Sari la conținut

Triumph 1200 Explorer


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie imi place cum arata si astept sa vad si ceva teste; insa mi se pare prea "stradala"; adica GS-ul cu niste cauciucuri enduro si mai ales calarit de cine tebuie, a demosntrat ca poate destul si in teren. Tiger-ul pare insa destul de cuminte in acest sens.

 

... stai linistit va apare si un XC ca si la Tiger 800

 

post-72-1315424880.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... stai linistit va apare si un XC ca si la Tiger 800

 

Mai ales ca se vehiculeaza termenul de "Adventure", ar fi interesanta aceasta varianta.

Dar sunt curios daca doar ii pun niste jante spitate si cutii metalice (caz in care va fi similar un GS cu ceva optionale/accesorii) sau chiar va aparea in sfarsit un concurent direct pt. GS Adv, cu rezervor mare, cursa mai lunga si inaltime mai mare etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales ca se vehiculeaza termenul de "Adventure", ar fi interesanta aceasta varianta.

Dar sunt curios daca doar ii pun niste jante spitate si cutii metalice (caz in care va fi similar un GS cu ceva optionale/accesorii) sau chiar va aparea in sfarsit un concurent direct pt. GS Adv, cu rezervor mare, cursa mai lunga si inaltime mai mare etc.

 

Neavand inca specs de la modelul de baza de genul garda la sol, cursa suspensii, capacitate rezervor, greutate si toate cele as zice ca e prematur sa se puna problema necesitatii unor mai mari sau mai tari pt modelul XC sau cum i-o zice daca l-or scoate... poate in final nu se justifica decat niste roti spitate si un crash bar standard pt modelul respectiv... parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neavand inca specs de la modelul de baza de genul garda la sol, cursa suspensii, capacitate rezervor, greutate si toate cele as zice ca e prematur sa se puna problema necesitatii unor mai mari sau mai tari pt modelul XC sau cum i-o zice daca l-or scoate... poate in final nu se justifica decat niste roti spitate si un crash bar standard pt modelul respectiv... parerea mea.

 

vezi ca modelul XC la tigerul de 800 e diferit radical fata de versiunea normala. roata de 21 fata de 19, furca diferita si dpdv ai cursei si al constuctiei, roti spitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca modelul XC la tigerul de 800 e diferit radical fata de versiunea normala. roata de 21 fata de 19, furca diferita si dpdv ai cursei si al constuctiei, roti spitate.

 

Da, la 800 sunt diferente si pe fata si pe spate, eu ziceam in ideea ca daca asta de 1200 standard are ceva de genul 22 travel fatza spate si o garda decenta dupa cum pare din poze s-ar putea ca o 21 pe fatza + alta aripa si spitze sa fie singura modificare la adventurizare, oricum garda ar creste cu roata de 21... referitor la celelalte chestii gen rezervor mai mare, ziceam ca nestiind cat are asta standard e inutila discutia, daca are vreo 27l nu cred ca o sa fie mai mare la presupusul model adventurizat.

 

Oricum, nu cred sa fie ceva foarte smecher offroad din conceptul asta... 3 in linie plasati sus in cadru nu prea da bine la centrul de greutate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Intre timp a fost prezentat oficial

MY12_Explorer_F3Q_Lo_Res.jpg

nu stiu daca ati remarcat pana acum dar noul motor e facut pt anduranta...

vreau si eu 16.000 km intre schimburile de ulei...

 

Neavand inca specs de la modelul de baza de genul garda la sol, cursa suspensii, capacitate rezervor, greutate si toate cele as zice ca e prematur sa se puna problema necesitatii unor mai mari sau mai tari pt modelul XC sau cum i-o zice daca l-or scoate... poate in final nu se justifica decat niste roti spitate si un crash bar standard pt modelul respectiv... parerea mea.

Vezi aici specificatii detaliate

Editat de E.Z.rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca inaltimea la sa este 885, iar latimea 840-860. Nu cumva este greseala de tipar si de fapt sunt invers? Inaltimea la sa reglabila 840-860, acceptabila si normala pt categorie si 885 latimea probabil la ghidon. Arata si asta bine si mai ales este mai usor. Singurul care poate da ceva impresii este Ovidiu, care l-a si incalecat la EICMA.

 

Explorer-ul este si prima din categorie cu cruiscontrol electronic in dotare standard.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"greseala de tipar" sunt si datele tehnice "ciudate" de pe site-ul oficial, de exemplu turatiile la care se obtin cuplul si puteea maxima, ambele 6400? :rusinica: Cam trist sa incepi asa...

 

http://assets1.triumphmotorcycles.com/adventure/pdf/triumph-tiger-explorer-en.pdf

 

Ca fapt divers... vad ca si astia lanseaza colectia de echipament aferenta :grinbandit:

 

Interesante si utile mi se par saua incalzita, tempomat-ul si sistemul de monitorizarea a presiunii in pneuri.

Nu vad nimic de masa totala maxima... Si mai vad vreo 30kg in plus fata de GS dar, ce-i drept este la nivelul restului concurentei :wink:

 

Mie imi place mult cum arata, cel putin din poze, clar mai mult decat celelalte aparitii mai recente din segment (ST, CT).

 

http://www.triumphadventure.com/en/

 

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"greseala de tipar" sunt si datele tehnice "ciudate" de pe site-ul oficial, de exemplu turatiile la care se obtin cuplul si puteea maxima, ambele 6400? :rusinica: Cam trist sa incepi asa...

 

http://assets1.triumphmotorcycles.com/adventure/pdf/triumph-tiger-explorer-en.pdf

 

http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/range/adventure/tiger-explorer/2012/tiger-explorer/7946

 

Maximum Power - 137PS/135bhp/101kW @ 9000rpm

Maximum Torque - 121Nm/89 ft.lbs @ 6400rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"greseala de tipar" sunt si datele tehnice "ciudate" de pe site-ul oficial, de exemplu turatiile la care se obtin cuplul si puteea maxima, ambele 6400? :rusinica: Cam trist sa incepi asa...

 

Macar sa fie asta singura tristete!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

pentru tine orice nu e BMW e bun...stim

si sunt de acord cu tine ...insa NU la pretul asta

De ce crezi tu ca doua motoare care fac acelasi lucru trebuie sa coste diferit. De ce pe un GS ar trebui platit dublu? Doar pt ca este BMW? Si nu este adevarat ca pt mine tot ce nu este BMW este bun. Stelvio, Multistrada, Harly si multe altele" nu bun pt mine".

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-i breh pretu'? Si fac si cu roti cu spite? Astea nu-mi prea plac asa mult. Astia ziceau 12.000 pounds, nu mi se pare f. ieftin pentru o copie GS.

LE: acum am vazut postul doctor x, ok ;)

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand in romana scriem "fanii" cu doi "i". In al doilea rand nu am tangenta cu sectorul adventure (dupa ce mi-am dat seama ca mai toti care-si iau astfel de mobre - aici ma includ si pe mine in perioada in care eram la fel de prost (ca si tine acum) - o fac sa arate ca-n filmele de pe desoperi) insa din pura curiozitate mai dau o geana sa vad ce se mai inatmpla (si evident sa ma ca c pe mine de ras cum ti se devalueaza celebra yamaha). La ultima verificare am constatat ca geseurile tin cel mai bine pretul, vand inca cel mai bine in acest sector si beneficiaza de statutul de etalon. Eh, in momentul in care orice alta mobra va fi etalonul o sa putem zice ca ninge-n iad. Pana atunci, asta este, ramanem (din pacate) cu geseul. Eu unul m-am cam saturat de el insa daca ailalti nu scot nimic comparabil ...

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand in romana scriem "fanii" cu doi "i". In al doilea rand nu am tangenta cu sectorul adventure (dupa ce mi-am dat seama ca mai toti care-si iau astfel de mobre - aici ma includ si pe mine in perioada in care eram la fel de prost (ca si tine acum) - o fac sa arate ca-n filmele de pe desoperi) insa din pura curiozitate mai dau o geana sa vad ce se mai inatmpla (si evident sa ma ca c pe mine de ras cum ti se devalueaza celebra yamaha). La ultima verificare am constatat ca geseurile tin cel mai bine pretul, vand inca cel mai bine in acest sector si beneficiaza de statutul de etalon. Eh, in momentul in care orice alta mobra va fi etalonul o sa putem zice ca ninge-n iad. Pana atunci, asta este, ramanem (din pacate) cu geseul. Eu unul m-am cam saturat de el insa daca ailalti nu scot nimic comparabil ...

Faptul ca ma consideri la fel de prost ca tine o iau ca pe un compliment avand in vedere parerea foarte buna pe care o afisezi despre propria persoana :friends: Tu si inca cativa plecati din Romania ati uitat soselele noastre. Zilele trecute drumul de la Fagarasi la Mediasi pe judetene a fost o "adventura" adevarata,nu imposibil, dar mult mai incomod de parcurs cu alta motocicleta decat un enduroturing. Toata clasa enduroturing mare s-a departat de conceptul general adventure, majoritatea motoarelor respective neparasind niciodata drumul, in toate formele lui posibile, de la autostrada la drum de pamant batatorit, pe care din pacate sau fericire il gasim in Romania din plin. :moto:

 

Trebuie sa recunoasteti si voi fanii, copiile au inceput sa depaseasca originalul. :rolleyes: GS/GSA in forma actuala este imediat dupa Stelvio in coada clasamentului.

Uite am corectat si i-ul, dar nu trebuie sa te enervezi, ci doar sa te obisnuiesti cu ideea ca GS-ul a fost rege, deocamdata fiind depasit de cam toate noile venite. Si noutatile nu s-au terminat, Aprilia, KTM, Suzuki stau la panda. Cred ca proiectantii de la BMW, dupa EICMA 2011, au aruncat la cos toate desenele si s-au apucat, din nou, de treaba. Oricat ar cosmetiza, noul GS-WC, nu au cum sa prinda concurenta din urma.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricat ar cosmetiza, noul GS-WC, nu au cum sa prinda concurenta din urma.

Stai linistit, BMW nu dezamageste, va rupe gura targului in curand, asa cum a facut si cu alte modele. (vezi K1600GT, S1000RR etc) ;)

Tu inca te bucuri la o imaginara pierdere a BMW in fata concurentei dar nu uita ca modelul asta deja are 8 sezoane la activ. Or sa apara si testele comparative in curand, si eu sunt curios.

 

Oricum, din tot ce apare pana acum, doar din poze ce-i drept, Triumph-ul asta pare singurul concurent serios pt. GS (dupa parerea mea).

 

p.s. apropos de scris... pe langa ce a zis Budd, iti mai aduc aminte vreo doua: "Triumph" si (Arcul de) "Triumf", ambele cu M in loc de N. :rusinica:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... invariabil, pe toate topicurile se contreaza cam aceleasi persoane si cam din aceleasi motive :rusinica:

Am scris si eu pe undeva ceea ce a mentionat Bogdan Harea: adventure in Europa de Vest e un moft, pe cand la noi e o necesitate

Modelul ales e in functie de gusturi si de soldul contului (sau invers)

TriuMph-ul nu o sa faca prea multe furori in RO, exact din cauzele astea doua

Pe segmentul Adv, cam toti romanii cu bani si-au cumparat sau isi vor cumpara BMW

Bogdan e o exceptie

Ipotetic, daca as cumpara Triumph, stau si ma intreb cum mi-ar sta sa fac si eu sute de km pt orice fleac si/sau pentru revizii :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ai pus un "i" dupa Fagaras. Si Medias.

OK cu i-urile, m-a luat valul, dar macar ai prins "ideia".

 

Tu inca te bucuri la o imaginara pierdere a BMW in fata concurentei

Si de unde ai tras concluzia ca ma bucur? Eu fac doar constatari, si primii care ar trebui sa se bucure ca de acum exista concurenta pt GS ar trebui sa fiti voi, fanii, pt ca numai asa BMW va incerca sa corijeze defectele de proiectare sau constructive. Multumiti lui Yamaha ca a scos ST-ul ca nu mai scapati de colbutori nici peste 10 ani. De apa ce sa mai zic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Triumph 1200 Explorer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...