Eusebiu Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Ce poate sa aiba mobra ca se duce blana pana in 180 si acolo moare?cu chiu cu vai abia am luat 190 la vale!si cand vreau sa o dau pe o roata din gaz nu se ridica mai mult de 10 cm!demaraj are dar cand bag mana in gaz mai tare sa o ridic nu vrea! Suzuki gsx-r 750 k1 e puturoasa ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 ce raport ai la pinioane?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 16, 2011 Autor Share Postat Iunie 16, 2011 ce raport ai la pinioane?? e prea mare diferenta de km ca sa aiba treaba pinioanele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 ok, dar ce raport ai?? standard de 17 pe fata si 42 pe spate sigur nu e in mile kilometrajul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 poate uiti sa schimbi treptele 4,5,6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 16, 2011 Autor Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) merg pistonasii toti! parca 17 daca nu ma insel! in prima treapta ajunge la 14.500rpm,2 la 14000 cam asa,3 la 13000,4 la 12000,5 la 11000 si la 6 cam la 10000 Editat Iunie 16, 2011 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 poate uiti sa schimbi treptele 4,5,6 in treapta a 2-a ajungi la 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Ce poate sa aiba mobra ca se duce blana pana in 180 si acolo moare?cu chiu cu vai abia am luat 190 la vale!si cand vreau sa o dau pe o roata din gaz nu se ridica mai mult de 10 cm!demaraj are dar cand bag mana in gaz mai tare sa o ridic nu vrea! Suzuki gsx-r 750 k1 e puturoasa ms mult GSXR 750 nu a fost si nici nu este puturoasa daca este reglata si intretinuta cum trebuie! Mai mult ca sigur ai probleme cu injectia daca la relanti merge ok,este clar ca nu este ceva ok pe sarcina. Alimentare,pompa,injectoare,reglaje,stv etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) Lipsa de putere in ture e cel mai adesea cauzata de amestec insuficient de bogat sau de compresie scazuta. Alte simptome are? Se incalzeste mai mult decat "pe vremuri"? Porneste usor? Fum scoate? Daca da, de care? A mers vreodata "in parametri"? De cand face asa? Ai umblat la ceva recent? "Firul" firesc ar fi: un test de compresie, o ajustare a jocurilor supapelor daca este cazul, o curatare si reglare a carbelitoarelor. Later edit: ah acu am vazut ca e K1... da, cum zice TNG - injectia prima si prima oara. Ce benzina i-ai bagat in ultima vreme? (si de unde mai ales) Editat Iunie 16, 2011 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Ce poate sa aiba mobra ca se duce blana pana in 180 si acolo moare?cu chiu cu vai abia am luat 190 la vale!si cand vreau sa o dau pe o roata din gaz nu se ridica mai mult de 10 cm!demaraj are dar cand bag mana in gaz mai tare sa o ridic nu vrea! Suzuki gsx-r 750 k1 e puturoasa ms mult Sa nu ai filtrul de aer si/sau benzina infundate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Gsx-r 600 k1,2,3,4,5 fuge 265-270 pe bord.Testat de mine Gsx-r 750 ,peste 290 pe bord.... Ce poti face tu:uitate la bujii ,filtru aer,sa nu aiba improvizatii la fire (fire taiate ,PC si alte porcarii).Daca nu,la service cu ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Salut! La regimul ala de functionare, nu stiu cat timp poate rezista un motor, fie el si japonez... Pana la urma nu-i facut din materiale si cu tehnologie extraterestre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Poate i-o fi cazut relantiul in baia de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) verifica discurile+ arcurile de ambreiaj Editat Iunie 17, 2011 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Salut! La regimul ala de functionare, nu stiu cat timp poate rezista un motor, fie el si japonez... Pana la urma nu-i facut din materiale si cu tehnologie extraterestre. Rezista mult si bine. Numai sa fie schimbat uleiul la timp in rest benzina si forja maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Ambreajul e ok? Nu patineaza? Cupleaza si decupleaza corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 merg pistonasii toti! parca 17 daca nu ma insel! in prima treapta ajunge la 14.500rpm,2 la 14000 cam asa,3 la 13000,4 la 12000,5 la 11000 si la 6 cam la 10000 din ce zici tu pare sa fie limitata. turatia scade in raport cu treapta de viteza. de ex cu a 4a nu poti sa o urci mai mult de 12000. ziceai ca taie si gazu? cand ajunge la 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 S-ar putea sa ai dreptate si sa fie limitata electronic la 180Km/h. Ar trebui sa te interesezi de unde provine mobra. Cele produse pentru piata japoneza, am inteles ca au din fabrica acesta limitare de viteza. Se poate rezolva cu un dispozitiv Gipro/WAtre care se gaseste pe internet si care se vede in poza mea de la avatar. In ce priveste "forja maxima" nu prea sunt de acord. Si cele de circuit, la mobre ma refer, dupa 300 Km au motorul varza, si alea apoi au motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 din ce zici tu pare sa fie limitata. turatia scade in raport cu treapta de viteza. de ex cu a 4a nu poti sa o urci mai mult de 12000. ziceai ca taie si gazu? cand ajunge la 180 astea nu sunt "simptomele limitatorului" si nici a ambreiajului uzat. eu as merge pe mana lui TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) S-ar putea sa ai dreptate si sa fie limitata electronic la 180Km/h. Ar trebui sa te interesezi de unde provine mobra. Cele produse pentru piata japoneza, am inteles ca au din fabrica acesta limitare de viteza. Se poate rezolva cu un dispozitiv Gipro/WAtre care se gaseste pe internet si care se vede in poza mea de la avatar. In ce priveste "forja maxima" nu prea sunt de acord. Si cele de circuit, la mobre ma refer, dupa 300 Km au motorul varza, si alea apoi au motoare... daaa... nici macar 300 km nu cred ca fac... abia ce ajunge rossi pana la aprozar, ca sa ia niscaiva zarzavaturi, si la intoarcere trebuie sa ia autobuzul cu sacosa plina.... plus ca astea de curse au motorul capsulat ca la mercedes. nu merge sa-i mai bagi o tabla la cuzineti. Editat Iunie 17, 2011 de sangerete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) @mianmar23 poate dupa 30 de mii de km au motorul varza dar nici atunci. Mai bine invata cu ce se mananca sportul asta ca tu esti cam paralel. Editat Iunie 17, 2011 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 bah ai draq, iar sa umplu di piloti p-aci... cel mai bine te duci la un nene care se pricepe(contacteaza-ma pe pm si iti recomand pe cineva... eu raman la sectiunea off-road ca acolo stiu bine care-i treaba...) platesti o constatare, test de compresie, ambreaj etc si iti faci si o idee despre eventuale investitii. daca o sa pui in practica tot ce auzi pi forum... s- ar putea sa te coste cat doua mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 18, 2011 Autor Share Postat Iunie 18, 2011 discurile de ambreiaj sunt noi!uleiul am facut 2 schimburi in 2000 km ca era praf ala pe care il avea cand am luat-o!ziceai ca e scos de la o masina diesel! mobra se duce teava pana la 180 si de acolo urca 1km usurel pana la 190 si acolo inlemneste!filtru de aer e curatat si spalat de mine!e filtru K&n!deci ar trebui sa mearga si mai bine!ea trage bine dar cand bag mana tare in gaz sa o ridic parca nu mai e asa rea!abia se ridica vreo 10 cm!normal ar fi ca in fiecare treapta la 14500 sa ii taie gazul,nu?la mine doar la 1 se duce la 14500 si ii taie gazul in rest nema!la 2 pe la 13000 daca nu ma insel si cu cat urc vitezele cu atat scade turatia!la 6 la 10000 se opreste!sa fie filtru de benzina sau sa fie limitata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 discurile de ambreiaj sunt noi!uleiul am facut 2 schimburi in 2000 km ca era praf ala pe care il avea cand am luat-o!ziceai ca e scos de la o masina diesel! mobra se duce teava pana la 180 si de acolo urca 1km usurel pana la 190 si acolo inlemneste!filtru de aer e curatat si spalat de mine!e filtru K&n!deci ar trebui sa mearga si mai bine!ea trage bine dar cand bag mana tare in gaz sa o ridic parca nu mai e asa rea!abia se ridica vreo 10 cm!normal ar fi ca in fiecare treapta la 14500 sa ii taie gazul,nu?la mine doar la 1 se duce la 14500 si ii taie gazul in rest nema!la 2 pe la 13000 daca nu ma insel si cu cat urc vitezele cu atat scade turatia!la 6 la 10000 se opreste!sa fie filtru de benzina sau sa fie limitata? inainte a mers mai mult sau asa ai luato? din ce spui tu inafara de limitata nu are altceva. cum ti-am mai zis, cum urci in trepte cum scazi in turatie. ai incercat sa o turezi cand e pe liber sa vezi daca urca in mai mult de 14K.RPM iar faza cu ridicatu e ciudata ca nu cred ca ai senzor de ala anti wheelie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 18, 2011 Autor Share Postat Iunie 18, 2011 asa am luat-o!in prima treapta imi taie gazu exact cum trebuie apoi se apresc turele si pe liber se duce la fel urca rpm cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.