 Oct 2014 13:43 Mai zi de filtru ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 L-am sudat, ieri am montat toata linia de esapment inapoi, curatat sondele lambda => works great now. Duracell, e timpul sa treci la LC. Cred ca noul R1200R o sa-ti placa mult, la orice capitol (mai putin estetic unde e vorba de gust) ar trebui sa fie superior... iti poti comanda Akrapovic din start, naviagatia integrata etc etc. Iar pe modul dynamic TC intra foarte tarziu asa ca ai mai scapat de o grija » Post actualizat in 09 Oct 2014 14:01 O sa incerc si asta.zici ca c3 e ok BMW System 6 Evo ai incercat? Mergi la Bavaria si testeaza. In cazul in care iti place, macar ai doua avantaje: 1. pretul din start cu 100€ mai mic decat la Schuberth; 2. in cazul in care apar probleme, casca, conform standardelor BMW, ar trebui schimbata (daca nu se repara usor/repede) pe cand la Schuberth trebuie sa stai saptamani intregi fara ea pana o trimit ei la fabrica s-o repare. Eu dupa un sezon nu am absolut nimic sa-i reprosez. Iar sistemul de comunicatie (optional) este excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Macar acum stii unde si cum trebuie sudat LC-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 9, 2014 Autor Share Postat Octombrie 9, 2014 Macar acum stii unde si cum trebuie sudat LC-ul. Bun simt al umorului » Post actualizat in 09 Oct 2014 21:53 Duracell, e timpul sa treci la LC. Cred ca noul R1200R o sa-ti placa mult, la orice capitol (mai putin estetic unde e vorba de gust) ar trebui sa fie superior... iti poti comanda Akrapovic din start, naviagatia integrata etc etc. Iar pe modul dynamic TC intra foarte tarziu asa ca ai mai scapat de o grija » Post actualizat in 09 Oct 2014 14:01 Vlad eu incet incet ma transform in conservar convins. Cred ca o sa raman cu R1200R-ul pe care il am acum ca pe 7500euro de exemplu nici nu ma gandesc sa il dau sau sa ma chinui sa raspund la telefon. Cat despre moto LC R1200R o sa o incerc la mine pe aici sa vad cum e de curiozitate. LC-ul mi se pare frumos, e mai agresiv asa. O sa imi iau o motocicleta la anul daca imi ajuta Dumnezeu si totul merge bine; caut ceva strict de FUN (2h pe zi) si am gasit ceva alternative: http://www.gumtree.com/p/ktm-motorbikes/ktm-supermoto-990-supermoto-t/1084103493 http://www.gumtree.com/p/husaberg-motorbikes/husaberg-550-supermoto-2009/1083953606 sau ceva de trial http://www.gumtree.com/p/sherco-motorbikes/sherco-290-cc/1083245122 R1200R-ul meu se plictiseste singur in garaj acum din pacate cu Angel GT nou pe spate. Tu ai apucat sa mergi pe LC R1200R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 (editat) Vlad eu incet incet ma transform in conservar convins. Si io, ca vine iarna si nu pot merge la ski pe motor Desi recunosc ca l-am vazut o data pe unul cu 12GS pe Grossglockner carand skiurile pe sidecase. » Post actualizat in 10 Oct 2014 10:57 Cat despre moto LC R1200R o sa o incerc la mine pe aici sa vad cum e de curiozitate. Mai vorbim dupa » Post actualizat in 10 Oct 2014 11:00 Tu ai apucat sa mergi pe LC R1200R? Nu, abia a fost lansat zilele trecute. O sa-l testez la deschiderea sezonului in martie sau in aprilie cand voi fi la un weekend de teste BMW. Editat Octombrie 10, 2014 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Daca totvrei sa schimbi mobra de ce nu treci pe latibi pe la garaj.are cineva de vinzare exact ce vrei tu si in stare buna si poate l intereseaza vreun schimb.vorbesti la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 11, 2015 Autor Share Postat Decembrie 11, 2015 Anul asta nu am mers foarte mult 1000km, motocicleta mea a implinit 40.000km, i-am schimbat cureaua de la alternator si simeringurile de la arborele cotit plus simeringurile aflate la imbinarea dintre motor si cutia de viteze. » Post actualizat in 11 Dec 2015 20:13Daca totvrei sa schimbi mobra de ce nu treci pe latibi pe la garaj.are cineva de vinzare exact ce vrei tu si in stare buna si poate l intereseaza vreun schimb.vorbesti la fata locului. Nu cred ca voi dori sa vand R1200R-ul vreodata. Totusi pentru cultura mea generala Tibi are service-ul lui acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 5, 2017 Autor Share Postat Septembrie 5, 2017 Dupa 41005km am schimbat prima oara placutele de frana din fata. Au rezistat destul de mult, tinand cont ca sunt la al 4-lea set de placute pe spate in 41000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 10, 2018 Autor Share Postat Octombrie 10, 2018 In weekend am implinit impreuna 44.000km, ne-am plimbat prin zona Campinei, Telega, Bustenari si am facut cateva poze si filme. Saua noua este excelenta 10cm in plus se simt, stau mai bine pe motocicleta, s-a dus pozitia de Yoga, acum am 900mm inaltime la sa. » Post actualizat in 15 Oct 2018 22:16Im sfarsit am scapat de caldura si nu ne mai chinuim pe motocicleta sa ne topim aiurea, vremea acum imi pare excelenta de moto. 13/10/2018 ora 7:20 ne urcam pe moto si invartim roata, coburile sunt puse plinul facut echipamentul de iarna imbracat. Prima oprire o facem la Rasnov 3grade Celsius, dupa ce trecem pe langa etapa V-a din campionatul national de enduro-cross, lasa alta data il plimb pe Kawa, hai sa mai scot si boxerul din garaj. Stam ceva timp in Rasnov apoi plecam catre Fagaras prin Poiana Marului, drumul acceptabil, suspensia este setata Confort cu 2 persoane, face fata destul de bine, nu ma pot plange. A doua oprire o facem la Fagaras unde si alimentam 15litrii, ca tot veni vb de benzina, consumul mediu a fost de 7% pana la Balea Lac, 6,5% Balea Lac-Pitesti si 10% Pitesti-Bucuresti, consum pentru doua persoane plus bagaje laterale. Ajungem pe Transfagarasan, partea cu Sibiu, ESA o setez in Sport cu 2 persoane, ne jucam un pic si din pacate ne oprim intr-un singur loc sa facem poze pe asfalt, apoi continuam pana la Balea Lac. In sfarsit ajunsi zicem sa facem si noi o poza mai de sus asa cu lacul si cabana, in fine urcam noi ce urcam si tot zicem hai inca 10 minute mai sus si tot asa si uite ca ajungem pe VF Buteanu la 2507m la ora 17:00, apoi ne intoarcem deloc grabiti la motocicleta. Ora 19:10, temperatura 5grade Celsius aproape intuneric ne urcam pe moto si plecam catre Pitesti unde mai facem o oprire, apoi la intoarcere mergem frumos pe A1 in spatele unui E-klass care ne-a deschis superb drumul cu ajutorul xenoanelor lui. Ora 12:30 14/10/2018 ajungem acasa si ne trezim a doua zi satisfacuti ca am avut o zi superba de plimbare + aventura de pe VF Buteanu, de neuitat. Sincer mi-a parut rau ca nu am luat masina+remorca cu mine, mai ales atunci cand s-a intunecat, dar asa macar l- am mai scos si pe "' asta mic" din garaj la drum lung 537km. Batranica mea fabricata in 2007 si inmatriculata in 2009 se tine bine, anvelopele Pirelli Angel GT au fost excelente raportat la stilul meu de mers si masa ansamblului nostru iar saua modificata de 900mm excelenta, cred ca puteam sa mai bag inca 30-50mm dar si cu 900mm e ok, adio pozitie de Pilates sau Yoga pe doua roti. Totusi................tot la enduro sau motocross (TCS Ciolpani) parca este mai frumos decat pe asfalt, in timp gusturile se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.