Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

salut,

felicitari pt moto, plimbari placute.

ma uit de anul trecut sa mi iau un R1150R, imi plac mai mult bordul si :) pretul. te-ai dat cumva si pe asta?

 

problema mea este la mersul in oras, unde merg cam zilnic, inclusiv la birou si etc... este o problema falsa sau cum sta treaba in oras?

 

am un prieten care si-a luat 1200gs de nou si nu-i place clancul de la schimbat vitezele. am vazut pe review-uri ca face la fel si 1150R. cum e din punctul tau de vedere?

merci!

 

Salut,

 

Ms frumos pt urari! De mult nu am mai intrat pe aici.

De 1150 R nu stiu ce sa zic nu am mers pe asa ceva, am mers pe 1150 GSA(un prieten de-al meu) si pot spune ca e cu 20% mai putin manevrabil decat R 1200 R . Cutia de viteze la 1150 nu mi s-a parut deloc de tractor, nu e ca la un ambreiaj umed, iti trebuie un picior FERM, atat timp cat lucrezi cu ea ( cutia ) FERM si HOTARAT merge foarte bine, nu e o cutie la care intra in viteza " cu 2 degete " , trb sa ii dai hotarat cand schimbi. Mare diferenta intre cutia 1150 si cea de 1200 nu cred ca este.

Cand e rece cutia de viteze este anevoiasa, mai ales iarna , acum la 3 grade cand uleiul e rece in cutie, e chiar " tractor " cum zice domnul Harea, dar asta numai cand e RECE si e IARNA. Dar odata incalzita cutia dupa 1km sa zicem, devine foarte agreabila si utilizabila.

 

Referitor la strecurat, motocicletele boxer nu au probleme. Odata ce treci cu ghidonul, treci cu ORICE parte a motocicletei, asta in cazul meu la R 1200 R, banuiesc ca R1150R respectand norma de naked bike, are acelasi comportament. E doar o chestie psihologica.

Eu pot spune ca ma iau la intrecere cu scuteristii chiar daca am boxer.

Singura problema la boxere , referitor la strecuratul printre masini este data de incapacitatea de a te strecura de pe loc printre masini, adica TU esti la stop si vrei sa te strecori in coloana,printre masini de pe banda 3 pe banda 1, eeeeeee daca erai cu 450 smr o aplecai usor din bazin, cu ghidonul treceai peste tot, iar cu rezervorul treceai usor usor usor pe langa aripa de la masina pe care o aveai in fata.

CU BOXERUL nu poti face asta, odata ce te-ai oprit, NU te poti strecura din SCURT(decat daca ai 1m intre masinile care stau bara la bara in coloana ) , iti trebuie o leaca mai mult spatiu pt ca atunci cand o apleci, treci cu ghidonul dar atingi cu cilindrii aripa masinii, astea sunt cazuri exagerate si inghesuite. Odata ce ai trecut de 10km/h poti spune ca mergi cu scuterul, nu exista probleme referitoare la gabarit.

 

Merita sa iti iei BMW pt confort si consum, dar atentie la fiabiliate................eu unul am avut ghinion cu modelul asta al meu ( NOU ). Acum daca iti iei un SH si cade ceva, are o scuza motocicleta , nu poti sti ce s-a intamplat cu ea inainte, cine si cum a ingrijito.

 

Din pct meu de vdr ( ca tot intrebi ) 1150 R sau 1200 R sau naked-ul BOXER , este o combinatie excelenta intre commuting, sport (SM gen....ishhhh) si touring, e un melanj placut, motorul este prezent IMEDIAT, nu ai dc sa sari de 3500rpm in oras , decat dk e liber sau dk vrei sa ii impingi pe altii , consuma putin, foarte putin indiferent cat de NEAMPROST esti cu acceleratia, + pozitia exemplara.

DACA mai ai si ESA........ te leaga pe viata motocicleta, pot spune ca merita cumparata si ca i se iarta toate pacatele numai pentru ca are ESA, si pt ca dk vreau sa merg in LENE o dau pe COMFORT,nimic nu simti (ma trezesc cu un jacuzzi pe 2roti) si dk vreau sa scot dracii din mine o pun pe SPORT si aia( ma trezesc cu alta motocicleta ).

Nu sunt pasionat BMW, nu stiu daca pe R 1150 R a existat ESA, dar dk a existat, parerea mea e ca iti arunci banii aiurea , daca nu iti iei un boxer cu ESA.

Na ce sa zic cu toate SURPRIZELE neplacute, aparute, sloganul placerea de a conduce este 100% adevarat, fa test cu toate motocicletele naked din toate categoriile de cilindree si de pret, nu cred ca sare vreuna de nota 5 pertotal,( ori prea blegi, ori prea nervoase, ori prea grele, ori prea scumpe ).

Am mai spus eu ca sincer mi se pare acest BMW R 1200 R un OZN fata de alte motociclete existe pe piata, si mai ales fata de de naked-uri, si stiu ce zic, dar sare romanu repede si zice ca sunt arogant, fara sa stie despre ce vorbesc, fara sa aibe macar idee de ceea ce zic, si mai ales fara sa stie ca NU SUNT NENE PASIONAT BMW, insa apreciez o motocicleta pur si simplu deosebita de RESTUL. ( Acuma ghionul ei ca e BMW nu e vina mea )

 

Eu am vrut sa si m-am gandit serios sa cumpar alta motocicleta, dupa cate SURPRIZE am avut cu a mea, dar............ bai nu exista pe piata ceva similar, adica.........ce fac imi iau V-MAX sau TUONO , trage de rupe si consuma mai mult, la drum lung te cam indoiae , sau imi iau FJR 1300 si .......e grea, nu se strecoara asa usor in oras, nu e asa sportiva pe viraje ( desi daca tu sti ce sa ii ceri motocicletei, poti fi sportiv pe viraje, si cu FIRST BIKE FORMULA ), si NU are ESA, ceea ce e foarte nasol, odata ce te-ai obisnuit cu ESA.

 

Daca iti permiti sa risti ( fiabiliatea ) ia-ti un boxer, merita si compenseaza prin placerea de a conduce , suprizele tipice ARO "pleci cand vrei ajungi cand poti". Doamne fereste, dar la cat costa o astfel de motocicleta NU are voie sa cada pe piese cand iti este lumea mai draga. Eu unul nu o sa uit cum imi statea in gat chicken souflaki in LUKOIL la Stara Zagora, pt ca mi-a facut surprize grupul..................................dar .................... chiar este o placere sa conduci un BMW, nu sa il si repari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 632
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca daca ai putea testa un TUONO ti-ai da seama cat de imensa e diferenta. Daca zici ca pentru tine placerea de a conduce e importanta atunci nu cred ca poti sa zici ca Tuono trage prea tare si consuma prea mult. Am mers de curand foarte putin cu ea, am mers si cu modelul tau.

 

Placerea de a conduce la Tuono este INFERNALA fata de bmw-ul tau, no offence!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca daca ai putea testa un TUONO ti-ai da seama cat de imensa e diferenta. Daca zici ca pentru tine placerea de a conduce e importanta atunci nu cred ca poti sa zici ca Tuono trage prea tare si consuma prea mult. Am mers de curand foarte putin cu ea, am mers si cu modelul tau.

 

Placerea de a conduce la Tuono este INFERNALA fata de bmw-ul tau, no offence!

 

Sunt de acord cu tine aici, DAR eu cand spun placerea condusului ma refer la o calatorie, nu cred ca e FUN sa iei TUONO de la Bucuresti pana pe Route des grandes Alpes, decat daca ai platforma.

 

Nu am avut placerea de a conduce TUONO V4, dar banuiesc ca are senzatii similare cu un SMR crizat de 450 ( nu am nevoie sa sar de 100-120km/h ca sa ma distrez ). Personal Husqvarna aia de 450 pe care am avut-o a fost singura motocicleta de care imi era "frica" de fiecare data cand ma urcam pe ea, dar imi placea al naibii de mult caracterul ei motor + ciclcistica.

 

Cu BMW-ul mergi in lene chill pe comfort pana acolo cu, caldurica in mansoane, odata ajuns dai pe sport (ESA) iti faci damblaua pe viraje si apoi te intorci ca un melc linistit chill pe comfort(mers de autostrada) pana la Bucuresti.

Niko tu nu ai mers cu R 1200 R in Alpi (sau pe Cheia,Bran) pe SPORT ca sa iti dai seama despre ce vorbim se transforma in altceva are reactii instante. Asa o tura prin Otopeni este egala cu 0 ca sa poti aprecia ESA si mai ales caracterul FUN al unei motociclete.

 

BIGUFUT" lasa ca vine caldura si recuperezi la SUFLAKI pe THASOS /........

 

Da Doamneeee , atunci m-am multumit cu un corn 7days din benzinarie, firar mama ei de treaba, si acum cand scriu salivez dupa Suflaki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.............

Niko tu nu ai mers cu R 1200 R in Alpi (sau pe Cheia,Bran) pe SPORT ca sa iti dai seama despre ce vorbim se transforma in altceva are reactii instante. Asa o tura prin Otopeni este egala cu 0 ca sa poti aprecia ESA si mai ales caracterul FUN al unei motociclete.

 

 

..............

Ai dreptate, nu zic ca am emis o parere avizata. Doar ca mi se pare ca prea iti lauzi motoreta introducand in discutie si motorete cum este Tuono, poate cineva sa creada ca BMW-ul este mai fun si mai placut de condus. Si mie mi s-a parut ZX9-le cea mai misto motoreta, dar sunt convins ca nu e cea mai cea, era cea mai cea doar pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) nu laud ma motocicleta, daca o laudam, spuneam ca e foarte fiabila si ca eu am avut asa o eroare odata in 100ani ghionion, sau spuneam ca lucrat un "roman" la motocicleta mea, sau nu stiu..........ca pentru mine exista o singura marca BMW, tampenii.

 

E opinia mea obiectiva, ca per total R 1200 R este un pachet unic si imbatabil pe piata NAKED_urilor, datorita ESA caracterului motor("diesel") si ciclisticii.

 

Da pentru prostii de 2h pe zi TUONO este mai buna, pentru Touring si atat FJR sau GTR e mai bun, daca vrei ceva INTRE poti alege un R 1200 R .

N-am nici un interes sa laud motocicleta asta dupa ce a costat vreo 2000euro numai pe diverse piese care au cazut la ea, dar repet NU ai cum sa gasesti pe piata o motocicleta naked bike care PER TOTAL sa fie asa de buna,polivalenta,agila si confortabila, altele mai fiabile sigur gasesti sau altele mai frumoase ( daca ai drept criteriu estetica ).

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii cum esti tu acum cu motorul asta....

 

ai o femeie buna ...da buna rau frate

 

si din cand in cand ...mai dispare cu cardul de acasa ......

 

da dupa ....tot tu o calaresti......

 

asa ca la cat te bucuri de ea cand o CALARESti........MERITA INCA 2000 euro

 

spune ti in minte ....ca i ai facut cadou ....desi arata si ti o tragea meserias.....o PERECHE DE SILICOANE....dupa cum stim amandoi cum ai abuzat o/ calarit o in alpi......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii cum esti tu acum cu motorul asta....

 

ai o femeie buna ...da buna rau frate

 

si din cand in cand ...mai dispare cu cardul de acasa ......

 

da dupa ....tot tu o calaresti......

 

asa ca la cat te bucuri de ea cand o CALARESti........MERITA INCA 2000 euro

 

 

Corect!

 

 

 

 

spune ti in minte ....ca i ai facut cadou ....desi arata si ti o tragea meserias.....o PERECHE DE SILICOANE....dupa cum stim amandoi cum ai abuzat o/ calarit o in alpi......

Am abuzat eu, dar nici chiar asa de slaba ca fiabilitate sa fie...........mai are de lucrat BMW aici, cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abuzat inseamna pe o roata cu bagaj si pasager printre ciulini si bolovani. Cum va stiu eu singurei si pe sosea, nu-mi prea seamana a abuz.

bogdan ....cand o sa reusesti sa vezi gaura tevii de esapament de la r.ul lui duracel la 3 metri distanta macar 500 m ....ATUNCI O SA TI ABUZEZI SI TU MOTOCICLETA......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg batraneste, mai niciodata singur. Am familie! Dar motoarele nu sant facute numai pt mine. A merge tare de unul singur pe sosea mi se pare absolut normal pt un motor de 1200. Vorbim de BMW nu de Ural. Sau gresesc eu pe undeva?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

35.000-36.000km cotul de la toba finala s-a fisurat. Nu stiam dc miroseam in ultimul hal a benzina :rusinica: de parca as avea toba sport.

Daca a mai patit cineva asa ceva, sau daca are o recomandare, un meserias bun ceva, care sa nu cioparteasca toba........va ascult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

un meserias bun ceva, care sa nu cioparteasca toba........va ascult.

 

orice i-ai face o sa se vada urat si va rugini... pentru ca e cromata

 

 

e timpul pentru un krakraprovic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice i-ai face o sa se vada urat si va rugini... pentru ca e cromata

 

 

e timpul pentru un krakraprovic :)

M-am gandit si eu la asta, dar.............parca imi e tarsa. Am avut un Leo Vince ( ok nu este the best, dar e OK ) si pot spune ca dupa 10min de mers eram imbalsamat de "benzina" + ca motocicletei mai ales dupa 6000-6500 ii cam lipseau b.o.i.i. de acasa(in opinia mea), fata de versiunea stock, chestie de care mi-am dat seama dupa ce am vandut LEO VINCE.

Asa trebuie toba+powercommander ca sa fiu 100% corect, dar sunt prea multi bani aruncati aiurea, de banii astia te plimbi DESTUL.

 

Sudura in argon cu sarma de inox. E tot ce poti face. Va rezista cel putin cat sudura originala daca nu mai mult.

Am notat. Saptamana viitoare caut un atelier. Stiu ca este un atelier undeva pe langa bulevardul expozitiei, care monteaza racorduri flexibile pt masini, mesteresc baietii acolo tobe, galerii etc etc. Acolo cred ca voi incerca prima oara.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Sudura in argon cu sarma de inox. E tot ce poti face. Va rezista cel putin cat sudura originala daca nu mai mult.

 

 

ca sa sudezi bine acolo trebuie sa cureti cromu ala cel putin 1 cm pe ambele parti .. o sa arate ca un kwr .. daca nu cureti iar o sa arate ca un kwr

 

eu as face claim la BMW, acolo ai un defect de productie/design, sudura aia originala este prea groasa pentru materialul dat si supune la stres termic teava

Asa trebuie toba+powercommander ca sa fiu 100% corect, dar sunt prea multi bani aruncati aiurea, de banii astia te plimbi DESTUL.

 

 

exact !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as face claim la BMW, acolo ai un defect de productie/design, sudura aia originala este prea groasa pentru materialul dat si supune la stres termic teava

Nu ai cu cine, si pt ce. Pierzi timp aiurea.

Singura solutie in opinia mea este sa iti iei o motocicleta BMW din afara tarii daca nu chiar de la mama ei de acasa. Ai TVA mai mic decat in RO, sigur, alta calitate fata de o motocicleta pentru RO. Asa faci o plimbare, ii faci si rodajul cu ocazia asta si te alegi si cu ceva de calitate ( macar in Germania sa fie bune ).

Nu cumparati BMW de la noi pt ca exista sansa sa dati de un produs cu hibe. Hibe nu neaparat mari, desi pot fi si erori nasoale( cutie cardan alea alea ) dar uite aici cu toba asta,,,,,,,,,,dupa 10min de mers trb sa te schimbi ca mirosi urat, un rahatel mic, strica tot. Iar acest incovenient il resimte cel mai tare pasagera care sta fix deasupra tobei.

Toba asta nu are 36.000km cat are motocicleta , cred ca are maxim 20.000km, pentru ca am rulat destul de mult si cu LEO VINCE.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

tu crezi ca exista linii de productie diferite pentru europa de est? eu sunt sigur ca ai avut tu ghinion

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca sunt linii de productie diferite, dar in urma CTC-ului e posibil sa se faca niste "clase" si cele mai proaste sa mearga in europa de est.

A avut fratele meu o masina noua care avea niste defecte "remediate" in fabrica cu benzi dublu adezive (mocheta), a sichimbat-o pe garantie.

Era clar ca cei din fabrica stiau, ca altfel nu puenau dublu adeziva acolo, mocheta care a venit pe garantie era mai inalta cu 1cm. Masina noua, deci...

Si am mai auzit exemple, asa ca e posibil calitatea a doua sa ajunga la noi, cei carora dupa dacia si mobra, orice masina/motor ar trebui sa ni se para super bun.

 

Plus ca sunt anumite modele de masini (de motociclete nu stiu), produse in mai multe tari, de regula masinile care ajung in ro sunt facute in tarile mai putin dezvoltate.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu "mitul" liniilor de productie, sau produselor de calitatea 2-a.

 

1) Esa (garantie)

2) Cutie (garantie) ( ambreiaj 100% OK, deci nu a fost vina mea )

3) Cric central ( asta are o scuza sa zicem ca l-am folosit tot timpul )

4) Senzor de carburant ( 900lei)

5) Grup spate ( doar 6100lei )

6) Toba

 

Toate piesele astea au cazut in conditiile in care motocicleta a fost NOUA, si intretinuta cu varf si indesat din TOATE punctele de vedere, necazuta, tinuta in garaj. Exact asa cum si tu ai grija de motocicleta ta, daca esti pasionat. Iar motocicleta abia are 36.000km, nu a fost rulata zi de zi, am mai avut alte motociclete de "treaba" .

 

 

 

Repet la Yamaha ( tot noua ) i-am schimbat 2 becuri pe faza scurta , kitul de lant, anvelopele, placutele ..........si cam atat. In conditiile in care am facut cu ea 35.000km "grei" in 18luni ( nu in 3ani si jumatate - 4 , cum este in cazul BMW_ului )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linii de productie diferite sigur nu sunt, dar o selectie a pieselor se poate face relativ usor. Cele de la mijlocul tolerantei pt Germania & friends, iar cele de la marginea tolerantei pt fraieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu Radu de la http://www.sudura-aluminiu.ro/

Eu la el imi trimit toti clientii pentru care nu am coturi aferente tobelor ce le comercializez.

Si mie imi pare fier cromat, dar mai bine ii ceri lui parerea si vezi ce iti recomanda.

Personal, as incerca sa o schimb pe garantie.

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=DijZld80YjM Mie imi place asta asa.





S-a rezolvat toba, nu se vede asa de rau, cel putin numai duhneste a benzina.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

In legatura cu "mitul" liniilor de productie, sau produselor de calitatea 2-a.

 

1) Esa (garantie)

2) Cutie (garantie) ( ambreiaj 100% OK, deci nu a fost vina mea )

3) Cric central ( asta are o scuza sa zicem ca l-am folosit tot timpul )

4) Senzor de carburant ( 900lei)

5) Grup spate ( doar 6100lei )

6) Toba

 

Toate piesele astea au cazut in conditiile in care motocicleta a fost NOUA, si intretinuta cu varf si indesat din TOATE punctele de vedere, necazuta, tinuta in garaj. Exact asa cum si tu ai grija de motocicleta ta, daca esti pasionat. Iar motocicleta abia are 36.000km, nu a fost rulata zi de zi, am mai avut alte motociclete de "treaba" .

 

 

 

Repet la Yamaha ( tot noua ) i-am schimbat 2 becuri pe faza scurta , kitul de lant, anvelopele, placutele ..........si cam atat. In conditiile in care am facut cu ea 35.000km "grei" in 18luni ( nu in 3ani si jumatate - 4 , cum este in cazul BMW_ului )

fa-ma si pe mine sa inteleg, taoate cele enumerate de tine mai sus au cazut in in 35.000 de km la BMW-ul tau luat de nou ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...