wawessh Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Nu sunt Diablo Rosso,sunt Corsa 3 si sunt aceeasi generatie cu 2ct.Eu imi mentin parerea. Diablo Rosso II si Diablo Rosso CORSA e ce poti sa iei mai bun de la Pirelli inainte sa treci la Supercorsa.Asa e si la Michelin cu 2ct si Powerpure inainte sa treci la Power One. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 +1 pentru motoveteranul cu choper de 400 si carnet auto de 20 de ani, discutia nu este despre chopere, sau alte motociclete care accelereaza mai greu ca un tdi, defapt tu nici nu ai ce gume moi sa pui pe mobra pentru ca nu se fabrica. sa va mai zic de setari suspensii, arcuri progresive , ulei de furca .... si alte kkturi. vad multa ignoranta , o sa ziceti acum ca sunt eu esspertu polii Mai omule,e clar ca iti este mai simplu sa ironizezi pe cineva decat sa fi atent la ce citesti.Em am spus ca in Bucuresti se conduce haotic si trebuie sa te adaptezi traficului,sa nu te bazezi pe avantajele pe care ti le poate oferii un cauciuc.Care e treaba cu chooper-ul aici ca nu m-am prins?By the way, Virago nu este chooper ci un cruiser mai mic....e clar esti expert. Cat despre comentul meu a fost o concluzie la toata discutia care parea sa faca vinovat de accident,cauciucul ( ma rog daca era mai bun se putea evita) si nu rahatul asta de oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Eu cred ca baiatul merge foarte atent de fel, doar ca a avut mare ghinion exact cum putem avea toti, si sa nu uitam ca nimeni nu vrea sa cada. JAGI ... eu am economisit ca am mers cu gume uzate pana la ata si nu am cazut deloc.. ce spui de asta ? !! Bai oameni buni.. vad ca se pica foarte usor in extreme (dupa ce am citit tot) nu putem avea obsesia cauciucurilor, nu putem avea obsesia placutelor, si a asfaltului, strada nu este circuit, pe strada gasim orice, se termina jmecheria pe o pata de ulei, sau nisip sau orice. NU sunt sigur 100 % cu gume noi daca eu sunt tampit si merg haotic. Vreau sa mai precizez o chestie fara a putea fi contrazis desigur... Baietii care merg pe circuite nu se numesc motociclisti se numesc PILOTI, noo? Ei fac 300km pe an in niste conditii extreme, limita, si este normal sa vada lucrurile din pnct lor d. vedere. Cu tot respectul pt pilotii de circuit, dar adevaratii piloti sunt pe strada nedescoperiti, nu este o probabilitate. Eu sunt tamplar si orice patesc sau stric primul gand este sa-l fac din lemn, niste furnir.. ceva, este firesc, asa si Jagi orice accident se datoreaza in primul rand din cauza gumelor, O MARE GRESEALA. Eu cred ca: baietii care merg PE STRADA cu motocicletele de mau mult de 3 ani(adica nu orice maimutoi cocalar care merge in tricou si slapi) sunt niste 3,14zdosi , indiferent de mobra, nu putem spune ca suntem mai prosti ca mergem pe strada, putem spune ca suntem niste spartani adevarati ce nu ne sperie gandul de accident, toata viata este un risc nu doar mersul cu motocicleta pe drumurile publice. Orice motociclist care are minim 5 ani si 50000 de strada este mult mai barbat decat un pilot de circuit care face 1 km pe zi cu motocicleta, sa fim seriosi si sinceri, si sa nu ne suparam fara motiv. Orice accident are o cauza, si de cele mai multe ori nu sunt probleme tehnice. Este exact ca faza aia cu 1+1 pt un matematician este egal cu 2 pt un filozof este egal cu 3 si asa mai departe. Parerea mea este ca : orice pilot de motociclete cand merge in auto spre servici si trece un chopperist echipat pe lg el sa nu creada o secunda ca-i este superior in clipa aia,(nici macar o bruma de gand ca el este .... ce este ? este sofer) sa se creada superior cand se da pe circuit si atat cand vine acasa trebuie sa uite si sa lase natura sa-si faca treaba. Nu vreau sa se supere cineva pe mine pt ca sunt sincer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 nu inteleg ce se tot comenteaza atata despre cauciucuri, ca si cum am fi pe nu stiu ce circuit. cand ati dat sala si apoi poligonul tot despre cauciucuri erau intrebarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Vad o frustrare imensa a baietilor care merg INCET. Ar vrea sa mearga ,mai tare, nu au bani de circuit, cind posteaza un rider care merge ocazional pe pista e luat la misto instant. Cei ce-l iau la misto nici macar pe Amckart nu sint in stare sa se dezlipeasca cu bijuteriile de rezervor. Ca regula cei ce merg incet, sint si cei mai guralivi, ofensati. As propune ca cei ce mergeti cu touringuri, enduro, sa va abtineti de la datul cu parerea despre mersul cu supersport. Mai sint citiva si cu supersport care i-i dau tare numai la tastatura, mai vad citeunul din ei pe motoreta, cel mai elocvent e ca sta tzeapan pe motor si reguleaza rezervorul, parca ar fi o gaurica speciala facuta in rezervor. Adica- merge pe supersport, el crede ca se pricepe, i-si da seama la prima Cheie ca-i varza si dupaia ne povesteste cit de safe merge el. Discutia nu are nici o relevanza avind in vedere ca shefii in a da replici pe aici, nicidecum nu i-i desconsider ca MOTOCICLISTI, sint utilizatori de NON supersport. Majoritatea accidentelor sint facute de supersporturi. Ce le mai stii tu pe toate, ca un om mare, inclusiv ce salarii avem... Majoritatea veteranilor pe supersport nu dau reply aici pe motociclism.ro, s-au scirbit de luatul la misto de catre "comunitate". Urmeaza-le exemplul si lasa-ne sa descoperim apa calda singuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 ador concluziile trase de incepatori timizi eu sunt esspert (a se citi in engleza) oricum iti multumesc pentru relatarea despre traficul bucurestean,chiar nu stiam ca se conduce "haotic",eu veneam la bucuresti cu trenul sau lasam motorul la intrare si luam autobuzul Noob....asta esti tu, este clar,nu trebuia sa o si scrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Astăzi am vrut să văd cum stă treaba cu gumele, cu aderența lor. Am avut la dispoziție două Horneturi. Unul cu niÂşte lemne (al meu), daemon strada 2010 Âşi celălalt cu pilot sport fabricație 2008 parcă. AceaÂşi presiune în ele dacă nu mă înÂşel. Diferență de la cer la pământ... Oricât am încercat să încălzesc daemonul, nu ținea de nici o culoare bine. Cu politoul făceam stoppie de nu mi-a venit să cred. Poate o să spuneți că nu contează cât de uÂşor faci stoppie, dar se simțea forța de frânare care era mai violența la guma mai moale. M-am hotărât să cumpăr Âşi eu pilot sport, cel puțin pe față. Acum mă uit pe net să citesc niÂşte păreri referitoare la caiucul ăsta, dacă sunt Âşi variante mai bune, cu care se pot face măcar 7-8000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Astăzi am vrut să văd cum stă treaba cu gumele, cu aderența lor. Am avut la dispoziție două Horneturi. Unul cu niÂşte lemne (al meu), daemon strada 2010 Âşi celălalt cu pilot sport fabricație 2008 parcă. AceaÂşi presiune în ele dacă nu mă înÂşel. Diferență de la cer la pământ... Oricât am încercat să încălzesc daemonul, nu ținea de nici o culoare bine. Cu politoul făceam stoppie de nu mi-a venit să cred. Poate o să spuneți că nu contează cât de uÂşor faci stoppie, dar se simțea forța de frânare care era mai violența la guma mai moale. M-am hotărât să cumpăr Âşi eu pilot sport, cel puțin pe față. Acum mă uit pe net să citesc niÂşte păreri referitoare la caiucul ăsta, dacă sunt Âşi variante mai bune, cu care se pot face măcar 7-8000km. Ia-ti 2CT ca e mult peste Pilot Sport si te tine mai mult de 8000 km. Spatele insa nu te va tine prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Ia-ti 2CT ca e mult peste Pilot Sport si te tine mai mult de 8000 km. Spatele insa nu te va tine prea mult Asta e topic de accidente sau de cumparat/vandut gume? Apropos, ala accidentatul mai traieste, si daca da ce guma pe fata credeti ca o sa-si cumpere dupa ce iese din spital? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Mda, noi ne dam incet, nu ne pricepem la caucioace, suntem niste batrani ramoliti cu mobre de batrani ramoliti, mai bine ne-am lua niste trotinete... Incepe sa se umple iar de rahat forumu' asta, tocmai la timp ca sa-mi reaminteasca de ce am migrat "dincolo". Sunteti niste zei, chilotilor, restul sunt niste fraeri cocliti! No offence celor decenti, sper ca s-a inteles cui ma adresez. Se pare ca nu e suficienta carantina asta pentru mine. Dobrescule, un ban, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Asta e topic de accidente sau de cumparat/vandut gume? Apropos, ala accidentatul mai traieste, si daca da ce guma pe fata credeti ca o sa-si cumpere dupa ce iese din spital? Accidente Sa invatam din greselile altora ... Nu se vinde nimic, se invata din greselile altora si se dau sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Urmeaza-le exemplul si lasa-ne sa descoperim apa calda singuri. Unii devin mai intelepti cu trecerea anilor, altii imbatranesc degeaba. Nu pentru tine isi toceste jagi tastatura, ci pentru procentul ala mic de motociclisti care intra aici sa invete. Mai ales pentru aia tineri. Nu conteaza daca mergi tare sau incet, important e ca la un moment dat e posibil sa ai nevoie de o franare puternica pe care o guma mai modesta nu ti-o poate oferi. Mers decent + frane bune + antrenament + gume bune + echipament + mai pune tu, te pot scoate teafar din cele mai multe situatii, sau daca nu te scot, macar reduc efectele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) Unii devin mai intelepti cu trecerea anilor, altii imbatranesc degeaba. Nu pentru tine isi toceste jagi tastatura, ci pentru procentul ala mic de motociclisti care intra aici sa invete. Mai ales pentru aia tineri. Nu conteaza daca mergi tare sau incet, important e ca la un moment dat e posibil sa ai nevoie de o franare puternica pe care o guma mai modesta nu ti-o poate oferi. Mers decent + frane bune + antrenament + gume bune + echipament + mai pune tu, te pot scoate teafar din cele mai multe situatii, sau daca nu te scot, macar reduc efectele. ...odata cu batranetile se stie ca te scapi pe tine si te bashesti mai des. Daca asta inseamna sa dai sfaturi inseamna ca, intr-adevar, ai imbatranit degeaba. In rest de acord cu tine, desi 90% topicul este offtopic. Cauciucuri bune = rulare mai in siguranta. Era clar dupa poze, cum era lovit taxiul+ motor cu furca neatinsa + faza cu dintii sparti, ca omul a facut stoppie, deci cauciucul fata era/este foarte bun, singura cauza ipotetica ar fi putut fi experienta riderului sau manevra din scurt a taxiului. Dar nici cand un apropiat al riderul a clarificat situatia, nu s-a renuntat la a se posta sfaturi aka bashini. Adica nu conteaza sfatul, conteaza sa stie lumea ca "eu" sunt miezul si odata cu sfatul sa dau si rusine la altii. Ori dai sfaturi sau cu parerea cu bun simt in respectul celorlalti, ori stai dreq linistit si nu mai tocesti nicio tastatura. Editat Mai 25, 2011 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) O idee simpla, un pas inainte. Sper sa nu irite pe nimeni offtopicul. Ai o guma neaderenta. Blochezi fata. Creierul tau, fara sa-ti dai seama, incepe sa puna greutate pe fata dupa cateva experiente de genul asta (sau constati ca nu mai strangi frana, chiar daca vrei sa franezi ). Adica stai mai in fata, si mai ridicat in timpul franarii. Tu zici: aaa! exact cum a zis jagi, se ridica in stoppie inainte sa alunece, deci E GUMA BUNA?. NU! Tu franezi foarte putin mai bine pentru ca franarea ta e limitata de data asta de un stoppie "prematur" datorita pozitiei. Cum te poti convinge? Vezi care e limita, dupa care pui o guma mai aderenta decat ce ai acum pe mobra, si verifici din nou limitele. Ai sa vezi ca ajungi cu fundu in capatul din spate al seii, esti foarte aplecat si franezi incredibil de bine inainte sa plece in stoppie, si fara sa blochezi fata. Prinzi experienta si incredere in frana. Sa vezi cat de puternic franezi. Si mai e un lucru important: apreciezi mult mai bine distantele de franare, si in locurile in care mergeai cu 70 cu frane praf, acum mergi cu 40 cu tot cu franele tale bune. Si mersul pe motocicleta a devenit o plictiseala totala, asa ca te duci pe circuit sa alergi daca iti lipseste ceva. Cand ai ajuns pe circuit inveti sa iei curbe, si vei descoperi ca in 50% din cazuri poti ocoli, sau frana si ocoli in acelasi timp. (dar asta e din alt film) Asa ca nu mai luati voi la misto racerii..... pentru ca viteza pe asfalt (sau pe praf) te face sa intelegi mult mai bine lucrurile. Nu este ceva diferit de mersul pe strada, e next level. Si veti ramane surprinsi ca jagi merge cu cateva secunde mai prost decat cel mai talentat motociclist, iar voi mergeti la peste 1 minut in spatele lui. Eu pe cine sa cred? Pe voi? Asta nu inseamna ca am sa calc cu ochii inchisi pe unde zice el, sau ca el nu poate gresi (dar pana acum, a avut dreptate) Daca vrei sa razi acum de tine oricum te-ar chema, du-te pe o strada unde nu e trafic, si apreciaza un reper pana in care te opresti. Editat Mai 25, 2011 de ZLI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Daca vrei sa razi acum de tine oricum te-ar chema, du-te pe o strada unde nu e trafic, si apreciaza un reper pana in care te opresti. Fac asta in fiecare zi pe strada cu trafic si deocamdata nu am ras de mine. Sau crezi ca am girofar la motor si se da la o parte toata lumea din calea mea, pana unde am de ajuns sau ca merg cu ea impinsa pe langa bordura? Eu pe cine sa cred? Mai, nene, o mie de vorbe doi bani nu fac... Eu zic ca nu mai ramane decat sa vorbim cu tipul implicat, ii imprumuta lu' racer sradu', face probe de frana cu el. Posteaza pe YouTube si gata ...se termina discutiile despre gume pe topicul asta. Dupa cum am mai spus, personal, nu am o problema cu gumele moi, ci cu bashinosii internauti, fie ca sunt raceri fie ca au Kymco 50. In rest, sa fie sanatoasa toata lumea, mai ales eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euforiu Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 cichicianilor, reisarilor La arc se plange lumea ca nu are de un plin(sau de mers la un cico) si aici vb de 2caosugiuri pe an si alte mizerii A cazut omu` si gata.. P.S. voi "cunoasteti" pe cineva care e prost?Eu aici am vazut numai "baieti" experimantati si ssmmecheri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 La arc se plange lumea ca nu are de un plin(sau de mers la un cico) si aici vb de 2caosugiuri pe an si alte mizerii Unii schimba mai mult de 2 cauciucuri. Da, motociclismul este un sport scump. Mai bine nu te apuci de el decat sa nu-ti permiti si sa-ti pui viata in pericol aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 io ma duc sa iau drobu ala de pe soba ca nu mai suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) Moama unde s-a ajuns....Mobristul e super ok,nu a patit mai nimic.In rest,o sa aflam ca de fapt nu avea anvelope,ci niste roti de caruta din niste poze din care abia iti dai seam ce motoreta este,si ala negru de' respira greu,era su padre Editat Mai 25, 2011 de piticoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 daaa... stiu! Trebuie sa moara omu ca sa va induca un proces cognitiv, care oricum se dilueaza in cateva zile, si o luati de la capat. P.S. voi "cunoasteti" pe cineva care e prost?Eu aici am vazut numai "baieti" experimantati si ssmmecheri Timpul le rezolva pe toate... Cand vad oameni siguri pe ei, fara dubii, fara intrebari, tind sa ma linistesc. Dar tocmai astia tind sa devina formatori de opinii, iar pustimea, in cautare de idoli, pue botu.... si costa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coco_monster Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 "Acu tragem linie (daca mai stie cineva variabile sa adauge) si tragem concluzia: Cit valoreaza parerea unui espert care se urca pe scaun cu berea in mina facind prosti pe toti ca stie el nush'ce detaliu legat de Pireli super corsa fabricat in saptamina 33 din 2009 cind a fost ploaie la fabrica si luna plina???? Pentru mine valoreaza un zimbet." Man, esti frustrat? Nu ma cunosti, nu beau bere, am specificat clar cum poti testa o anvelopa fatza. I-ti promit ca daca te vad in retrovizoare i-ti pun intentionat frina brusca. Amice ai impresia ca stii prea multe si asta nu e bine. Ca sa faci "stopi" nu ti trebuie numai cauciuc bun... tine de multi factori, unul major... reglarea amortizoarelor, mai ales cand vrei sa l faci asa cum spui tu la 5-10 km la ora cu picioarele cracanate si cu ciauciuc rece! Si daca stii sa faci "stopi" il faci si cu opinci nu cu cine stie ce cauciuc asa ca nu ai nicio relevanta in ideea ta ca: domle ia ti cauciuc... vezi ce ai patit!?!? Ideea ta nu e una rea dar modul in care te exprimi si justificarile tale sunt lipsite de argumente concludente! Dar la R1... tu sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) Bai... hai sa nu o dam de gard. Ce a spus Jagi a fost ca motociclistu nostru accidentat ar fi evitat accidentul daca ar fi avut cauciucuri bune si nu lemnele alea din poza. Ei bine s-a dovedit ca are cauciucuri IN POZA AIA mai bune decit 99% din forumistii de pe aici. Ba mai mult, Jagi si-a corectat "observatia"... cauciucurile aparentu nu erau chiar proaste dar erau neincalzite... probabil tot in poza se vedeau. Nush daca la tine tine chestia asta dar la mine nu... ma bufneste risu si gata... nu am ce face. Sorry... io nus ca femeile alea de la stirile de la ora cinci care desi sint vinete in fiecare zi de la intilniri de gradul 3 cu barbatul ele continua sa creada ca "el" are totusi suflet bun. La mine alb cu negru da gri nu alb. Nu ma incalzeste deloc ca nushcare are x ani experienta, nu ma intereseaza ca da de baut la tot barul, sau ca are diploma in analiza pixelului turbat de pe cauciucuri... etc etc daca spune "grabeli" si nu are apoi curajul sa zica... "m-am pripit"... in loc sa ii dea inainte cu rationalizari, justificari, si "indreptare"... ca stii ca am vrut sa zic... etc etc. Treaba e scurta si la obiect. Nu cauciucurile au fost de vina acolo iar daca temperatura lor a fost un factor temperatura nu se vede in poze... post factum in lumina vizibila. Asa ca umflarea in pene "ca am zis eu" pentru ca "am diploma" fu gratuita si... asa cum probabil a constatat cu frustrare... STIRBESTE FAIMA. Draga Jagi... data viitoare... nu te mai grabi... sau daca o faci... nu pune la bataie experienta ta sau alte "credentials" ca daca gresesti... se duc de ripa. Am mai zis asta de ceva ori... Argumentele de tip "ad autoritatem" dovedite false duc la falsificare autoritatii aduse ca gaj. Exemplu. Daca eu iti zic ca am 3 facultati de zugravi si 100 de ani de zugraveala si iti garantez eu ca, desi nu iti pare, amestecul de culori pe care il fac acum va fi exact cum vrei tu... iar amestecul nu iese cum vrei tu... data viitoare cind iti voi spune iar ca am coispe facultati in meserie si 1000 de ani experienta ca sa "intaresc" vorbele/pretentiile mele... o sa imi rizi in nas. Indiferent daca am sau nu dreptate! Asa merg lucrurile. Martorul dovedit fals nu mai e niciodata de incredere. sanatate si virtute. Zaelu, ai cazut si tu intre timp? Sa stii ca nu am vorbit cu cel te te-a accidentat. O sa ai timp berechet sa ma iei la misto pe forum. Am pus si eu degetul pe rana si toti s-au ofuscat la maxim maxim. Am propus testul cu frinatul brusc cu cauciucurile neincalzite si nu a venit nimeni sa spuna ca aluneca sau nu cind a incercat s-o comita. Zicea un rider de suspensii. Logic , nu vreau sa mai acuz pe nimeni, ca suspensiile sint setate macar pe pozitia din fabrica, au nivelul de ulei conform manualului, viscozitate, etc etc. Daca ma mai apuc sa povesesc si despre reglajele suspensiilor iar intervin 20 de oameni deranjati. Mai zicea un amic ca racerii merg 300km/an. Eu, care merg chiar putin, am in medie 3000km, plus 3000 prin Bucuresti. Altii care scriu aici pe forum fac 3000/an pina la Arc si prin imprejurimi. Sincer, nu ma deranjeaza cei ce ma combat, ma amuza cit de mult suflet pun cei ce-mi dau replici. "Ideea ta nu e una rea dar modul in care te exprimi si justificarile tale sunt lipsite de argumente concludente! Dar la R1... tu sa fii sanatos!" Gata, incet incet ma prind. Se pare ca oamenii ma urasc ca am R1, cum de nu mi-a trecut mai devreme prin cap????? Editat Mai 28, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 o fi guma, o fi iexperienta o fi pipi de rechin.... eu zic asa: v=d/t (citat manualul de fizica) la o viteza de 60km/h (60km=60.000m parcursi intr-o ora...60 de minute, 3600de secunde ))) ) rezulta utilizand regula de 3 simpla(vezi manualul de matematica clasa a III-a ) ca pe o durata de timp de O SECUNDA un vehicol parcurge aproximativ 16 metri... ce sa zic, spor la franat in cazul acesta... este adevarat ca putem face o intreaga problema de fizica din datele adunate de mai sus, o problema foarte complexa avand in vedere factorul uman ce atarna destul de greu in balanta(zicea cineva mai sus de cracii goi de pe trotuar... nu-i iesclus, nu-i iesclus... AR TREBUI INTERZISI, precum si udatul strazilor:P ) lovitura din spate, pa, TI PUP, asa e in tenis... @ maestrul cu cascheta de enduro: metrah, ciocul casti de enduro e proiectat sa se sparga si sa disipe energia in cazul unui impact frontal cu pupatoarea de diverse treburi ... io am pupat mandibula de airoh si am trecut la marushin, ca e mai lunga un pic si o pup mai greu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Jagi, da am avut accident si am avut bafta ca am scapat ieftin (dpv fizic) dar asta nu iti schimba tie pozitia in polemica. Nu te bucura prea tare... @stulewa Tu de mine zici? Macar zi pe nume nu le mai da cotite... Ia zi... ce iti tine tie capul sa nu se adune in mandibula in caz de poc? Pui superglue in casca inainte sa o pui in cap? Iar faza cu: "ciocul casti de enduro e proiectat sa se sparga si sa disipe energia in cazul unui impact frontal"... priceless!! Ia zi nene... ai si sursa sau o zici tu asa din stomac? Hai ca iti zic si eu din stomac... ciocul castilor enduro este asa lung pentru a intirzia lovirea muianului de interior ca la celelalte casti, de a permite o mai buna aerisirea a botului omului, de a deflecta obstacolul in laterale, de a rezista mai bine la impact... adica sa nu se sparga. Eh? O fi asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Deh...asa se intampla cand umblati cu opinci de cauciucuri. Iar JAGI are perfecta dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.