Sari la conținut

se opreste in mers


Postări Recomandate

Am un cb500, din toamna trecuta. A mers super ok si am fost foarte multumit mai ales ca incepator. Anul asta am incercat sa il aranjez putin, vopsit, ulei, filtre, curatat, etc. Problema e ca dupa ce l-am montat inapoi.....s-au cam dus zilele bune. Se opreste in mers fara nici o jena. Nu conteaza daca e cald sau abia pornit , mi s-a oprit si dupa 3 si dupa 50 de km, am incercat sa vad daca da scanteie -ok, benzina....filttu e plin, nu stiu mai departe ce sa ii fac. L-am dus la 2 mecanici....nu stiu nici ei. De fiecare data camd s-a oprit, ori am incercat pana am terminat bateria, ori a pornit dar s-a oprit din nou dupa un km sau doi. Foarte curios e ca.....daca il las asa , a doua zi porneste la sfert. Ce parere aveti? Ma poate ajuta cineva macar cu un sfat? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la fel am patit la scuter... era CDI-ul; cu ocazia asta am schimbat si fisa de la bujie

 

facea identic. Pornea la sfert, mergea, uneori se oprea dupa 2 km altadata dupa 30 de km. Uneori pornea usor alte ori pornea la sfert a doua zi.

Mecanicul care mi-a pus diagnosticul mi-a spus ca e posibil ca CDI-ul sa se incalzeasca si asta ar fi motivul pt. care a doua zi pleaca la sfert.

 

Vezi ca acum 2-3 zile era cineva pe forum care zicea ca vrea CDI-uri defecte sa incerce sa le repare. Poate te ajuta si pe tine, reparandu-l sau verificandu-l sa vada daca merge bine!

 

 

Inainte cum au zis colegii, verifica contactul de la cric si eventual un contact imperfect sau scurt!

 

Multa bafta!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca si contactul de la cric si cel de emergency taie complet nu doar aprinderea (adica nu lasa sa invirta electromotorul). Banuiesc ca daca nu i-ar fi invirtit ar fi spus asta de la bun inceput.

Din CDI, fise, bujie ar putea fi dar daca zici ca da scinteie dar nu o ia atunci nu mai ramine decit din carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca si contactul de la cric si cel de emergency taie complet nu doar aprinderea (adica nu lasa sa invirta electromotorul). Banuiesc ca daca nu i-ar fi invirtit ar fi spus asta de la bun inceput.

Din CDI, fise, bujie ar putea fi dar daca zici ca da scinteie dar nu o ia atunci nu mai ramine decit din carburatie.

Depinde de la motor la motor, de obicei la suzuki e asa cum spui tu dar la honda in general poti da la buton cu aprinderea taiata (ori din cric ori din butonul rosu).

Daca dupa ce s-a oprit si nu vrea sa porneasca are totusi scanteie buba trebuie cautata cel mai probabil in alta parte.(bobine de inductie, cdi etc)

Conteaza mult si cum se opreste, oprirea cauzata de lipsa gazului sau alta problema mecanica nu e chiar asa brusca precum cea cauzata de o problema electrica.

Astfel de simptome pot avea nenumarate cauze dar cel mai bine e sa incepi cu verificarile in ordinea crescatoare a dificultatii. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am honda, yamaha, suzuki si la nici una nu invirte cu cricul lasat daca e in viteza si fara ambreiaj tras sau cu kill switchul pe on.

Ar fi ilogic sa invirta cind ai cricul pus si mobra e in viteza ca ai cam da-o pe jos sau ai ineca-o.

Eu cred ca alea pe care le-ai vazut tu si care se comportau asa aveau ceva probleme la electrica sau cineva se jucase in fire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi, intrerupatorul de la cric nu e sigur. la care intrerupator de ghidon te referi? la cel de START/STOP? sau are si altul?

 

eu stiu ca si contactul de la cric si cel de emergency taie complet nu doar aprinderea (adica nu lasa sa invirta electromotorul). Banuiesc ca daca nu i-ar fi invirtit ar fi spus asta de la bun inceput.

Din CDI, fise, bujie ar putea fi dar daca zici ca da scinteie dar nu o ia atunci nu mai ramine decit din carburatie.

 

 

daca ar fi de la CDI, ar trebui sa nu mai invarta elecromotorul, ma insel? iar eu am incercat (la sfatul unui mecanic) sa scot o fisa sa pun o bujie in ea sa fac masa si sa vad daca face scanteie - face scanteie fara probleme.

 

mi s-a mai spus ca...ar putea fi din carburator - ceva de genul cuiul p. blocat.....nu stiu ce sa zic sau cum sa verific asta , dar ar fi o explicatie pentru faptul ca filtru e plin (intra benzina in carburator), scanteie face la bujii, deci....tind sa cred ca nu face amestecul din carburator la piston. Are logica ce spun?

 

multumesc de raspunsuri si sfaturi.

 

inca nu i-am dat de capat de fapt.....de cand am postat intrebarea, nu am avut timp sa ma dau.

ar putea cineva sa imi spuna cum sa verific daca face amestecul? faca nu cumva e cuiul p. blocat si ...chiar daca vad eu benzina in filtru carburatorul e gol?

 

am uitat sa va spun ca am curatat si carburatorul deci....sincer nu stiu ce ar putea sa aiba.

 

mai stii cumva cine spunea ca repara CDI-uri?

 

incerc si eu acum sa il caut

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea carburatorul , ai dereglat ceva la el totusi explica mai detaliat cum se comporta .O problema identica cu a ta am avut eu de era sam rup gatu de vreo2 ori...siguranta de la ignition nu facea contact bine si se opra brusc in mers la hopuri sau trepidatii de la turatie ...am descoperit abia dupa ce a cazut de tot siguranta ... daca nici asta nu este ori ai fisa- bobina de inductie - bujie ceva care iti intrerupe cand se incalzeste.... asta e partea cu electrica... Restu carburatie ...verifica acul de dozaj sa nu fie indoit blocat etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok multumesc, e un set de lucruri pe care nu le-am verificat.

 

 

mai pe larg, motorul merge ok, fara probleme, la un moment dat pur si simplu se comporta ca si cand nu ar mai avea benzina. scade turatia in timpul mersului si daca apas ambreiajul se opreste pur si simplu. nu e un soc sau ceva care sa faca urat in timpul mersului. pur si simplu vad cum coboara acul de la turometru si ...orice as face nu are nici un efect, am incercat sa cobor trepta de viteza - acelasi lucru. ma opresc si verific filtru (nu stiu ce as putea sa verific altceva pe drum) - si filtru e plin. am verificat cu o alta bujie daca face scanteie - e ok.

 

incerc sa o pornesc dar degeaba. are momente in care ar vrea sa porneasca. o data am reusit sa o pornesc dar...s-a oprit din nou.

 

Sincer, poate o sa razi :unsure: ......nu stiu cat e de ok dar..m-a remorcat sotia cu masina ca eram destul de departe, la prima remorcare (am patit de doua ori), am cuplat in treapta a doua si a pornit, cand am incercat sa o turez - s-a oprit, apoi a pornit din nou remorcata. a doua oara cand am patit-o nici macar remorcata nu a pornit am lasat-o pana a doua zi si a pornit la sfert.

 

am lasat-o la un mecanic a spus ca e ok, ca lui nu i s-a oprit deloc, am facut vreo 2 km si s-a oprit. am lasat-o asa 1 zi apoi a pornit fara probleme si cred ca m-am dat vreo 70-80 km fara probleme.

 

acum 2 ore m-am dat din nou fara nici o problema dar.....nu ca as fi gasit cauza...... si e cam neplacut sa nu ai siguranat ca nu ramai pe drum. iar cu remorcarea..........e super nasol, noroc ca sotia mea le are cu masina ca altfel...putea sa ma tranteasca.

 

am uitat sa spun o chestie, poate e important. bateria nu e f. ok, asta iarna s-a descarcat complet, am incarcat-o si de atunci la fiecare problema cu opritul motorului am incercat sa o pornesc pana am omorat bateria. (8-10 incercari si moare bateria de tot)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa mergi data viitoare (cand o sa ai mai putina benzina in rezervor) cu busonul desfacut, neincuiat. Fiind alimentare prin cadere, se poate sa se fi infundat furtunul de trage aer de afara si din cauza asta sa ramana in lipsa de carburant ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu o problema asemanatoare la cb -lu meu. doar ca la mine se oprea daca il lasam sa se incalzeasca pornit pe cric pana se oprea singur

.Apoi dupa ce il reporneam imi murea mtorul cand ma opream pe loc,dar imi pornea usor.si dupa vreo 2-3 km era inregula . acum nu mi-a mai facut probleme si cred ca a avut o legatura si cu benzina , pt ca asta sa intaplat chiar la inceput de sezon ,eu cred ca avea o legatura si cu benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

si totusi ce a avut, fiindca si eu am aceeasi problema la un GSX600 f din 98 si nu stiu ce sa-i fac. Benzina are, scanteie are, sa fie din carburatie? Tot asa patesc azi merge maine nu. Azi 100 de km maine 10 si se opreste. Cand accelerez scade turatia si cand apas ambreiajul se opreste si nu mai porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un cb500, din toamna trecuta. A mers super ok si am fost foarte multumit mai ales ca incepator. Anul asta am incercat sa il aranjez putin, vopsit, ulei, filtre, curatat, etc. Problema e ca dupa ce l-am montat inapoi.....s-au cam dus zilele bune. Se opreste in mers fara nici o jena. Nu conteaza daca e cald sau abia pornit , mi s-a oprit si dupa 3 si dupa 50 de km, am incercat sa vad daca da scanteie -ok, benzina....filttu e plin, nu stiu mai departe ce sa ii fac. L-am dus la 2 mecanici....nu stiu nici ei. De fiecare data camd s-a oprit, ori am incercat pana am terminat bateria, ori a pornit dar s-a oprit din nou dupa un km sau doi. Foarte curios e ca.....daca il las asa , a doua zi porneste la sfert. Ce parere aveti? Ma poate ajuta cineva macar cu un sfat? Multumesc.

Ai umblat la carburatie cumva ?

Cand l-ai vopsit, vopsitorul ti-a acoperit gaura de la alimentare, daca ti-a vopsit inauntru vopseaua aia se dizolva de la benzina si posibil sa iti infunde alimentarea cu benzina. Chiar daca ai benzina in filtru tot e posibil sa nu ii ajunga benzina indeajuns, nu ai cum sa ai aer ca nu are cum sa isi traga.

 

Nu cred ca are nimic legat de contacti etc, problema a aparut dupa desfacere, nu mai insistati cu senzori de cric si CDI-uri ca alea nu se strica de la o verificare generala + vopsire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut, am un cb 500 cu aceeasi problema... in mers scade turatie pana se opreste.... dau la cheir de 4-7 ori di porneste...

Am incercat sa trag socu cand scad turele... nimic.... am lasat imtrerupatorul pe rezerva... degeaba... voi ati gasit ceva la problemele de mai sus? Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai probleme cu instalatia de alimentare cu benzina. Verifica robinetul si filtru de benzina daca ai. Nu ai debitul de benzina necesar de aceia merge bine cand ai benzina in carburatoare apoi se opreste pana se alimenteaza carburatoarele iar. Daca nu si nu treci la curatarea carburatoarelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este instalatia de alimentare poate sa mearga bine 70 de km si sa faca dupa ?... iar merge 40 iar face... pe acelasi drum... adica nu in zile separate...

Precizez ca este prima iesire anul asta.... am pus asta toamna fuel stabilizer...

Anul trecut in toamna a facut la fel la un drum de 15 km de 3 ori s-a oprit ...

Merci

Editat de Lyvyu83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand merge, merge bine? CB-ul are caneaua de benzina vacuumatica, daca trage aer fals pe acolo o sa mearga si motorul aiurea si nici nu o sa iti dea indeajunsa benzina ... e vreo diferenta daca mergi in ture mai mici sau ture mai mari? Verifica furtunul de la vacuum, sa nu fie crapat sau chiar scos de la locul lui, vine pe partea stanga a motorului, pleaca de la canea si se duce pana in fata carburatorului de pe stanga, undeva in admisia motorului, exact pe exteriorul motorului, e un furtunas subtirel de vreo 7-8mm ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina nu am avut cum sa pun... era lasat plin rezervorul de asta toamna(sa nu rugineasca rezervorul)

Cand merge e totul ok... trage ok si la 3000 si la 10 000 de ture...

Cand se opreste te chinuiesti 1-2 min sa o pornesti dupa care merge bine ... nu intrerupe nimic...

Merci de indicatii, am sa verific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu .. .scoate filtrul de benzina din rezervor, vezi daca nu e cumva obturat de ceva. am prieten la care a ramas o hartie de mascare la vopsire pe care nu am vazut-o la demontat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...