Sari la conținut

Accident Mortal Constanta 19.09.2011 - Blvd. Aurel Vlaicu


Trotinel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 252
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deci a mai murit inca un prostovan care mergea in inconstienta lui cu viteza pe bulevardele patriei....vax albina!!! Nu inteleg ce atita mirare,consternare,agitatie,certuri,asta va asteapta pe toti astia cu muschi si vitezane care in prostia voastra credeti ca motociclismul este o forma de bravura.Ma tot uit pe sosele mai ales pe colentina unde stau si vad zilnic 3-4 viteji cum fac slalom sau pleaca in 16 viteze de la semafor ca sa puna frina peste frina 100 de metri mai in fata la urmatorul semafor,asta e motociclism?Mie unul mi se pare prostie crunta,e act de bravura?Pentru cine?Pentru rudele care va plang pe urma la cimitire si va fac slideshouw-uri pe facebook ca sa pareti baietelul frumusel cu muschi si motor care a murit ca bou pe strada ca si-a luar R1 si e smecher?Credeti ca daca aveti echipament si umblati ca robocop pe sosea cu 100km la ora in bucuresti o sa apareti in alt loc decit aici sa dea cu rip-ul restul care urmeaza?Am fost in Suedia si 3 luni nu am vazut un motociclist depasind viteza inscrisa pe indicator,nici macar unu,ca era 30,70 sau 100 cu atit mergeau,cu ce va credeti voi mai motociclisti decit ei?Ca aveti sosele?Ca aveti curaj?Aveti doar niste outze prea pline incit va duce mintea sa va luati niste motoare prea puternice pentru soselele si circulatia de aici,asta, ma repet,nu e motociclism ce faceti voi ci prostie,acu aruncati cu pietre,peste 10 ani sa vedem citi din voi mai ramin sa mai zica ceva!Noroc ca se ia carnetul usor si sint destui timpiti care merg mult peste viteza legala incit "selectia naturala" o sa tot aiba treaba cu voi!Bafta si asfalt uscat,pentru prosti....numai bine,smurdul isi face datoria oricum iar saci pentru cadavrele voastre sint destui,rip-uri fara numar....avem destule degete intregi ca sa le dam celor care inca mai cred ca motociclismul in romania este ce vedem zilnic pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta se poate aplica tuturor. Inclusiv tie, mie si oricarui motociclist.

Da asa-i, doar ca eu nici macar nu merg bine :moto:

 

Parca acu doi mai iesise asa scandal cu ala caruia i-au pus tembelii inmormantarea pe iutub? Ce nebuneala a mai fost :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

genial! asta se dadea pe o roata pe stradutele din spatele casei

 

Party!!! :banana: :scratch: Bai se duce naibii tara asta...plina de tiganasi din astia, interlopi la toate colturile si sa nu uitam si specimenele pt care si cititul reprezinta o enigma, insa manelel 'e' la putere. Mandru ca sunt roman? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma apuca spumele cand vad cata minte au unii. Conservarul e de vina? De ce ma? Ca a intors in loc nepermis? Bun, a comis o CONTRAVENTIE. Si? Cioara aia borata a comis o INFRACTIUNE in momentul in care a scos motorul pe un drum public. Din contraventia loganistului si infractiunea ciorii a rezultat infractiunea de omor din culpa din partea soferului. Pana aici nimic neclar. De aici incolo insa, totul mi se pare in ceata. De ce p**a lea ii luati apararea mucosului? De ce sa-l linsam pe sofer? Voi, astia care faceti asta, sunteti acerebrati, sau cum? E ok sa conduci fara permis, cu 150+ km/h, fara lumini, la 16 ani un R6, dar nu e ok ca ala a intors pe dubla continua? Pana mea, ma las de motociclism, se pare ca am un sistem de valori ciudat, in care vina se imparte 80% cioara si doar 20% sofer, in loc sa fie ca in mintea voastra, 150% sofer.

 

P.S: Nu dau RIP pt labari, nu merita. Mai mult, ma bucur ca nu o sa am niciodata ocazia sa ma intalnesc cu prostul asta in trafic, ma simt mai in siguranta.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai s-o luam putin altfel: desi nu avea dreptul de a circula pe drumuri publice, motociclistul se deplasa cu de 3-4 ori viteza legala pe sectorul respectiv de drum moment in care cineva i-a intors in fata.

 

In rest ai dreptate - nu trebuie sa te omoare nimeni pentru ca ai depasit limita de viteza. asta pentru ca iata, sunt momente cand o depasesti grav si reusesti sa te omori singur.

 

Stii, unul din motivele pentru care suntem o tara fruntasa la numarul si gravitatea accidentelor este ca pe strazi circula prea multi indivizi care gandesc ca tine.

De acord !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ca sofer si motociclist, daca ma aflu in situatia de a intra pe un drum cu prioritate, nu garantez ca-l vad pe unul seara care vine cu viteza mare...

Totus copilul pasager ar fi trebuit sa sfarseasca altfel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 150-200km/h, noaptea pe drum circulat iti pierzi "prioritatea" si ca bonus, iti lasi si viata pe stalp. asta trebuia sa fie clar pentru orice "meserias", indiferent de "valoare", varsta si categorie de permis.

 

Foarte posibil ca amaratul ala cu logan a intors crezand ca nu vine nimeni pentru ca rachetele care fac liniute nu sunt detectabile cum a tinut sa demonstreze atat culturistu din bucuresti cat si coca de constanta.

 

accidente aproape identice din nefericire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca trecea cu 200 unu cu permis si sfirsea la fel, care era procentul de vina? :unsure:

 

 

Cam tot p-acolo :). Stii vorba aia, "te mananca-n c.ur, te scarpini cu carbid"?. Se aplica si incazul de fata, si in situatia ipotetica prezentata de tine.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de ce? In cazul ala (care s-a si intimplat dealtfel) ambii "vinovati" savirsisera o contraventie: unu a depasit viteza, celalalt a intors aiurea. De ce unu e mai vinovat ca altu? :)

 

 

In fata legii sunt amandoi la fel de vinovati, da' in sistemu' meu de valori bikeru' trebuia sa aibe mai multa minte, deci, moral e mai vinovat ca ala. Stii ca traiesti in Romania, ca soferii conduc ca o p.ula, ca sunt gropi, vaci, caini, porci, betivi, carute, etc pe drum, si totusi circuli ca racheta pe un drum pe care mai umbla si altii. Concluzie? Te mananca-n c.ur.

 

Nu-s nici eu sfant, da' macar imi asum greselile (daca mai apuc).

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha (cu modelele R6 si R1) a fost constructorul cu cele mai multe puncte bonus anul acesta! (combo a fost la 3 victime)

Yamaha a lansat anul asta mai multe modele

toate fac parte din clasa The Widowmaker (modele mai vechi dar piloti noi)

modelul - Rade tot - nimic nu ii sta in cala asemanator cu modelul Bulldozer

- No speed limit/ no brakes

- TOP GUN (modelul cu scaune catapultabile)

- No barriers (nici bariera de la tren nu te opreste, dar un camion da)

- Bulldozer - intoarce, rupe, brazdeaza asfaltul, tot ce vrei tu! de la Logan la Van-uri

 

de asemeni Yamaha a lansat cu cele doua model o noua campanie ... SPUNE NU PIETONILOR PE TRECERE !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cert e ca sectorul ala de drum e anapoda. Accidentul nu am putut sa il plasez, credeam ca loganistul cobora de pe pod si a intors sa o ia spre Doraly, insa nu am vazut urme acolo. Spre Doraly si sub pod, asfaltul e cam nasol, de oriunde ai veni, nu prea e compatibil cu 100+ nici cu masina, decat daca nu ai dat bani munciti pe ea. Si ca tot ziceam de prietenii nostri care intorc de pe pod, dau si eu de un loganist, care imi intoarce in fata pe dubla si dupa continua agale: motiv, fuma si isi savura cafeaua. Acolo sa stea politia ca are ce culege, nu pe soveja printre taxiuri la ciupeala. A si dupa era sa se catere un tir pe mine, mergeam pe banda mea cand il vad ca incepe sa ma bage spre trotuar. Chiar sunt eu magnet de prosti sau traficul chiar e deamboulea pe la noi?

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord ca tre sa constientizeze toti in ce conditii se circula la noi, dar din punctul meu de vedere asta nu mareste cu nimic gradul de vinovatie al motociclistului fata de un muist de sofer care intoarce aiurea.

Nu ma intereseaza de imbecilul care a murit acu la Constanta, insa eu zic ca daca merg tare pe un drum, nu-l incomodez cu nimic pe loganistul de pe contrasens, dar el daca intoarce ca vita unde nu e voie, ma baga in mormint. Din cauza asta eu as inversa procentele de vinovatie pe care le-ai pus tu, ca de la asta am pornit discutia. :cheers:

 

 

Aici cam ai dreptate. Da' esti de acord ca in cazul de fata, am eu dreptate? Daca vita nu se urca pe motor, nu ajungea la rece. Bine, nici noi n-am mai fi avut despre ce discuta, da' nu cred ca muream din asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insa eu zic ca daca merg tare pe un drum, nu-l incomodez cu nimic pe loganistul de pe contrasens, dar el daca intoarce ca vita unde nu e voie, ma baga in mormint. Din cauza asta eu as inversa procentele de vinovatie pe care le-ai pus tu, ca de la asta am pornit discutia. :cheers:

 

Loganistu de pe contrasens este cel mai probabil un om normal, asta daca nu este LoganMan sau mai stiu eu ce super-erou care detecteaza de la un km distanta toti smecherasii care "merg tare". Nea Loganescu o fi si el obosit, stresat, grabit si de aia vede realitatea imediata, nu anticipeaza rechetele sinucigase. Tocmai aici este si problema ca "nu-l incomodez cu nimic", esti prea rapid pentru reactiile lui si de aici mai sunt doar niste metri si un pumn de secunde ca sa ajungi afis pe dacia omului. Iar de aici incolo nu o sa mai fie nici el om normal si din pacate nici tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era normal daca intorcea pe unde e voie. Eu fac 'eforturi' in fiecare zi ca sa ajung acasa, ocolind un cartier, ca sa nu ii incomodez pe cei care imi stau in spate, daca eu fac stanga pe linie continua (ceea ce nu fac). Unii mor daca mai fac 20 de metri pana unde e linie intrerupta. Asta nu inteleg eu. Ce mai conteaza 2 minute in plus ca sa nu te complici, ca sa ai siguranta ca faci si manevra in conditii de siguranta si nici nu iti iei amenda. Am 5 ani de B si aproape unul de A, mers zi de zi, nu am nici o amenda si nici un punct luat si nici un accident. Oare sunt un sofer prost?

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeam ca vorbim de realitatea de pe soselele noastre nu de reguli de circulatie in Fantazia-land. Normalitatea la noi este data de cum gandesti tu (generic tu, ca stereotip pentru motociclistu care merge tare) sau Nea Logan, aceeasi treaba, stereotipul conservarului mai mult sau mai putin frustrat si neatent. Tu vrei sa "mergi tare" adica in partea gresita a regulilor de circulatie, da' vrei sa fi vazut si respectat indiferent de vitezele supersonice. Conservaru este mai uman, nu vrea "respect" ca nu-i pe doua roti (ori pe una!) dand goarna trotinetei, da' vrea omu sa ajunga acasa, sa iasa draq mai repede din Logan! si taie doua continue exact pe traiectoria ta spre orbita!

 

asta-i normalul nostru si trebuie luat in calcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Selectia naturala...

 

copy paste (Method):

 

Propun pe aceasta cale o campanie de sensibilizare a populatiei "de origine tzigani" intru incurajarea folosirii pe scara cat mai larga a motocicletelor in toate drumurile "pe care le are ei de facut".Avantajele motocicletei fata de 600SEL,Fiat Regata cu nr vechi de Italia si/sau Jeep-uri cu volan pe dreapta : consum mic,manevrabile chiar si printre carutze,se poate cara fier vechi in spate,posibilitatea unui demaraj puternic la aparitia politiei,nu trebuie sa porti centura de siguranta,casca de asemenea este recomandabil sa nu fie purtata pt ca va poate strica ingrozitor freza.

Este laudabil daca puteti merge la viteze de 200+ pe orice fel de drumuri,pt aceasta recomand modelele deja consacrate : Kawasaki Ninja ZX-10R (aia verde),Suzuki GSX-R 1000 (aia alba cu albastru de scrie si un R mare rosu pe ea,R e de la "Reising",e mare meserie) Honda CBR 1000 RR (CBR-ul mancatzi-as) si vestita Yamaha YZF-R1 (asta e R1,coae!).

Bineinteles nu ocolitzi bomboana,cireasa de pe tort Suzuki GSX-R 1300R Hayabusa (Busa,tata,asta are motorul cat ala de pe Dacie!)"adusa" din Anglia sau SUA.Acest model alaturi de R1 sunt cele mai recomandate ca prima alegere.

Succes si la mai mare !

 

This post has been edited by Method: 02 June 2011

:ok: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e "om normal" si respecta regulile de circulatie si nu intoarce aiurea, de ce as ajunge afis pe Loganul lui? :)

Un "om normal" indiferent daca e obosit/stresat sau orice altceva, respecta regulile de circulatie. Daca nu, sa=si ia fapta, asa cum mi-as lua-o si eu daca as sti ca sint vinovat. :)

 

Din pozitia ta, eu inteleg ca il scoti vinovat doar pe conducatorul auto. E o culpa comuna. Daca si conducatorul moto era un om normal, aprecia ca zona aceea din cartierul CET / KM 4-5 nu a fost asfaltata pentru Moto GP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SSSSule, ai dreptate. Loganistul e vinovat. Aici nu incape discutie. DAR, cum a spus si Wolfman, cand te mananca in partea dorsala si te scarpini cu carbid, cam asta se intampla... Corect, daca era un incepator cu permis, toata lumea il linsa pe loganist, dar asa, ala fiind de o etnie nu tocmai pe placul nostru, conducea si fara permis, atunci parerile tind sa devina impartite si apar discutii contradictorii. Sunt curios ce ar spune Preacuviosul Mihail aici, sau AK Raptor si alti vreo 2 bine stiuti. Chiar daca motociclistul avea permis, parca tot nu l-as scoate vinovat 100% pe loganist... poate doar 95%. Cu totii incalcam regulile de circulatie, de cele mai multe ori in mod voit... eh, si atunci cand facem asta se mai gaseste un altul sa se creada Superman, atunci urmarile sunt, de cele mai multe ori, fatale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea ramine insa, daca in locul mortului era un incepator cu permis care ii dadea in gura, care ar fi fost vinovatia ?

 

Culpa comuna, daca ambii conducatori savarseau o infractiune.

 

Daca muistu cu Loganul nu intorcea pe linie continua, puteau sa treaca 1000 de "meseriasi" cu Mach 3 ca nu se intimpla asa accidentul.

 

Din nou, vina amandurora. Chiar daca "muistu" de sofer se intorcea cu frana de mana pe linia continua, si celalalt conducator a comis o infractiune (probata sau nu) nu a respectat viteza, altfel l-ar fi putut evita. Daca cineva comite o infractiune in fata mea, eu mai intai incerc sa-l feresc nu intru in el sa-i arat ca e vinovat. Pana la urma trebuie sa-ti porti de grija singur ca motociclist pana sa te gandesti ca altora nu le pasa de regulile de circulatie.

 

... dar asa faptul ca el n-avea permis sau mergea cu 500 la ora nu constituie nicio cauza care sa fi produs accidentul.

 

Infractiunea s-a produs din momentul cand s-a suit pe moto si a plecat la plimbare. El a fost vinovat pe toata durata plimbarii lui consider eu. Daca nu era pe strada, nu era niciun accident.

 

Accidentul s-a produs din cauza nerespectarii unei regului de circulatie da care loganist. Viteza imbecilului a favorizat ca accidentul sa devina mortal, dar nu e cauza PRODUCERII acestuia. Normal ca daca mergea cu 50 n-ar fi murit, dar asta nu ii diminueaza cu nimic vinovatia jegului cu Logan.

 

Partial de acord. Nu, normal era sa nu mearga pe strada fara permis, nu daca ar fi mers cu 20 sau 50. Asa mi se pare mie normal. Tu, daca esti si sofer, incearca sa te pui in locul celui cu Logan. Esti de acord sa intorci pe linie continua, am facut-o toti si o vom mai face, ca o fi pe un drum pustiu sau in centrul orasului, nu se stie. Acum incearca sa-ti imaginezi cum ai reactiona cand iti apare un moto cu viteza din dreapta ta (viteza comparabila cu cea din accidentul despre care vorbim), in cazul asta, adauga si varsta soferului (usor dupa o varsta stim cu totii ca nu mai suntem la fel ca in tinerete).

 

In concluzie, ideea e sa te feresti singur. Si asta o poti face doar respectand viteza ca sa poti opri in conditii de siguranta indiferent ce fac alti dobitoci din trafic in fata ta...chiar daca soseaua o fi asfaltata de o zi si te tenteaza.

Editat de DCT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Infractiunea s-a produs din momentul cand s-a suit pe moto si a plecat la plimbare. El a fost vinovat pe toata durata plimbarii lui consider eu. Daca nu era pe strada, nu era niciun accident.

 

 

Cam asta cred si eu ca e cea mai sanatoasa gandire. Ala nu a respectat legea de cand a plecat de acasa. Deci el a produs accidentul(in cazul de fata).

Daca nu era loganistul se infingea in vreun semn de circulatie, copac, stalp, pieton orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...