Sari la conținut

chopperele din grupul chopperistilor


robychopper
 Share

Postări Recomandate

poza cu actuala (Intruder de 800)

post-19213-1203120958_thumb.jpg

 

 

si poze cu ce decoleaza zilele astea din state

 

post-19213-1203121032_thumb.jpg

post-19213-1203121011_thumb.jpg

 

si ca sa nu trezesc curiozitati prea multe, e un electra glide screaming eagle 2005, 1700cc, cam 360kg gol, si cred ca arata intr-un mare fel (in poze nu se vede mare lucru)

revin cu poze cand aterizeaza pe noile anvelope

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 519
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

poza cu actuala (Intruder de 800)

post-19213-1203120958_thumb.jpg

si poze cu ce decoleaza zilele astea din state

 

post-19213-1203121032_thumb.jpg

post-19213-1203121011_thumb.jpg

 

si ca sa nu trezesc curiozitati prea multe, e un electra glide screaming eagle 2005, 1700cc, cam 360kg gol, si cred ca arata intr-un mare fel (in poze nu se vede mare lucru)

revin cu poze cand aterizeaza pe noile anvelope

Fain intruder, ii sta bine in haine albe! :kiss:

Sa nu mai zic ca si HD-ul ma lasa :wink: !Sa ai bafta de amandoua ca sunt frumoase foc!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza cu actuala (Intruder de 800)

post-19213-1203120958_thumb.jpg

si poze cu ce decoleaza zilele astea din state

 

post-19213-1203121032_thumb.jpg

post-19213-1203121011_thumb.jpg

 

si ca sa nu trezesc curiozitati prea multe, e un electra glide screaming eagle 2005, 1700cc, cam 360kg gol, si cred ca arata intr-un mare fel (in poze nu se vede mare lucru)

revin cu poze cand aterizeaza pe noile anvelope

Fain Volusia, dar HD-ul, mama, mama :wink:

Te salut, sa ai parte numai de asfalt uscat, impreuna cu noua ta motocicleta :kiss:

Numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope, este direct de la un dealer din sua. nu stiu ce motor stii tu, asta e un electra glide CVO (custom de la mama lui), la care am mai comandat in plus accesorii (se vad white-wall tires si o groaza de cutii cu piese).

pozele sunt de la momentul pregatirii de livrare

post-19213-1203174042_thumb.jpgpost-19213-1203174180_thumb.jpg

 

chiar si fara cauciucuri clasice e belea, dar dupa ce o sa pun tot pe el o sa fie mortal.

de 3 luni ma chinui sa-mi iau un harley din sua. in fine, mai are putin si vine, sper ca sapt viitoare sa aterizeze pe otopeni.

o sa ma despart cu greu de intruder, bun motor.

il mai tin pana o sa ma obisnuiesc cu vuturul (are peste 100 kg in plus si putere cu carul - cu 20% mai mare cuplu fata de un harley standard, adica oricum un cuplu naucitor)

ce sa zic, stau cu sufletul la gura sa o vad si calaresc, mai e putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!Sa ai noroc de el colega!La cat te ajunge bijuteria asta?cu toate prostiile de taxe si vrajeli?!Daca nu deranjez cu intrebarea! :wink:

 

o sa ziceti ca sunt nebun: cu totul (inclusiv piese, transport, vama, taxa vamala, tva, omologare, inmatriculare) sper sa nu sar de 27 mii eur. adevarul e ca un buget de vreo 22k am avut initial in minte, da' am scapat porcii in jir si uite unde am ajuns (nu m-am putut abtine, pur si simplu)

merci tuturor de urari :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

09.1997 U.S. Suzuki VS1400 GL Intruder

 

03.2008: 9466 mls (RO 1196 mls)

 

Overall Length: 2,335 mm

Overall Width: 770 mm

Overall Height: 1,220 mm

Seat Height: 735 mm

Wheelbase: 1,620 mm

Ground Clearance: 150 mm

Dry Weight: 242 kg

Engine type: Air/oil-cooled 1,360 cc 45° V-twin, SOHC, 6 valves. 60 hp (44 kW)/ 5,000 rpm, 105 Nm/ 2,800 rpm.

 

accesorii:

Held ride to ... coburi, gentuta, franjuri, ... dar parca arata mai bine fara

protectie rezervor

 

modificari:

am scos filtrele (!?) si am montat o chestie reglabila in locul lor, suna bine dar nu stiu daca-i face bine ...

suporti coburi (mai am 2 seturi in caz ca vrea cineva)

tesatura inox pe radiatorul de ulei

 

la anu' vreau sa-mi mai iau unul, un AME (furca lunga, ape hanger de 30, fw controls, in rest standard)

 

foto: http://bikepics.com/members/aoreus/97intruder1400/

(upload: 0 ?!)

 

la mai multe choppere !!!

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • 2 months later...

Salutare tuturor!

incepator, carnet din august 2008, motor din octmbrie, plimbat cat s-a putut.

Motocicleta e Honda shadow slasher de 400cc din 2001 adusa in tara anul trecut.

N-am facut nimic in afara de schimbat oglinzile (de nevoie, ca am rupt una).

Poze mai incerc maine sa pun ca acum nu pot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

incepator, carnet din august 2008, motor din octmbrie, plimbat cat s-a putut.

Motocicleta e Honda shadow slasher de 400cc din 2001 adusa in tara anul trecut.

N-am facut nimic in afara de schimbat oglinzile (de nevoie, ca am rupt una).

Poze mai incerc maine sa pun ca acum nu pot.

Cred ca tu esti cel care, impreuna cu amicul tau cu Dragstar, mi-ati gasit cheia de contact pe care o uitasem chiar in contact, cand am parcat mobra in fata casei. Voiam sa va multumesc public si cred ca am gasit locul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tu esti cel care, impreuna cu amicul tau cu Dragstar, mi-ati gasit cheia de contact pe care o uitasem chiar in contact, cand am parcat mobra in fata casei....

 

 

Da

Mi-a facut placere sa te cunosc.

 

 

...Voiam sa va multumesc public si cred ca am gasit locul.

 

 

cred ca oricine ar fi facut acelasi lucru in situatia aia. Si vezi sa nu se mai repete ! :rolleyes:

 

 

 

Asa cum ziceam, sa pun si poza.

Si cum ziceau si altii nu e chopper, e cruiser (dar am vazut ca s-a comentat si s-a aprobat tacit ca majoritatea au cruisere asa ca indraznesc)

 

si inca una cu chopperisti in devenire

 

eu inca n-am fost prins intr-o imagine alaturi de motoreta

Editat de KPax Honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit o poza facuta la o saptamana dupa ce am luat-o; o pun si pe asta pentru ca are oglinzile originale care imi placeau tare mult, da' cu iscuzinta am reusit sa scap de ele :rolleyes:

in asta apar si eu

Editat de KPax Honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul pentru acest frumos topic si pentru toti ce ati scris inaintea mea. :lol: Intr-un tarziu am hotarat sa-l resuscitez,ca in ultimul an s-a scris doar o pagina.Oare ce se intampla,tineretul e atras de vitezoaice?Rasfoind toate paginile din 2004 incoace,mi-am limpezit ochii cu motore una mai frumoasa ca cealalta.Cand ma simt in domeniul meu,nici nu am observat cat de repede a trecut timpul.Sa postez si eu poze cu "milka"mea.Este un Royal Star 1300 din `97.L-am cumparat din Berlin de 2 ani asa cu toate accesoriile montate,inclusiv casca de inox.Tot ce-i extra din modelul standard a fost montat in service cu piese originale Yamaha.Nu va mai plictisesc cu date tehnice,cine doreste neaparat pot sa i le dau.Cei interesati sigur deja stiu totul despre ea.Este modelul de mult visat de mine si nu-mi pare rau de alegerea facuta. :D

post-36568-1236587985_thumb.jpg

post-36568-1236588002_thumb.jpg

post-36568-1236588027_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul pentru acest frumos topic si pentru toti ce ati scris inaintea mea. :lol: Intr-un tarziu am hotarat sa-l resuscitez,ca in ultimul an s-a scris doar o pagina.Oare ce se intampla,tineretul e atras de vitezoaice?Rasfoind toate paginile din 2004 incoace,mi-am limpezit ochii cu motore una mai frumoasa ca cealalta.Cand ma simt in domeniul meu,nici nu am observat cat de repede a trecut timpul.Sa postez si eu poze cu "milka"mea.Este un Royal Star 1300 din `97.L-am cumparat din Berlin de 2 ani asa cu toate accesoriile montate,inclusiv casca de inox.Tot ce-i extra din modelul standard a fost montat in service cu piese originale Yamaha.Nu va mai plictisesc cu date tehnice,cine doreste neaparat pot sa i le dau.Cei interesati sigur deja stiu totul despre ea.Este modelul de mult visat de mine si nu-mi pare rau de alegerea facuta. :D

 

Si eu am remarcat ca a existat o perioada in care foarte putini s-au prezentat aici pe topicul asta. Poate si din cauza ca topicul se refera la choppere si au considerat ca daca nu si-au facut modificari nu e cazul. Eu mi-am facut autocritica si m-am prezentat (desi n-am facut inca nici o modificare la motoreta).

 

Milkutza arata minunat. S-o calaresti sanatos cat mai multi kilometri fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am remarcat ca a existat o perioada in care foarte putini s-au prezentat aici pe topicul asta. Poate si din cauza ca topicul se refera la choppere si au considerat ca daca nu si-au facut modificari nu e cazul. Eu mi-am facut autocritica si m-am prezentat (desi n-am facut inca nici o modificare la motoreta).

 

Milkutza arata minunat. S-o calaresti sanatos cat mai multi kilometri fara probleme.

Multumesc prietene pentru apreciere,la fel si tu s-o stapinesti sanatos fara investitii neprevazute si multi km.Cand am mers in Germania sa-mi cumpar motoru,de acasa am avut scoase de pe net vreo 5 motoare care imi placeau.Shadow,Intruder,Volusia.Dupa una dintre astea am mers.Dar cum se stie ca planul de acasa nu corespunde cu planul din targ,ajuns la varu in germania am sunat la toate numerele si toate erau deja vandute.Asa am ajuns la Milka.De asta zic ca si motorul tau intra in categoria febleturilor mele.Chestia cu cheia de contact,mi-a atras atentia ca si eu am patit ceva asemanator,anul trecut la Festivalul Medieval din Targu Mures,mi-a cazut cheia de contact din buzunar si l-a gasit un necunoscut si l-a predat la politistii care dirijau circulatia la intrare in cetate.Mai sunt oameni de mare caracter.Nici in ziua de azi nu stiu cine a fost sa-i pot multumi si sa bem. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut @Roby, salut tuturor,

motorul a venit de anul trecut (pe vremea asta eram cu ea in garaj, inmatriculata) si nu fara peripetii: la transport mi-au troznit aripa fata, asa ca la momentul cand am vazut motocicleta, in loc sa vad culoarea ei (e un verde frumos) am vazut rosu si in loc sa zic "mama, ce faina e" am zis ceva cu bagami'as.

 

peripetii au mai fost: am luat'o din aeroport vineri, sambata am pus cu un prieten ulei in motor si cutie dar bateria era descarcata si nu a pornit. abia duminica i'am auzit motorul (de fapt tobele); abia atunci am avut un moment realmente orgasmic. m-am distrat la RAR (a trebuit sa o pun pe roti, ca daca statea pe platforma nu se puteau citi seriile) si dupa doua zile aveam numere (undeva chiar in primele zile din martie anul trecut).

 

abia prin vara i-am montat anvelopele, manerele incalzite, guard pentru gentile din spate, ceva cromuri, aripa (am luat alta noua, cu alte durerile de cap aferente), ceva cromuri nesemnificative (ca e toata plina) si ventilatorul pentru racire cilindri, si a iesit ce se vede in poze.

 

jucaria este chiar exceptionala: ciclistica e superba, cuplul e sanatos, motorul are suflu si trage bine si la ture mai multe, sunetul este minunat, iar cum arata este "head-turner" cum zice americanu'. carenele apara corect de vant (pot merge lejer peste 100 km/h cu casca open-face fara ochelari), demarajul e remarcabil pana pe la 120 km/h (pana la 160 km/h am urcat cu ea ca viteza maxima, dar nu mai e asa sprintena), si poate cel mai important: nu ma mai doare fundul si spatele la drumuri lungi. mai are si cd-player cu radio (2 boxe in carena din fata) si pilot automat (poti sa iti dezmortesti mana dreapta la drumuri lungi). eu nu am habar (nu stiu cum e un harley standard), dar dupa spusele unora priceputi la harley este frumos lucrata, cu piese mai bune (asta fiind un screeaming eagle) si cu o motorizare si transmisie mai buna (asta explica de ce trage bine si in ture multe trage bine).

 

are doua inconvenitente: este foarte mare pentru mersul in Bucuresti (greu strecor animalul cand e coada la semafor) si se incing vara tobele si arde la pulpane (si saua se incalzeste chiar acolo, stiti unde); si un mare avantaj: e mare si zgomotoasa (asta te face mai vizibil si oamenii de bun simt merg mai cu atentie si iti fac loc; asta am remarcat chiar de la primul drum).

 

am mers ceva anul trecut (undeva pe la 5-6000 km) fara evenimente, si i-am dat deja trei drumuri prin oras anul asta (de dezmortire).

 

cam asa arata pe roti:

 

post-19213-1236716621_thumb.jpg post-19213-1236716687_thumb.jpg

post-19213-1236716729_thumb.jpg post-19213-1236716772_thumb.jpg

post-19213-1236716806_thumb.jpg post-19213-1236717531_thumb.jpg

post-19213-1236717565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut @Roby, salut tuturor,

motorul a venit de anul trecut (pe vremea asta eram cu ea in garaj, inmatriculata) si nu fara peripetii: la transport mi-au troznit aripa fata, asa ca la momentul cand am vazut motocicleta, in loc sa vad culoarea ei (e un verde frumos) am vazut rosu si in loc sa zic "mama, ce faina e" am zis ceva cu bagami'as.

 

peripetii au mai fost: am luat'o din aeroport vineri, sambata am pus cu un prieten ulei in motor si cutie dar bateria era descarcata si nu a pornit. abia duminica i'am auzit motorul (de fapt tobele); abia atunci am avut un moment realmente orgasmic. m-am distrat la RAR (a trebuit sa o pun pe roti, ca daca statea pe platforma nu se puteau citi seriile) si dupa doua zile aveam numere (undeva chiar in primele zile din martie anul trecut).

 

abia prin vara i-am montat anvelopele, manerele incalzite, guard pentru gentile din spate, ceva cromuri, aripa (am luat alta noua, cu alte durerile de cap aferente), ceva cromuri nesemnificative (ca e toata plina) si ventilatorul pentru racire cilindri, si a iesit ce se vede in poze.

 

jucaria este chiar exceptionala: ciclistica e superba, cuplul e sanatos, motorul are suflu si trage bine si la ture mai multe, sunetul este minunat, iar cum arata este "head-turner" cum zice americanu'. carenele apara corect de vant (pot merge lejer peste 100 km/h cu casca open-face fara ochelari), demarajul e remarcabil pana pe la 120 km/h (pana la 160 km/h am urcat cu ea ca viteza maxima, dar nu mai e asa sprintena), si poate cel mai important: nu ma mai doare fundul si spatele la drumuri lungi. mai are si cd-player cu radio (2 boxe in carena din fata) si pilot automat (poti sa iti dezmortesti mana dreapta la drumuri lungi). eu nu am habar (nu stiu cum e un harley standard), dar dupa spusele unora priceputi la harley este frumos lucrata, cu piese mai bune (asta fiind un screeaming eagle) si cu o motorizare si transmisie mai buna (asta explica de ce trage bine si in ture multe trage bine).

 

are doua inconvenitente: este foarte mare pentru mersul in Bucuresti (greu strecor animalul cand e coada la semafor) si se incing vara tobele si arde la pulpane (si saua se incalzeste chiar acolo, stiti unde); si un mare avantaj: e mare si zgomotoasa (asta te face mai vizibil si oamenii de bun simt merg mai cu atentie si iti fac loc; asta am remarcat chiar de la primul drum).

 

am mers ceva anul trecut (undeva pe la 5-6000 km) fara evenimente, si i-am dat deja trei drumuri prin oras anul asta (de dezmortire).

 

cam asa arata pe roti:

 

post-19213-1236716621_thumb.jpg post-19213-1236716687_thumb.jpg

post-19213-1236716729_thumb.jpg post-19213-1236716772_thumb.jpg

post-19213-1236716806_thumb.jpg post-19213-1236717531_thumb.jpg

post-19213-1236717565_thumb.jpg

 

Salut,ai rezolvat problema cu discurile de frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut @Roby, salut tuturor,

motorul a venit de anul trecut (pe vremea asta eram cu ea in garaj, inmatriculata) si nu fara peripetii: la transport mi-au troznit aripa fata, asa ca la momentul cand am vazut motocicleta, in loc sa vad culoarea ei (e un verde frumos) am vazut rosu si in loc sa zic "mama, ce faina e" am zis ceva cu bagami'as.

 

peripetii au mai fost: am luat'o din aeroport vineri, sambata am pus cu un prieten ulei in motor si cutie dar bateria era descarcata si nu a pornit. abia duminica i'am auzit motorul (de fapt tobele); abia atunci am avut un moment realmente orgasmic. m-am distrat la RAR (a trebuit sa o pun pe roti, ca daca statea pe platforma nu se puteau citi seriile) si dupa doua zile aveam numere (undeva chiar in primele zile din martie anul trecut).

 

abia prin vara i-am montat anvelopele, manerele incalzite, guard pentru gentile din spate, ceva cromuri, aripa (am luat alta noua, cu alte durerile de cap aferente), ceva cromuri nesemnificative (ca e toata plina) si ventilatorul pentru racire cilindri, si a iesit ce se vede in poze.

 

jucaria este chiar exceptionala: ciclistica e superba, cuplul e sanatos, motorul are suflu si trage bine si la ture mai multe, sunetul este minunat, iar cum arata este "head-turner" cum zice americanu'. carenele apara corect de vant (pot merge lejer peste 100 km/h cu casca open-face fara ochelari), demarajul e remarcabil pana pe la 120 km/h (pana la 160 km/h am urcat cu ea ca viteza maxima, dar nu mai e asa sprintena), si poate cel mai important: nu ma mai doare fundul si spatele la drumuri lungi. mai are si cd-player cu radio (2 boxe in carena din fata) si pilot automat (poti sa iti dezmortesti mana dreapta la drumuri lungi). eu nu am habar (nu stiu cum e un harley standard), dar dupa spusele unora priceputi la harley este frumos lucrata, cu piese mai bune (asta fiind un screeaming eagle) si cu o motorizare si transmisie mai buna (asta explica de ce trage bine si in ture multe trage bine).

 

are doua inconvenitente: este foarte mare pentru mersul in Bucuresti (greu strecor animalul cand e coada la semafor) si se incing vara tobele si arde la pulpane (si saua se incalzeste chiar acolo, stiti unde); si un mare avantaj: e mare si zgomotoasa (asta te face mai vizibil si oamenii de bun simt merg mai cu atentie si iti fac loc; asta am remarcat chiar de la primul drum).

 

am mers ceva anul trecut (undeva pe la 5-6000 km) fara evenimente, si i-am dat deja trei drumuri prin oras anul asta (de dezmortire).

 

cam asa arata pe roti:

 

post-19213-1236716621_thumb.jpg post-19213-1236716687_thumb.jpg

post-19213-1236716729_thumb.jpg post-19213-1236716772_thumb.jpg

post-19213-1236716806_thumb.jpg post-19213-1236717531_thumb.jpg

post-19213-1236717565_thumb.jpg

Sa ai noroc de "electruta".La multi km,fara cheltuieli neprevazute.Asa ceva poti s-o transmiti inca cel putin 2 generatii si nu cred ca exagerez.E o splendoare de vis.Imi dau seama ce ai simtit cand ai vazuto.Cum pot fi unii asa de miserupisti sa zgarie,nu sa rupa asa o bijuterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,ai rezolvat problema cu discurile de frana?

salut,

am rezolvat chiar atunci. nu pot zice ca am multi prieteni, dar aia pe care ii am sunt de nadejde.

multumesc pentru urari, la fel tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Honda Shadow VT750C4 (2007)

Dotari suplimentare minime si folositoare:

Parbriz National Cycle

Bari protectie laterale Hepco & Becker

Spatar pasager si suporti genti laterale Hepco & Becker

Genti Laterale Iron Horse (deocamdata...luna viitoare vine, evident, Hepco & Becker Buffalo Custom)

faruri suplimentare Hepco & Becker

post-43541-1244811552_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Primul calut, deja l-am botezat SLEIPNIR, Suzuki Intruder VS800GL, cu accesoriile de rigoare:

- "talpi" highway hawk;

- rezervor custom Harley Davidson de 18 litri;

- sissy bar rabatabil;

- top case plastic shad;

- coburi hepco & becker plastic;

- proiectoare cu intrerupator;

- engine bar aztec;

- capacele lichid frana si lichid ambreiaj "free spirit";

- oglinzi "live to ride";

- ornament crom aripa fata;

- turometru;

- vor urma si tobe custom Harley Davidson.

Si deocamdata o poza, mai veche putin:

post-13236-1250020233_thumb.jpg

Editat de thorus_2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...