Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

BMW-uri din generatiile mai noi cu un milion de km ma indoiesc ca exista

Nici nu cred ca vor mai exista la seria 1200+. Dar totusi exista o raza de lumina, o speranta: unii schimba grupul cand doar semeringul e buba, cand se arde becul schimba farul, cand indicatorul de benzina e pe warning schimba rezervorul samd samd. In felul asta sasiul cu numarul respectiv duce lejer milionu'. Ma astept la bigfut chiar sa bata milionul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 632
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Esti pricinos! Sa vedem cum va fi 1250. Abia-l astept.:cheers:

 

:agree:

 

@Aleko

 

E diferit final drive-ul de la 1200, e mai greu de umblat, nu e chiar asa la indemana......mi-am bagat si eu nasul pe acolo.

Mda ai dreptate nu sunt racite cum trebuie, se incing si la un moment dat cedeaza :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai se vede cat de mult ti-ai bagat nasul. Bine, nu ca ai pricepe tu ceva, zic asa, ca chestie. Da bah,pentru tine o sa faca racire la cardan. Mare-i gradina lu' iisus asta.

 

Cum zici tu mestere. Eu cu cine votez? :crack:

 

Unele lucruri te depasesc.Dar daca tu vrei sa fi atotpreastiutor/mester......GO AHEAD. Pe mune nu ma int. Nu sta nimeni sa iti explice tie fenomene etc etc etc, in urma carora un material PROST cedeaza.

Nu prea am auzit de FJR-uri cu probleme la cardan, de aceea dau vina si pe material.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zici tu mestere. Eu cu cine votez? :crack:

 

Unele lucruri te depasesc.Dar daca tu vrei sa fi atotpreastiutor/mester......GO AHEAD. Pe mune nu ma int. Nu sta nimeni sa iti explice tie fenomene etc etc etc, in urma carora un material PROST cedeaza.

Nu prea am auzit de FJR-uri cu probleme la cardan, de aceea dau vina si pe material.

 

Ia-ti FJR. Mai fa o legenda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca BMW a adoptat primul daca nu ma insel solutia cu suspendarea rotii si a cardanului pe o singura parte. Solutie indrazneata, dpmdv fara avantaje importante, dar cu probleme la solicitarea rulmentilor si a simeringurilor. La mai toate motocicletele pe cardan, acesta este indestructibil si este ultima piesa care cedeaza. Moda "pe o parte" la cardan a prins si multe alte motoare noi au adoptat ideea. Cel mai vechi , Stelvio nu pare sa aiba probleme, sa vedem celelalte.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai vazut cardane duse la Guzzi. Insa la BMW pana la seriile 11XX nu e nicio problema, ma rog aproape niciuna. Cardanul ala e mult mai usor iar R100GSPD e mobra care a facut Dakaru' plm.

Asa ca bigfhoot, daca vrei mobra dovedita, zpune-le alor tai sa-ti ia un R100GSPD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai uitat la KTM 990 SMT ca inlocuitor pentru legenda? Are multiple avantaje (scapi de cardan) si fun factor din plin:

 

S-ar mula si pe stilul de mers... la fel ca si Dorsoduro de 1200 sau Hypermotard...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai uitat la KTM 990 SMT ca inlocuitor pentru legenda? Are multiple avantaje (scapi de cardan) si fun factor din plin:

 

 

Mi-ai luat vorba din gura! E o motocicleta bestiala pe curbe,merge si la touring un pic,are si ABS. 115 cai si sub 200kg.

 

M-as vedea pe una din asta!

 

Singura "problema" ar fi consumul,cica ar fi undeva intre 8-10 l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multistrada e mai aparte la design, urat nu e, dar ciudat este, in opinia mea.

 

PPPffffffooooaaaaaa consum de 8 - 10 % ( e 3.0 ? ) :rusinica: frumos KTM-ul dar ............. consuma mult prea mult pentru o motocicleta, sau pentru nevoia mea. Boxerul(R1200R) ia intre 3,5 ( nu multi cred asta, daca mergi LEGAL pana la Campina si innapoi ) si 7%.......... Oare cat o consuma 990 V2 daca dai in ea? :rusinica:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ultima problem aparut la bigfoot:

un prieten de al meu cu un VFR de 800 a patit la fel. adica s-a spart un rulment din roata spate. El a trebuit sa lasa acolo mobra. A cumparat rulmentii din Oradea( pt ca sunt 3bucati care costu mai mult decat rulmentii la BMW) si a monatat pe motor la prietenul care statea aprope de incident.

 

Intr-adevar VFR -ul era din 2002 sau 2003 si cu 50000-6000 km la bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Te bagi in seama aiurea Budd. Canta la alta masa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Uite asa arata un senzor pt nivelul carburantului la motocicleta mea.

L-am gasit prin garaj cand faceam curat..........o piesa mica dar relativ scumpa si nu neaparat fiabila.

 

post-16670-0-21190200-1355575262_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

salut,

felicitari pt moto, plimbari placute.

ma uit de anul trecut sa mi iau un R1150R, imi plac mai mult bordul si :) pretul. te-ai dat cumva si pe asta?

 

problema mea este la mersul in oras, unde merg cam zilnic, inclusiv la birou si etc... este o problema falsa sau cum sta treaba in oras?

 

am un prieten care si-a luat 1200gs de nou si nu-i place clancul de la schimbat vitezele. am vazut pe review-uri ca face la fel si 1150R. cum e din punctul tau de vedere?

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite asa arata un senzor pt nivelul carburantului la motocicleta mea.

L-am gasit prin garaj cand faceam curat..........o piesa mica dar relativ scumpa si nu neaparat fiabila.

 

Multi s-au plans de indicatorul de nivel. Au incercat sa-l dreaga in garantie si dupa ce s-a defectat din nou au renuntat sa-l mai folosesaca.

 

salut,

felicitari pt moto, plimbari placute.

ma uit de anul trecut sa mi iau un R1150R, imi plac mai mult bordul si :) pretul. te-ai dat cumva si pe asta?

 

problema mea este la mersul in oras, unde merg cam zilnic, inclusiv la birou si etc... este o problema falsa sau cum sta treaba in oras?

 

am un prieten care si-a luat 1200gs de nou si nu-i place clancul de la schimbat vitezele. am vazut pe review-uri ca face la fel si 1150R. cum e din punctul tau de vedere?

merci!

Cand spui clanc te referi la cel din pedala sau la cel din cardan cand se schimba viteza? Cutia in sine mie mi s-a parut foarte fina, vitezele se schimba usor, mult mai usor fata de traditia mai veche a BMW unde cutia era demontata de pe tractor. Crancanitul cardanului e traditie nu poti scapa de asta nici macar la cele foarte noi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...