Sari la conținut

Triumph 1200 Explorer


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

... si primii care ar trebui sa se bucure ca de acum exista concurenta pt GS ar trebui sa fiti voi, fanii, pt ca numai asa BMW va incerca sa corijeze defectele de proiectare sau constructive.

 

Aici ai perfecta dreptate :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 330
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum a spus si domnul "fost Angi",ai perfecta dreptate ca,o concurenta mai acerba nu poate sa fie decat bine venita ptr noi.Ptr BMW nu cred ca le-a picat prea bine faptul ca de la an la an apar concurenti care vor sa le ia din felie. Ani de zile au stat linistiti ca sunt singurii din cat. asta.Sunt sigur ca atunci cand o sa apara noul model, o sa fie ceva extraordinar.

Eu unul nu ma prea omor dupa motorul asta racit cu apa.Cand ma gandesc ca o sa creasca in greutate( apa ,radiatoare,pompe,ventilatoare,etc),dupa ce si asa e destul de greu. Si ptr ce? Ptr cativa cai in plus!

Eu cred ca batalia la cat. asta o va castiga cel care va gasi combinatia cat mai ferfecta intre performante,greutate si pret.

Apropo,ceva dupa chiar ma omor e ESA asta,care vad ca nu se regaseste la nimeni si care chiar face dintr-o motocicleta 3 in 1.

 

 

Legat de Triumph,pe mine personal nu m-a impresionat asa la prima vedere( l-am vazut la EICMA).Copiaza parca prea mult GS-ul si nu prea le-a iesit.Nici finisarile nu m-au impresionat si nici cardanul care vad ca nu prea apare in nici o poza oficiala si care in realitate e imens!

In fine,nu asta conteaza,sa asteptam testele care ne vor lamuri mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo,ceva dupa chiar ma omor e ESA asta,care vad ca nu se regaseste la nimeni si care chiar face dintr-o motocicleta 3 in 1.

Parca si Multistrada facea acelasi lucru si inca multe in plus in ideea unei motociclete 3 in 1. Nu vreau sa fiu carcotas, dar suspensia reglabila la buton imi pare mai mult o solutie complicata pt a camufla imposibilitatea unor fabricanti de a construi o suspensie polivalenta care sa nu necesite permanent atatea reglaje. Nu am auzit nici un proprietar de KTM 950 sau 990 care sa regleze suspensia de cate ori trece de la autostrada cu 160, la pamant si noroi. Cei pe care i-am intrebat spuneau ca si-au reglat suspensia o singura data, functie de greutate si stil, fara sa mai umble la ea si face fata cu brio in orice situatie. Personal, sfatuit de Mae, care mi-a dat si documentatie, mi-am reglat suspensia ca si el si asta a fost tot. Singurele ajustari la plecare de acasa, functie de mersul singur sau cu pasager. Nu iau in calcul cataratul pe stanci pt ca acolo cu motoarele astea nu merge niciunul dintre noi. Adica ar fi unul, dar de la un timp nu mai intra pe forum, Raul! (Rul@ ca sa nu creez confuzii) :D

 

Ce este totusi de remarcat sunt traductorii magnetici pt ABS si TC prezenti la Explorer si ST si absenti la celelalte.

post-8769-0-41802700-1321903754_thumb.jpg

post-8769-0-72381000-1321903771_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu carcotas, dar suspensia reglabila la buton imi pare mai mult o solutie complicata pt a camufla imposibilitatea unor fabricanti de a construi o suspensie polivalenta care sa nu necesite permanent atatea reglaje. Nu am auzit nici un proprietar de KTM 950 sau 990 care sa regleze suspensia de cate ori trece de la autostrada cu 160, la pamant si noroi.

 

Aici nu sunt de acord cu tine. Sincer, nu cred ca benveu' a facut suspensia reglabila din buton pentru ca n-a fost in stare sa faca o suspensie "buna la toate". Gandeste-te ca asa cum nu exista o motocicleta buna la toate, nici o suspensie buna la toate nu exista. Tu, in principiu mergi doar pe asfalt si ti-ai reglat suspensia dupa propriile nevoi. Daca ai avea o experienta mai mare pe drumuri fara asfalt ti-ai da seama ca o singura setare nu e de ajuns. Pe drumuri proaste si fara asfalt e buna o suspensie ceva mai moale in compresie, dar pe asfalt e buna mai tare (de revenire nu mai zic deoarece acolo e bine sa fie rapida in ambele cazuri). E, benveu' a rezolvat asta dintr-un buton. Restul te pun in postura de a gasi un compromis, si subliniez cuvantul compromis, sau, daca esti tipicar, in postura de a sta pe marginea drumului cu surubelnita infipta-n setari, chestie care nu e foarte ok.

Una peste alta, o avea benveu' pacatele lui, dar faza asta cu reglajul suspensiei din buton in functie de nevoi e o chestie chiar buna. Recunosc ca in practica nu stiu cum se comporta deoarece nu am avut ocazia sa studiez indeaproape problema, dar, in teorie, e o treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu sunt de acord cu tine. Sincer, nu cred ca benveu' a facut suspensia reglabila din buton pentru ca n-a fost in stare sa faca o suspensie "buna la toate". Gandeste-te ca asa cum nu exista o motocicleta buna la toate, nici o suspensie buna la toate nu exista. Tu, in principiu mergi doar pe asfalt si ti-ai reglat suspensia dupa propriile nevoi. Daca ai avea o experienta mai mare pe drumuri fara asfalt ti-ai da seama ca o singura setare nu e de ajuns. Pe drumuri proaste si fara asfalt e buna o suspensie ceva mai moale in compresie, dar pe asfalt e buna mai tare (de revenire nu mai zic deoarece acolo e bine sa fie rapida in ambele cazuri). E, benveu' a rezolvat asta dintr-un buton. Restul te pun in postura de a gasi un compromis, si subliniez cuvantul compromis, sau, daca esti tipicar, in postura de a sta pe marginea drumului cu surubelnita infipta-n setari, chestie care nu e foarte ok.

Una peste alta, o avea benveu' pacatele lui, dar faza asta cu reglajul suspensiei din buton in functie de nevoi e o chestie chiar buna. Recunosc ca in practica nu stiu cum se comporta deoarece nu am avut ocazia sa studiez indeaproape problema, dar, in teorie, e o treaba buna.

Intreaba si tu proprietarii de KTM-uri mari, de cate ori in viata au reglat suspensiile in amanunt si sunt mai tot timpul "ready to race". Am pomenit KTM-ul pt ca sunt de referinta la capitolul suspensii de serie. Si pe BMW-uri gasesti suspensii clasice bune (amortizoare), dar facute de altii.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba si tu proprietarii de KTM-uri mari, de cate ori in viata au reglat suspensiile in amanunt si sunt mai tot timpul "ready to race". Am pomenit KTM-ul pt ca sunt de referinta la capitolul suspensii de serie. Si pe BMW-uri gasesti suspensii clasice bune (amortizoare), dar facute de altii.

Pai tocmai ca pentru oamenii comozi (ca mine) esa este mana de la allah. In plus, la fel ca si mine, tu esti prea prost sa sti a regla o suspensie in adevaratul sens al cuvantului. Ala e domeniul meseriasilor pe care tu sau eu nu avem ce cauta. Lasa cacatu' cu referinta la suspensii de serie pentru ca Ohlins face suspensii de serie. La fel ca si WP sau oricare alti meseriasi.

Apropos, cam butucanoase si inestetice cardanele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos, cam butucanoase si inestetice cardanele alea.

Unul din motivele pt care in continuare prefer Yamaha. :moto: Iar legat de reglaje, tocmai pt prosti ca mine si ca tine, exista carti si specialisti la care poti apela.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iau in calcul cataratul pe stanci pt ca acolo cu motoarele astea nu merge niciunul dintre noi. Adica ar fi unul, dar de la un timp nu mai intra pe forum, Raul! (Rul@ ca sa nu creez confuzii) :D

 

 

Ba intra, dar pe asta, ca si-a luat motocicleta cu care se poate catara pe stanci :makeout:

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul din motivele pt care in continuare prefer Yamaha. :moto: Iar legat de reglaje, tocmai pt prosti ca mine si ca tine, exista carti si specialisti la care poti apela.

Exact asta am zis si eu. Insa, avand ESA pot sa apas butonul si mi-am reglat suspensia exact cum o simt eu mai frumos. Am 9 pozitii presetate, nu umblu cu cheia dupa mine. Pac, apas butonu' viata e iarasi usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta am zis si eu. Insa, avand ESA pot sa apas butonul si mi-am reglat suspensia exact cum o simt eu mai frumos. Am 9 pozitii presetate, nu umblu cu cheia dupa mine. Pac, apas butonu' viata e iarasi usoara.

Nu stiu ce chei trebuie la o suspensie clasica de BMW, dar la mine, daca chiar vreau sa umblu, fara sa cobor din sa, rezolv in cateva secunde cu doar doua degete, fara nici o scula si fata si spatele. :blbl:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce chei trebuie la o suspensie clasica de BMW, dar la mine, daca chiar vreau sa umblu, fara sa cobor din sa, rezolv in cateva secunde cu doar doua degete, fara nici o scula si fata si spatele. :blbl:

La minunatia mea de GSA 1150 suspensia spate avea robinet ( pentru preload) si piulita pentru rebound. La K nu am decat un buton. Stau in sa, ma uit pe bord si imi imaginez ce misto am sa ma simt pe drum. Dap, si fata si spatele. Faceau astia din 2004 treaba asta acuma cred ca e rutina. Lasa, nu umbla pentru ca daca zici ca nu te pricepi s-ar putea s-o duci la dilar inapoi si fac pariu ca nici aia nu stiu sa o regleze cum era.

As vrea sa te vad in mers cum reglezi tu suspensia :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba si tu proprietarii de KTM-uri mari, de cate ori in viata au reglat suspensiile in amanunt si sunt mai tot timpul "ready to race". Am pomenit KTM-ul pt ca sunt de referinta la capitolul suspensii de serie. Si pe BMW-uri gasesti suspensii clasice bune (amortizoare), dar facute de altii.

 

N-am de ce sa intreb pentru ca si eu am avut ktm, chiar daca nu mare, cu aceleasi suspensii WP. Oricat te-ai incapatana sa crezi, o suspensie setata bine pentru off road nu e la fel de buna pentru on road si invers.

Oricum, motoarele astea nu prea vad off road asa ca probabil aceasta optiune e buna si gandita pentru momentele in care mergi pe autostrada/drumuri perfect asfaltate sau drumuri foarte proaste.

Si ca sa nu fiu inteles prost, normal ca se poate merge foarte bine cu aceeasi setare pe orice fel de drum, dar chestia asta cu setarea suspensiei in functie de drum poate ca este pentru cei mai pretentiosi, pretentiosi vizavi de comportamentul motocicletei in fiecare moment.

Sincer, cred ca daca ST-ul avea asa ceva si GS-ul nu, acum te laudai cu optiunea asta :blbl:

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca inaltimea la sa este 885, iar latimea 840-860. Nu cumva este greseala de tipar si de fapt sunt invers?

 

 

R1200 GS Adventure are 890m-910mm la sa.

Ca atare, avand in vedere faptul ca si T1200Adv. face parte din aceeasi clasa, nu vad nicio greseala!

 

Triumph este firma cu traditie - iar departamentul de marketing este alcatuit din profesionisti ce nu-si permit sa faca astfel de erori!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricat te-ai incapatana sa crezi, o suspensie setata bine pentru off road nu e la fel de buna pentru on road si invers.

 

Aici trebuie sa fac o mica completare. Pentru mine, "off road" inseamna orice fel de suprafata fara asfalt, fie ca-i drum de tara sau forestier, poteca sau altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1200 GS Adventure are 890m-910mm la sa.

Ca atare, avand in vedere faptul ca si T1200Adv. face parte din aceeasi clasa, nu vad nicio greseala!

 

Triumph este firma cu traditie - iar departamentul de marketing este alcatuit din profesionisti ce nu-si permit sa faca astfel de erori!

 

Au inversat inaltimea cu latimea, asa cum au gresit si pdf-ul cu caracteristicile motorului, au scris puterea maxima la aceeasi turatie cu cea a cuplului maxim, iar pe alta pagina era cu totul alta turatie

Exista sa cu latime reglabila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au inversat inaltimea cu latimea, asa cum au gresit si pdf-ul cu caracteristicile motorului, au scris puterea maxima la aceeasi turatie cu cea a cuplului maxim, iar pe alta pagina era cu totul alta turatie

Exista sa cu latime reglabila?

:goodposting: noroc ca logica invinge la final! :grinbandit:

 

R1200 GS Adventure are 890m-910mm la sa.

Ca atare, avand in vedere faptul ca si T1200Adv. face parte din aceeasi clasa, nu vad nicio greseala!

 

Denumirea "Adv" nu am vazut sa aiba vreo legatura cu actualul Triumph Tiger Explorer.

Nici macar varianta ceva mai accesorizata nu se poate numi Adv... au pus niste cutii de plastic, proiectoare, un scut, un crashbar...

Nu e ca la BMW, cu diferentele pe care le stim (suspensii, rezervor, cutii metalice etc. etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... invariabil, pe toate topicurile se contreaza cam aceleasi persoane si cam din aceleasi motive :rusinica:

Am scris si eu pe undeva ceea ce a mentionat Bogdan Harea: adventure in Europa de Vest e un moft, pe cand la noi e o necesitate

Modelul ales e in functie de gusturi si de soldul contului (sau invers)

TriuMph-ul nu o sa faca prea multe furori in RO, exact din cauzele astea doua

Pe segmentul Adv, cam toti romanii cu bani si-au cumparat sau isi vor cumpara BMW

Bogdan e o exceptie

Ipotetic, daca as cumpara Triumph, stau si ma intreb cum mi-ar sta sa fac si eu sute de km pt orice fleac si/sau pentru revizii :scratch:

 

 

Aici ai mare dreptate. Destul de dificil cu Triumph in Romania....mai ales daca ajungi in situatia de a depinde de o piesa de origine. Si asta ti-o spune unul care lucreaza in domeniu.

Pacat...Triumph chiar produce motociclete de calitate...mult peste BMW, in opinia mea.

Dar pana la urma ... cea mai faina motocicleta este aceea pe care o ai. Restul...sunt povesti.

 

Respecte

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu sunt de acord cu tine. Sincer, nu cred ca benveu' a facut suspensia reglabila din buton pentru ca n-a fost in stare sa faca o suspensie "buna la toate". Gandeste-te ca asa cum nu exista o motocicleta buna la toate, nici o suspensie buna la toate nu exista. Tu, in principiu mergi doar pe asfalt si ti-ai reglat suspensia dupa propriile nevoi. Daca ai avea o experienta mai mare pe drumuri fara asfalt ti-ai da seama ca o singura setare nu e de ajuns. Pe drumuri proaste si fara asfalt e buna o suspensie ceva mai moale in compresie, dar pe asfalt e buna mai tare (de revenire nu mai zic deoarece acolo e bine sa fie rapida in ambele cazuri). E, benveu' a rezolvat asta dintr-un buton. Restul te pun in postura de a gasi un compromis, si subliniez cuvantul compromis, sau, daca esti tipicar, in postura de a sta pe marginea drumului cu surubelnita infipta-n setari, chestie care nu e foarte ok.

Una peste alta, o avea benveu' pacatele lui, dar faza asta cu reglajul suspensiei din buton in functie de nevoi e o chestie chiar buna. Recunosc ca in practica nu stiu cum se comporta deoarece nu am avut ocazia sa studiez indeaproape problema, dar, in teorie, e o treaba buna.

Acelasi compromis si subliniez cuvantul compromis, il face si BMW-ul, pt ca toate permutarile posibil realizabile din butoane sunt cateva, tarate plecand probabil de la greutatea medie a neamtului trecut de 40 ani si insotit de nevasta-sa cu ceva bagaje. Cum nu toti au 90 kg si nevasta de 70 apar si diferentele. Una este ca pilotul sa cantareasca 70 si alta 110. Cand comanzi amortizoare personalizate primul lucru te intreaba cat cantaresti imbracat si asta pt ca este o marime importanta, cea mai importanta, apoi stilul de mers. Cu o suspensie clasica, reglabila pe toate cele trei marimi, si fata si spatele, din clic in clic, poti face sute de mii de combinatii cu care acoperi orice situatie, personalizad suspensia la modul ideal. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o suspensie clasica, reglabila pe toate cele trei marimi, si fata si spatele, din clic in clic, poti face sute de mii de combinatii cu care acoperi orice situatie, personalizad suspensia la modul ideal. :moto:

 

In primul rand, ESA este doar optional. Nu vrei, nu comanzi. Desi cam toti care il au sau care doar l-au incercat, l-au apreciat.

Cat despre diferenta de greutate... eu pt. ca sunt mai greu, merg mereu cu ea setata ca pilot+bagaj :D deci solutii se gasesc. Sunt totusi 15 moduri de setare, nu prea se poate sa nu se gaseasca unul potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, ESA este doar optional. Nu vrei, nu comanzi. Desi cam toti care il au sau care doar l-au incercat, l-au apreciat.

Cat despre diferenta de greutate... eu pt. ca sunt mai greu, merg mereu cu ea setata ca pilot+bagaj :D deci solutii se gasesc. Sunt totusi 15 moduri de setare, nu prea se poate sa nu se gaseasca unul potrivit.

Adica tot un compromis. Eu am cel putin 30 clicuri pe fiecare reglaj. 30x30x30x30x30x30=729000000 (saptesutedouazecisimoua milioane).Evident, nu le folosesti pe toate, niciodata, dar sa zicem folosesti 0,5%, adina 36450000 (3,6...milioane). E prea mult 0,5% ? Atunci 0,0005% si tot inseamna 3645 variante. Te las pe tine sa socotesti de cate ori sunt mai multe decat ESA. Iar suspensia clasica de la GS parca nu se regleaza complet fata/spate (3 reglaje distincte pe fiecare)?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de dificil cu Triumph in Romania....mai ales daca ajungi in situatia de a depinde de o piesa de origine.

 

Chiar, nu se anunta nimic, un ealer ceva pt. Triumph in Ro? Ma gandesc ca odata cu noile Tiger 800 si 1200 ar avea ceva piata in Ro, basca modelele lor clasice, naked etc.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cel putin 30 clicuri pe fiecare reglaj.

Tu sa fii sanatos cu clicurile tale! :friends:

Stiu ca daca esti obisnuit sa te dai jos de pe motor sa cauti surubelnita ca sa reglezi si un amarat de parbriz, suspenisa e floare la ureche. Eu sunt mai comd, suspensia din buton, computerul e la deget, presiunea la roti o vad oricand, parbrizul poate fi reglat si din mers... e chestie de gust si eu iti respect parerea. :wink:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Triumph 1200 Explorer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...