gabitzu Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Bine ca ai scapat doar cu atat Silvane. In weekend am fost si eu pe Transalpina cu conserva si pot zice ca am vazut multe scenarii nasoale: magari in mijlocul strazii dupa curbe, caini, oi pe carosabil, masini parcate care pe unde apucau, portiuni in lucru, etc. Dar cea mai nasoala a fost la plecare, mergand spre Sebes. La ultima portiune in lucru, multe masini oprite fix la sfarsitul asfaltarii, dupa curba. Venind de pe portiunea buna, se tot infingeau in frana si masini si am vazut si un tip cu moto surprins de oprirea coloanei fix la iesirea din curba caruia nu i-a fost usor sa opreasca. 100 metri mai departe, i-am facut semn altui biker sa incetineasca, omul venea destul de lansat si m-am bucurat sa-i vad apoi in retrovizoare stopul spate aprins pe franare. Sper ca l-am ajutat sa evite o situatie mai complicata. Mare atentie daca mai mergeti prin zona, drumul sus pe culme e superb insa si foarte periculos din cauza celor expuse mai sus. Recomand viteza moderata spre mica si ochii la frumusetile naturii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) ... un caine. acesta s-a speriat si mi-a sarit in fata la o distanta de aproximativ 5 metri. impactul nu l-am putut evita, desi am franat si mai tare. dupa ce am lovit cainele, ghidonul a voblat pt o perioada atat de scurta ca n-am putut-o procesa decat dupa, apoi m-am trezit pe asflat. dupa o alunecare/rostogolire destul de lunga m-am oprit pe spate pe contrasens cu motocicleta culcata la aprox 50 metri distanta de mine. ... Ce am invatat: ... nimic. de fapt am invatat ca nu ai absolut nici-un control asupra corpului tau si asupra directiei de deplasare dupa ce ai cazut. Ce cred: cred ca am fost foarte norocos ca nu am lovit nimic si ca m-am ales doar cu vanatai, avand in vedere viteza pe care o aveam... Greseala clasica, in astfel de situatii NU FRANEZI ci dimpotriva, deschizi gazul la maximum (eventual, daca ai timp si prezenta de spirit retrogradezi intr'o treapta inferioara de viteza pentru a spori cuplul motor), pentru a elibera furca fata de greutate si a oferi telescoapelor suficienta cursa de revenire dupa ce au preluat un eventual soc. Daca franezi puternic fatza, pe langa faptul ca pierzi din manevrabilitate, in primul rand o poti bloca si cadea din frane, inainte de impactul propriu-zis cu cainele iar daca ajungi sa'l lovesti ai sanse foarte mari sa te imprastii imediat dupa aceea, deoarece in scurta perioada cand roata fatza trece peste caine pierde aderenta dupa care, cand o recapata din nou la contactul cu asfaltul, lipsa de "rezerva" a suspensiei nu va ajuta recapatarea aderentei, roata fatza se blocheaza brusc, rezultand un fel de "high-side/low-side pe drept" din care cu greu se poate scapa. Ride Safe! Editat Septembrie 21, 2011 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NarciusZ Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Ceva de genul: Daca vezi ca se uita unul urat la tine, ii f*ti direct un pumn in fata, ca, daca esti defensiv s-ar putea sa ti-o iei si sa te trezesti pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) silviane ma si intrebam ce-i cu tine cand am ajuns si noi la ranca .. apoi am aflat ce ai patit .. ma bucur ca esti ok .. repara mobra mai rpd si hai pe transfagarasan .. acolo nu sunt caini ) @lks stai calm ca acum 2 ani eram pe siriu si unu cu masina l-a scos pe un tovaras in decor .. eu eram in spatele lui si am oprit sa vad ce are si restul in fata .. i-a ajuns ala cu masina si cica vedeti ca prietenul vostru a cazut usor .. in conditiile in care saracu a sarit in rapa .. :| iar pe mine cand m-a lovit loganul a plecat mai departe fara nici-o jena .. nu a contat ca eram si eu pe banda aia cand a tras de volan in mine si nu a contat ca aveam totusi 200de kile pe mine cand a plecat de langa mine .. astia sunt oamenii..get used to it Editat Septembrie 21, 2011 de Roxynel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Greseala clasica, in astfel de situatii NU FRANEZI ci dimpotriva, deschizi gazul la maximum (eventual, daca ai timp si prezenta de spirit retrogradezi intr'o treapta inferioara de viteza pentru a spori cuplul motor), pentru a elibera furca fata de greutate si a oferi telescoapelor suficienta cursa de revenire dupa ce au preluat un eventual soc. Daca franezi puternic fatza, pe langa faptul ca pierzi din manevrabilitate, in primul rand o poti bloca si cadea din frane, inainte de impactul propriu-zis cu cainele iar daca ajungi sa'l lovesti ai sanse foarte mari sa te imprastii imediat dupa aceea, deoarece in scurta perioada cand roata fatza trece peste caine pierde aderenta dupa care, cand o recapata din nou la contactul cu asfaltul, lipsa de "rezerva" a suspensiei nu va ajuta recapatarea aderentei, roata fatza se blocheaza brusc, rezultand un fel de "high-side/low-side pe drept" din care cu greu se poate scapa. Ride Safe! Teoria asta e ideala, practic nu scapi decit daca e un pechinez, un pui de pina in 3kg. Stiu un baiat care chiar a accelerat, a depasit cu fatza ciinele dar cind l-a lovit cu spatele motorul a cazut instant. La 100/h o piatra de marimea unui pumn va poate baga in voblaj. V-as recomanda sa dati reply in aceasta problema cu lovitul ciinilor numai cei ce a-ti patito personal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Eu am spus ce se face in astfel de situatii explicand si de ce. Dealtfel "manevra" nici macar nu'mi apartine, am preluat'o si eu la un moment dat de la alti motociclisti, mult mai batrani si experimentati decat mine. Intamplator un prieten, cu acelasi motor ca al meu, doar ce a ajuns la spital (cu o clavicula rupta si 3 coaste ciufulite) in urma unui eveniment identic, acum vreo 2 saptamani, pe drumul de intoarcere de pe Transalpina: intr'un sat, viteza 60-70km/h, eu in fata (cu pasager si bagaje), el in spate, undeva la 20-30m... un caine da sa treaca strada la vreo 10m prin fata mea - eu sar pe claxon, retrogradez si'i dau gaz, cainele se sperie (probabil de claxon dar si de turatia sporita a motorului), se retrage dar dupa ce eu trec, ii sare in fata prietenului din spate care se sperie, sare pe frane si cade (fara ca macar si fi lovit cainele). Nu intentionez sa intru in polemici si nici sa conving (cu forta) pe nimeni, am intervenit doar pentru ca dupa 3 pagini de comentarii, singura concluzie a ramas ca din astfel de evenimente nu e nimic de invatat, totul depinde doar de noroc! Norocul are si el ponderea lui, nu contest, insa daca si reactia noastra e gresita din start... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Nu cred ca avea solutii salvatoare, doar sa fi fost si mai atent si sa-l fi zarit mai devreme. Restul sunt filme, cel mai mult imi place cum zic unii cum se ruleaza ei si cum stiu sa cada!!!!! La fel ca si Silvan si eu cand am fost pe jos mai demult am cazut instantaneu, nici nu stiu cum si pe ce parte si de cate ori m-am dat peste cap, apoi eram iar in picioare. Deci cazaturile cu rulari gen judo si alte balarii sunt doar vorbe-n vant! Bine ca nu ai patit mare lucru, atentie si mai mare de acum inainte! Editat Septembrie 21, 2011 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Septembrie 21, 2011 Autor Share Postat Septembrie 21, 2011 Eu am spus ce se face in astfel de situatii explicand si de ce. Dealtfel "manevra" nici macar nu'mi apartine, am preluat'o si eu la un moment dat de la alti motociclisti, mult mai batrani si experimentati decat mine. Intamplator un prieten, cu acelasi motor ca al meu, doar ce a ajuns la spital (cu o clavicula rupta si 3 coaste ciufulite) in urma unui eveniment identic, acum vreo 2 saptamani, pe drumul de intoarcere de pe Transalpina: intr'un sat, viteza 60-70km/h, eu in fata (cu pasager si bagaje), el in spate, undeva la 20-30m... un caine da sa treaca strada la vreo 10m prin fata mea - eu sar pe claxon, retrogradez si'i dau gaz, cainele se sperie (probabil de claxon dar si de turatia sporita a motorului), se retrage dar dupa ce eu trec, ii sare in fata prietenului din spate care se sperie, sare pe frane si cade (fara ca macar si fi lovit cainele). Nu intentionez sa intru in polemici si nici sa conving (cu forta) pe nimeni, am intervenit doar pentru ca dupa 3 pagini de comentarii, singura concluzie a ramas ca din astfel de evenimente nu e nimic de invatat, totul depinde doar de noroc! Norocul are si el ponderea lui, nu contest, insa daca si reactia noastra e gresita din start... Ride Safe! iti dau perfecta dreptate. asa e teoria. in practica insa nu te asigura nimeni ca n-o sa iti intre in voblaj si ca n-o sa pici chiar daca deschizi gazul. nu cu o vitezana! eu nu regret ca am franat. regret ca n-am franat puternic din start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Nu am afirmat ca exista solutie "salvatoare", fiecare caz in parte avand particularitatile sale. In principiu insa, in cazuri de acest gen, cand se observa foarte tarziu un obstacol, fie ca e vorba de un caine, fie ca e vorba de o groapa, pietris... etc., ai mai multe sanse de a ramane pe roti daca furca fata este destinsa (necomprimata de frana). Pe mine unul cel putin, dupa ce mi'am educat reflexele in acest sens, m'a scapat din multe situatii cu potential periculos. Mai departe, fiecare este liber sa aleaga singur ceea ce considera ca e cel mai bine de facut in astfel de situatii. Ride Safe! P.S. Cu riscul de a fi acuzat de "teoria chibritului", solutia "ideala" este combinarea celor doua manevre, initial frana (cu incarcarea progresiva a furcii si retrogradare cu ambreaj) si, chiar inainte de socul propriu-zis, eliberarea franei si deschiderea gazului... bineinteles, DACA timpul si conditiile specifice o permit. De obicei insa totul se intampla atat de repede incat nu mai e timp de "faza a doua" si de aceea personal recomand trecerea peste "faza intaia". Editat Septembrie 21, 2011 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Mianmar23: Nu toti ne permitem sa mergem pe autostrada cu 90 la ora. Unii si-au luat trotineta ca sa faca autostrada cu 200. Data viitoare ia trenu'. Dac-ar fi sa fiu putin hatru , as spune ca de astia, de cei din urma (unii), are tara nevoie si guvernul Boc. In 24 de ore am avea autostrazi si-n crucis si-n curmezis... Sa inteleg ca tu "faci autostrada" cu 200 Km/h. Hai... nu toata, macar 80 de Km din ea. Da-mi voie sa ma-ndoiesc. Sper sa nu o iei ca pe o provocare si spre binele tau, sper sa nu incerci.Nu stiu cand vor intelege cei ca tine, ca nu ei sunt deosebiti, ci motoarele pe care le incaleca si care intr-adevar au fost gandite , proiectate si construite de oameni deosebiti. In ce priveste "sfatul" tau...de a lua trenul. Vreau sa te informez,ca cetatean al acestei tari, platitor de taxe si impozite de o caruta de ani, (probabil mai multi decat ai tu de viata),ca voi avea neobrazarea sa continui sa folosesc din cand in cand autostrazile patriei(alea care sunt), si cu viteza care voi considera eu de cuvinta, cu riscul de a-i face pe "unii" sa "dea p-afara" de aroganta si de fite si, daca asta-i face sa simta mai barbati, n-am nimic impotriva sa dea "fum in nas" la toata autostrada. S-auzim de bine! P.S. Pana la urma limita superioara este de 130 Km/h si nu cea inferioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Dac-ar fi sa fiu putin hatru , as spune ca de astia, de cei din urma (unii), are tara nevoie si guvernul Boc. In 24 de ore am avea autostrazi si-n crucis si-n curmezis... Sa inteleg ca tu "faci autostrada" cu 200 Km/h. Hai... nu toata, macar 80 de Km din ea. Da-mi voie sa ma-ndoiesc. Sper sa nu o iei ca pe o provocare si spre binele tau, sper sa nu incerci.Nu stiu cand vor intelege cei ca tine, ca nu ei sunt deosebiti, ci motoarele pe care le incaleca si care intr-adevar au fost gandite , proiectate si construite de oameni deosebiti. In ce priveste "sfatul" tau...de a lua trenul. Vreau sa te informez,ca cetatean al acestei tari, platitor de taxe si impozite de o caruta de ani, (probabil mai multi decat ai tu de viata),ca voi avea neobrazarea sa continui sa folosesc din cand in cand autostrazile patriei(alea care sunt), si cu viteza care voi considera eu de cuvinta, cu riscul de a-i face pe "unii" sa "dea p-afara" de aroganta si de fite si, daca asta-i face sa simta mai barbati, n-am nimic impotriva sa dea "fum in nas" la toata autostrada. S-auzim de bine! P.S. Pana la urma limita superioara este de 130 Km/h si nu cea inferioara. Am facut autostrada de 4 ori vara asta. La o intoarcere spre Bucuresti am facut-o toata cu 200 constant din motive personale sa ajung in timp util. Fiecare calareste trotineta din motive stiute de el. Nu am vrut sa te jignesc in nici un fel cu "ia trenul"; continua sa te indoiesti; sunt special pt familia mea si prietenii mei. Iti doresc tot binele din lume ! Editat Septembrie 21, 2011 de LKss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ender28 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Nu poti sa eliberezi fata pe un SS fie si el honda f4i in sensul ca dai gaz sa te ridici din telscoape si sa usurezi cursa deasupra obstacolului. Ca nu merge decat la bolovani mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 ... Ca nu merge decat la bolovani mici. Intr'adevar, nu prea merge... mai ales daca "bolovanii" (mici sau mari) sunt in saua motocicletelor. Daca mai scriu si pe forumuri... sigur e imposibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ender28 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Am condus toate SS japonze de 600 si doua de 1000 in afara circuitului. Ridici o pl. Poate pe o roata. E cursa prea mica sa sari peste un caine. Ai mai multe sanse sa il diseci accelerand decat sa te ridici peste el. Asta-i opinia mea neavizata. Ca oi fi bolovan sau nu habar n-am. Editat Septembrie 21, 2011 de Ender28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 @silvan bine ca tu esti intreg si ai scapat doar cu cateva chestii - nu am citit decat primul post echipamentul si-a facut datoria - doar nu l-ai cumparat ca arati cool in el @cristidb - e cu dus si intors ... am vazut multe motorete care evectiv sar cand pica pe bulon, de zici ca e hopamitica Multa bafta si multi km fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Am condus toate SS japonze de 600 si doua de 1000 in afara circuitului. Ridici o pl. Poate pe o roata. E cursa prea mica sa sari peste un caine. Ai mai multe sanse sa il diseci accelerand decat sa te ridici peste el. Asta-i opinia mea neavizata. Ca oi fi bolovan sau nu habar n-am. Cu siguranta insa esti neatent... n'am pomenit nici o clipa despre ridicat pe o roata sau "sarit" peste nimic. Ideea era ca momentul impactului sa nu te prinda (inca) pe perioada de franare (fatza) deoarece, datorita comprimarii furcii, arcurile nu mai au rezerva de energie care sa preia si atenueze socul initial si nici cel de dupa revenirea contactului gumei cu asfaltul. Am opinat doar ca, cel putin din punctul meu de vedere, cea mai potrivita "manevra" in astfel de cazuri este deschiderea gazului (cu sau fara retrogradare) sau macar doar eliberarea franei inaintea impactului iminent. Fara alte cascadorii, mers pe o roata, sarituri la trambulina... etc. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Greseala clasica, in astfel de situatii NU FRANEZI ci dimpotriva, deschizi gazul la maximum (eventual, daca ai timp si prezenta de spirit retrogradezi intr'o treapta inferioara de viteza pentru a spori cuplul motor), pentru a elibera furca fata de greutate si a oferi telescoapelor suficienta cursa de revenire dupa ce au preluat un eventual soc. Daca franezi puternic fatza, pe langa faptul ca pierzi din manevrabilitate, in primul rand o poti bloca si cadea din frane, inainte de impactul propriu-zis cu cainele iar daca ajungi sa'l lovesti ai sanse foarte mari sa te imprastii imediat dupa aceea, deoarece in scurta perioada cand roata fatza trece peste caine pierde aderenta dupa care, cand o recapata din nou la contactul cu asfaltul, lipsa de "rezerva" a suspensiei nu va ajuta recapatarea aderentei, roata fatza se blocheaza brusc, rezultand un fel de "high-side/low-side pe drept" din care cu greu se poate scapa. Ride Safe! Daca se poate, sa sari chiar peste caine... e simplu: franezi cat poti, dupa aia dai cateva inferioare pana intr-a doua, faci un wheelie foarte scurt cat sa treci cu roata fata peste caine, dupa aia calci frana spate pt ca fata sa cada pe asfalt. Inainte sa cada, deja tragi frana fata, astfel incat atunci cand roata fata revine pe asfalt, motocicleta sa intre direct in stoppie. Astfel, cainele trece si pe sub roata din spate. Apoi eliberezi frana fata ca sa revii pe 2 roti. Acum serios...singura chestie cu care sunt de acord, este ca nu se trece cu frana peste obstacole (gropi, caini, pisici, lemne, etc.) . Restul e SF. Puteai sa rezumi totul la o singura propozitie Editat Septembrie 21, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NarciusZ Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Eu o sa ies cu Silvan la o bere si va lasam sa faceti teorii si alte cele... Eu ma bucur ca e ok si ca se tine bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Acum serios...singura chestie cu care sunt de acord, este ca nu se trece cu frana peste obstacole (gropi, caini, pisici, lemne, etc.) . Restul e SF. Puteai sa rezumi totul la o singura propozitie Bineinteles ca totul se putea rezuma la o singura propozitie, insa majoritatea, cel putin pe acest forum, respinge o idee nesustinuta si cu alte argumente decat "pentru ca asa zic eu". Daca cineva e curios si mai ales, are rabdare sa afle si DE CE... bine, daca nu... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NarciusZ Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Toti suntem de acord cu tine, la orice obstacol,denivelare,obiect e indicat sa nu ai amortizoarele in compresie...dar in alea 50 sutimi secunda prima reactie e sa pui frana... Daca punea frana mai repede cu inca 50 sutimi mai repede...cainele trecea, dovada tot rahatul care s-a imprastiat de la cainele ala pe discul de frana si janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Bineinteles ca totul se putea rezuma la o singura propozitie, insa majoritatea, cel putin pe acest forum, respinge o idee nesustinuta si cu alte argumente decat "pentru ca asa zic eu". Daca cineva e curios si mai ales, are rabdare sa afle si DE CE... bine, daca nu... Ride Safe! Asta asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Bine ca esti OK,la 100 km/h eviti o groapa,un bolovan.Insa cand apare neprevazutul,o masina,un caine este mai greu.Explicatiile despre cum se poate evita sunt de prisos.Cand esti in fata faptului implinit e greu sa reactionezi,e prea scurt timpul.Dar asta-i riscul pe care ni-l asumam...vb aia cand e sa se intample se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Dac-ar fi sa fiu putin hatru , as spune ca de astia, de cei din urma (unii), are tara nevoie si guvernul Boc. In 24 de ore am avea autostrazi si-n crucis si-n curmezis... Sa inteleg ca tu "faci autostrada" cu 200 Km/h. Hai... nu toata, macar 80 de Km din ea. Da-mi voie sa ma-ndoiesc. Sper sa nu o iei ca pe o provocare si spre binele tau, sper sa nu incerci.Nu stiu cand vor intelege cei ca tine, ca nu ei sunt deosebiti, ci motoarele pe care le incaleca si care intr-adevar au fost gandite , proiectate si construite de oameni deosebiti. In ce priveste "sfatul" tau...de a lua trenul. Vreau sa te informez,ca cetatean al acestei tari, platitor de taxe si impozite de o caruta de ani, (probabil mai multi decat ai tu de viata),ca voi avea neobrazarea sa continui sa folosesc din cand in cand autostrazile patriei(alea care sunt), si cu viteza care voi considera eu de cuvinta, cu riscul de a-i face pe "unii" sa "dea p-afara" de aroganta si de fite si, daca asta-i face sa simta mai barbati, n-am nimic impotriva sa dea "fum in nas" la toata autostrada. S-auzim de bine! P.S. Pana la urma limita superioara este de 130 Km/h si nu cea inferioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Daca se poate, sa sari chiar peste caine... e simplu: franezi cat poti, dupa aia dai cateva inferioare pana intr-a doua, faci un wheelie foarte scurt cat sa treci cu roata fata peste caine, dupa aia calci frana spate pt ca fata sa cada pe asfalt. Inainte sa cada, deja tragi frana fata, astfel incat atunci cand roata fata revine pe asfalt, motocicleta sa intre direct in stoppie. Astfel, cainele trece si pe sub roata din spate. Apoi eliberezi frana fata ca sa revii pe 2 roti. dupa care stergi balutza din coltul gurii, te intorci pe cealalta parte si adormi la loc Acum serios...singura chestie cu care sunt de acord, este ca nu se trece cu frana peste obstacole (gropi, caini, pisici, lemne, etc.) . Restul e SF. Puteai sa rezumi totul la o singura propozitie cred ca toti care au cat de cat experienta sunt de acord cu afirmatia asta .. dar daca mai vine cate unu sa spuna ..poate doar la bolovani mai mici sau un pui .. normal ca omul a simtit nevoia sa dea mai multe explicatii ..ca sa priceapa toata lumea oricum imi place ca ai imaginatie.. scenariul de mai sus e absolut genial Editat Septembrie 21, 2011 de Roxynel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
henegar Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 ,,Ce am invatat: ... nimic. " ............tare asta )))) la asa concluzie,.. sigur o sa devii obonat sectiunea accidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.