Seb Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Salutare, L-am lasat pe un un prieten sa stea putin pe motoreta mea si "surprinzator" a trantit-o pe partea dreapta. N-a lasat nicio zgarietura pe ea, mai mult a culcat-o decat a trantint-o...problema e ca acum nu-mi mai revine acceleratia la pozitia zero(relanti). Am desfacut de tot capatul de ghidon,dar degeaba,se pare ca nu e de la asta. Idei,sugestii...a mai patit cineva ? Mentionez ca nu este rupt cablul pentru ca motorul se accelereaza, doar ca nu revine la pozitia initiala, decat daca imping eu maneta la loc. Motoreta este o Honda CB 500 din '93. Merci, Sebi Editat Mai 26, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Salutare, L-am lasat pe un un prieten sa stea putin pe motoreta mea si "surprinzator" a trantit-o pe partea dreapta. N-a lasat nicio zgarietura pe ea, mai mult a culcat-o decat a trantint-o...problema e ca acum nu-mi mai revine acceleratia la pozitia zero(relanti). Am desfacut de tot capatul de ghidon,dar degeaba,se pare ca nu e de la asta. Idei,sugestii...a mai patit cineva ? Mentionez ca nu este rupt cablul pentru ca motorul se accelereaza, doar ca nu revine la pozitia initiala, decat daca imping eu maneta la loc. Motoreta este o Honda CB 500 din '93. Merci, Sebi semighidonul este strimb. schimba l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 La fel patesc si eu, nu revine mansonul in pozitia 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Salutare, L-am lasat pe un un prieten sa stea putin pe motoreta mea si "surprinzator" a trantit-o pe partea dreapta. N-a lasat nicio zgarietura pe ea, mai mult a culcat-o decat a trantint-o...problema e ca acum nu-mi mai revine acceleratia la pozitia zero(relanti). Am desfacut de tot capatul de ghidon,dar degeaba,se pare ca nu e de la asta. Idei,sugestii...a mai patit cineva ? Mentionez ca nu este rupt cablul pentru ca motorul se accelereaza, doar ca nu revine la pozitia initiala, decat daca imping eu maneta la loc. Motoreta este o Honda CB 500 din '93. Merci, Sebi ai capat de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 bagi un prelungitor in ghidon si il indrepti, nu are rost sa il schimbi decat daca a facut cuta cand s-a indoit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Multumesc pentru raspunsurile prompte @Goodcat : momentan sunt acasa iar motorul este la garaj,nu pot verifica dar asta voi face maine primul lucru. @Robertd: tu mergi cu ea asa,fara sa revina ? mie mi se pare foarte ciudat sa merg asa. @Axxo: am capat de ghidon,l-am desurubat si l-am scos de tot, dar nici asa nu revine maneta. @Fesu': trebuie sa recunosc ca nu stiu la ce te referi. Prin gaura in care se insurubeaza capatul de ghidon ar trebui sa bag o sarma ? nu ma pricep,stiu P.S. : Ghidonul nu pare sa se fi indoit,nu are nicio urma de indoire,nu a sarit niciun milimetru de vopsea cum presupun ca s-ar intampla in cazul indoirii...plus ca a cazut foarte usor. Editat Mai 26, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Salutare, L-am lasat pe un un prieten sa stea putin pe motoreta mea si "surprinzator" a trantit-o pe partea dreapta. N-a lasat nicio zgarietura pe ea, mai mult a culcat-o decat a trantint-o...problema e ca acum nu-mi mai revine acceleratia la pozitia zero(relanti). Am desfacut de tot capatul de ghidon,dar degeaba,se pare ca nu e de la asta. Idei,sugestii...a mai patit cineva ? Mentionez ca nu este rupt cablul pentru ca motorul se accelereaza, doar ca nu revine la pozitia initiala, decat daca imping eu maneta la loc. Motoreta este o Honda CB 500 din '93. Merci, Sebi Man, ai cruise control moca. Trebe numa' sa tii minte sa dai mansonul'napoi cand vrei sa decelerezi. Super tare treaba. Io in locul tau, l-as lasa asa... Acuma stii tu, gusturile nu se discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 Man, ai cruise control moca. Trebe numa' sa tii minte sa dai mansonul'napoi cand vrei sa decelerezi. Super tare treaba. Io in locul tau, l-as lasa asa... Acuma stii tu, gusturile nu se discuta. Sincer, daca eram intr-o tara civilizata cu drumuri largi,multe benzi,si autostrazi in mijlocul orasului...parca nu m-ar fi deranjat asa rau Dar stim cu totii cum e traficul din Bucuresti, cruise control e egal cu zero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 O sarit cablu de pe scripete, ori la carb, daca ai, ori la ghidon. E un pic de munca dar iese treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 O sarit cablu de pe scripete, ori la carb, daca ai, ori la ghidon. E un pic de munca dar iese treaba. Multumesc pentru idee, o sa investighez maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Freaca mansonul cauciug de comanda electrica,s-a deformat tubul de plastic si blokeaza,au iesit cablurile unul sau ambele din capatul de camasa,s-au sa deformat,strangulat camasa,gresat si lasat joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Ar mai putea fi un lucru: in mod normal acceleratia trebuie sa aiba un joc, fara el se comporta exact cum descrii tu. Daca a fost prost reglat, tranta ar fi putut accentua simptomele. Daca ai verificat traseele cablurilor de acceleratie si cel de reveneire si nu ai gasit nimic anormal, atunci poti incerca sa reglezi jocul asta de care zic. Nu e nimic complicat, ridici rezervorul, localizezi parghia de accleratie de la carburator si cu doua chei de 10, respectiv 12, reglezi intinderea cablurilor la fel ca franele de la bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shopy Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 salutare, aceeasi problema o am si eu... ramane blocata acceleratia, nu m-am bagat inca sa o desfac.. pana la urma i-ai dat de cap SEB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 mansonul de cauciuc s-a deplasat si apasa pe butucul de la acceleratie , trage de el cca 5 mm si e ok , posibil sa-ti fi intrat si vreo pietricica sau pamant intre intre acceleratie si ghidon .... verifica ce e banal mai intai pana sa te gandesti daca s-a calat motorul din pacate am doar o poza pe stanga dar merge si asa , daca mansonul calca prea apasat pe butucul la acceleratie ...surpriza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 la motocicleta mea, in mers mi se pare ca merge sacadat manerul acceleratiei, adica dupa ce o las in frana de motor, cand vreau sa accelerez, prinde dintr-o data si smuceste, oricat as incerca sa fac sa mearga lin. cu motorul oprit, mi se pare ca merge cursiv, revine complet inapoi, dar in mers, merge destul de greu. azi m-am dat cu motocicleta unui prieten, si accelera f finutz, deci nu ar fi problema ca am mana neformata. ce sa-i fac? cum se desface manerul acceleratiei, sau mansonul? nu-mi dau seama nici pe unde sa ung cablurile acceleratiei. va rog sa ma ajutati. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 (editat) daca mansonul se roteste usor la relanti,asa ar trebuie sa mearga si in timpul mersului. eu as verifica cum se roteste acceleratia,virat maxim stanga apoi dreapta. daca merge prost trebuie refacut reglajele cablurilor de acceleratie. e (asta daca ai 2),apoi urmatorul lucru de verificat si cred ca cel mai important reglajul lantului. este doar o parere cu ce as face eu. reglajul acceleratiei- integritatii arcului pe blocul de carburatoare si reglajul lantului. fara sa punem in discutie sincronizare carburatiare,sau probleme la injectie. manerul se desface usor ,ai suruburi sub blocul de comenzii partea de jos Editat Mai 24, 2013 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Salutare, L-am lasat pe un un prieten sa stea putin pe motoreta mea si "surprinzator" a trantit-o pe partea dreapta. N-a lasat nicio zgarietura pe ea, mai mult a culcat-o decat a trantint-o...problema e ca acum nu-mi mai revine acceleratia la pozitia zero(relanti). Am desfacut de tot capatul de ghidon,dar degeaba,se pare ca nu e de la asta. Idei,sugestii...a mai patit cineva ? Mentionez ca nu este rupt cablul pentru ca motorul se accelereaza, doar ca nu revine la pozitia initiala, decat daca imping eu maneta la loc. Motoreta este o Honda CB 500 din '93. Merci, Sebi 1.Banuiesc ca ai patit si tu ce a m patit si eu, exact in urma unei culcari similare pe loc (la urcatul mobrei in remorca). Si anume mansonul de cauciuc de pe manerul de acceleratie s-a impins imperceptibil catre carcasa timoneriei de acceleratie si freaca de ea. In cazul asta, remediul e "pe loc", se trage de manson si gata! 2.Manerul de acceleratie s-a deformat la capat suficient cat sa frece pe teava ghidonului. Cum verifici daca e asta? Relativ simplu, desfaci timoneria de acceleratie si detasezi cablul sau cablurile (japonezele au in general doua cabluri). manerul trebuie sa se roteasca usor pe teava. Daca freaca, demontezi, indrepti, ungi montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 daca mansonul se roteste usor la relanti,asa ar trebuie sa mearga si in timpul mersului. eu as verifica cum se roteste acceleratia,virat maxim stanga apoi dreapta. daca merge prost trebuie refacut reglajele cablurilor de acceleratie. e (asta daca ai 2),apoi urmatorul lucru de verificat si cred ca cel mai important reglajul lantului. este doar o parere cu ce as face eu. reglajul acceleratiei- integritatii arcului pe blocul de carburatoare si reglajul lantului. fara sa punem in discutie sincronizare carburatiare,sau probleme la injectie. manerul se desface usor ,ai suruburi sub blocul de comenzii partea de jos lantul e reglat corect. motorul are un singur carburator, si 2 cabluri de acceleratie. in carburator nu m-as baga sa-l desfac sa vad ce arcuri sunt pe acolo. acceleratie merge la fel, indiferent de unghiul de virare. vreau deocamdata sa ung cablurile de acceleratie, dar nu stiu pe unde, nu ma puteti ajuta? ma gandesc sa le ung cu lichid de frana, apoi sa desfac mansonul si sa ung putin si pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) ma gandesc sa le ung cu lichid de frana, apoi sa desfac mansonul si sa ung putin si pe acolo. de ce? Nu crezi ca e mai bine macar cu ulei? Editat Mai 27, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 ma gandeam ca daca e mai frig, uleiul se ingroasa si ar putea ingreuna miscarea cablului. acuma nici io nu sunt inca sigur cu ce sa il ung. am vazut ca altii dau cu ulei cu benzina. mai studiez putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Uleiul cu benzina, il baga unii pe principiul ca benzina se evapora mai usor. Personal nu am folosit asa ceva. Eu il spal frumos cu degripant la spray, dupa bag motorina, iar la final amestec de ulei cu vaselina (amestec incalzit), iar la capete bag un pic de vaselina cica sa nu intre praful (asa am auzit si eu, dar nu prea cred). Iar sub manson vaselina. Cred ca ar fi mai ok pudra grafitata sau cum ii zice, insa nu mi-am batut capul sa caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 mersi de sfat. o sa incerc sa fac si eu asa. sper sa miste mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 mai am o intrebare: - ar putea ca problema mea cu acceleratia sacadata sa fie din acea membrana care face vacuum in carburator? - cum ajung la arcul de readucere in carburator? trebuie sa dau jos rezervorul? - mi-a mai zis cineva sa schimb cablurile de acceleratie, sa nu ma mai chinui sa le ung, sa le schimb direct. ce parere aveti? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 am desfacut maner, dat jos, uns cu vaselina, uns cablurile cu lichid de frana, pus vaselina in capete la cabluri, arcul de readucere de la carb in stare buna. parca merge un pic mai bine, dar tot sacadeaza, cand incerc sa accelerez incet de tot, parca da sa se blocheze, si isi da drumul dintr-o data manerul. ce poate sa mai fie? - trebuie sa schimb cu totul cablurile? - membrana aceea de cauciuc care face vacuum nu mai functioneaza perfect? - cineva mi-a zis ca in carburator este o tija care culiseaza pe niste rorite, si acealea poate ar trebui unse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Un sfat, ceva, in legatura cu problemele de mai sus? Multumesc Editat Iunie 13, 2013 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.