GREGUZZI Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Diasporei, Luminatine si pe noi,cum este pe la voi cu legislatia RUTIERA,legata de fenomenul MOTO: - Cum se ia permisul(responsabilizarea instructorului) - In timpul "UCENICIEI" care sunt restrictiile - Tehnica conducerii preventive - Care este cuantumul pedepselor(amenzi,suspendari permise,etc.) - Omologarea modificarilor Cu respect GREGUZZI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) Pot sa iti raspund in mare in ceea ce priveste Italia. 1. Permisul l-am obtinut in Romania, dar aici este ceva de genul : dupa 14 ani scooter pana la 50 cc, de la 16 ani motocicleta/scooter pana la 125 cc cu viteze, de la 18 la 21 de ani motocicleta cu max 34 kW (chiar si mai mare de 600 cc dar depotenziata) iar dupa 21 de ani ... liber. Oricum, daca iei carnetul dupa 21 de ani ai restrictie in primul an tot de 34 de kW. E complicat la ei ... detalii AICI 2. Am raspuns mai sus (sau citesti in link mai in detaliu) 3. Conducerea preventiva ... se face, marea majoritate dintre italieni au pe langa masina si scooter/motocicleta sau pe cineva in familie cu asa ceva, deci in trafic nu sunt bizoni&melteni&mai stiu eu ce. Rar de tot o sa ii vezi ca sa enerveaza la volan sau ca nu te lasa sa treci. In rest ... masinile pe banda lor, motocicletele/scooterele pe mijloc. Linie dubla, continua .. nu prea conteaza, sunt chestii tolerate de automobilisti si de catre autoritati. Imi aduc aminte de o intamplare amuzanta de anul trecut : am fost cu u baiat care a venit cu motorul din Romania pana la Stelvio si inapoi (vreo 500 de km). La intoarcere erau cozi kilometrice si am mers practic numai pe mijloc zeci de kilometrii. Cand am ajuns la destinatie mi-a zis ca nu a mers in viata lui asa de multi kilometrii pe contra sens . 4.In ceea ce priveste amenzile ...e jale. Link AICI pentru detalii. Se merge cu viteza legala, se mai depaseste putin dar fara exagerari. Eu am luat in 2 luni 2 amenzi de 165 de E una, plus mi-au taiat 5 puncte . M-a prins radarul fix in afara localitatii cu 11 si 18 km/h peste limita legala si m-au ars. De atunci merg mai incet ... 5. Omologarea modificarilor aduse unei motociclete este dificila, trebuie trecut pe la RAR -ul italian si modificarile trecute in libret. Daca te prind fara te ard rau de tot, si in plus iti confisca libretul pana nu o pui in regula. Sa nu mai vorbim de tobe ... au aparat de masurat dB mare parte a politistilor. Se poate ajunge pana la confiscarea motocicletei, nu se joaca cu asa ceva aici. Sper ca te-ai lamurit putin cum merg treburile pe aici (nordul Italiei), daca mai ai intrebari iti raspund (ai pus topicul la Germania dar te-ai adresat diasporei ) Editat Septembrie 13, 2011 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GREGUZZI Postat Septembrie 13, 2011 Autor Share Postat Septembrie 13, 2011 Multumesc frumos. Am adresat intrebarea la toti ROMANII din afara granitelor,nu numai TEUTONILOR. De echipament,ce se spune,CASCA omologata,viziera fumurie,etc ?? ASFALT USCAT, GREGUZZI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Obligatorie e casca, in rest nu sunt restrictii (din cate stiu eu). In alta ordine de idei, pe aici sunt o gramada de circuite nationale, regionale si chiar locale; se duc acolo baietii si cu 20-30 de E / 20 de min isi fac damblaua. Asta nu inseamna ca nu sunt si nebuni sau accidente, doar ca sunt mai putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GREGUZZI Postat Septembrie 15, 2011 Autor Share Postat Septembrie 15, 2011 Buna dimineata, Am si eu rugaminte,daca nu-i osteneala prea mare.Care-i parerea italienilor despre MOTO GUZZI,fiind o marca de a lor.Te intreb lucrul asta ,fiind posesorul NTX 750 POLIZIA'98,cu care ma impac fff.bine,dar aici la noi GUZZI nu este apreciata chiar f.bine.Vreau sa-mi iau un T5 850 tot POLIZIA dar model mai nou genul 2000. Cu respect, GRIGORE ZAHARESCU CONSTANTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Buna dimineata, Am si eu rugaminte,daca nu-i osteneala prea mare.Care-i parerea italienilor despre MOTO GUZZI,fiind o marca de a lor.Te intreb lucrul asta ,fiind posesorul NTX 750 POLIZIA'98,cu care ma impac fff.bine,dar aici la noi GUZZI nu este apreciata chiar f.bine.Vreau sa-mi iau un T5 850 tot POLIZIA dar model mai nou genul 2000. Cu respect, GRIGORE ZAHARESCU CONSTANTA Pune topic pe partea italiana a Diasporei, aici e Nemtia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxxx Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 :rusinica:salut, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie? caut un site din germania de calculat asigurarea obligatorie......urmeaza sa ma mut la vara-toamna in germania si as vrea sa stiu daca e avantajos sa vin cu masina mea inmatriculata in Romania sau sa o vand si sa imi cumpar o masina de acolo. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digeisepe Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 :rusinica:salut, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie? caut un site din germania de calculat asigurarea obligatorie......urmeaza sa ma mut la vara-toamna in germania si as vrea sa stiu daca e avantajos sa vin cu masina mea inmatriculata in Romania sau sa o vand si sa imi cumpar o masina de acolo. multumesc anticipat Salut http://www.check24.de/versicherungen/kfz-versicherung/kfz-versicherung-vergleichen/3/?wpset=google_new&gclid=COyV9q-c5q0CFZIifAod6RU09Q iti recomand sa incerci sa obtii de la asiguratorul din romania(sau comisia de supraveghere a asigurarilor) o hartie care sa ateste daca ai avut sau nu daune platite din rca. aici variaza pretul platit in functie de clasa in care te afli ( mai pe scurt daca nu ai avut evenimente platesti mai putin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxxx Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Multumesc frumos pentru site si pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roro Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 as dori la vara sa ajung din Dk in Franta,dar am inteles ca in Germania exista reglementari in privinta nivelului sonor admis si as dori sa aflu mai multe detalii,daca stie cineva mai multe in privinta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 as dori la vara sa ajung din Dk in Franta,dar am inteles ca in Germania exista reglementari in privinta nivelului sonor admis si as dori sa aflu mai multe detalii,daca stie cineva mai multe in privinta asta Cred ca astfel de reglementari sunt in orice tara civilizata; daca faci zgomot nesimtit, te vor intreba de omologarea tobei. Daca nu este omologata in acte, pe langa amenda, trebuie s-o rezolvi pe loc. Presupunand ca nu ai toba de schimb la tine, probabil ca trebuie s-o duci acasa pe platforma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) Sau mergi pe langa ea pana acasa Eh,se mai intampla sa se uite la toba.Io am patit-o cu GSA-ul, noroc ca la vremea aia inca mai aveam cat-ul si nu se auzea cine stie ce Insa nu mi-au cerut nicio omologare sau mai stiu io ce. Plus ca aveam db-killerul scos. Se intampla exact in parcarea de la Louis Aachen. Editat Martie 19, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roro Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 multumesc de raspunsuri.i am gasit db killer in sfarsit,si sper sa nu avem probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 postul e cam vechi dar, în caz ca-nca n-ai plecat, nu-ti mai fa griji si dai în gura si gata în cel mai rau caz, dai o amenda de 10-15€ si-i dai gaz mai departe ... care-i treaba?! daca danezii nu zic nimic de toba ta, precis ca nici nemtii nu vor zice nimic ... francezii, nici atît suntem doar în nordul îndepartat si legile-s cam la fel ... nu ca-n orientul foarte apropiat (RO) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roro Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 postul e cam vechi dar, în caz ca-nca n-ai plecat, nu-ti mai fa griji si dai în gura si gata în cel mai rau caz, dai o amenda de 10-15€ si-i dai gaz mai departe ... care-i treaba?! daca danezii nu zic nimic de toba ta, precis ca nici nemtii nu vor zice nimic ... francezii, nici atît suntem doar în nordul îndepartat si legile-s cam la fel ... nu ca-n orientul foarte apropiat (RO) M-am si intors de mult. Danezii nu zic nimic pentru ca sunt mai permisivi,dar nimeni de aici nu trece in germania fara db killer (daca e cazul bineinteles) pentru ca ,din ce spun ei ,daca esti oprit pt asa ceva,nu mai ai voie sa pleci de pe loc cu motorul pana nu remediezi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 dap asa este si eu stiu la fel asta daca nu este omplogata ca sunt baietii cu omolagarii care iti rup urechile ca pe peste tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Salut, imi poate spune cineva cat timp am voie sa circul in Germania cu permis (`iuropean) romanesc? sunt aici din august. masina clar trebuie scimbata,ma opresc intr-una cand vad numere de ro, se plimba unii dupa mine de zici ca nu-mi au treaba,cum parchez undeva cum ma blocheaza in spate si ma purifica.. acum nu ma mai panichez,dar pierd aiurea timp uneori,dand si asteptand explicatii. Va multumesc! Permisul fiind facut in RO, presupun eu, atunci nu trebuie transcris. Deci e valabil pana la data valabilitatii permisului emis din RO. Aici nu se expira permisele, numai cei cu camioanele si autobuzele au de mers de la varsta de peste 50 de ani la medic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Permisul fiind facut in RO, presupun eu, atunci nu trebuie transcris. Deci e valabil pana la data valabilitatii permisului emis din RO. Aici nu se expira permisele, numai cei cu camioanele si autobuzele au de mers de la varsta de peste 50 de ani la medic. Din cate stiu eu, daca te inregistrezi cu resedinta in germanica (Anmeldung), trebuie sa iti schimbi permisul in maxim 6 luni de la inregistrare. E doar o chestiune de hartogarii, birocratie, nervi fututi la cozi la ghisee , bani dati..., dar macar nu trebuie sa dai din nou examen sau sa refaci scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 (editat) Ce treaba are permisul cu rezidenta? Permisul romanesc e recunoscut in toata UE. Deci nu vad care-i problema. A, daca-ti iei cetatenie germana...poate. Cu numerele masinii e alta discutie. Desi eu stiu un mobrist care, avand dubla cetatenie romano-americana si avand si rezidenta si permis de conducere rusesc, le dadea politistilor romani talonul romanesc, permisul rusesc si pasaportul american. Toate reale si valabile. Editat Ianuarie 30, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Ce treaba are permisul cu rezidenta? Permisul romanesc e recunoscut in toata UE. Deci nu vad care-i problema. A, daca-ti iei cetatenie germana...poate. Cu numerele masinii e alta discutie. Desi eu stiu un mobrist care, avand dubla cetatenie romano-americana si avand si rezidenta si permis de conducere rusesc, le dadea politistilor romani talonul romanesc, permisul rusesc si pasaportul american. Toate reale si valabile. la plecarea de pe teritoriul american el trebuie sa declare ca CETATEAN IESE din america daca iese cu pasaportul romanesc ca cetatean roman....NU ARE NICI UN DREPT CA CETATEAN AMERICAN !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Ce treaba are permisul cu rezidenta? Permisul romanesc e recunoscut in toata UE. Deci nu vad care-i problema. A, daca-ti iei cetatenie germana...poate. Cu numerele masinii e alta discutie. Desi eu stiu un mobrist care, avand dubla cetatenie romano-americana si avand si rezidenta si permis de conducere rusesc, le dadea politistilor romani talonul romanesc, permisul rusesc si pasaportul american. Toate reale si valabile. Eppur si muove! http://autosocinro.wordpress.com/2014/02/04/cum-si-cind-isi-schimba-un-roman-din-germania-permisul-de-conducere/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell94 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Salut ! Sunt de 7 luni in Germania . Am 20 de ani , fac 21 in noiembrie , categoria A2 din 13.10.2013 .As vrea sa-mi schimb permisul romanesc cu cel nemtesc , credeti ca este bine sa-l schimb acum , sau mai bine sa-l schimb dupa ce voi implini 21 de ani , in ideea faptului ca eu as dori , sa mi se dea direct "A" ul , sa scap de limita de 35kw impusa de permisul romanesc . Stiu ceea ce scrie in lege ...ca ai nustiu exact cate luni ca sa-ti schimbi permisul , insa merg cu masina zilnic , ma oprit de cateva ori si nu au fost afectati de acest fapt . Teoretic in octombrie anul acesta as implini 2 ani de A2 , deci as avea dreptul sa dau de A in Romania . Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinush Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Poti conduce cu permisul de Romania cat vrei tu aici in Germania pentru ca este valabil in EU ( exceptand cazul cand expira, schimbare de nume, il poti schimba si aici si sa primesti permis de conducere German), nu este obligatoriu sa il schimbi. Cand o sa faci scoala de A in Romania o sa ti se dea permis Romanesc....deci.......tu hotarasti... Cu schimbatu nu este greu (nu stiu cum este si in alte Bundeslander), -Poze (pe care le faci unde vrei dar sa fie tip buletin) - Meldebescheinugung (o adeverinta unde sa ateste unde locuiesti) - Permisul vechi - Taxa (pe care o platesti unde schimbi permisul) Editat Martie 26, 2015 de costinush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell94 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Poti conduce cu permisul de Romania cat vrei tu aici in Germania pentru ca este valabil in EU ( exceptand cazul cand expira, schimbare de nume, il poti schimba si aici si sa primesti permis de conducere German), nu este obligatoriu sa il schimbi. Cand o sa faci scoala de A in Romania o sa ti se dea permis Romanesc....deci.......tu hotarasti... Cu schimbatu nu este greu (nu stiu cum este si in alte Bundeslander), -Poze (pe care le faci unde vrei dar sa fie tip buletin) - Meldebescheinugung (o adeverinta unde sa ateste unde locuiesti) - Permisul vechi - Taxa (pe care o platesti unde schimbi permisul) Stiu cum si unde se schimba permisul . Ideea este ca eu vreau sa-l schimb , in ideea ca pe permisul German sa fie trecuta categoria " A " ! Credeti ca daca il voi schimba dupa 21 de ani , imi vor da direct A ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinush Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Nu iti nimeni asa. Trebuie sa faci scoala. Si e bine sa o faci in Romania. In Germania costa peste 1500E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.