Sari la conținut

Pompa Benzina Kawasaki Gpz 500


Postări Recomandate

Sa traiti

Rog administratorii sa nu stearga topicul pana nu primesc un raspuns la problema am nevoie urgent de motor ! Sa traiti

Am un gpz 500 s din 93 si de vreo 2 3 zile incoace nu mai trage deloc ! Am verificat tot de la bujii pana la jocul supapelor, am ajuns la concluzia ca este din alimentare ! Problema este urmatoarea : Mi s a defectat robinetul de la rezervol (aceea pompa vacumatica) s a ciupit membrana ! Vreau sa va intreb daca pot sa o inlocuiesc cu ceva mai rapid sau daca pot sa o pun pe direct! Da ti mi va rog o idee ! Vreau sa fac motorul pana vineri deoarece plec la plimbarica ! Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ti se ciupea membrana de care zici tu ar fi trebuit sa iti innece motorul nu sa nu iti traga deloc. Daca era aia ciupita iti dadea benzina pe furtunasul de vacuum. Mai degraba ti s-a ciupit furtunasul de vacuum si nu iti mai trage membrana ca sa iti dea benzina si iti mai trage si aer fals pe acolo. La tine am impresia ca ai si pozitie de PRI la canea, da pe ea si vezi daca ii mai face asa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa scoti acea membrana si sa lasi sa curga benzina direct

singura chesti este sa inchizi robinetul cand ai oprit si sa deschizi inainte de pornire.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa scoti acea membrana si sa lasi sa curga benzina direct

singura chesti este sa inchizi robinetul cand ai oprit si sa deschizi inainte de pornire.

Succes

o sa ii dea benzina direct in admisie pe furtunul de vacuum, daca scoate membrana ar trebui sa sugrume furtunul ala cat sa nu treaca benzina in cilindru dar nici aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema acum vreo 4 ani, GPZ 400, membrana ciupita. Rezolvarea "pana gasesc kit de reparatie" a fost sa dau membrana jos, sa torn superglue pe partea ciupita, si sa las sa se usuce. Se pare ca superglue-ul rezista la benzina, plus ca s-a crapat in zeci de bucati cand membrana a inceput sa-si faca treaba, dar fiecare bucatica, la locul ei, a asigurat etanseitatea.

Desi pare carpeala, actualul proprietar al GPZ-ului merge si acum cu aceesi membrana lipita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai incercat eu sa o o etansez cu mastic (gasket maker) dar vad ca nu ajunge benzina in carburatoare ! Apropo de furtunul de vacul este nou si cel de vacum si cel de benzina iar altceva nu ar putea sa fie m am uitat ieri la tot am desfacut carburatoarele, le am curatat m am uitat la jocul supapelor, la lant la bujii la bobine ! Singurul lucru care este defect este pomapa aceea de benzina mai precis membrana ! Daca o scot de tot nu e bine, ca altfel nu o mai punea japonezu dar as vrea ceva rapid ceva sa improvizez pana imi vine comanda ! Multumesc mult pentru raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masticul se dizolva instant in benzina. Daca nu ai incredere in metoda cu superglue, gaseste tu altceva sa nu se dizolve in benzina, si spune-mi si mie. Eu doar Superglue am gasit.

 

P.S. Mie, la spargerea membranei, imi curgea benzina din robinet direct pe motor, deci s-ar putea ca la tine sa fie din alta parte totusi. Ai mai facut ceva la mobra in ultimul timp, schimbat vreun furtun, pus vreun filtru de benzina nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu aceeasi problema cu regulatorul de presiune.A trebuit sa il schimb.Nu recomand sa mergi fara,strica pompa.Poate gasesti piesele pe la dezmembrari

 

 

nu mai bine te-ai abtine de la raspandit sfaturi

 

am avut si eu aceeasi problema cu regulatorul de presiune.A trebuit sa il schimb.Nu recomand sa mergi fara,strica pompa.Poate gasesti piesele pe la dezmembrari

 

 

nu mai bine te-ai abtine de la raspandit sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se numea materialul din care sunt facute garnitrile de la evacuare si nu numai ?

 

Se gaseau bucati de 10cm patrati la moldoveni/rusi/talcioc.

 

Cumva "chinglerit" ... dar nu stiu exact ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ii dea benzina direct in admisie pe furtunul de vacuum, daca scoate membrana ar trebui sa sugrume furtunul ala cat sa nu treaca benzina in cilindru dar nici aer.

 

Daca sugrumi furtunul si mergi cu el asa,se creeaza presiune si strica pompa.Explicatie data de mecanici de incredere.

 

nu mai bine te-ai abtine de la raspandit sfaturi

 

 

 

 

nu mai bine te-ai abtine de la raspandit sfaturi

tu mai bine ai da argumente decat sa te bagi in seama asa aiurea.Daca am gresit cu ceva,rog sa ma corectati.Omul poate are nevoie de toate variantele posibile in rezolvarea problemei.O piesa d-asta noua este scumpa la a mea era 170 euro noua cu tot cu tva,poate nu toata lumea invarte afaceri pe la Rotterdam ca tine sa isi cumpere toate piesele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

tu mai bine ai da argumente decat sa te bagi in seama asa aiurea.Daca am gresit cu ceva,rog sa ma corectati.Omul poate are nevoie de toate variantele posibile in rezolvarea problemei.O piesa d-asta noua este scumpa la a mea era 170 euro noua cu tot cu tva,poate nu toata lumea invarte afaceri pe la Rotterdam ca tine sa isi cumpere toate piesele noi.

 

tu te bagi in seama aiurea, omu a cerut o rezolvare de moment pentru un robinet, tu ca un mare mester moto ai zis ca il ajuti cu cateva aberatii despre motocicleta ta, el NU are pompa de benzina, NU are regulator de presiune , are un simplu robinet automat actionat de vacum.

 

de data asta ai inteles sau trebuie sa desenez?

 

ce te impinge sa dai sfaturi despre lucruri de care nu ai habar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze atunci,am citit primul post repede si am crezut ca este vorba despre "regulator assy pressure" simtomele erau fix aceleasi,intra benzina multa ,motorul merge innecat,uneori in mai putini cilindri.

Puteai sa corectezi nu sa ataci.Scopul este sa rezolve problema nu sa ne atacam noi pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca membrana nu are o forma ciudata si pistonul se poate desface prin desurubare de pe ea, eu as incerca sa o inlocuiesc cu o bucata de manusa de menaj din cauciuc, (din aia galbena). Cu o preducea dai o gaura adecvata prin material, fixezi pistonul impreuna cu bucata de material inapoi in corpul robinetului si strangi capacul acestiua. Exccesul de material il tai cu cutter sau forfecuta. Atentie, partea galbena (exteriorul manusii) spre benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc din suflet ! Nu imi place sa va vad certandu va, imi place ultimul sfat dat de mkl si o sa incerc si asa, eu am nevoie sa ma tina un drum de 100 km max apoi inlocuiesc tot sistemul ! Va multumesc mult si daca este ceva cu ce va pot ajuta cu mare drag !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti merge si pe direct, doar trebuie sa astupi furtunul de vacum si de rezerva.

 

daca ai si un robinet de "acvariu" sa inchizi benzina cand motorul este oprit e si mai bine, oricum trebuie sa verifici nivelul uleiului la plecare, cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu te bagi in seama aiurea, omu a cerut o rezolvare de moment pentru un robinet, tu ca un mare mester moto ai zis ca il ajuti cu cateva aberatii despre motocicleta ta, el NU are pompa de benzina, NU are regulator de presiune , are un simplu robinet automat actionat de vacum.

 

de data asta ai inteles sau trebuie sa desenez?

 

ce te impinge sa dai sfaturi despre lucruri de care nu ai habar?

 

 

Nu ar merge cu silicon sanitar?cand se intareste ala este chiar foarte bun izolant,trebuie apoi doar sa scobesti unde ai nevoie sa treaba benzina,il topeste benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat siliconul sanitar cat si materialul din care sunt confectionate manusile menajere sunt atacate de benzina ! Singura metoda ce mi a mai ramas a fost sa lipesc membrana unde era crapata si acum astept sa se usuce si apoi sa o pun sa vad daca merge oricum multumiri tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a fost un pic frica de manusi, nu credeam ca le dizolva asa repede benzina. Daca nu tine cu lipitura, la Carrefour am vazut niste manusi de cauciuc industiale, posibil si mai rezistente.

Ciudata faza, ar trebui totusi sa fie rezistente la acizi si solventi organici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...